Volgorde is volgens haar uiteraard andersom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als ze de groep haalt zou 't me niet eens verbazen als studio 100 haar van tevoren al gevraagd heeft haar haar te verven.
Even aan een mod vragen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:01 schreef A_Fortiori het volgende:
Ik heb ook een topic geopend, hoe krijg ik die weg?
Niet gezien maar met make up kan veel veranderen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:02 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Heeft ze nou wat aan haar ogen laten doen??
Bedoel je niet Marthe d'r wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:02 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Vroeger was mijn droom als klein meisje om bij het Studio 100 ballet bij een Samson en Gert show te dansenquote:
Die droopy opmerking blijft ook wel hangen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:02 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan van die dansers die dwars door een optreden dansen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vroeger was mijn droom als klein meisje om bij het Studio 100 ballet bij een Samson en Gert show te dansen
Gert zei dat toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die droopy opmerking blijft ook wel hangen.
Dat kan ik me alleen maar voorstellen als ze hopen op mediaaandacht na een schokeliminatie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:07 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Gert zei dat toch?
Nora gaat er denk uit vanavond.
Was duidelijk het sterkst inderdaadquote:
oke, waarom zong ze net dan in het Vlaams? Daar ben ik zo allergisch voor. Je bent Nederlands, doe dan geen accent fakenquote:
Volgens mij ook 't populairste nummer én de meest aansprekende styling.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Was duidelijk het sterkst inderdaad
Ja dat flikt die josje ook vaak. Die kleine hier thuis kijkt ook K3 en het is strontvervelend als Josje op zn Bels gaat lullenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
oke, waarom zong ze net dan in het Vlaams? Daar ben ik zo allergisch voor.
Dat was bij de auditie al te merken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Volgens mij ook 't populairste nummer én de meest aansprekende styling.
Hoewel het publiek al weinig input heeft, manipuleren ze bij dit soort shows de optredens vaak ook nog wel met kleuren van licht, kleding, introvideo's voor optredens, etc.. en nummer 2 werd hier echt als hét optreden neergezet t.o.v. de andere twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |