SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben jij ook voor ons aller Ajax?..
![]()
Ja dat kan de spits van bal op het dak 6 ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onzin. Houdt altijd 2 man bezig en werkt als een paard![]()
Klopt Kuyt doet dat heel aardig altijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dat kan de spits van bal op het dak 6 ook.![]()
Noem eens een betere dan voor Heraclesquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dat kan de spits van bal op het dak 6 ook.![]()
http://www.ajax.nl/stream(...)r-feyenoord-heen.htm
Het wegdraaien van Nouri
Dekker sterke wedstrijd, had toch wel paar erbij gekund![]()
Nouri kan ballen zegquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)r-feyenoord-heen.htm
Het wegdraaien van Nouri
Dekker sterke wedstrijd, had toch wel paar erbij gekund.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Aanvoerder mondeling akkoord over nieuw contract tot zomer 2019
Klaassen: 'Ajax mijn tweede huis'
door Mike Verweij
Davy Klaassen (22) had na de pijnlijke nederlaag tegen PSV (1-2) en de hersenschudding die hij in dat duel opliep eindelijk weer reden tot lachen. „Ajax en ik hebben een mondeling akkoord over een nieuw contract tot de zomer van 2019”, bevestigde de herstelde middenvelder desgevraagd.
Wanneer wordt er precies getekend? „Het moet nu allemaal even goed op papier worden gezet door Ajax en mijn zaakwaarnemers van Essel Sports. En wanneer het dan bekend wordt gemaakt? Nu bij jou. Nee, dat zal verder in een kort persberichtje gebeuren, denk ik. We spelen zo veel wedstrijden, dus ik heb niet heel veel tijd om uitgebreid te tekenen. Dat zal een snelle krabbel worden.”
Waarom contractverlenging? Je stond al tot medio 2018 onder contract. „Omdat ik het gevoel heb dat ik nog lang niet klaar ben voor een nieuwe stap. Ajax is mijn club. Dit is voor beide partijen goed, denk ik. Het is ook een soort statement dat ik vertrouwen heb in deze groep en ik hoop dat er de komende jaren iets moois kan groeien.”
Wat betekent dat signaal van Ajax voor jou? „Het is een stuk wederzijds respect. Zij hoefden eigenlijk nog niet te verlengen en ik ook niet. Het voelt voor mij als een blijk van waardering en het geeft aan dat ik belangrijk ben voor het elftal.”
Hoezeer heb je het naar je zin bij Ajax? „Heel erg, ik loop hier natuurlijk al vanaf de D’tjes en dit voelt als mijn tweede thuis. Daarom heb ik niet de behoefte snel naar het buitenland te gaan.”
Wanneer komt dat moment wel? „In elk geval niet, zoals wel eens wordt gezegd, als Frank de Boer hier weggaat. Ik heb een heel goede band met hem, maar zijn eventuele vertrek zal geen invloed op mijn beslissingen hebben. Ik denk ook dat een transfer heel moeilijk is te plannen.”
Leg uit. „Ik wil het niet, maar stel je voor dat ik aan het einde van het seizoen weg zou willen, maar een dramatisch half jaar speel… Daar sta je dan. Ik kijk gewoon hoe ik me ontwikkel en doe waar ik me goed bij voel. Het is sowieso zaak de beste speler – of in elk geval één van de besten – van de eredivisie te zijn voor je naar het buitenland vertrekt.”![]()
Zoals hij nu speelt hoeft hij toch niet op een grotere club te rekenen.
Lekker tekenpremie en beter salaris scoren, groot gelijk.![]()
Inderdaad, dit was toch zo'n supertalent? Zijn generatiegenoten bij PSV spelen al wekelijks op een hoger niveau. Paal is basisspeler bij Jong en Bergwijn zit geregeld bij de selectie van het eerste.quote:![]()
Nouri wordt ook nog ingezet bij de Youth League dus daarom was hij de afgelopen twee JL-wedstrijden van Ajax afwezig. Als hij bij Jong Ajax speelt, staat hij vrijwel altijd in de basis.![]()
klopt man Nouri is helemaal niksquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit was toch zo'n supertalent? Zijn generatiegenoten bij PSV spelen al wekelijks op een hoger niveau. Paal is basisspeler bij Jong en Bergwijn zit geregeld bij de selectie van het eerste.![]()
![]()
De kenner heeft gesproken. We kunnen beter gewoon zijn contract ontbinden want dit wordt niks meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit was toch zo'n supertalent? Zijn generatiegenoten bij PSV spelen al wekelijks op een hoger niveau. Paal is basisspeler bij Jong en Bergwijn zit geregeld bij de selectie van het eerste.![]()
Dat is overdreven. Over een paar jaar is hij prima materiaal voor jullie satelliet-club.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
De kenner heeft gesproken. We kunnen beter gewoon zijn contract ontbinden want dit wordt niks meer![]()
En laat hij bedroevend weinig zien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nouri wordt ook nog ingezet bij de Youth League dus daarom was hij de afgelopen twee JL-wedstrijden van Ajax afwezig. Als hij bij Jong Ajax speelt, staat hij vrijwel altijd in de basis.![]()
tottenham?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is overdreven. Over een paar jaar is hij prima materiaal voor jullie satelliet-club.![]()
![]()
Dat zegt toch niets. Bazoer was het eerste jaar ook niet veel bijzonder in Jong Ajax. Dat wil niet zeggen dat Nouri het gaat redden, maar je kan wel gewoon genieten van zijn spel. Dekker maakte een mooie goal, al was het niet zijn beste wedstrijd voor de A1 dit jaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En laat hij bedroevend weinig zien.Gourmetten of steengrillen?![]()
Zo goed was Bazoer ook niet in Jong Ajax. Vond het raar toen hij naar het eerste werd gehaaldquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets. Bazoer was het eerste jaar ook niet veel bijzonder in Jong Ajax. Dat wil niet zeggen dat Nouri het gaat redden, maar je kan wel gewoon genieten van zijn spel. Dekker maakte een mooie goal, al was het niet zijn beste wedstrijd voor de A1 dit jaar.![]()
Bij gebrek aan beter inderdaad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gaat weer lekker intern bij Ajax
Wijers waarschijnlijk opgestapt, Bryan Roy al maanden in ziektewet (niet eens met beleid TH)
Knotsgek
Bedankt Johan he![]()
Nul aanvallers op de bank. Geen spits. Echt Frank, gooi jezelf weg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Schone in de spitsquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:53 schreef StarGazer het volgende:
Nul aanvallers op de bank. Geen spits. Echt Frank, gooi jezelf weg![]()
Alle hoop op Sanogoal.![]()
Blesquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Schone in de spits![]()
Alle hoop op Sanogoal.![]()
Je bedoelt, Sa NoGoal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Schone in de spits![]()
Alle hoop op Sanogoal.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Toch wel zorgelijk dat er maar geen bestuurlijke rust komt bij Ajax. Zonder eenduidig beleid wordt het veel moeilijker om successen te boeken.
Ik weet dat het een open deur is, maar waar moet de oplossing nu vandaan komen? Ik zie het niet zo gauw. Die Cruijff-revolutie lijkt ondertussen wel uitgeblust, of zien jullie dat anders?![]()
Heeft hij je moeder ooit anaal genomen, dat je zo'n hekel aan hem hebt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En depay zit al op het bankje vandaag
Je zou toch verwachten dat iemand die claimt van voetbal te houden, gewoon hoopt dat Nederlandse spelers in het buitenland het goed doen....![]()
Ik heb geen hekel aan hem ik ken de beste man niet eensquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft hij je moeder ooit anaal genomen, dat je zo'n hekel aan hem hebt?
Je zou toch verwachten dat iemand die claimt van voetbal te houden, gewoon hoopt dat Nederlandse spelers in het buitenland het goed doen....![]()
Als het een normale nuchtere jongen is wel ja, bv blind of Wijnaldum gun ik het beste. Maar depay gedraagd zich gigantisch als een verwend wijfquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft hij je moeder ooit anaal genomen, dat je zo'n hekel aan hem hebt?
Je zou toch verwachten dat iemand die claimt van voetbal te houden, gewoon hoopt dat Nederlandse spelers in het buitenland het goed doen....hardcoholic![]()
Ik verwacht weer een tering saaie wedstrijdquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:33 schreef FritzWepper het volgende:
Wat verwachten we hier vanavond?
Moet ik ervoor thuisblijven?![]()
Pure oogaids natuurlijk. Gaan pak op de broek krijgen ben ik bang.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:33 schreef FritzWepper het volgende:
Wat verwachten we hier vanavond?
Moet ik ervoor thuisblijven?![]()
Je gaat pas bestuurlijke rust krijgen als Cruyff tussen 6 planken ligtOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Vanwaar de lol dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan hem ik ken de beste man niet eens![]()
Dus jij hebt ook een hekel aan El Ghazi?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als het een normale nuchtere jongen is wel ja, bv blind of Wijnaldum gun ik het beste. Maar depay gedraagd zich gigantisch als een verwend wijf![]()
Frank en zijn gerouleerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi is de spits van Ajax vanavond. Schöne speelt vanaf rechts, Fischer vanaf links
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat is het grootste probleem van Ajax. Geen vaste spelers op vaste positie. Daardoor weet niemand waar hij zich in zijn persoonlijke ontwikkeling op moet richten om zijn spel te verbeteren. En je krijgt nooit echte automatismen natuurlijk.quote:![]()
wat een onzinquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is het grootste probleem van Ajax. Geen vaste spelers op vaste positie. Daardoor weet niemand waar hij zich in zijn persoonlijke ontwikkeling op moet richten om zijn spel te verbeteren. En je krijgt nooit echte automatismen natuurlijk.![]()
Ja zoiets wil je horen toch, wat maakt het verder ook uit waarom iemand een speler niet mag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan is AFCALitmanen gewoon een hele zielige flikker. Maar ja, dat is geen nieuws.![]()
Voorin maakt hij er wel steeds een zootje van ja, vooral vanwege zijn belachelijke eisen aan een spitsquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is het grootste probleem van Ajax. Geen vaste spelers op vaste positie. Daardoor weet niemand waar hij zich in zijn persoonlijke ontwikkeling op moet richten om zijn spel te verbeteren. En je krijgt nooit echte automatismen natuurlijk.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Voetbal 101 hoor.quote:
Als je een ervaren selectie hebt dan is het anders natuurlijk, maar ook dan is elke speler gewoon op één positie op zijn best.![]()
Het middenveld lijdt dat ook zwaar onder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voorin maakt hij er wel steeds een zootje van ja, vooral vanwege zijn belachelijke eisen aan een spits![]()
Verdediging + middenveld is al vanaf dag 1 hetzelfde, wat lul je nou?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voetbal 101 hoor.
Als je een ervaren selectie hebt dan is het anders natuurlijk, maar ook dan is elke speler gewoon op één positie op zijn best.![]()
Zucht...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi is de spits van Ajax vanavond. Schöne speelt vanaf rechts, Fischer vanaf linksOh.![]()
Is die niet geblesseerd ofzo? Anders kan ik niet begrijpen waarom hij niet speeltquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je slecht speelt, hoor je in de basis.
Arme Amin.
Oh.![]()
Hey @LitmanenAFCA sta jij hierachter?twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 17-10-2015 om 19:22:17De Boer: 'Schone verdient het gezien zijn opstelling om weer eens in de basis te starten' #foxsports reageer retweet
![]()
Op zich prima hoor, dat Schone speelt. Kan aardig ballen en is vooral met z'n vrije trappen gevaarlijk, beste vrije trappen nemer op de Nederlandse velden.
Bovendien komen er nog genoeg zware wedstrijden aan de komende weken (ook midweeks Fenerbahce en Feyenoord).
Beetje rouleren waar het kan is niets mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach Schöne mag inderdaad wel weer eens. Zo denderend is het toch niet geweest de laatste tijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij werkt hard, kwestie van tijd voor hij zichzelf gaat belonen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey @LitmanenAFCA sta jij hierachter?twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 17-10-2015 om 19:22:17De Boer: 'Schone verdient het gezien zijn opstelling om weer eens in de basis te starten' #foxsports reageer retweet
Oh.![]()
Onzin. Op het middenveld is ook genoeg geëxperimenteerd. Of spelen Klaassen en Sinkgraven als ze voorin neer worden gezet ook op het middenveld?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Verdediging + middenveld is al vanaf dag 1 hetzelfde, wat lul je nou?
Kijk je wel eens naar Ajax, of niet?![]()
Sinkgraven speelde in de competitie alleen maar linksbuiten of op de bank. Hoe vaak stond Klaassen precies in de spits? 1/2 keer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin. Op het middenveld is ook genoeg geëxperimenteerd. Of spelen Klaassen en Sinkgraven als ze voorin neer worden gezet ook op het middenveld?
Kijk je wel eens naar Ajax, of niet?![]()
Volgens mij ben je aardig geobsedeerd inderdaad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin. Op het middenveld is ook genoeg geëxperimenteerd. Of spelen Klaassen en Sinkgraven als ze voorin neer worden gezet ook op het middenveld?
Kijk je wel eens naar Ajax, of niet?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is inderdaad te hopen dat Cillessen snel weer terug is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:12 schreef wieisboos het volgende:
Ik word wel een beetje bang van onze reservekeeperVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Keeper is inderdaad niet best, hopelijk dat Cillissen er weer snel bij is.
Mooie goals en bij vlagen ook best aardig voetbal. Nog even de 0-3 maken en dan is het klaar, als Heracles de 1-2 maakt dan weet ik het wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
El Ghaza speelt altijd beter in de punt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Overigens meer dan terecht dat de goal werd afgekeurd, weet niet waar de commentator naar keek maar die praat sowieso poep.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vraag me sowieso vaak af waar commentatoren die herhalingen van mogelijke buitenspelsituaties op bekijken. Meestal zitten ze er volkomen naast.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Overigens meer dan terecht dat de goal werd afgekeurd, weet niet waar de commentator naar keek maar die praat sowieso poep.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Niet zo slim trouwens van Blind om de wedstrijd van Ajax weer bij te wonen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lekker Fok-frusties provoceren, niets mis mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Niet zo slim trouwens van Blind om de wedstrijd van Ajax weer bij te wonen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Boer denkt kennelijk dat hij nog steeds bij PEC speelt met zijn tijdrekken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Twee doelpunten verschil en de beste kansen in de tweede helft zijn voor Ajax. De enige 'spannende' momenten worden in mijn ogen ook veroorzaakt door het feit dat er vandaag een mindere keeper staat.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
tweede helft is slecht hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee doelpunten verschil en de beste kansen in de tweede helft zijn voor Ajax. De enige 'spannende' momenten worden in mijn ogen ook veroorzaakt door het feit dat er vandaag een mindere keeper staat.![]()
Slecht is iets anders dan billenknijpen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
nee, moet schijten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Slecht is iets anders dan billenknijpen.![]()
Die trouwens echt een hoop shit en gekanker over zich heen krijgtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee doelpunten verschil en de beste kansen in de tweede helft zijn voor Ajax. De enige 'spannende' momenten worden in mijn ogen ook veroorzaakt door het feit dat er vandaag een mindere keeper staat.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Van de Heracles aanhang bedoel je? Dat is vrij sneu gedrag inderdaad. Hij loopt nog niet echt te blunderen verder, maar groots is het ook niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Die trouwens echt een hoop shit en gekanker over zich heen krijgtVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lokt het ook wel uit, begon al met tijdrekken in de 30e minuutquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Die trouwens echt een hoop shit en gekanker over zich heen krijgt![]()
![]()
Zakelijke overwinning JRquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
In deze fase gaat het alleen maar om de punten
graag op anoniem![]()
Jup, sneu idd. Al begon hij idd vrij op tijd met tijdrekken, maar hij ging niet tot het uiterstequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van de Heracles aanhang bedoel je? Dat is vrij sneu gedrag inderdaad. Hij loopt nog niet echt te blunderen verder, maar groots is het ook niet.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Tegenwoordig zijn ze zakelijk op het veld maar boeken ze financieel grote winsten.quote:
Ik zie het liever andersom.
Neemt niet weg dat dit een aardig herstel is van de wedstrijd tegen PSV. Maar zo jammer dat ze nooit eens uitlopen tot 0-5Oh.![]()
speelde ook goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Veltman was weergaloos." Frank de Boer, 2015 na de 0-2 winst op Heracles.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Naja als we maar kampioen worden, dan vindt ik het bestquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze zakelijk op het veld maar boeken ze financieel grote winsten.
Ik zie het liever andersom.
Neemt niet weg dat dit een aardig herstel is van de wedstrijd tegen PSV. Maar zo jammer dat ze nooit eens uitlopen tot 0-5
graag op anoniem![]()
Weergaloos in combinatie met 0-2 tegen Heracles. Conclusie: het begrip weergaloos is aan inflatie onderhevig.quote:![]()
Dat is geen tijdrekken. Hij neemt altijd zijn tijd voor uittrappen, ongeacht de stand of de wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:49 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Lokt het ook wel uit, begon al met tijdrekken in de 30e minuut
Belachelijk dat hij aanstekers, bier, flesjes en een golfbal (!) naar zich toegesmeten kreeg. Wat een schijtpubliek.![]()
*vindquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja als we maar kampioen worden, dan vindt ik het best
En tevens![]()
![]()
Nja ik dus niet. Ik heb van het laatste kampioenschap nauwelijks genoten omdat dat ook alleen maar zakelijke overwinningen waren bijna (alleen toen een reeks van een paar wedstrijden rond Barcelona thuis waren leuk). Maar ik kijk voetbal om vermaakt te worden. Nu kan er best eens een kutwedstrijd tussen zitten, maar ze mogen best meer laten zien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja als we maar kampioen worden, dan vindt ik het bestOh.![]()
Hmm ik zie hem zelden keepen dus het zou goed kunnen, vond het iig erg overdreven en kan me voorstellen dat het erg provocerend overkomt. Dat het publiek dan met allemaal troep naar hem gaat gooien slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen tijdrekken. Hij neemt altijd zijn tijd voor uittrappen, ongeacht de stand of de wedstrijd.
Belachelijk dat hij aanstekers, bier, flesjes en een golfbal (!) naar zich toegesmeten kreeg. Wat een schijtpubliek.![]()
Tweede opmerking was OT.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, grappig en leuk maar hou het OT.![]()
Naja het is al lange tijd heel kut eigenlijk. Er gaat waarschijnlijk ook niets veranderen dat is eigenlijk ook het trieste ervan. Misschien dat we een keer tegen NEC met 4-0 ofzo winnen maar niet echt paar keer op een rij. Het is altijd billenknijpen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik dus niet. Ik heb van het laatste kampioenschap nauwelijks genoten omdat dat ook alleen maar zakelijke overwinningen waren bijna (alleen toen een reeks van een paar wedstrijden rond Barcelona thuis waren leuk). Maar ik kijk voetbal om vermaakt te worden. Nu kan er best eens een kutwedstrijd tussen zitten, maar ze mogen best meer laten zien.graag op anoniem![]()
Nou ben ik al lang negatief over dit Ajax, maar vandaag was het toch niet billenknijpen. Het was niet heel goed, maar Heracles heeft amper een kans gehad. Ajax daarentegen had er wel 5 moeten maken.![]()
Leuke meevallerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
was ook goed, en als ik dat zeg..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Veltman was weergaloos." Frank de Boer, 2015 na de 0-2 winst op Heracles.![]()
Hij was ook goed maar ik kan niks met die overdreven krachttermen die Frank altijd maar uitspreekt in potjes tegen Heracles. Helemaal als je zijn bagatelliserende opmerkingen ernaast legt na de zoveelste zaadpartij tegen bijv. PSV.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
was ook goed, en als ik dat zeg..![]()
Gefeliciteerd met t kampioenschap[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vandaag op m'n gemak naar Ajax kunnen kijken en dat is ook wel eens fijn. Leuk herstel na de verliespartij tegen PSV, alleen jammer dat het bij 0-2 is gebleven. Ik hoop dat er eens een keer een monsterzege aankomt. Eentje waarbij de ene na de andere bal op doel leidt tot een doelpunt. Ik weet ook wel dat je er net zoveel mee opschiet als een zakelijke overwinning, maar het is gewoon leuk als werkelijk álles in een wedstrijd lukt.![]()
Hij neemt ook wel degelijk vaak een bal aan om vervolgens te wachten op een tegenstander en de bal op te pakken. Het is natuurlijk geen echte meevoetballende keeper, maar bij Ajax zijn dergelijke acties in dit soort wedstrijden met deze stand echt overbodig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen tijdrekken. Hij neemt altijd zijn tijd voor uittrappen, ongeacht de stand of de wedstrijd.
Belachelijk dat hij aanstekers, bier, flesjes en een golfbal (!) naar zich toegesmeten kreeg. Wat een schijtpubliek.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lekker man, provoceren met die snuivend gekken achter je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij neemt ook wel degelijk vaak een bal aan om vervolgens te wachten op een tegenstander en de bal op te pakken. Het is natuurlijk geen echte meevoetballende keeper, maar bij Ajax zijn dergelijke acties in dit soort wedstrijden met deze stand echt overbodig.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd met het kampioenschap héquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met t kampioenschap
Oh.![]()
Feyenoord wint ook niet morgen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:59 schreef Vriezzer het volgende:
Leuke en onverwachte meevaller hoor, die 1-1 in Eindhoven.![]()
Heerenveen is niet in beste doen, dus dat zie ik Feyenoord wel winnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Feyenoord wint ook niet morgen.
Zou wel leuk zijn als de Klassieker echt is als Ajax en Feyenoord de nummers 1 & 2 zijn.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Feyenoord wint ook niet morgen.![]()
![]()
Heracles was lekker doorgesnoven aan het rondrennen ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nou ben ik al lang negatief over dit Ajax, maar vandaag was het toch niet billenknijpen. Het was niet heel goed, maar Heracles heeft amper een kans gehad. Ajax daarentegen had er wel 5 moeten maken.
En Veltman die een keer goed speelt, volgend jaar vallen Pinksteren en Pasen op dezelfde dag blijkbaar.![]()
Ik heb hem een paar vrije ballen zien nemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Speelde Schöne eigenlijk mee?
#FreeAmin
Ook het enige waar hij nog iets van een functie heeft.Oh.![]()
Wel knap dat we al zeven keer de nul hebben gehouden, complimentjes en zo.
Vorige keer zaten we daar pas op na 19 wedstrijden.![]()
vooraf tekenen voor een gelijkspelquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd of we kunnen winnen bij die Turken.
die zitten zelf ook niet in een geweldige vorm, in Europa iig niet![]()
Eigenlijk moeten we wel winnen nu in Europa.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
vooraf tekenen voor een gelijkspel
die zitten zelf ook niet in een geweldige vorm, in Europa iig nietOh.![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met t kampioenschapThanks, sportiefquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd met het kampioenschap hé
graag op anoniem![]()
nouja "moet", dit is wel de lastigste wedstrijd in de poule.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we wel winnen nu in Europa.![]()
Als we willen overwinteren...quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
nouja "moet", dit is wel de lastigste wedstrijd in de poule.
En Molde won daar ook, en dat was echt een hele matige ploeg.Oh.![]()
Dus .. Molde is de kampioen van Turkije ?quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we willen overwinteren...
En Molde won daar ook, en dat was echt een hele matige ploeg.RED ONS HENNIEGOD![]()
Huh maar die spelen toch helemaal niet in Turkije :Squote:Op zondag 18 oktober 2015 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus .. Molde is de kampioen van Turkije ?Oh.![]()
Zou wel wat zijn zegquote:Op zondag 18 oktober 2015 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar die spelen toch helemaal niet in Turkije :SRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar die spelen toch helemaal niet in Turkije :SDe wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:graag op anoniem![]()
Ik ben het hier trouwens mee eens. Voetbal kijken moet vermaak zijn, als het alleen om resultaat gaat kan Fox Sports en de clubkaart weg en kijk ik wel op teletekst. Nu moet een wedstrijdje op resultaat wel kunnen, maar ik wil niet een heel seizoen of seizoenen lang verveeld worden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik dus niet. Ik heb van het laatste kampioenschap nauwelijks genoten omdat dat ook alleen maar zakelijke overwinningen waren bijna (alleen toen een reeks van een paar wedstrijden rond Barcelona thuis waren leuk). Maar ik kijk voetbal om vermaakt te worden. Nu kan er best eens een kutwedstrijd tussen zitten, maar ze mogen best meer laten zien.
Overigens is het wel weer zo dat ik liever win met slecht voetbal dan verlies met slecht voetbal. Het streven moet echter ten alle tijden goed voetbal zijn.
Ik heb gezegd.![]()
De TelegraafWat een kutkrant is het ook, met die vreselijke Valentijn Driessen.
Moest rode kaart voor Bazoer zijn, buitenspel doelpunt onterecht afgekeurd en het komt er op neer dat Ajax onterecht gewonnen heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De Cruyff-krant hequote:Op zondag 18 oktober 2015 08:42 schreef Pedroso het volgende:
De TelegraafWat een kutkrant is het ook, met die vreselijke Valentijn Driessen.
Moest rode kaart voor Bazoer zijn, buitenspel doelpunt onterecht afgekeurd en het komt er op neer dat Ajax onterecht gewonnen heeft.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Medelijden met jullie. Ik was niet blij met van Geel maar nu ik Overmars heb gezien bij Kees, vind ik Geel de beste TD ooit. Wat een beschamende vertoning![]()
![]()
Heb het gemist. Marc zit er wel bij als een totale lul.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:33 schreef Oldground het volgende:
Wat een pijnlijk interview bij De Tafel van Kees zeg...![]()
Simpele overwinning ja op een kans na geen moment in de problemen geweest.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vond gisteren simpel en goed voetbal? Oké.![]()
Ik zou het niet terugkijken als ik jou was.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb het gemist. Marc zit er wel bij als een totale lul.Van alles is weer waardeloos.![]()
Zaten we hier nou naar eens slecht voorbereide stagiair te luisteren of naar de TD van Ajaxquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:33 schreef Oldground het volgende:
Wat een pijnlijk interview bij De Tafel van Kees zeg...
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Dit Ajax krijgt tot nu toe in elke internationale wedstrijd wel 2 doelpunten tegen dus dat gaat moeilijk wordenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd of we kunnen winnen bij die Turken.![]()
En Ajax wel??quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
vooraf tekenen voor een gelijkspel
die zitten zelf ook niet in een geweldige vorm, in Europa iig niet
Beiden in goede doen zou in mijn opinie ook een overwinning voor Fenerbahce opleveren, en ik zie dat niet anders met beiden in wat mindere vorm. Denk dat de paar spelers van hun die voor Turkije mede de kwalificatie hebben binnengesleept, die lijn misschien zullen kunnen doortrekken bij hun club.![]()
Want dat is hij dus ook.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb het gemist. Marc zit er wel bij als een totale lul.![]()
Lekker spitsenlijstje ookquote:“We zijn druk bezig geweest om voor voorin een kanjer te halen. We hadden Jeremain Lens bijvoorbeeld heel graag hier gezien en Óscar Cardozo ook, maar zij waren niet haalbaar. We hebben het wel bij tien spitsen geprobeerd, maar het precieze lijstje heb ik niet in mijn hoofd. Drie jaar geleden was er geen geld meer, was de bodem goed in zicht. We kunnen nu weer investeringen doen en hopelijk doen we dat ook”, zei Overmars bij het FOX Sports-praatprogramma De Tafel van Kees.
Overmars voegde eraan toe dat Ajax onder anderen Anthony Martial al vroeg op een lijstje had staan: “We zagen hem toen hij zestien jaar oud was, maar toen kocht AS Monaco hem voor zeven miljoen euro (minimaal vijf miljoen, red.) van Olympique Lyon. Zo’n bedrag, op zo’n leeftijd...” De sportbestuurder bevestigde ook nog dat Davy Klaassen inderdaad zijn contract tot medio 2019 gaat verlengen.2 namen (waarvan Lens
) en de overige 8 gewoon niet meer weten terwijl het echt maar een paar maandjes geleden is.
![]()
![]()
Overmars weet dat natuurlijk wel, maar heeft er geen baat bij alle spitsen te gaan opsommen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Je mag best wel even aan je achterban verklaren waarom je in godsnaam een faalhaas als Sanogo binnenhaalt. Door dan even alle alternatieven op te noemen die niet wilden/konden kom je dan al een heel eindquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:02 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Overmars weet dat natuurlijk wel, maar heeft er geen baat bij alle spitsen te gaan opsommen.![]()
Misschien willen ze die andere spelers nog wel benaderen in de winter? Niet echt handig om die namen dan nu bloot te geven of wel? Dat gejank hier zegquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Lekker spitsenlijstje ook2 namen (waarvan Lens
) en de overige 8 gewoon niet meer weten terwijl het echt maar een paar maandjes geleden is.
![]()
![]()
Die pijnlijke stilte na de terechte vraag van Hans Kraaij Jr: "Willen jullie niet bij Jonk komen, of komt Jonk niet bij jullie?"quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:33 schreef Oldground het volgende:
Wat een pijnlijk interview bij De Tafel van Kees zeg...
Erg jammer. Want het klinkt allemaal niet zo alsof er een enorm conflict heerst.
Het klinkt meer naar: Jonk wilt iets meer zelfstandigheid, wij willen alles met het complete technisch hart bespreken, Jonk kan daar niet mee leven en loopt stampvoetend rond door de Arena. Hier hebben beide partijen direct bij de start van de samenwerking toch gewoon wat water bij de wijn moeten doen en dan hadden ze zich zo'n lullig conflict kunnen besparen.
En Edje gaat het niet oplossen. Die is zo onhandig in de communicatie dat het er eerder erger van wordt.![]()
Heb je dat interview net gezien met Overmarsquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien willen ze die andere spelers nog wel benaderen in de winter? Niet echt handig om die namen dan nu bloot te geven of wel? Dat gejank hier zegdie man oogt zo ongemakkelijk man. Logisch dat mensen beginnen te twijfelen aan de kwaliteiten van Overmars
![]()
Was geen best interview nee.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heb je dat interview net gezien met Overmarsdie man oogt zo ongemakkelijk man. Logisch dat mensen beginnen te twijfelen aan de kwaliteiten van Overmars
![]()
Overmars was in zijn tijd als speler ook al niet heel sterk in interviewsOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Even teruggekeken, mijn hemel. Die moet echt een spindoctor of mediacoach hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heb je dat interview net gezien met Overmarsdie man oogt zo ongemakkelijk man. Logisch dat mensen beginnen te twijfelen aan de kwaliteiten van Overmars
![]()
En dan ook naast zo een getapte gozer als Maaskant zittenquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even teruggekeken, mijn hemel. Die moet echt een spindoctor of mediacoach hebben.. Het was echt stuitend
![]()
waar kan ik het terugkijken?quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even teruggekeken, mijn hemel. Die moet echt een spindoctor of mediacoach hebben.![]()
Jeremain Lens een kanjer vindenquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Lekker spitsenlijstje ook2 namen (waarvan Lens
Die Marc moet echt oprotten want met hem ga je nooit vooruitgang boekenOh.![]()
Word jij de Algemeen directeurquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog liever LitmanenAFCA als technisch directeur dan die Marc Overmars![]()
Nou dat gaat wel puntverlies worden tegen Vitesse
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nee simpele overwinning wederomquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:22 schreef Seam het volgende:
Nou dat gaat wel puntverlies worden tegen Vitesse![]()
Dat niet, zitten enkele grote talenten bij Vitesse. En bovendien wordt er donderdag een zware wedstrijd in Turkije gespeeld. Ook niet echt bevorderlijk voor een goed resultaat zondag.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee simpele overwinning wederom
Maar ik ga uit van het positieve, winst dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hahahahahahahaquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee simpele overwinning wederom.
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee simpele overwinning wederom![]()
![]()
![]()
Vitesse kan er niks vanquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)/profil/spieler/8883
Zou het redelijk kunnen doen in de punt bij ons, wat denken jullie?![]()
Dusquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
![]()
Dat er geen 4 miljoen aan salaris voor hem wordt uitgetrokken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou het redelijk kunnen doen in de punt bij ons, wat denken jullie?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ajax gaat echt met 4-0 verliezen bij Vitesse ofzo.
In die wedstrijd heb ik helemaal geen vertrouwen i.t.t. tot Fenerbahce uit.Oh.![]()
Ik denk niet dat het 4-0 wordt. Vitesse is behoorlijk kwetsbaar en ze hebben elke wedstrijd zwakke fases.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax gaat echt met 4-0 verliezen bij Vitesse ofzo.
In die wedstrijd heb ik helemaal geen vertrouwen i.t.t. tot Fenerbahce uit.
Maar wel gigantisch veel kwaliteit. Ik verwacht niet dat Ajax gaat winnen.![]()
Echt iets voor Ajax.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:25 schreef Sloggi het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)eren-hun-benen.dhtmlAFC Gaylords
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:25 schreef Sloggi het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)eren-hun-benen.dhtml![]()
![]()
![]()
Overmars: Soms moet je risico durven te nemen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat er geen 4 miljoen aan salaris voor hem wordt uitgetrokken.![]()
Wat de neuk is daar de meerwaarde van?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:25 schreef Sloggi het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)eren-hun-benen.dhtml![]()
Dan glijdt ' ie lekkerder langs je beentjes naar binnen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:51 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wat de neuk is daar de meerwaarde van?![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:46 schreef Brammess het volgende:
Hey, Van Hanegem heeft het in zijn column over Ajaxdat is ook voor het eerst
![]()
Grappig altijd ja, nu probeert ie Bazoer weer een schorsing aan te praten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:46 schreef Brammess het volgende:
Hey, Van Hanegem heeft het in zijn column over Ajax
Altijd vermakelijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Scheren ze hun zak ook ? Dat staat er dan weer niet bij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Al gepost een paar posts boven jequote:Op maandag 19 oktober 2015 13:16 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Zet anders jezelf en je teamgenoot even voor lul![]()
Dat valt wel weer mee.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:16 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Zet anders jezelf en je teamgenoot even voor lul![]()
Als ze er elke week zo'n bal inleggen mogen ze van mij elke dag hun benen scheren. Lekker belangrijk![]()
![]()
scheerschuim bedoel je?quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:18 schreef Henrys het volgende:
Is niet eens scheren maar ontharingscreme volgens mijFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Vertel ons meerquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:18 schreef Henrys het volgende:
Is niet eens scheren maar ontharingscreme volgens mij![]()
Niets fijner dan het gevoel van gladgeschoren benen, ik kan het iedereen aanraden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:16 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Zet anders jezelf en je teamgenoot even voor lulReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het feit dat ze hun benen ontharen kan ik nog wel begrijpen gezien de sportmassages en fysiobehandelingenquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niets fijner dan het gevoel van gladgeschoren benen, ik kan het iedereen aanraden.
maar om je teamgenoot in z'n onderbroek met zn benen onder de ontharingscreme op snapchat te zetten...,denk niet dat El Ghazi er blij mee is![]()
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het feit dat ze hun benen ontharen kan ik nog wel begrijpen gezien de sportmassages en fysiobehandelingen
maar om je teamgenoot in z'n onderbroek met zn benen onder de ontharingscreme op snapchat te zetten...,denk niet dat El Ghazi er blij mee is![]()
Tering wat een amoebe die Overmars, niet te doen
'Wish I was old and a little sentimental'
Extreem pijnlijk bij de tafel van Kees, wat een incapabele idioot.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:17 schreef StarGazer het volgende:
Tering wat een amoebe die Overmars, niet te doen![]()
Gudelj is gewoon een idioot. Iedereen zijn fetisjen hoor, maar waarom moet je zoiets, als publiek persoon ook nog, wereldkundig maken? Je weet dat in het voetbal alles tegen je gebruikt gaat worden.![]()
Nouja, Gudelj heeft nog een excuus. Met veel beharing gaat die tattoo van z'n vader er nog vreemder uitzien.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:50 schreef FritzWepper het volgende:
Gudelj is gewoon een idioot. Iedereen zijn fetisjen hoor, maar waarom moet je zoiets, als publiek persoon ook nog, wereldkundig maken? Je weet dat in het voetbal alles tegen je gebruikt gaat worden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het feit dat ze hun benen ontharen kan ik nog wel begrijpen gezien de sportmassages en fysiobehandelingen
maar om je teamgenoot in z'n onderbroek met zn benen onder de ontharingscreme op snapchat te zetten...,denk niet dat El Ghazi er blij mee isquote:![]()
Ik geloof dat jij het allemaal iets te serieus neemt, allemaal.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:50 schreef FritzWepper het volgende:
Gudelj is gewoon een idioot. Iedereen zijn fetisjen hoor, maar waarom moet je zoiets, als publiek persoon ook nog, wereldkundig maken? Je weet dat in het voetbal alles tegen je gebruikt gaat worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op grond waarvan?
Vitesse heeft weer een uitstekend voetballende ploeg staan. Plus Ajax speelt donderdag nog ff Europees en de laatste jaren heeft Ajax nou niet bepaald goed gepresteerd in het Gelredome.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik denk dat de moraal bij de selectie van Vitesse niet meer zo hoog is nadat ze hun trainer met die muts op hebben gezien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Laatste overwinning dateert alweer uit 2011-2012. Daarna een ontzettend domme nederlaag, een gelukkig gelijkspel en een verdiende nederlaag.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]![]()
Op grond waarvan?
Vitesse heeft weer een uitstekend voetballende ploeg staan. Plus Ajax speelt donderdag nog ff Europees en de laatste jaren heeft Ajax nou niet bepaald goed gepresteerd in het Gelredome.
Tevens heeft Vitesse een heerlijke ploeg op dit moment, en biedt het spel van Ajax momenteel te weinig aanknopingspunten om van een overwinning uit te kunnen gaan.
Ben met een gelijkspel al tevreden.'Wish I was old and a little sentimental'
Het kan me dus echt geen reet schelen of ze zich waar dan ook scheren zolang ze presteren op het veld.![]()
Oh waarom zie ik hem dan nooit in de Aziatische toko's waar ik bijna elke dag een bowl met noedles of bami of undon eet?quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:32 schreef Tyron het volgende:
Morgen in het nieuws, Gudelj zijn lievelingseten is bami.![]()
![]()
Zelfs als ze niet presteren kan het me geen reet schelen eerlijk gezegdquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het kan me dus echt geen reet schelen of ze zich waar dan ook scheren zolang ze presteren op het veld.![]()
Bamiquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:32 schreef Tyron het volgende:
Morgen in het nieuws, Gudelj zijn lievelingseten is bami.
RED ONS HENNIEGOD![]()
KNJBquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
KNVB stelt geen onderzoek in naar armbeweging Bazoer
[ afbeelding ]'Wish I was old and a little sentimental'
Oh echt?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het allemaal iets te serieus neemt, allemaal.![]()
Niet meer dan logisch uiteraard.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zal van Hanegem niet leuk vindenquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Behulpzaam als een waterkraan.
Je hele lichaam glad scheren, behalve wat baardgroei laten staan op het gezicht van je pa.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, Gudelj heeft nog een excuus. Met veel beharing gaat die tattoo van z'n vader er nog vreemder uitzien.Ghehehe, subtiel JUICHEN!quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Misschien kan ie weer eens een column over Ajax schrijven voor de verandering.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Knvb gaat Kramer straffen. Hoeveel duels onbekend.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
wie is kramerquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:09 schreef Planga het volgende:
Knvb gaat Kramer straffen. Hoeveel duels onbekend.Groot fan van User Wotte![]()
?quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:06 schreef Tjacka het volgende:
Dat filmpje van 410 te triest voor woorden.![]()
in welke zin? Ik kan van beide kanten het verhaal wel begrijpen achterafquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:06 schreef Tjacka het volgende:
Dat filmpje van 410 te triest voor woorden.![]()
Ik vind het erg slecht. De vergelijking nemen met Boixos Nois.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
in welke zin? Ik kan van beide kanten het verhaal wel begrijpen achteraf![]()
Die gasten zaten keihard in de drugshandel
daar mee vergelijken kapot domGroot fan van User Wotte![]()
Verongelijkte supportertjes
Man doen gewoon normaal ipv denken rechten te kunnen ontlenen aan het feit dat je met je blote pens op een vak liedjes staat te zingen
Behulpzaam als een waterkraan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
met zoveel steun en cadeautjes, en dan nog niet kampioen gaan worden....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:57 schreef Droathoah het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/611213/schorsing-kramer.html
KNJB? KNKB?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of Feyenoorders zijn drie keer onterecht op het matje geroepen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:57 schreef Droathoah het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/611213/schorsing-kramer.html
KNJB? KNKB?![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of Feyenoorders zijn drie keer onterecht op het matje geroepen?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Filmpje is niet eens vanuit 410, maar 1 of andere kneus.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Staat op de facebookpagina ajaxventos.nl![]()
Welke kneus van heel dat vak?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Filmpje is niet eens vanuit 410, maar 1 of andere kneus.![]()
Pubertje van fok probs.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke kneus van heel dat vak?![]()
Ok.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:09 schreef Planga het volgende:
Knvb gaat Kramer straffen. Hoeveel duels onbekend.![]()
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)wil-weg-bij-ajax.htmquote:'In de zomer mocht ik nog niet weg, maar inmiddels is het voor mij wel dusdanig uitzichtloos geworden dat ik ook echt weg wil', vertelt Van der Hoorn aan Almere Dichtbij. 'Ik baal natuurlijk ontzettend dat ik niet in het eerste speel en nauwelijks meer bij de eerste selectie zit. Ik ben daar niet tevreden mee en voor mijn ontwikkeling is het niet goed. Er moet dus iets gaan gebeuren. Ik heb het er hier intern nog niet over gehad, en het is ook niet dat er al iets is, maar ik hoop dat ik in de winterstop om me heen mag gaan kijken. Zo kan het namelijk niet langer.'
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ventos is toch wel een grote jongen in 410 hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Filmpje is niet eens vanuit 410, maar 1 of andere kneus.
Maar goed.Groot fan van User Wotte![]()
Dan heb je het gemaakt in je leven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ventos is toch wel een grote jongen in 410 hoor.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
integendeelquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan heb je het gemaakt in je leven.Groot fan van User Wotte![]()
Ventos staat helemaal niet op 410quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ventos is toch wel een grote jongen in 410 hoor.
Maar goed.![]()
![]()
daar gaat mijn trollquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:13 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Ventos staat helemaal niet op 410Groot fan van User Wotte![]()
Als je goed gekeken hebt, heeft hij het filmpje van Marc Nettomars ofzo gekopieerd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ventos is toch wel een grote jongen in 410 hoor.
Maar goed.![]()
Niet zo gek toch ? Voor iedereen het beste als ie in de winterstop vertrekt voor een schappelijk prijsje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)wil-weg-bij-ajax.htm
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat lijkt mij ook, al zullen er niet bijster veel clubs geïnteresseerd zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet zo gek toch ? Voor iedereen het beste als ie in de winterstop vertrekt voor een schappelijk prijsje.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En Overmars is per direct ontslagen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:41 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Alle drie bijgetekend tot 2020![]()
Mooi, nu Viergever nog.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)wil-weg-bij-ajax.htm
![]()
Nope, bijgetekend ook tot 2020quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En Overmars is per direct ontslagen?![]()
![]()
Wie zou de volgende trainer worden na Frank? Ik gok dat ze voor Jaap Stam gaan, of zouden ze voor ervaring gaan alá Rijkaard oid?![]()
Kluivertquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wie zou de volgende trainer worden na Frank? Ik gok dat ze voor Jaap Stam gaan, of zouden ze voor ervaring gaan alá Rijkaard oid?![]()
Rijkaard heeft er geen zin in denk ik, al lijkt hij zich de laatste tijd wel weer vaker te laten zien in stadions.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wie zou de volgende trainer worden na Frank? Ik gok dat ze voor Jaap Stam gaan, of zouden ze voor ervaring gaan alá Rijkaard oid?
Ik denk zelf Jaap Stam. Misschien Jonk, maar dat lijkt me al een stuk onrealistischer.![]()
Jup.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is Cilgod er tegen Fenerbahce weer bij? Van Boer op doel kan ik niet echt blij worden.![]()
quote:oegangscontrole en omwisselprocedure
Om jouw stadionticket te ontvangen hebben we twee scan- en omwissel momenten ingepland voorafgaand aan de wedstrijd, namelijk:
Woensdag 21 oktober voor de training van 18.30 tot 19.30 uur bij de ticket office aan de Recep Peker straat. (bij Istanbul Anadolu Lisesi)
Donderdag 22 oktober van 17.45 tot 18.45 uur bij het Dolmabahçe Palace (Dolmabahçe Cd., nabij Besiktas stadion.)
De politie heeft aangegeven dat Ajax-supporters verplicht met de bus vanaf bovenstaande locatie dienen aan te reizen. Dit geldt ook voor supporters die bij de training hebben omgewisseld. Aan supporters die zich op eigen gelegenheid bij het stadion melden, zal geen toegang worden verleend.
Recent is Turkije opgeschrikt door een aantal bomaanslagen. Er geldt in het gehele land een verhoogd risico op terroristische aanslagen. Vermijd daarom locaties waar demonstraties plaatsvinden en blijf hier op de hoogte van de actuele laatste ontwikkelingen.
Door de lokale autoriteiten is aangegeven dat de omgeving van het stadion op de wedstrijddag onveilig kan zijn voor supporters van de bezoekende club. Dit is de reden dat op de wedstrijddag een verplichte omwissellocatie in het Europese deel van Istanbul is toegewezen en er busvervoer is georganiseerd. Na afloop van de wedstrijd zullen Ajax-supporters enige tijd worden opgehouden op de tribune. Bij vertrek zullen er bussen worden ingezet om Ajax-supporters naar het Europese deel van Istanbul te vervoeren (Taksim plein), aangezien het openbaar vervoer dan niet meer rijdt en het aantal taxi’s beperkt is.![]()
![]()
Leuk, maar wie zijn dat? Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:41 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Alle drie bijgetekend tot 2020![]()
Wim Jonk, Stam zou volstrekt belachelijk zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zou Rijkaard willen met HTC . Zonder HTC is Rijkaard vrijwel overal mislukt ..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wie zou de volgende trainer worden na Frank? Ik gok dat ze voor Jaap Stam gaan, of zouden ze voor ervaring gaan alá Rijkaard oid?RED ONS HENNIEGOD![]()
Is ook wat overdreven maar eerlijk gezegd denk ik niet dat hij geschikt is voor dit soort spelers, als type coach meer een Hiddink dan een Van Gaal en dat laatste heb je gewoon nodig bij die jochies die net komen kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou Rijkaard willen met HTC . Zonder HTC is Rijkaard vrijwel overal mislukt ..![]()
Nostradamus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen is niet in beste doen, dus dat zie ik Feyenoord wel winnen.
Zou wel leuk zijn als de Klassieker echt is als Ajax en Feyenoord de nummers 1 & 2 zijn.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Speelronde 10quote:
Vitesse - Ajax
Feyenoord - AZ
Speelronde 11
Ajax - Roda
ADO - Feyenoord
Speelronde 12
Feyenoord - Ajax
Ajax en Feyenoord beiden minstens eentje winnen en dan staat acht november a.s. de koppositie op het spel in de Klassieker![]()
![]()
![]()
![]()
Overmars is niet echt fotogeniekquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:41 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Alle drie bijgetekend tot 2020Oh.![]()
Even terugkomen op de actie van 410 en de actie van bijvoorbeeld Bayern fans nu, zijn jullie voorstander van een stadion vol met 'Fenerbahce fans' , of meer van een stadion met 'toeristen/dagjesmensen/sponsoren' zoals er nu geopperd wordt?
Of maakt het beide niks uit, als er maar goed voetbal gespeeld wordt? Een mix is natuurlijk het mooiste, maar als ik moet kiezen, geef mij dan maar de fanatieke aanhang.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Fanatieke aanhang die er staat voor Ajax en zich kan gedragen. Die pikkies van 410 staan er alleen maar omdat ze op zichzelf geilen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:00 schreef PeeJie_ het volgende:
Even terugkomen op de actie van 410 en de actie van bijvoorbeeld Bayern fans nu, zijn jullie voorstander van een stadion vol met 'Fenerbahce fans' , of meer van een stadion met 'toeristen/dagjesmensen/sponsoren' zoals er nu geopperd wordt?
Of maakt het beide niks uit, als er maar goed voetbal gespeeld wordt? Een mix is natuurlijk het mooiste, maar als ik moet kiezen, geef mij dan maar de fanatieke aanhang.![]()
sterke uitstraling, krachtige blik en stabiele houding.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars is niet echt fotogeniekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
410 moet gewoon normaal doen. Doorgesnoven idioten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:00 schreef PeeJie_ het volgende:
Of maakt het beide niks uit, als er maar goed voetbal gespeeld wordt? Een mix is natuurlijk het mooiste, maar als ik moet kiezen, geef mij dan maar de fanatieke aanhang.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
410 moet gewoon normaal doen. Doorgesnoven idioten.![]()
Het liefst alleen maar toeristen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:00 schreef PeeJie_ het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fanatieke aanhang die er staat voor Ajax en zich kan gedragen. Die pikkies van 410 staan er alleen maar omdat ze op zichzelf geilen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
410 moet gewoon normaal doen. Doorgesnoven idioten.![]()
![]()
![]()
onderweg naar IstanbulFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En als ze iedereen overal maar los laten lopen en er gebeurt iets dan is het weer "waarom hebben ze niks geregeld iedereen weet toch dat het onrustig is in Turkije blablabla"quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Moeten ze echt die domme outfits aan in het vliegtuig?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:27 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
onderweg naar Istanbul![]()
rolmodel he, zo worden er weer wat Armani pakken verkochtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:35 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Moeten ze echt die domme outfits aan in het vliegtuig?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ja beter gewoon in trainingspakkie vliegen tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:35 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Moeten ze echt die domme outfits aan in het vliegtuig?Behulpzaam als een waterkraan.
Lijkt me ook comfortabelerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
ja beter gewoon in trainingspakkie vliegen toch![]()
Er wordt gewoon voor betaald dat ze in pak lopen natuurlijk.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Waarom hebben ze geen hoed op en een Louis v gaal shawl?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Namen op de stoeltjes, toe maar...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:27 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
onderweg naar IstanbulBFF met GGMM![]()
Met de boysquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:27 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
onderweg naar Istanbul
graag op anoniem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: