SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben jij ook voor ons aller Ajax?..
![]()
Ja dat kan de spits van bal op het dak 6 ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onzin. Houdt altijd 2 man bezig en werkt als een paard![]()
Klopt Kuyt doet dat heel aardig altijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dat kan de spits van bal op het dak 6 ook.![]()
Noem eens een betere dan voor Heraclesquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dat kan de spits van bal op het dak 6 ook.![]()
http://www.ajax.nl/stream(...)r-feyenoord-heen.htm
Het wegdraaien van Nouri
Dekker sterke wedstrijd, had toch wel paar erbij gekund![]()
Nouri kan ballen zegquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)r-feyenoord-heen.htm
Het wegdraaien van Nouri
Dekker sterke wedstrijd, had toch wel paar erbij gekund.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Aanvoerder mondeling akkoord over nieuw contract tot zomer 2019
Klaassen: 'Ajax mijn tweede huis'
door Mike Verweij
Davy Klaassen (22) had na de pijnlijke nederlaag tegen PSV (1-2) en de hersenschudding die hij in dat duel opliep eindelijk weer reden tot lachen. „Ajax en ik hebben een mondeling akkoord over een nieuw contract tot de zomer van 2019”, bevestigde de herstelde middenvelder desgevraagd.
Wanneer wordt er precies getekend? „Het moet nu allemaal even goed op papier worden gezet door Ajax en mijn zaakwaarnemers van Essel Sports. En wanneer het dan bekend wordt gemaakt? Nu bij jou. Nee, dat zal verder in een kort persberichtje gebeuren, denk ik. We spelen zo veel wedstrijden, dus ik heb niet heel veel tijd om uitgebreid te tekenen. Dat zal een snelle krabbel worden.”
Waarom contractverlenging? Je stond al tot medio 2018 onder contract. „Omdat ik het gevoel heb dat ik nog lang niet klaar ben voor een nieuwe stap. Ajax is mijn club. Dit is voor beide partijen goed, denk ik. Het is ook een soort statement dat ik vertrouwen heb in deze groep en ik hoop dat er de komende jaren iets moois kan groeien.”
Wat betekent dat signaal van Ajax voor jou? „Het is een stuk wederzijds respect. Zij hoefden eigenlijk nog niet te verlengen en ik ook niet. Het voelt voor mij als een blijk van waardering en het geeft aan dat ik belangrijk ben voor het elftal.”
Hoezeer heb je het naar je zin bij Ajax? „Heel erg, ik loop hier natuurlijk al vanaf de D’tjes en dit voelt als mijn tweede thuis. Daarom heb ik niet de behoefte snel naar het buitenland te gaan.”
Wanneer komt dat moment wel? „In elk geval niet, zoals wel eens wordt gezegd, als Frank de Boer hier weggaat. Ik heb een heel goede band met hem, maar zijn eventuele vertrek zal geen invloed op mijn beslissingen hebben. Ik denk ook dat een transfer heel moeilijk is te plannen.”
Leg uit. „Ik wil het niet, maar stel je voor dat ik aan het einde van het seizoen weg zou willen, maar een dramatisch half jaar speel… Daar sta je dan. Ik kijk gewoon hoe ik me ontwikkel en doe waar ik me goed bij voel. Het is sowieso zaak de beste speler – of in elk geval één van de besten – van de eredivisie te zijn voor je naar het buitenland vertrekt.”![]()
Zoals hij nu speelt hoeft hij toch niet op een grotere club te rekenen.
Lekker tekenpremie en beter salaris scoren, groot gelijk.![]()
Inderdaad, dit was toch zo'n supertalent? Zijn generatiegenoten bij PSV spelen al wekelijks op een hoger niveau. Paal is basisspeler bij Jong en Bergwijn zit geregeld bij de selectie van het eerste.quote:![]()
Nouri wordt ook nog ingezet bij de Youth League dus daarom was hij de afgelopen twee JL-wedstrijden van Ajax afwezig. Als hij bij Jong Ajax speelt, staat hij vrijwel altijd in de basis.![]()
klopt man Nouri is helemaal niksquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit was toch zo'n supertalent? Zijn generatiegenoten bij PSV spelen al wekelijks op een hoger niveau. Paal is basisspeler bij Jong en Bergwijn zit geregeld bij de selectie van het eerste.![]()
![]()
De kenner heeft gesproken. We kunnen beter gewoon zijn contract ontbinden want dit wordt niks meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit was toch zo'n supertalent? Zijn generatiegenoten bij PSV spelen al wekelijks op een hoger niveau. Paal is basisspeler bij Jong en Bergwijn zit geregeld bij de selectie van het eerste.![]()
Dat is overdreven. Over een paar jaar is hij prima materiaal voor jullie satelliet-club.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
De kenner heeft gesproken. We kunnen beter gewoon zijn contract ontbinden want dit wordt niks meer![]()
En laat hij bedroevend weinig zien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nouri wordt ook nog ingezet bij de Youth League dus daarom was hij de afgelopen twee JL-wedstrijden van Ajax afwezig. Als hij bij Jong Ajax speelt, staat hij vrijwel altijd in de basis.![]()
tottenham?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is overdreven. Over een paar jaar is hij prima materiaal voor jullie satelliet-club.![]()
![]()
Dat zegt toch niets. Bazoer was het eerste jaar ook niet veel bijzonder in Jong Ajax. Dat wil niet zeggen dat Nouri het gaat redden, maar je kan wel gewoon genieten van zijn spel. Dekker maakte een mooie goal, al was het niet zijn beste wedstrijd voor de A1 dit jaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En laat hij bedroevend weinig zien.Gourmetten of steengrillen?![]()
Zo goed was Bazoer ook niet in Jong Ajax. Vond het raar toen hij naar het eerste werd gehaaldquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets. Bazoer was het eerste jaar ook niet veel bijzonder in Jong Ajax. Dat wil niet zeggen dat Nouri het gaat redden, maar je kan wel gewoon genieten van zijn spel. Dekker maakte een mooie goal, al was het niet zijn beste wedstrijd voor de A1 dit jaar.![]()
Bij gebrek aan beter inderdaad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gaat weer lekker intern bij Ajax
Wijers waarschijnlijk opgestapt, Bryan Roy al maanden in ziektewet (niet eens met beleid TH)
Knotsgek
Bedankt Johan he![]()
Nul aanvallers op de bank. Geen spits. Echt Frank, gooi jezelf weg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Schone in de spitsquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:53 schreef StarGazer het volgende:
Nul aanvallers op de bank. Geen spits. Echt Frank, gooi jezelf weg![]()
Alle hoop op Sanogoal.![]()
Blesquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Schone in de spits![]()
Alle hoop op Sanogoal.![]()
Je bedoelt, Sa NoGoal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Schone in de spits![]()
Alle hoop op Sanogoal.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: