Snap ik als je geen vrienden hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
nog nooit opmerkingen over gehad ook
ja alleen die beveiligerskneus van Twitterquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik als je geen vrienden hebt
ik zit niet meer op twitterquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja alleen die beveiligerskneus van Twitter
huehuequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik als je geen vrienden hebt
Weet ik schatje, ik plaag je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zit niet meer op twitter
[..]
huehue
nee maar srs als mijn haar zou stinken dan zeggen mensen dat echt wel hoor
je kende die gast al eerder tochquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zit niet meer op twitter
[..]
huehue
nee maar srs als mijn haar zou stinken dan zeggen mensen dat echt wel hoor
weet niet precies over wie je het hebt nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kende die gast al eerder toch
@rosssenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet precies over wie je het hebt nu![]()
![]()
ken wel een beveiliger maar die zit niet op twitter voor zover ik weet
oh ja iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ooooh
dat was een vriend van ro-ald, niet van mij
ik heb die man 2x gezien ofzo
wel aardige vent irl hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja idddacht dat jij dat was maar was idd iemand anders van FOK!
zijn niet van mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
trollie wrm gooi je je lege vloei pakjes in de asbak?
crackiequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik rook vrijwel alleen pijpje mattie
Oreo's, Frisia spekjes (zonder suikerlaag), Milka chocolade, Wokkels, HamKa's, droge worstquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:54 schreef Trollscience het volgende:
wat zal ik bij de jumbo halen voor munchies
cocktailworstjes en bladerdeegquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:54 schreef Trollscience het volgende:
wat zal ik bij de jumbo halen voor munchies
Moiraquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oreo's, Frisia spekjes (zonder suikerlaag), Milka chocolade, Wokkels, HamKa's, droge worst
Ook een goed idee! Laatst nog gemaaktquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
cocktailworstjes en bladerdeeg
en ei als je dat niet in huis hebt
mini-worstenbroodjes
No probzquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
MoiraJa Milka is chill idd, en HamKa's heb ik allang niet meer gehad
Thnx
oh maak altijd dipsaus van ketchup en sweet chili saus dus dan is mosterd beetje overbodigquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook een goed idee! Laatst nog gemaaktOok beetje mosterd op het bladerdeeg gesmeerd
[..]
No probz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |