peukje knallen erna is minstens zo lekker als de seks zelfquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sigaretje roken in bed kan ook erg chill zijn
maar is echt een no go
ben nog niet getrouwd dus weet niet hoe lekker seks isquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
peukje knallen erna is minstens zo lekker als de seks zelf
haha same maar had dat gehoord van een vriend :pquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben nog niet getrouwd dus weet niet hoe lekker seks is
heb van de week mijn haren al gewassenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
denk eraan dat je de shampoo goed inmasseert anders worden je haren niet goed schoon
heb ik ook bij sommige shampoo's, ligt eraan welke je paktquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:21 schreef wietparkiet het volgende:
en mijn haar wordt heel erg droog van shampoo. echt hekel aan
pak altijd degene die in de douchebak staatquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ik ook bij sommige shampoo's, ligt eraan welke je pakt
ja dat doe ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pak altijd degene die in de douchebak staat
woon met mijn moeder en mijn zusje dus zal wel vrouwenshampoo zijn
jaren gehad maar is geen gezichtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon kale kop, is wel wat werk met scheren maar geen gedoe met droog haar
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat doe ik ooken soms is dat de juiste en soms niet. tough life jewait
1x in de 2 wekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
ach gewoon 1x in de 2 weken wassen
en bij de kapper word het ook gewassen en die zullen er wel verstand van hebben
Nee hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1x in de 2 wekenwat.. dat zal toch stinken joh
Snap ik als je geen vrienden hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
nog nooit opmerkingen over gehad ook
ja alleen die beveiligerskneus van Twitterquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik als je geen vrienden hebt
ik zit niet meer op twitterquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja alleen die beveiligerskneus van Twitter
huehuequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik als je geen vrienden hebt
Weet ik schatje, ik plaag je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zit niet meer op twitter
[..]
huehue
nee maar srs als mijn haar zou stinken dan zeggen mensen dat echt wel hoor
je kende die gast al eerder tochquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zit niet meer op twitter
[..]
huehue
nee maar srs als mijn haar zou stinken dan zeggen mensen dat echt wel hoor
weet niet precies over wie je het hebt nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kende die gast al eerder toch
@rosssenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet precies over wie je het hebt nu![]()
![]()
ken wel een beveiliger maar die zit niet op twitter voor zover ik weet
oh ja iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ooooh
dat was een vriend van ro-ald, niet van mij
ik heb die man 2x gezien ofzo
wel aardige vent irl hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja idddacht dat jij dat was maar was idd iemand anders van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |