SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2015 17:17:04 ]
alleen met bitchesquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:07 schreef Trollscience het volgende:
wietprakiet heeft seks met honden jalala
Mag ik samen met jou in bed naar Tim Hecker luisteren?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee ik lig al in bedTim Hecker
te luisteren
fggtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag ik samen met jou in bed naar Tim Hecker luisteren?
Die heb ik live gezien. Samen met Aphex Twin.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee ik lig al in bedTim Hecker
te luisteren
Oh geen idee, heb alleen Haunt Me, Do It Again geluisterd.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien. Samen met Aphex Twin.
nmnquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag ik samen met jou in bed naar Tim Hecker luisteren?
Oi wpquote:
Altijd prada tog xdquote:
ja net wakker hequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Altijd prada tog xd
Ja gaat prima, daar?
Gelukkig rook ik niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sigaretje roken in bed kan ook erg chill zijn
maar is echt een no go
peukje knallen erna is minstens zo lekker als de seks zelfquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sigaretje roken in bed kan ook erg chill zijn
maar is echt een no go
ben nog niet getrouwd dus weet niet hoe lekker seks isquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
peukje knallen erna is minstens zo lekker als de seks zelf
haha same maar had dat gehoord van een vriend :pquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben nog niet getrouwd dus weet niet hoe lekker seks is
heb van de week mijn haren al gewassenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
denk eraan dat je de shampoo goed inmasseert anders worden je haren niet goed schoon
heb ik ook bij sommige shampoo's, ligt eraan welke je paktquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:21 schreef wietparkiet het volgende:
en mijn haar wordt heel erg droog van shampoo. echt hekel aan
pak altijd degene die in de douchebak staatquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ik ook bij sommige shampoo's, ligt eraan welke je pakt
ja dat doe ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pak altijd degene die in de douchebak staat
woon met mijn moeder en mijn zusje dus zal wel vrouwenshampoo zijn
jaren gehad maar is geen gezichtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon kale kop, is wel wat werk met scheren maar geen gedoe met droog haar
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat doe ik ooken soms is dat de juiste en soms niet. tough life jewait
1x in de 2 wekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
ach gewoon 1x in de 2 weken wassen
en bij de kapper word het ook gewassen en die zullen er wel verstand van hebben
Nee hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1x in de 2 wekenwat.. dat zal toch stinken joh
Snap ik als je geen vrienden hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
nog nooit opmerkingen over gehad ook
ja alleen die beveiligerskneus van Twitterquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik als je geen vrienden hebt
ik zit niet meer op twitterquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja alleen die beveiligerskneus van Twitter
huehuequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik als je geen vrienden hebt
Weet ik schatje, ik plaag je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zit niet meer op twitter
[..]
huehue
nee maar srs als mijn haar zou stinken dan zeggen mensen dat echt wel hoor
je kende die gast al eerder tochquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zit niet meer op twitter
[..]
huehue
nee maar srs als mijn haar zou stinken dan zeggen mensen dat echt wel hoor
weet niet precies over wie je het hebt nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kende die gast al eerder toch
@rosssenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet precies over wie je het hebt nu![]()
![]()
ken wel een beveiliger maar die zit niet op twitter voor zover ik weet
oh ja iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ooooh
dat was een vriend van ro-ald, niet van mij
ik heb die man 2x gezien ofzo
wel aardige vent irl hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja idddacht dat jij dat was maar was idd iemand anders van FOK!
zijn niet van mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
trollie wrm gooi je je lege vloei pakjes in de asbak?
crackiequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik rook vrijwel alleen pijpje mattie
Oreo's, Frisia spekjes (zonder suikerlaag), Milka chocolade, Wokkels, HamKa's, droge worstquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:54 schreef Trollscience het volgende:
wat zal ik bij de jumbo halen voor munchies
cocktailworstjes en bladerdeegquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:54 schreef Trollscience het volgende:
wat zal ik bij de jumbo halen voor munchies
Moiraquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oreo's, Frisia spekjes (zonder suikerlaag), Milka chocolade, Wokkels, HamKa's, droge worst
Ook een goed idee! Laatst nog gemaaktquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
cocktailworstjes en bladerdeeg
en ei als je dat niet in huis hebt
mini-worstenbroodjes
No probzquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
MoiraJa Milka is chill idd, en HamKa's heb ik allang niet meer gehad
Thnx
oh maak altijd dipsaus van ketchup en sweet chili saus dus dan is mosterd beetje overbodigquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook een goed idee! Laatst nog gemaaktOok beetje mosterd op het bladerdeeg gesmeerd
[..]
No probz
is best wel lekker hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen dat lekker vinden
Monoquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:00 schreef Monopoly het volgende:
https://soundcloud.com/yellowclaw/yellow-claw-9
Tof, nieuwe mixtape van Yellow Claw, die zijn altijd wel dik
Is echt een goeie ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:00 schreef Monopoly het volgende:
https://soundcloud.com/yellowclaw/yellow-claw-9
Tof, nieuwe mixtape van Yellow Claw, die zijn altijd wel dik
Lekker. Papa is niet thuis dus ik rook stiekem hasjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Trollie 14.gif
Hoe rolt het leven?
Hasjisj klappen en high worden, paas hem in het rond in je eentje, voedselkastelen bouwen en paprikachips gebruiken om slagroomijs uit de bak te scheppen, schijt hebben aan combo's doen wat je wiltquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lekker. Papa is niet thuis dus ik rook stiekem hasjes.
Op de achtergrond is het wel prima. Beetje gamen of aftrekken. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
hier en daar hebben ze leuke nummertjes maar om nou naar een mixtape van ze te luisteren gaat me wat te ver
Muziek luisteren tijdens het aftrekken???quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op de achtergrond is het wel prima. Beetje gamen of aftrekken. Niets mis mee.
ja iets met een heel hoog bpm en dan op de maat trekkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Muziek luisteren tijdens het aftrekken???
je kunt beter een iets lager bpm pakken en aftrekken in achtstenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja iets met een heel hoog bpm en dan op de maat trekken
wrmquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt beter een iets lager bpm pakken en aftrekken in achtsten
dan heb je steeds een accent op de tel want je voorhuid gaat op en neer (of je hand, als je een verminkte jood bent)quote:
watquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan heb je steeds een accent op de tel want je voorhuid gaat op en neer (of je hand, als je een verminkte jood bent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |