Die kan je voor alles uitnodigenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden ook Peter R. voor dit onderwerp kunnen uitnodigen.
De spreektafel staat wel scheef...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Pauw is maar wat blij met die vluchtelingencrisis.
Lekker Peter R vragen naar Cor van Houtquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden ook Peter R. voor dit onderwerp kunnen uitnodigen.
binnen of buitenbord?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK HAD OP MIJN TWAALFDE EEN BEUGEL TOT MIJN VEERTIENDE.
Dat scheeltquote:
Dit ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef Martinello het volgende:
Zij had volgens mij ooit anorexia. Is blijkbaar ook niet goed voor je gebit.
Ik niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als die jood straks gaat voorstellen dat we die vluchtelingen gaan opvangen in een soort kamp met een hek en bewakers erom heen.
Nee ik vind dat eigenlijk ook helemaal niet zo grappig.quote:
Het zou ook gek zijn als Nederlanders in een Nederlandse AZC zouden zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:15 schreef DKUp het volgende:
Niemand in Nederland heeft gevraagd om AZC's
En dat terwijl er een journalist partij is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:15 schreef Sked het volgende:
Deze mensen snappen niet zo goed dat Joden een rode lap zijn voor moslims.
Mooi dat jij achter mij staatquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik vind dat eigenlijk ook helemaal niet zo grappig.
Je zou er een hoop Nederlanders in kunnen zettenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het zou ook gek zijn als Nederlanders in een Nederlandse AZC zouden zitten.
Ik sta graag achter je.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat jij achter mij staat
Joden lopen altijd gevaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef Hexagon het volgende:
Heeft die knakker nou eigenlijk echt serieuze aanwijzingen dat hij gevaar loopt?
er bestaan geen middenweg iddquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef Caland het volgende:
Je bent dus voor of tegen vluchtelingen.
Je bent een gutmensch of een Nazi.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef Caland het volgende:
Je bent dus voor of tegen vluchtelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |