Matthijs fietst er zelfs hard voor weg.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Johan moet dagelijks rennen voor dit soort mensen.
In Rotterdam krijgen kinderen op school regelmatig een tyfustest.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Maar worden vluchtelingen nou getest op ebola, tyfus en de pleuris?
Het was live te volgen en dat heb ik dan ook gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:03 schreef luckass het volgende:
waarom wist ik niet dat deze bijeenkomst was
Deed die Jan Kooijemans ook weer mee? Dat vind ik zo'n verschrikkelijk enge man.quote:
Luuk van RTL Late Nightquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Deed die Jan Kooijemans ook weer mee? Dat vind ik zo'n verschrikkelijk enge man.
Antjequote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Alle internettende ouderen zaten op hyves. En golfer op Fok!.
Die ken ik niet, maar ik heb sowieso niks met dan enge wereldje.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Luuk van RTL Late Night
Jan Versteegh (BNN)
Arjen Lubach
Jan niet
Het niveau was laag in ieder gevalquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik heb sowieso niks met dan enge wereldje.
Tong80 zit toch al op internetquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat we bejaarden zouden loslaten op het internet.
Wil het publiek boerenkool met worst dan krijgt het ook boerenkool met worstquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan zegt precies wat we willen horen
Johan is dus ook een soort demagoogquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wil het publiek boerenkool met worst dan krijgt het ook boerenkool met worst
Misschien is het wel een fopneus.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat deze man een bijzonder grote neus heeft.
Zo groot is die neus toch niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:11 schreef Caland het volgende:
Je zou zelfs kunnen stellen dat deze man een beetje een Ajax-face heeft.
Nee joh, die hebben het veel te drukken met het verspreiden van tyfus en het verkrachten van Hollandse meiden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:11 schreef bombmannl het volgende:
Hij heeft wel een punt, die azc-ers lynchen die joden nog net niet.
Nog steeds nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:12 schreef Caland het volgende:
Natascha had vroeger geen geld voor de tandarts.
moet ze dat zakje met jewgold om haar nek eens aanspreken!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Donder toch op met je nood
IK HAD OP MIJN TWAALFDE EEN BEUGEL TOT MIJN VEERTIENDE.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:12 schreef Caland het volgende:
KIJK STIJN. DIT GEBEURT ER NOU MET JE ALS JE GEEN BEUGEL DRAAGT
Die kan je voor alles uitnodigenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden ook Peter R. voor dit onderwerp kunnen uitnodigen.
De spreektafel staat wel scheef...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Pauw is maar wat blij met die vluchtelingencrisis.
Lekker Peter R vragen naar Cor van Houtquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden ook Peter R. voor dit onderwerp kunnen uitnodigen.
binnen of buitenbord?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK HAD OP MIJN TWAALFDE EEN BEUGEL TOT MIJN VEERTIENDE.
Dat scheeltquote:
Dit ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef Martinello het volgende:
Zij had volgens mij ooit anorexia. Is blijkbaar ook niet goed voor je gebit.
Ik niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als die jood straks gaat voorstellen dat we die vluchtelingen gaan opvangen in een soort kamp met een hek en bewakers erom heen.
Nee ik vind dat eigenlijk ook helemaal niet zo grappig.quote:
Het zou ook gek zijn als Nederlanders in een Nederlandse AZC zouden zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:15 schreef DKUp het volgende:
Niemand in Nederland heeft gevraagd om AZC's
En dat terwijl er een journalist partij is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:15 schreef Sked het volgende:
Deze mensen snappen niet zo goed dat Joden een rode lap zijn voor moslims.
Mooi dat jij achter mij staatquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik vind dat eigenlijk ook helemaal niet zo grappig.
Je zou er een hoop Nederlanders in kunnen zettenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het zou ook gek zijn als Nederlanders in een Nederlandse AZC zouden zitten.
Ik sta graag achter je.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat jij achter mij staat
Joden lopen altijd gevaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef Hexagon het volgende:
Heeft die knakker nou eigenlijk echt serieuze aanwijzingen dat hij gevaar loopt?
er bestaan geen middenweg iddquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef Caland het volgende:
Je bent dus voor of tegen vluchtelingen.
Je bent een gutmensch of een Nazi.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef Caland het volgende:
Precies de reden waarom de discussie kut isquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef Caland het volgende:
Als je overal spoken ziet, dan ben je serieus bangquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef Hexagon het volgende:
Heeft die knakker nou eigenlijk echt serieuze aanwijzingen dat hij gevaar loopt?
Haha, ik las kamp.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:18 schreef noodgang het volgende:
Misschien is een apart land voor de joodse gemeenschap een goed idee anders? Oh wacht....
SUPERKAMP.NU!quote:
Superkamp is er ook nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef Caland het volgende:
Booslimsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik word altijd bang als ik moslims op tv zie, ze zijn altijd zo boos.
ja, vroeger droegen gabbers nog zulke aussie en cavelo'squote:
alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Waarom krijgt deze man een podium eigenlijk?
Johan heeft al eens moeten verhuizen door vluchtelingen, die weet wel beter.quote:
Fuck johan. ALBERTNOESGODquote:
Hebben ze hem wel goed gefouilleerd?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat ze booslims ook de kans geven om hier te praten.
Hij heeft uit voorzorg wel plastic bestek gekregen zo te zienquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel briljant eigenlijk hier heb je dat 13-jarige jongetje:
[ afbeelding ]
Hier heb je hem met een vriendje en zijn knifu:
[ afbeelding ]
Hier heb je hem levend nadat Abbas hem dood verklaarde en zei dat hij geëxecuteerd was door Israel:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |