Jammer dat de kast leeg wasquote:
Triest jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:22 schreef TwenteFC het volgende:
Ook echt een van die gastjes meenemen om zieltjes te winnen.
lol watquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:22 schreef mabo11 het volgende:
Je kan vaker stemmen via je mobiel met die site. Alleen dan moet je niet via wifi stemmen maar met je databundel en dan steeds vliegtuigmodus aan en uit zetten want dan krijg je een nieuw ip can je provider.
JE hebt dan toch ook een andere email nodig ?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:22 schreef mabo11 het volgende:
Je kan vaker stemmen via je mobiel met die site. Alleen dan moet je niet via wifi stemmen maar met je databundel en dan steeds vliegtuigmodus aan en uit zetten want dan krijg je een nieuw ip can je provider.
lol whut, werkt ook nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:22 schreef mabo11 het volgende:
Kan je gewoon bras invullen want je hoeft niets te bevestigen volgens mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
JE hebt dan toch ook een andere email nodig ?
jawel je moet email bevestigenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:25 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Kan je gewoon bras invullen want je hoeft niets te bevestigen volgens mij.
Ik kreeg toch deze maikquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:25 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Kan je gewoon bras invullen want je hoeft niets te bevestigen volgens mij.
quote:Hoi,
Je bent aangemeld voor de stemmodule van de Gouden Televizier-Ring 2015.
Let op: pas na het klikken op onderstaande bevestigingslink is je stem geldig
en wordt het meegeteld! Je mag je stem aanpassen, maar je laatste stem telt.
En voor mail http://10minutemail.com gebruikenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:22 schreef mabo11 het volgende:
Vreemd, ik kreeg geen mail.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jawel je moet email bevestigen
Nee man. HHB is een bazenprogramma.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:28 schreef Paul het volgende:
Klootzakken die Man Bijt hond gestopt hebben
STOP DAN MET HOLLAND BAKT
Die moet loonsverhoging krijgen.quote:
Idd die is niet goed geinformeerdquote:
Misschien teveel van het goedequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:30 schreef AF_ het volgende:
Kunnen ze hem niet de rest ook laten presenteren
Nee. Ik vind hem reteirritant maar dit doet hij wel tof.quote:
Toch humorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:31 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Misschien teveel van het goede
Nooit als iets tegen hem is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:31 schreef Slobeend het volgende:
Humberto kon er niet om lachen, eng eng eng.
Dat was wel een beetje een jammer interview ja. Maar voor mensen die geen tot nauwelijks F1 kijken was het dan wel weer ok.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:31 schreef AF_ het volgende:
Humberto faalde gister toch een beetje met verstappen
HIJ MOCHT NIET LACHENquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:31 schreef Slobeend het volgende:
Humberto kon er niet om lachen, eng eng eng.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:32 schreef richolio het volgende:
Johnny wint deze natuurlijk, voorspelbaar
Het is dan ook een mongolenringquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:33 schreef mabo11 het volgende:
Die mongolen denken dat ze gewonnen hebben met dat mongolenprogramma:')
Awwwwquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:33 schreef mabo11 het volgende:
Streetlab zou mooi zijn, alleen om iedereen daar over de zeik te krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Nu nog Syndroom (al heb ik het nooit gezien, het format is op het eerste oog het beste)
komt iequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:34 schreef Paul het volgende:
Kan iemand een stamboom maken van de familie Mol?
Syndroom is echt geweldigquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Nu nog Syndroom (al heb ik het nooit gezien, het format is op het eerste oog het beste)
nou nou nouquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:33 schreef mabo11 het volgende:
Net als VI toen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Streetlab zou mooi zijn, alleen om iedereen daar over de zeik te krijgen.
john + Die vrouw ----- Lindaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:34 schreef Paul het volgende:
Kan iemand een stamboom maken van de familie Mol?
In WIDM was ie wel goedquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:37 schreef roos85 het volgende:
Dennis, een van de grootste faal kandidaten van ER
Wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:38 schreef Pascalus het volgende:
Ik ken Streetlab niet maar daar moet ik dus op stemmen om die aangeklede apen voor lul te zetten?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:38 schreef Pascalus het volgende:
Ik ken Streetlab niet maar daar moet ik dus op stemmen om die aangeklede apen voor lul te zetten?
Ja. En ga het kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:38 schreef Pascalus het volgende:
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:38 schreef Pascalus het volgende:
Streetlab is van de kerel die met Schalke en Utrecht ging trainen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:38 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het niet leuk dat je die verstandelijk gehandicapten aangeklede apen noemt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:38 schreef Pascalus het volgende:
hallo engnekquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Van mij mag Johnny winnen, puur omdat ik het John gundie andere programmaatjes zijn helemaal niks.
quote:
John is de broer van Linda.quote:
botoxquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:39 schreef bombmannl het volgende:
Sohee die heeft een dikke kop gekregen
Verkeerde botoxquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:39 schreef bombmannl het volgende:
Sohee die heeft een dikke kop gekregen
Iedereen die het gala zit te kijken is een engnekquote:
Dat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:41 schreef super_tekkel het volgende:
Wat is die jan shit toch een daapse, totaal ongeschikt als presentator
op de enkelsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Toch zou ik wel eens de tieten van Linda willen zien.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Maar geen streetlab meerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Gooi een bom op dat gebouw en we zijn weer een stuk vooruit.
Weet je wat leuk zou zijn? Als Linda opeens zo'n keiharde kutscheet laat!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
VI HOOLIGANSquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:43 schreef Rickertman96 het volgende:
VI pakt ze morgen even aan
bah bah
waarom heeft bert van leeuwen geen nominatie?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:43 schreef Rickertman96 het volgende:
VI pakt ze morgen even aan
bah bah
hele goede vraagquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:43 schreef luckass het volgende:
[..]
waarom heeft bert van leeuwen geen nominatie?
Bart van Leeuwen Awardquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:43 schreef luckass het volgende:
[..]
waarom heeft bert van leeuwen geen nominatie?
Waarom laten ze dat fragment nou niet zien in deze compilatie, gemiste kans.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Weet je wat leuk zou zijn? Als Linda opeens zo'n keiharde kutscheet laat!
Het woordje goed had je moeten weglatenquote:
Toen ze nog echt waren misschien wel, Nu niet meerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat ze de overgang al had gehadquote:
Linda, Sjonnie en Chantal, volgend jaar weer?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:38 schreef Replicat het volgende:
Incestgala 2015 - Totaal onvoorspelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |