Jammer dat de kast leeg wasquote:
Triest jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:22 schreef TwenteFC het volgende:
Ook echt een van die gastjes meenemen om zieltjes te winnen.
lol watquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:22 schreef mabo11 het volgende:
Je kan vaker stemmen via je mobiel met die site. Alleen dan moet je niet via wifi stemmen maar met je databundel en dan steeds vliegtuigmodus aan en uit zetten want dan krijg je een nieuw ip can je provider.
JE hebt dan toch ook een andere email nodig ?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:22 schreef mabo11 het volgende:
Je kan vaker stemmen via je mobiel met die site. Alleen dan moet je niet via wifi stemmen maar met je databundel en dan steeds vliegtuigmodus aan en uit zetten want dan krijg je een nieuw ip can je provider.
lol whut, werkt ook nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:22 schreef mabo11 het volgende:
Kan je gewoon bras invullen want je hoeft niets te bevestigen volgens mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
JE hebt dan toch ook een andere email nodig ?
jawel je moet email bevestigenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:25 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Kan je gewoon bras invullen want je hoeft niets te bevestigen volgens mij.
Ik kreeg toch deze maikquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:25 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Kan je gewoon bras invullen want je hoeft niets te bevestigen volgens mij.
quote:Hoi,
Je bent aangemeld voor de stemmodule van de Gouden Televizier-Ring 2015.
Let op: pas na het klikken op onderstaande bevestigingslink is je stem geldig
en wordt het meegeteld! Je mag je stem aanpassen, maar je laatste stem telt.
En voor mail http://10minutemail.com gebruikenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:22 schreef mabo11 het volgende:
Vreemd, ik kreeg geen mail.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jawel je moet email bevestigen
Nee man. HHB is een bazenprogramma.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:28 schreef Paul het volgende:
Klootzakken die Man Bijt hond gestopt hebben
STOP DAN MET HOLLAND BAKT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |