Streetlab is al 100x op Youtube gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom zou je op ER stemmen. Het hele concept is door de Zweden bedacht.
daarom stemmen op Syndroomquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Streetlab is al 100x op Youtube gedaan
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:58 schreef F1gamer het volgende:
Ik wil nicolette in het water zien donderen met al haar kle4ding aan
ze is een beetje nat!!1quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:58 schreef F1gamer het volgende:
Ik wil nicolette in het water zien donderen met al haar kle4ding aan
nog nooit gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
SynDROOM moet die cockring winnen.
Omdat ze accepteren dat Klaas nee zei.quote:
zou eigenlijk verplicht mee moeten doenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:00 schreef zoem het volgende:
Marian blijft wéér lekker aan de zijlijn
Zij zou voor straf alles uit de eetproef op moeten vreten. Lui varkenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:01 schreef Fairfax het volgende:
[..]
zou eigenlijk verplicht mee moeten doen
Ik heb veel eelt op mijn handen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dan gaan je handen snel branden als je geen eelt hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zij zou voor straf alles uit de eetproef op moeten vreten. Lui varken
sticker er over plakken.quote:
Ik ook wel redelijk wat van het sporten, maar in het begin krijg je echt dikke blaren.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb veel eelt op mijn handen.
Gewoon veel kratjes bier dragen.
Geen leuke TV nee.quote:
als team Danny maar wintquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Liever een saaie proef met een goede winnaar dan andersom
Waarom?quote:
want?quote:
ik heb aboquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Oh alleen hier blijkbaar, hij hangt weer bij het laden van een ad.
Dat zou wel le master trole zijn.quote:
en sowieso hij dondert nu in het water, wat ook niet helpt bij de genezing.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kan je Tim daar nou neerzetten
Ontstekingen verzwakken je flink.
iddquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Word wel saai de rest van deze aflevering wss
Ik stem voor.quote:
mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
en sowieso hij dondert nu in het water, wat ook niet helpt bij de genezing.
zij weten niet dat Marian niets doet hequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:08 schreef Moira. het volgende:
Ben je écht benieuwd wie ze eruit gaan stemmen, ja?
absoluut.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:08 schreef Moira. het volgende:
Zou toch wel godverredomme prachtig zijn ook als Marian gewoon die samensmelting haalt
Zij weten niet wat er is gebeurd he?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:08 schreef Moira. het volgende:
Ben je écht benieuwd wie ze eruit gaan stemmen, ja?
Kun je toch wel gokken als ze als eerste vrijwillig naar dat andere eiland gaat om de proeven te ontlopenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij weten niet dat Marian niets doet he
Tsja andere optie was een zwaardere Klaas met zn slappe armpjesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kan je Tim daar nou neerzetten
Ontstekingen verzwakken je flink.
dat heeft ze niet op het gezamenlijke eiland uitgesproken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je toch wel gokken als ze als eerste vrijwillig naar dat andere eiland gaat om de proeven te ontlopen
Had je ook kunnen beschouwen als tactiek. Fajah en Zimra zijn daar heel ver mee gekomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je toch wel gokken als ze als eerste vrijwillig naar dat andere eiland gaat om de proeven te ontlopen
Fair enough ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je ook kunnen beschouwen als tactiek. Fajah en Zimra zijn daar heel ver mee gekomen.
Kom nou, je kunt blind en doof zijn en dat nog door hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heeft ze niet op het gezamenlijke eiland uitgesproken.
Die kwamen ver om hun tietenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je ook kunnen beschouwen als tactiek. Fajah en Zimra zijn daar heel ver mee gekomen.
absoluut maar ja...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kom nou, je kunt blind en doof zijn en dat nog door hebben.
ze zal de bui natuurlijk wel zien hangen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gaat Marian nu opeens eten zoeken etc, in de hoop er nog in te blijven
En Marian is de rotte visquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:12 schreef Chai het volgende:
Nu sturen ze Klaas iig niet weg, want hij is de visexpert.
Denk het niet. Ze zijn de hele tijd obsessed met de sterken daar.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
Beetje spannend maken...
Marian gaat er gwn uit...
Die durft niet meer denkquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja dat deed Ruben veel leuker.
waarom kan hij niet weer overnemen nu hij bij rtl zitquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zit op NPO1, vertel welk programma heeft hij overgenomen van Ruben?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die bracht het met een scherpe ondertoon.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf zo voor gek laten zetten voor een beetje geld?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de eerste editie had ik nog wel het idee dat het echt was. Tweede twijfelde ik nog.
Daarna, nee.
Dat is de garpquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:18 schreef F1gamer het volgende:
wat nep dat filmpje van leo bij het telviziergala
Ik heb daar bewijs voor gezien maar heb het niet paraat. Als je het leuk gewoon kijken maar ik ben vorig seizoen afgehaakt.quote:
Die lange kale gozer?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
dat programma met relatieproblemen
hoe heet ie ook al weer
http://glamora.ma/2013/08/opgepast_bnn_presenteert_hyper.htmlquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb daar bewijs voor gezien maar heb het niet paraat. Als je het leuk gewoon kijken maar ik ben vorig seizoen afgehaakt.
Dario.quote:
Hee daar is het fokforum genoemdquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
http://glamora.ma/2013/08/opgepast_bnn_presenteert_hyper.html
Goed dat het van de publieke tv is verwijderd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik merk het niet eensquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die kuttune er de hele tijd door
deze stond harder dan die paar voor de reclame.quote:
Je schijnt te kunnen stemmen op het programmaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die kuttune er de hele tijd door
Streetlab staat?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:24 schreef noodgang het volgende:
ER derde in de tussenstand om die klotering! Gaat goed zo!
Thank you.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Dreetje lichtte nog tenminste mensen op, deze chick doet niksquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze doet me beetje aan zweverige Dreetje denken
Dat is een ander topiek.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:24 schreef noodgang het volgende:
Dus Klaas gaat eruit?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:25 schreef quickstepster het volgende:
Theorie: iedereen uit de reclames voor de televisierring is er eerder uitgegaan (bv voor de samensmelting als ik het zo inschat) dan de rest. Wat denken jullie?
Hoop t niet. Als Marian niet gaat, Tim eruit graag.quote:
Streetlab en Syndroom zijn echt boutquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:24 schreef noodgang het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ies_stem_op_str.htmlquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Streetlab en Syndroom zijn echt bout
Maar toch, het verbaast me niet dat mensen die meedoen aan zo'n programma graag op tv willen, dat er dan een paar tussen zitten die hun gedrag aandikken ligt voor de hand. Dat wil nog niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk als acteurs binnen zijn gehaald.quote:
In eten...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:28 schreef Nizno het volgende:
Ze heeft nergens zin in, dat was ons nog niet opgevallen.
Zeiksnor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
Zullen we het bij ER houden in dit topic?
Gebeurt niet zo veel.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
Die cockring gaat toch ook gewoon over ER?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
In Baantjer moest ze nog weleens koffie halen. Nu doet ze echt niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:28 schreef Nizno het volgende:
Ze heeft nergens zin in, dat was ons nog niet opgevallen.
Ik ook. Kunnen we iig iemand uitlachenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:29 schreef Chai het volgende:
Ik wil graag Marian erin houden, die redt het toch niet bij de samensmeltingsproef.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
En ze wil het halen vanwege het eten, maar ze vergeet dat je eerst een proef moet doorstaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ook. Kunnen we iig iemand uitlachen
Tim gaat op zichzelf stemmen, geweldig plan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:30 schreef Nizno het volgende:
Tim heeft nog een plan, ben nu wel erg benieuwd welk plan.
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
Echt he.quote:
Dat vermoed ik ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:32 schreef 44rdbei het volgende:
Wat een kutplan![]()
Geboren uit pure verveling.
Heeft toch geen nut.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben dan een snitch Marian en zeg het tegen Sandra.
dat is wel een goeie optiequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:34 schreef Chai het volgende:
Doos, ga bij de vrouwen langs dan en richt je pijlen op een van de heren.
Misschien hadden ze Kim en Amara dan kunnen overtuigen.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Danny en Tim redden het dus sowieso niet. Daarmee verliezen Ryanne en Sander hun voetstapje en bovendien willen ze Anna eruit. Marian haalt een finale natuurlijk nooit
Dus Kim/Amara samen met Oscar of Sharon in de finale.
Teske in badpak!11!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:36 schreef Sked het volgende:
Expeditie Robinson zou in badkleding naar de uitreiking komen
Alleen een aantal zwembroekjes
stemmen op Sandraquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik was aan het zappen en heb ff het plan gemist. Wat hebben ze nu afgesproken?
Tim gaat er vrijwillig uitquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Omdat Marian niks kanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
en waarom niet op zwakke marian
Tim geeft op omdat pijn voet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
precies daarom: ze is zwakquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
en waarom niet op zwakke marian
Dat vermoed ik ook ja. Denk dat het tactisch niet eens zo slecht isquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik vind het wel een streek, maar aan de andere kant zou Sandra meteen naar team rood oversteken na de samensmelting en zi team geel een voor een wegstemmen
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
IK GEEF EEN RONDJE WANT DE PRINTER DOET HET WEER
Oscar/Kim/Amara wordt normaal gesproken de finale, omdat team rood liever Anna eruit werkt dan Oscar.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:37 schreef Momo... het volgende:
oscar gaat ver komen iedereen mag hem wel
Dan geloof je het nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ja en klaas springt van de klif
Chantal nep kutwijfquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:41 schreef Sked het volgende:
Ik zie nu hoe Linda de Mol kinderlijk toegesproken wordt door Chantal Janzen
Zo praat Chantal toch tegen iedereen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:41 schreef Sked het volgende:
Ik zie nu hoe Linda de Mol kinderlijk toegesproken wordt door Chantal Janzen
krijg je blauwe tanden vanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:42 schreef noodgang het volgende:
WTF, bluetooth in een tandenborstel
Kim kan ik tactisch wel waarderen, Amara gaat met haar liften en brengt niks, vervelende kandidate.quote:
ach nouja zou dr toch nog wel geven moet ik zeggenquote:
Ik vind Kim een heel vervelende vrouw.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kim kan ik tactisch wel waarderen, Amara gaat met haar liften en brengt niks, vervelende kandidate.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen ze syndroom en expeditie Robinson niet combineren.
Ditquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach nouja zou dr toch nog wel geven moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |