Streetlab is al 100x op Youtube gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom zou je op ER stemmen. Het hele concept is door de Zweden bedacht.
daarom stemmen op Syndroomquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Streetlab is al 100x op Youtube gedaan
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:58 schreef F1gamer het volgende:
Ik wil nicolette in het water zien donderen met al haar kle4ding aan
ze is een beetje nat!!1quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:58 schreef F1gamer het volgende:
Ik wil nicolette in het water zien donderen met al haar kle4ding aan
nog nooit gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
SynDROOM moet die cockring winnen.
Omdat ze accepteren dat Klaas nee zei.quote:
zou eigenlijk verplicht mee moeten doenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:00 schreef zoem het volgende:
Marian blijft wéér lekker aan de zijlijn
Zij zou voor straf alles uit de eetproef op moeten vreten. Lui varkenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:01 schreef Fairfax het volgende:
[..]
zou eigenlijk verplicht mee moeten doen
Ik heb veel eelt op mijn handen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dan gaan je handen snel branden als je geen eelt hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zij zou voor straf alles uit de eetproef op moeten vreten. Lui varken
sticker er over plakken.quote:
Ik ook wel redelijk wat van het sporten, maar in het begin krijg je echt dikke blaren.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb veel eelt op mijn handen.
Gewoon veel kratjes bier dragen.
Geen leuke TV nee.quote:
als team Danny maar wintquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Liever een saaie proef met een goede winnaar dan andersom
Waarom?quote:
want?quote:
ik heb aboquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Oh alleen hier blijkbaar, hij hangt weer bij het laden van een ad.
Dat zou wel le master trole zijn.quote:
en sowieso hij dondert nu in het water, wat ook niet helpt bij de genezing.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kan je Tim daar nou neerzetten
Ontstekingen verzwakken je flink.
iddquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Word wel saai de rest van deze aflevering wss
Ik stem voor.quote:
mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
en sowieso hij dondert nu in het water, wat ook niet helpt bij de genezing.
zij weten niet dat Marian niets doet hequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:08 schreef Moira. het volgende:
Ben je écht benieuwd wie ze eruit gaan stemmen, ja?
absoluut.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:08 schreef Moira. het volgende:
Zou toch wel godverredomme prachtig zijn ook als Marian gewoon die samensmelting haalt
Zij weten niet wat er is gebeurd he?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:08 schreef Moira. het volgende:
Ben je écht benieuwd wie ze eruit gaan stemmen, ja?
Kun je toch wel gokken als ze als eerste vrijwillig naar dat andere eiland gaat om de proeven te ontlopenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij weten niet dat Marian niets doet he
Tsja andere optie was een zwaardere Klaas met zn slappe armpjesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe kan je Tim daar nou neerzetten
Ontstekingen verzwakken je flink.
dat heeft ze niet op het gezamenlijke eiland uitgesproken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je toch wel gokken als ze als eerste vrijwillig naar dat andere eiland gaat om de proeven te ontlopen
Had je ook kunnen beschouwen als tactiek. Fajah en Zimra zijn daar heel ver mee gekomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je toch wel gokken als ze als eerste vrijwillig naar dat andere eiland gaat om de proeven te ontlopen
Fair enough ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je ook kunnen beschouwen als tactiek. Fajah en Zimra zijn daar heel ver mee gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |