quote:
Je geeft anderen de schuld. Hou daar eens mee op. Ik heb ook niet altijd gelijk. Gelukkig nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:09 schreef FANN het volgende:
Dus ik geef niemand de schuld alleen jou, dat je weer dingen anders leest!
Ik geef verdomme helemaal niemand de schuld, alleen jou,quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Je geeft anderen de schuld. Hou daar eens mee op. Ik heb ook niet altijd gelijk. Gelukkig niet
Wat wil je hier mee bereiken Met Fann in je kielzogquote:
met Fann in je kielzog....... hmmmmmmmmmquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee bereiken Met Fann in je kielzog
Waarom ga je dan zo negatief in op die cul meet?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geef verdomme helemaal niemand de schuld, alleen jou,
alleen JOU dus, lees je het goed?
lees jij nou nog maar een keer héél héél rustig terug wat ik gezegd heb, doe da maar...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ga je dan zo negatief in op die cul meet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
lees jij nou nog maar een keer héél héél rustig terug wat ik gezegd heb, doe da maar...
ik heb bij mijn weten niets negatiefs over de meet gezegd, zelfs dat het vast heel leuk zou worden want de meeste mensen kennen elkaar al las ik in dat topic, het énige dat ik heb gezegd is dat
ik daar geen zin in had, in zo'n vol programma, dat ik liever ergens zit en een wijntje drink.
ga maar effe lezen toe maar...lijkt me beter voordat jezelf nog meer voor schut zet.
Flikker op Fannquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
lees jij nou nog maar een keer héél héél rustig terug wat ik gezegd heb, doe da maar...
ik heb bij mijn weten niets negatiefs over de meet gezegd, zelfs dat het vast heel leuk zou worden want de meeste mensen kennen elkaar al las ik in dat topic, het énige dat ik heb gezegd is dat
ik daar geen zin in had, in zo'n vol programma, dat ik liever ergens zit en een wijntje drink.
ga maar effe lezen toe maar...lijkt me beter voordat jezelf nog meer voor schut zet.
Ohh ok het was ziggoquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
NEE ik flikker niet op, je moet een kappen met die onzin,
ik dacht dat je al weg was lafbekquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik ben er klaar voor en derhalve er vandoor......laters....en have fun.
Mag ik me eerst even een beetje netjes maken of moet ik eerst aan een van de 'dozen' toestemming vragen? MAFKEES!quote:
je was toch weg?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag ik me eerst even een beetje netjes maken of moet ik eerst aan een van de 'dozen' toestemming vragen? MAFKEES!
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, nou dat wordt een hele happeningjij nog steeds ''misschien''?
Hihihiquote:
Als iemand laf is ben jij het wel. Ga dan door en zeg wat je wil. Maar nee hoor.quote:
o jah... zo kan ik het ook een aantal wuotes aan elkaar plakken, ja ja ... dit gaat dus nog effequote:
Het zal me wat ookquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... zo kan ik het ook een aantal wuotes aan elkaar plakken, ja ja ... dit gaat dus nog effe
duren, nah wel leuk voor Mo in elk geval.
Nou IK ben er nog! Ik doe niks anders zggen wat ik wil en wat ik bedoelde, maar mevrouw gaatquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand laf is ben jij het wel. Ga dan door en zeg wat je wil. Maar nee hoor.
Dat zeg jijquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou IK ben er nog! Ik doe niks anders zggen wat ik wil en wat ik bedoelde, maar mevrouw gaat
nu effe verschillende quote's aanelkaar plakken over verschillende onderwerpen
In elke discussie waar dan ook verberg je jezelf als het niet gaat zoals jij dat wil. Een slechte eigenschap.quote:
IK verberg me niet hoor ik ben er nog steeds. zeg het maar....quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
In elke discussie waar dan ook verberg je jezelf als het niet gaat zoals jij dat wil. Een slechte eigenschap.
De groetenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
IK verberg me niet hoor ik ben nog steeds. zeg het maar....
Mwhaahhquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een gezeik om niks, en nu weet je niet meer....
Uhh carrousel is misschien een schopjequote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ga nog maar effe verder, je zet jezelf GIGANTISCH voor joker nu, maar goed.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh carrousel is misschien een schopje
Dat doe je zelf, een melkmachine is geen mega stal. Ik snap de verwarring wel.quote:
je bent nu écht heel sneu bezig, dat besef hopelijk nog wel of ben je al te ver heen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe je zelf, een melkmachine is geen mega stal. Ik snap de verwarring wel.
Nee ik lach me de pleuris om jou, laten we dat zo houdenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent nu écht heel sneu bezig, dat besef hopelijk nog wel of ben je al te ver heen?
Nah... gelukkig maar dan..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik lach me de pleuris om jou, laten we dat zo houden
Nahquote:
Ja, hou mijn posthistorie maar goed in de gaten als je daar plezier aan beleefd,quote:
Zo is dat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, hou mijn posthistorie maar goed in de gaten als je daar plezier aan beleefd,
plezier is altijd goed.
Geen idee, ik ben maar iets nuttigs gaan doen en die grote doos van Ikea ingepakt met spullen,quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
Wel goed voor de 40+ postcounts....
Maar weer rust in de tent ... Wie krijgt de Televizier ring...?
Wat is dat nu weer... Komen ze dan die doos halen? Ik ontvang morgen waarschijnlijk een grote doosquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben maar iets nuttigs gaan doen en die grote doos van Ikea ingepakt met spullen,
die gaan hier naartoe...
http://www.packmee.nl/Doe(...)-ik-allemaal-doneren
Bij het volgende pakket dat je ontvangt kan je de doos gewoon aan de postbode meegeven..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer... Komen ze dan die doos halen? Ik ontvang morgen waarschijnlijk een grote doos
Postkantoren sterven uitquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij het volgende pakket dat je ontvangt kan je de doos gewoon aan de postbode meegeven..
Om je doos gratis te verzenden, heb je twee mogelijkheden:
Wacht totdat PostNL een pakket bezorgt. Je kunt jouw Packmee-doos dan gewoon aan de pakketbezorger meegeven. PostNL is partner van Packmee, dus de pakketbezorger neemt jouw doos gegarandeerd mee. Wordt je bestelling bij de buren afgeleverd omdat jij niet thuis bent? Vraag dan of zij jouw Packmee-doos meegeven!
Breng je Packmee-doos naar een postkantoor bij jou in de buurt en geef hem daar gratis af.
http://www.packmee.nl/Doe(...)mijn-Packmee-doos-in
Ja ze bedoelen natuurlijk zo'n postding, wat je bij de supermarkt hebt, daar kan je toch ook je pakket latenquote:
Ah OK.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ze bedoelen natuurlijk zo'n postding, wat je bij de supermarkt hebt, daar kan je toch ook je pakket laten
bezorgen of verzenden, bij de AH of bij de Jumbo..
Maar die doos is te groot om helemaal daarheen te sjouwen.
Ja je kan op meerdere punten brengen, maar dan moet je er wel heen...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK.
Ik heb laatst al 4 vuilniszakken vol met oude kleren en zo weggegeven ...
Weinig in de buurt hier..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja je kan op meerdere punten brengen, maar dan moet je er wel heen...
Je kan hier je postcode invullen en dan zie je waar.
http://www.spullenschenken.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig in de buurt hier..Is toch zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Humana is ook goed...
Misschien zit het naast een broodjeszaakquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat te kijken op streetview is het een broodjeszaak of wat dichte deuren ...
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig in de buurt hier..anders deze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.spullenschenken.nl/inleverpunt.php?punt_id=518
die twee zitten bij ook trouwens...
Ik heb voorlopig nietsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
anders deze...
http://www.spullenschenken.nl/inleverpunt.php?punt_id=518
die twee zitten bij ook trouwens...
Volgens mij is die container waar ik die 4 zakken in heb gedaan van Humana... Die staat ongeveer op die plek... Dus geen adresquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, weet je het voor volgende keer
Dat is dan toch goed Chuf, komt wel terecht hoor....quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is die container waar ik die 4 zakken in heb gedaan van Humana... Die staat ongeveer op die plek... Dus geen adres
Vast wel.. Meeste kleding was gewoon goed.. Dat wat niet meer kon heb ik weggegooid...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dan toch goed Chuf, komt wel terecht hoor....
Ja, als het vodden zijn dat hoeft ook weer niet, maar ik had ook nog prima spullen...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel.. Meeste kleding was gewoon goed.. Dat wat niet meer kon heb ik weggegooid...
Johnny wie? want ik heb totaal niks gezien ... boeit me ook eigenlijk voor geen meterquote:
de Mol met zn Syndroompjesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Johnny wie? want ik heb totaal niks gezien ... boeit me ook eigenlijk voor geen meter
mongóólquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Johnny wie? want ik heb totaal niks gezien ... boeit me ook eigenlijk voor geen meter
ah... die mag ik niet die goser...quote:
Ja GOA pillen muziekquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... die mag ik niet die goser...
ik zit nu lekker te suffen bij de muziek, radio... is nu mooie rustige muziek...
Nu ook niet meer, maar ik herinner me Full Moon parties waar ze rijkelijk rolden ... Vroegerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker, heb ik geen pilletje bij nodig, ik heb een Radler ingeschonken
en ik doe al heel lang over een glaasje wijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker, heb ik geen pilletje bij nodig, ik heb een Radler ingeschonken
ik heb een radler en ik as die foto's aan het zoekenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
en ik doe al heel lang over een glaasje wijn
zwart wit is wel erg mooi!!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een radler en ik as die foto's aan het zoeken![]()
alleen dit is te zien..
[ afbeelding ]
Ja, er zaten écht hele mooie bij, dat was vóór mijn schildertijdquote:
Nou....... een ;echte mooie is juist een kunst om dat te doen, staat in het radiotopic een link...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is makkelijker een z/w foto te maken
Je moet het juiste shot hebben en een goede scherpte.. Daarmee kun je tegenwoordig bijna allesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou....... een ;echte mooie is juist een kunst om dat te doen, staat in het radiotopic een link...
Ja, ze hebben nu natuurlijk betere camera's ook nog....quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het juiste shot hebben en een goede scherpte.. Daarmee kun je tegenwoordig bijna alles
eg niequote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zou best een hele goeie camera willen hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ze hebben nu natuurlijk betere camera's ook nog....
Nou... Sas heeft hier wél héle mooie foto's geplaatst... geen zwart wit geloof ik, maar dat weet ikquote:
z/w is echt moeilijk zegt zequote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou... Sas heeft hier wél héle mooie foto's geplaatst... geen zwart wit geloof ik, maar dat weet ik
niet zeker....
ik heb altijd mijn debieltje bij mij voor snapshots, voor foto's gebruik ik mijn cameraquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
Mijn mobiel heeft 16 MP en naast een standaard automatisch programma ook een handmatig in te stellen mogelijkheid.. Daarvoor hoef ik dus geen aparte camera meer te kopen..
ik deed vroeger ook zelf foto's ontwikkelen en afdrukkenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
Mijn vader had vroeger zn eigen donkere kamer op zolder
Alleen z/wquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik deed vroeger ook zelf foto's ontwikkelen en afdrukken
quote:
Wat voor camera heb je Sas?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb altijd mijn debieltje bij mij voor snapshots, voor foto's gebruik ik mijn camera
Ik vond het altijd wel spannend om met mn vader in het lab te staan ... En dan had ie ook zo'n lampje dat je niet binnen mocht komenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:25 schreef just me het volgende:
[..]ik vond het altijd wel leuk om te doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lulkoek.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Echte foto's maak je op film. Punt!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
Mijn mobiel heeft 16 MP en naast een standaard automatisch programma ook een handmatig in te stellen mogelijkheid.. Daarvoor hoef ik dus geen aparte camera meer te kopen..
Ik dus ook en ik zat op een fotoclub, en zw/w is goddelijk........quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
Mijn vader had vroeger zn eigen donkere kamer op zolder
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
Softwarematige reboot hielp niet... Ik heb echt de stekker aan de achterkant van mn Ziggo decoder er uit moeten halen om mn TV weer werkend te krijgen... En dat dankzij deze:Waar is het feestje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geen idee, volgens mij ergens in de States, maar het geluid bleef doorlopen maar het beeld bleef staan... Nu wat anders:quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij ergens in de States, maar het geluid bleef doorlopen maar het beeld bleef staan... Nu wat anders:Ziet er meteen een stuk beter uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Waar koop je die dan? De Ilford rolletjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Echte foto's maak je op film. Punt!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar koop je die dan? De Ilford rolletjes
Ja maar wat ik wil zeggen is dat je met een paar aanpassingen zo'n foto al helemaal kunt tunen in de kleur die je wilt... Zowel op je mobiel als op je laptop en dan hoef je Photoshop nog niet eens te openenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, maar of en waar je die tegenwoordig nog kan kopen weet ik niet, ik doe al jaren niks meer met echte film, maar dat is wel het echte werk.
Mooie zw/w film, 400 asa, dus mooie grove korrel, zoals Anton Corbijn het deed.
Je had overigens ook nog de Plus-X pan.
Daar had je in de donkere kamer een hele simpele doch effectieve truc voor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat ik wil zeggen is dat je met een paar aanpassingen zo'n foto al helemaal kunt tunen in de kleur die je wilt... Zowel op je mobiel als op je laptop en dan hoef je Photoshop nog niet eens te openen
Dat weet ik niet meer...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar had je in de donkere kamer een hele simpele doch effectieve truc voor.
Ik ben foto, muziek en poezengek.............quote:
Ok de 1e was nog onbekend, maar begon inmiddels al te dagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben foto, muziek en poezengek.............
Heb weinig met auto's (vervoermiddel) en sport (onzinnige bezigheid).quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok de 1e was nog onbekend, maar begon inmiddels al te dagen
Auto's heb ik ook altijd als bijzaak gevonden.. Zit al weer bijna 4 jaar zonder.. Ik heb er ook nog nooit 1 gekocht.. Of een ouwe van mn Pa (incl. verzekering etc) of een leasebak van het werk..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb weinig met auto's (vervoermiddel) en sport (onzinnige bezigheid).
Dat noem ik geestelijke ontwikkeling.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Auto's heb ik ook altijd als bijzaak gevonden.. Zit al weer bijna 4 jaar zonder.. Ik heb er ook nog nooit 1 gekocht.. Of een ouwe van mn Pa (incl. verzekering etc) of een leasebak van het werk..
Sport is wel leuk om te doen, mits je dat lichamelijk kunt.. Gezien mijn knieen hou ik het bij fietsen.. Maar ik kijk het wel veel en merk wel dat ik me er wel steeds minder druk om kan maken.. 10 jaar terug zou ik vet balen van geen EK.. Nu vind ik het zelfs grappig
Lekker joh, dat kabbelende water, zó rustgevend ook en lekker donker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:36 schreef svann het volgende:
Nog in een doka gestaan hebben is wel echt 40+.
Heb ik ook heel wat uurtjes in doorgebracht.
Ik heb ook nog ergens een Minolta.
Zoeen die eventueel ook nog werkt zonder batterijen.
En die geur.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker joh, dat kabbelende water, zó rustgevend ook en lekker donker.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:40 schreef svann het volgende:
[..]
En die geur.
Maar best duur.
Digitaal schiet je maar raak en gooit de helft gewoon weg.
Bewaart ook wat makkelijker.
Mijne is een blokkie dat ik op kan laden en dat ding gaat vrij lang mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:58 schreef svann het volgende:
Vreten de nieuwere digitale camera's minder (dure) batterijen?
Dat is het voordeel van die mobieltjes.. Ik las vandaag iets over een fotograaf (in Spanje) dat ie de meeste fotos met zn mobiel maakte...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:54 schreef svann het volgende:
Nu gewoon met mijn mobiel.
Die heb ik tenminste wél op het gewenste moment bij de hand.
Met een beetje mobiel kun je ook met scherpte-diepte spelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 02:39 schreef chufi het volgende:
Dat is het voordeel van die mobieltjes.. Ik las vandaag iets over een fotograaf (in Spanje) dat ie de meeste fotos met zn mobiel maakte...
Klopt dat zei ik eerder al... Ik heb een LG G4 en ben zeer tevreden over de camera kwaliteiten.. Met mn fotocamera (Olympus SZ-20) neem ik bijna geen fotos meer..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 02:50 schreef svann het volgende:
[..]
Met een beetje mobiel kun je ook met scherpte-diepte spelen.
En met de compositie.
Is dit de eerste SC die je van ons leest?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:10 schreef minilot het volgende:
Wat een knorrige SC hebben jullie zeg!![]()
Iedereen het verder nog wel naar z'n zin in CUL?
Ze vindt het knorrig... Maar wat ze daar onder verstaat geen ideequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en? wat vindt je ervan?
maakt niet uit in welk subforum we zitten denk ik.
Je lult weer......dat gedoe van gisteren als voorbeeld, als je de boel even terugleest zal je zien dat ik tussen de regels door aan heb gegeven dat Soury twee dingen door elkaar haalde en jij gelijk had, en als dank ga je me lafbek noemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, jammer dan, ik neem jou ook wel eens iets kwalijk.
je moet tegen de persoon tekeer gaan die de boel verziekt en dingen door elkaar haalt, nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je lult weer......dat gedoe van gisteren als voorbeeld, als je de boel even terugleest zal je zien dat ik tussen de regels door aan heb gegeven dat Soury twee dingen door elkaar haalde en jij gelijk had, en als dank ga je me lafbek noemen![]()
Dan weet ik iig genoeg......jullie twee mogen het van mij lekker uitzoeken, en als jullie al willen ruzieën, ga dan alsjeblieft in het vervolg ergens anders dan hier in de 40+ de sfeer verzieken, stelletje kleuters....
ik begon toch nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:54 schreef chufi het volgende:
Tis idd 9 van de 10 keer raak tussen die 2.. En het wordt eens tijd dat ze er mee ophouden en niet meer op elkaar reageren.. Is daar niet ergens een optie voor? Fann heeft een abo dus kan blokkeren, maar dat werkt ook niet hecht goed herinner ik me uit eigen ervaring..
Dat is de juiste insteekquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:24 schreef FANN het volgende:
ik ga trouwens niet wéér overnieuw beginnen met die onzin, kelere
Nee,maar je zegt wel dat ''ze'' moeten ophouden, ik deed niet eens iets, maar goed la maar zittenquote:
Punt 1. Ik ga niet tekeer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet tegen de persoon tekeer gaan die de boel verziekt en dingen door elkaar haalt, niet
tegen mij....
das een koopjequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik geef een rondje!! Want de cijfers vallen mee.....![]()
![]()
![]()
60 halve liters Oettinger voor ¤ 0,27 p. st.
Het boeit je voor geen meter, maar je verheugde je érg op het teruglezen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Punt 1. Ik ga niet tekeer.
Punt 2. Jij noemde mij onterecht laf en beweerd dat ik partij voor Soury kies omdat ik 'vriendjes' met haar zou willen worden, hetgeen een compleet van de pot gerukte gedachte is, dat is waar ik me aan stoor.
Punt 3. Het boeit me voor geen meter met jullie twee, zoek het lekker uit samen.............
uhu, is goed hoor Mo, teruglezen viel vast tegen, maar ja, jammer dan en als je er steedsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
Zo, ik ben er klaar voor en derhalve er vandoor......laters....en have fun.
Ik ga straks echt teruglezen!!!
Bij Kaufland, zo'n goedkoop en lekker bier krijg je nergens.quote:
ik heb geen Kaufland in de buurtquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij Kaufland, zo'n goedkoop en lekker bier krijg je nergens.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Het boeit je voor geen meter, maar je verheugde je érg op het teruglezen...
[..]
uhu, is goed hoor Mo, teruglezen viel vast tegen, maar ja, jammer dan en als je er steeds
op blijft terugkomen schiet het niet op natuurlijk heh.... of je geeft gewoon mij weer de schuld
want ik mag niet reageren...
All met al krijg ik dus de shit over me heen, omdat iemand anders zich idioot gedraagt en niet
één keer, maar al ontelbare keren, dat weet iedereen zo ondertussen.
Maar goed. zoek het zelf uit.
Hier is ie 11,5 km verderop.quote:
vandaag nog niet, morgen wel dan ga ik naar de marktquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier is ie 11,5 km verderop.
BTW, heb je voldoende kaas in huis?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]viel tegen heh dat teruglezen geef maar toe....
En ik maar denken dat dit een topic is voor mensen die 40 jaar of ouder zijn.quote:
Yesquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik geef een rondje!! Want de cijfers vallen mee.....![]()
![]()
![]()
60 halve liters Oettinger voor ¤ 0,27 p. st.
Dat vraag ik me ook al een tijdje af.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit een topic is voor mensen die 40 jaar of ouder zijn.
Leuk he .... Notquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit een topic is voor mensen die 40 jaar of ouder zijn.
kloten is een topic is zo passéquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen is dat andere topic ook al aan het kloten ...
Nog niet gelezen...ik zou sowieso niet meegaan , wat moet ik in hemelsnaam in een koopgoot in R'dam? Dus ik heb daar ook weinig te zoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen is dat andere topic ook al aan het kloten ...
Dat is dan wel weer leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar niet meer geweest .. Lurk nog een beetje mee
Sommige mensen hebben dat blijkbaar als hobby.quote:
Dat gaat hem niet worden .. Dat kan ik zonder aanname zeggen..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
zolang 'die twee' niet allebei meegaan zal dat ook wel lukken.....
Nee ze blijven daar... het is maar voor 3 dagen en dit keer maar één keer per dag voerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook muizen op bezoek... De hele vakantie?
Ok, want ik dacht al hoe dat nu weer moet als je op de kleine moet passenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:03 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ze blijven daar... het is maar voor 3 dagen en dit keer maar één keer per dag voeren
R'dam is voor mij 'no go area', ik heb geen enkele reden om daar naartoe te gaan, voor een leuk dagje inkopen zou ik hier in de buurt blijven, Aken of Maastricht zijn wel leuk, maar vandaag ging ik alleen voor bier en dan is Herzogenrath het dichtste bij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden .. Dat kan ik zonder aanname zeggen..
Kloten is ook wel Fok!kenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat blijkbaar als hobby.
ik pas niet meer op...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok, want ik dacht al hoe dat nu weer moet als je op de kleine moet passen
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze inmiddels een Gooise Nanny?
OK...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
schoonzoon die erg op zijn privacy gesteld is en verder wil ik er liever niets over zeggen.
Nou ja, ik vind het wel jammer voor je, je deed het graag en contact tussen grootouders en kleinkinderen is toch heel leuk en voor beiden nuttig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
schoonzoon die erg op zijn privacy gesteld is en verder wil ik er liever niets over zeggen.
ze gaat nu vaker hier komen, ze is vorige week zondag ook geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel jammer voor je, je deed het graag en contact tussen grootouders en kleinkinderen is toch heel leuk en voor beiden nuttig.
OK, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen, toen ik de mijne was aan het opvoeden terwijl ex werken was had ik ook 3 tot 4 keer per week haar moeder over de vloer, en ik werd er best af en toe een beetje gek van, soms zei ik ook het is welletjes geweest ga maar, volgende keer weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:12 schreef just me het volgende:
[..]
ze gaat nu vaker hier komen, ze is vorige week zondag ook geweest
Het is goed zo, het contact tussen mij, mijn dochter en de kabouter is goed, en dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen, toen ik de mijne was aan het opvoeden terwijl ex werken was had ik ook 3 tot 4 keer per week haar moeder over de vloer, en ik werd er best af en toe een beetje gek van, soms zei ik ook het is welletjes geweest ga maar, volgende keer weer.
Gelukkig maar...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het is goed zo, het contact tussen mij, mijn dochter en de kabouter is goed, en dat is het belangrijkste
quote:
En hij gaat nooit ff bij haar langs?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn moeder was eergistermiddag bij me die heeft koffie en beschuitje verse aardbeien met slagroom gehad, en 's avonds de baardaap nog en die heeft aardig wat bier weggewerkt, daarom ging ik vandaag maar weer de voorraad aanvullen. Ik vind het altijd een beetje lullig dat moeder meestal 's middags komt en baardaap meestal 's avonds, daardoor zien ze elkaar ook minder.
Nee, daarom dus. Hij heeft het gewoon erg druk, en hij komt minder vaak in die buurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En hij gaat nooit ff bij haar langs?
OK. is het een stiekeme lurker misschienquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:22 schreef just me het volgende:
[..]maar hij kent het fenomeen FOK! wel, ik praat er met Merel ook wel over als ik daar ben
en daarom zeg ik er verder niets overquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
OK. is het een stiekeme lurker misschien
Maar jullie wonen wel allemaal in hetzelfde dorp/gemeentequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, daarom dus. Hij heeft het gewoon erg druk, en hij komt minder vaak in die buurt.
Basta!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:27 schreef just me het volgende:
[..]
en daarom zeg ik er verder niets over
Stad, ja. En ik zit aan de rand v/h centrum en zij elk een andere windrichting uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jullie wonen wel allemaal in hetzelfde dorp/gemeente
Op tijd klonen dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
OK. is het een stiekeme lurker misschien
Of een kloon nemen veranderenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik bleek ook een stiekeme lurker in de familie te hebben, dus nu let ik ook op mijn woorden
Lurkers zijn toch altijd stiekem.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik bleek ook een stiekeme lurker in de familie te hebben, dus nu let ik ook op mijn woorden
Ik heb wel wat klonen, maar die gebruik ik echt zelden.quote:
Dat komt omdat ie zich te gauw verlultquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs als kloon is ie herkenbaar.
Alleen als ik het wil.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs als kloon is ie herkenbaar.
Oh, mijn favo kloon heeft blijkbaar een ander wachtwoord en een emailadres dat ik niet meer gebruikquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel wat klonen, maar die gebruik ik echt zelden.
Dat is dan weer het handige van een kloon... Maar hoe hou je het overzicht met al die personages...?quote:
Ja dan ben je het kwijt ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, mijn favo kloon heeft blijkbaar een ander wachtwoord en een emailadres dat ik niet meer gebruik
Gewoon de een ?vanheteersteuur en de andere ?vanhetlaatsteuur noemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan weer het handige van een kloon... Maar hoe hou je het overzicht met al die personages...?
Of je begint met 000 , dan 001 etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon de een ?vanheteersteuur en de andere ?vanhetlaatsteuur noemen.
Opnummeren met afwisselende namenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Of je begint met 000 , dan 001 etc.
zucht dat weet iedereen al hoor MO dat ik Fanvanheteersteuur en Fannvanhetlaatste uur alsquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon de een ?vanheteersteuur en de andere ?vanhetlaatsteuur noemen.
Dat is meteen voor honderden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Of je begint met 000 , dan 001 etc.
Nou ja, mijn favo kloon heette Isabitch, dus dat was niet zo heel moeilijk te onthoudenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
Dat is dan weer het handige van een kloon... Maar hoe hou je het overzicht met al die personages...?
Ah die .....quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, mijn favo kloon heette Isabitch, dus dat was niet zo heel moeilijk te onthouden
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, mijn favo kloon heette Isabitch, dus dat was niet zo heel moeilijk te onthouden
Wel schattig gezegd van de gene die zo'n TT maaktquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel schattig gezegd van de gene die zo'n TT maakt
Had beter geweest, iemand voelt zich vast aangesproken. Dus nee. ook niet goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TT had ook beter 'zure pruimen' kunnen zijn.
Die is in verleden blijven hangen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met tellen... Maar op tong80 lijk je niet
In 1980 hadden ze nog geen echt internet...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die is in verleden blijven hangen.
Waar wanneer hoe laat wie betaalt zijn er ook vrijgezelle vrouwenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Soury het volgende:
Fijn trouwens Chuffie, erg grappig. Ik neem aan dat je niet mee gaat
Rotterdam is dichtbij voor jou en die bakkerij lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waar wanneer hoe laat wie betaalt zijn er ook vrijgezelle vrouwen
Tis op de fiets te doen voor Hutquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Rotterdam is dichtbij voor jou en die bakkerij lijkt me wel leuk.
Want geen Tomtomquote:
Die koopgoot markthal zal toch niet zo 'hard to find' zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is ergens midden in Rotterdam, ga je dat vinden?
Rotterdam is groot hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die koopgoot markthal zal toch niet zo 'hard to find' zijn.
Ah OKquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Had er tante wonen en kwam daar vaak.
Ik ken er 1quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tilburgers kom je sowieso overal tegen, het is een plaag.
Waren ze ook lekker?quote:
Die zoete broodjes waren niet op de meet dan?quote:
Ben meer van het worstenbrood.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zoete broodjes waren niet op de meet dan?
Morgen zijn de winkels weer openquote:
Heulemaal nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Maandag ga ik weer naar Tilburg, blijft toch je roots.
Beierse worst zelfs hier. Lidl had ze laatst.quote:
De Bockworsten van de Lidl zijn ok maar halen het niet bij de echte.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Beierse worst zelfs hier. Lidl had ze laatst.
Feur jeuj mai dat wol heurquote:
Woont er nog familie daar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Maandag ga ik weer naar Tilburg, blijft toch je roots.
Zonder reden ga ik zelden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ga je op familie bezoek of voor zaken?
KUTquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik geef een concreet antwoord en dan "Wie wel" schakel ik over naar de posts met 1 woord.
Wat een ruk muziek op 49quote:
quote:
Niet zo geïnteresseerdquote:
Beetje misselijkquote:
Neequote:
Niks.quote:
Je wat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:20 schreef drakin het volgende:
grutjes het gaat weer helemasl mis hier
Grutjes het is wat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:20 schreef drakin het volgende:
grutjes het gaat weer helemaal mis hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |