En zo is hettwitter:hoveling twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:06:03@SimoneLaurey Ik ken de mensen van de Beverwaard en IJ'monde. Dit wordt geen zachte winter. Het is erg ondoordacht om die 5 jr te noemen. reageer retweet
Tokkies of niet, het draagvlak in de samenleving voor opvang van "vluchtelingen" is als sneeuw voor de zon aan het verdwijnen en de protesten er tegen zullen alleen maar luider en gewelddadiger worden.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:14 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Tokkies of niet, het draagvlak in de samenleving voor opvang van "vluchtelingen" is als sneeuw voor de zon aan het verdwijnen en de protesten er tegen zullen alleen maar luider en gewelddadiger worden.
Ben je nou sarcastisch of niet? Neem aan dat je niet serieus meent wat je net zei?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:59 schreef Revolution-NL het volgende:
Onbekend maakt onbemind. Kut racisten... men moet blij zijn met deze verrijking. Het niveau van de gelukszoekers is hoe dan ook een stuk hoger dan dat van hen zelf
Dat zijn ook geen normale mensen, alleen maar tokkies...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:35 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je een AZC niet zit zitten, maar je kunt toch gewoon normaal met elkaar overleggen, zonder geschreeuw, vuurwerk en domme opmerkingen over bijstand. Geen enkel fatsoen bij die bijeenkomst.
Zij bepalen wel voor een groot deel de toon van de discussie.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen normale mensen, alleen maar tokkies...
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is dat voor homo dan? Met zijn doodeng
Nogmaals; de bevolking is het zat! Er wordt al jaren niet meer geluisterd naar de bevolking dus eens is de maat vol en dat is nu dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:35 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je een AZC niet zit zitten, maar je kunt toch gewoon normaal met elkaar overleggen, zonder geschreeuw, vuurwerk en domme opmerkingen over bijstand. Geen enkel fatsoen bij die bijeenkomst.
Lol dit is gewoon emotionele zwaktequote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nogmaals; de bevolking is het zat! Er wordt al jaren niet meer geluisterd naar de bevolking dus eens is de maat vol en dat is nu dus.
De overheid faalt gigantisch op dit dossier. Er wordt totaal niet doorpakkend opgetreden en er wordt onvoldoende geld vrijgemaakt om mensen effectief terug te sturen. Echter is het geen oplossing om de mensen die door dit faal beleid hier komen, te behandelen als dieren. De grens moet dicht en de stroom moet stoppen, maar mensen zijn mensen. Die laat je niet op straat slapen bij temperaturen die onder de nul gaan. Die mensen moeten dus worden opgevangen en wat is 600 mensen op een buurt van 12.000 en een stad van 600.000 mensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nogmaals; de bevolking is het zat! Er wordt al jaren niet meer geluisterd naar de bevolking dus eens is de maat vol en dat is nu dus.
En wat is 700 man op een straatje/dorpje van 130 inwoners? dat waren er overigens 1400.. wat helemaal van de zotte is...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:51 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De overheid faalt gigantisch op dit dossier. Er wordt totaal niet doorpakkend opgetreden en er wordt onvoldoende geld vrijgemaakt om mensen effectief terug te sturen. Echter is het geen oplossing om de mensen die door dit faal beleid hier komen, te behandelen als dieren. De grens moet dicht en de stroom moet stoppen, maar mensen zijn mensen. Die laat je niet op straat slapen bij temperaturen die onder de nul gaan. Die mensen moeten dus worden opgevangen en wat is 600 mensen op een buurt van 12.000 en een stad van 600.000 mensen.
Haha, je huurwoning.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:45 schreef Elan het volgende:
Je zal zo'n AZC in je achtertuin krijgen, gelijk de waarde van je huis gehalveerd
Als die asielzoekers alleen mooie vrouwen waren had je het vast niet erg gevonden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wat is 700 man op een straatje/dorpje van 130 inwoners? dat waren er overigens 1400.. wat helemaal van de zotte is...
Dat is het ook, en dat komt dus door het wanbeleid van de overheid. Maar liever 1400 mensen in dat vakantiepark tijdelijk dan op straat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wat is 700 man op een straatje/dorpje van 130 inwoners? dat waren er overigens 1400.. wat helemaal van de zotte is...
agressief vuurwerk daar. Of zouden ze 'met' bedoelen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mediatvnl twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:03:04#Beverwaard #Rotterdam Mobiele Eenheid bekogeld door vuurwerk http://t.co/CpRICdxWWh reageer retweet
Dat. Ik woon in Feijenoord, maar Beverwaard lijkt wel een dorp uit Drenthe.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:07 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind dit soort tokkies een stuk gevaarlijker dan die Syriers om eerlijk te zijn.
Die tokkies zijn gewoon in de minderheid. Dat heet democratie. We gaan toch niet luisteren naar de marge van de samenleving?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag geen allochtonen bij die informatie bijeenkomst in de Beverwaard hoor? Vooral blanke Nederlanders.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:55 schreef Caland het volgende:
Zelfs wijken bestaande uit veelal allochtonen komen nu dus in opstand.
Want die zijn blank, daar is voor een gutmensch geen eer aan te behalen. Hoe zwarter de persoon die ze helpen hoe beter.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:52 schreef Houtenbeen het volgende:
De voorstanders van een AZC in Steenbergen vinden dan weer wel dat de Polen wegmoeten
Failquote:
Nog zoietsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook je koopwoning, simpele.quote:
Dan spoor je niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:07 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind dit soort tokkies een stuk gevaarlijker dan die Syriers om eerlijk te zijn.
Uhh heb je het nieuws gemist? Hun waren juist de eerste.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 04:33 schreef rene29 het volgende:
Vraag me af wanneer de eerste tenten opgezet gaan worden in Wassenaar of een vergelijkbaar gebied.
Valt wel op dat de "betere" buurten (lees: waar de mensen wonen die deze beslissingen nemen) tot nu toe ontzien worden.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:02 schreef Intellectueel het volgende:
Tokkie Nederland mobiliseert. Voor volk en vaderland.
Welkom in Nederland anno 2015. Wanneer je geen grote grove bek opzet wordt er gewoon niet naar je geluisterd. Tokkie flipt helemaal door wanneer een agent/conducteur etc. een bon uit wil schrijven en hij krijgt hem gewoon vaak niet, de-escaleren noemt men dat. Blijf rustig/netjes en die boete valt gegarandeerd. Een totale individualistische lul zijn wordt steeds vaker beloond. Ik walg ervan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit stond al in de OP hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
Burgemeester Rijssen-Holten bedreigd om vluchtelingen
De burgemeester en zijn gezin bedreigen om asielzoekers
Nou en.quote:
Wel een van de vele afvoerputjes van Nederlandquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Beverwaard is geen wijkje waar ze zich gedwee bij beslissingen neerleggen
Er speelt natuurlijk veel meer dan de komst van die vluchtelingen. Na de bankencrisis zijn de arbeiders op het laagste niveaus alleen nog maar in onzekerheid gebracht. Ik ga dat allemaal niet herhalen. Maar langer doorwerken, steeds duurdere zorgkosten etc ec. helpt niet mee in de acceptatie als er ook nog een AZC in hun buurt komt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:34 schreef byah het volgende:
De tokkies in Nederland gaan het wel even regelen voor ons..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |