quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Mijn god wat een complete armoede lees ik hier zeg, ik snap ook niet dat vrouwen daar intrappen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe mannen plat en onaantrekkelijk reageren als ze op jacht zijn naar een grietje.
Wat k44 zegt dus. Als ik bovenstaande reacties lees vind ik mijn reacties ineens erg normaal. Maar dat werkt ook niet altijdquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:04 schreef K44S het volgende:
[..]
misschien onder het motto "niks te verliezen"
Het is redelijk lastig ( vind ik zelf ) om een tussenweg te vinden tussen: Te lief en Een klootzak.
Blergh, die opmerkingquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en schijt aan hebben.
Huh wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat k44 zegt dus. Als ik bovenstaande reacties lees vind ik mijn reacties ineens erg normaal. Maar dat werkt ook niet altijd
[..]
Blergh, die opmerking
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent een dikkertje?'dikkerdje' Die benaming ook echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nee, geen overgewicht en nooit gehad. Wel vind ik het sociaal ongepast om tegen iemand te zeggen: 'oh je bent dik, interessant want heb nog nooit seks gehad met een dikke vrouw'. Wellicht is het hier wel gepast, dat kan.
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met jezelf zijn dan?
Met jezelf zijn is niets mis. Alleen die opmerking dat je gewoon jezelf moet zijn slaat nergens op.quote:
Tja, ik snap ook niet waarom je dat tegen iemand zegt en wat je verwacht te bereiken door zoiets te zeggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:00 schreef BeeGees het volgende:
[..]
'dikkerdje' Die benaming ook echt.![]()
Maar nee, geen overgewicht en nooit gehad. Wel vind ik het sociaal ongepast om tegen iemand te zeggen: 'oh je bent dik, interessant want heb nog nooit seks gehad met een dikke vrouw'. Wellicht is het hier wel gepast, dat kan.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Met jezelf zijn is niets mis. Alleen die opmerking dat je gewoon jezelf moet zijn slaat nergens op.
Je hebt wel een punt. 'Gewoon jezelf zijn!' Dooddoener eerste klas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Met jezelf zijn is niets mis. Alleen die opmerking dat je gewoon jezelf moet zijn slaat nergens op.
[..]
Tja, ik snap ook niet waarom je dat tegen iemand zegt en wat je verwacht te bereiken door zoiets te zeggen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. 'Gewoon jezelf zijn!' Dooddoener eerste klas.
'Ik ben lekker mezelf gebleven'
Eerste MI die ik dan krijg is 53-jarige Roberta op de Libelle beurs, met een dikke vette aars, likkend aan een softijsje.
Waarom vind je dat eerste pijnlijk? Aantrekkingskracht is geen keuze. Je hebt een groep mannen die niet op vrouwen met overgewicht vallen. Dat moet je niet persoonlijk opvatten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij mij duurde het 4 dagen op Paiq. Succes.
[..]
Wat? Dat je minder aandacht krijgt van mannen als je dik bent? Mwah valt mee.
- je hebt een groep die je meteen wegklikt als ze je foto zien (op Paiq, en ja zelfs na een leuk gesprek en ja dat is pijnlijk)
- je hebt een groep die meteen de relatie maakt van "dik? Oh dan heb je ook DIKKE TIETEHH!!!" (die mag je zelf wegklikken)
- dan is er een groep die ook meteen zegt "oeh ik heb het nog nooit met een dikke vrouw gedaan!" (ben heel benieuwd hoe die eerste ervaring gaat worden, ik ben er dan zelf niet bij
)
- een groep die het geen kut uitmaakt en je gewoon mooi vind.
De laatste groep is lastiger te vinden, maar groep 2 en 3 geven je in ieder geval wel aandacht
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Mijn lievelingskleur is rood, ik haat rood.
Wat sonic zegt dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. 'Gewoon jezelf zijn!' Dooddoener eerste klas.
'Ik ben lekker mezelf gebleven'
Eerste MI die ik dan krijg is 53-jarige Roberta op de Libelle beurs, met een dikke vette aars, likkend aan een softijsje.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:28 schreef BeeGees het volgende:
Pffff.Paar dagen in de datitngwereld en I'm done. Het kan de drank zijn, maar ik denk dat ik forever alone blijf. Jongens denken alleen maar aan seks overal waar ik kom. Het is wachten op de eerste dickpic inmiddels van mijn 1e date van vannacht
ellende.
Is Deezertje niet wat voor je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:29 schreef BeeGees het volgende:
Nog even en ik ga me focussen op lelijke kerels met lang haar die niet goed in de markt liggen, of iets dergelijks.
Er zitten ook echt wel normale tussenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:28 schreef BeeGees het volgende:
Pffff.Paar dagen in de datitngwereld en I'm done. Het kan de drank zijn, maar ik denk dat ik forever alone blijf. Jongens denken alleen maar aan seks overal waar ik kom. Het is wachten op de eerste dickpic inmiddels van mijn 1e date van vannacht
ellende.
ellende.
Die zijn vaak niet lang vrijgezel?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Er zitten ook echt wel normale tussenMaar die zitten er vaak niet zo lang op
Niet dus, wordt wel eens tijd voor serieuze dates. Maar 99% van de bovengemiddelde kerels is op zoek naar seks. Aasgieren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Je bent ook nog veel te jong om je hiermee bezig te houden.
Heb vannacht geen seks gehad met zo'n aasgier, moest er ook nog eens bijkomen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:09 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Er staat me iets bij over dat er voorspelt werd dat jij nog met een dergelijke reactie zou gaan komen.
[..]
Die zijn vaak niet lang vrijgezel?
Dat zei ik ook niet toch? Ik zei alleen dat het voorspelbaar was dat het die date daarom ging op basis van wat je zelf postte.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:19 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Heb vannacht geen seks gehad met zo'n aasgier, moest er ook nog eens bijkomen.
Haha, ik zat inderdaad al te wachten op haar voorspelbare reactie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:09 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Er staat me iets bij over dat er voorspelt werd dat jij nog met een dergelijke reactie zou gaan komen.
[..]
Die zijn vaak niet lang vrijgezel?
ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |