Ik haatte die reclame toen het actief wasquote:
Sssst, ander hoort moeder het...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haatte die reclame oen het actief was
Ik haat kinderen, dus niet zo moeilijk. Toen alquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sssst, ander hoort moeder het...
Ja, ja, jajaaaaa....
Kijk mama, dat heb ik gemaakt.
Moeders patatkraam, elke woensdagmidddag open.
Zullen we dat maar doen dan?
Ja!! Hoi, hoi!!!
Fuck the kids, take the fries and shut up!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat kinderen, dus niet zo moeilijk. Toen al
En deze bevestigen je haatgevoelens nog eens, "Moeder, heb je dit al gezien?"quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat kinderen, dus niet zo moeilijk. Toen al
Ik kan héél erg moeilijk aan kinder stemmetjes wennen. Dat verknalt ook films voor me. Vreselijkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck the kids, take the fries and shut up!
Uhh jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En deze bevestigen je haatgevoelens nog eens, "Moeder, heb je dit al gezien?"
Wij wel!quote:
En geen patat met stiften op de muren neem ik aanquote:
Wel gezellig met zn allen aan tafelquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij wel!![]()
aan de ene kant was de keukenkast (geen open keuken natuurlijk) en mijn Pa had aan de andere kant een gat in de muur gemaakt, netjes afgewerkt natuurlijk, in de huiskamer zag je alleen een
keurig wit deurtje en als je dat openmaakte keek je zo de keuken in![]()
Moeders zette dan alle 11 borden en schalen, bestek enzo, steeds op de plank in de keukenkast
vanuit de keuken en wij (zussen, broers hoefde geen reet te doen) haalde dat dan weg
en dekte de tafel
Nee daar deden we niet aanquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En geen patat met stiften op de muren neem ik aan
nouuuuuuuuuuuuuuu....... kon soms wel eens flink tegenvallen ook, kinderen lustten nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel gezellig met zn allen aan tafel
Ik ken het en wij waren max met 3 kids...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuuuuuu....... kon soms wel eens flink tegenvallen ook, kinderen lustten niet
alles
Keus had je niet neem ik aan, ik ook niet hoor btwquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuuuuuu....... kon soms wel eens flink tegenvallen ook, kinderen lustten niet
alles
Nee, keuze deed mijn moeder niet aan, eten wat de pot schaft, óók de stukgekookte lofquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Keus had je niet neem ik aan, ik ook niet hoor btw
Zes maal nummel negenendeltig, 3 haaievinnesoep, kloepoek.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij wel!![]()
aan de ene kant was de keukenkast (geen open keuken natuurlijk) en mijn Pa had aan de andere kant een gat in de muur gemaakt, netjes afgewerkt natuurlijk, in de huiskamer zag je alleen een
keurig wit deurtje en als je dat openmaakte keek je zo de keuken in![]()
Moeders zette dan alle 11 borden en schalen, bestek enzo, steeds op de plank in de keukenkast
vanuit de keuken en wij (zussen, broers hoefde geen reet te doen) haalde dat dan weg
en dekte de tafel
Ik kook nu spruitjes, die vrat ik ook niet. En nog steeds niet van mijn moeder. Bah.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, keuze deed mijn moeder niet, eten wat de pot schaft, óók de stukgekookte lofen dat
viel NIET mee kan ik je vertellen...
Weinig , moeders bepaalde wat de pot schafte... Maar bij ons ging iedereen op zn 18e het huis uit en werd het leger... Zelfs mn moeder begon te studeren ... Dus de warme middagmaaltijd werd een warme avondmaaltijd...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Keus had je niet neem ik aan, ik ook niet hoor btw
Neeeeeeee, zo ging dat nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zes maal nummel negenendeltig, 3 haaievinnesoep, kloepoek.
Bestellijst of witte lijst bij?
Als kind at ik ook warm in de middag.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig , moeders bepaalde wat de pot schafte... Maar bij ons ging iedereen op zn 18e het huis uit en werd het leger... Zelfs mn moeder begon te studeren ... Dus de warme middagmaaltijd werd een warme avondmaaltijd...
Maar de meisjes schilden toch gewoon ook mee..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeeee, zo ging dat nietmaar goed, knap dat mijn moeder iedere dag dat weer op tafel kreeg, dát wél!
Afwas, en broer deed geen zak.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de meisjes schilden toch gewoon ook mee..
O jah, aardappelschilbeurt noemde we datquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de meisjes schilden toch gewoon ook mee..
Dit is pre afwasserquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel soms, meestal was het vaatwasser vullen
Ik begrijp het wel.. Latersquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
O jah, aardappelschilbeurt noemde we dat![]()
Blaren stonden op je vingersvan dat klote aardapschilmesje, kan ik nog steeds niet mee omgaan, pokkedingen
![]()
maar ja, ik ga mijn jas en schoenen aantrekken, zus is onderweg en dan gaan we met nog een zus naar andere zus, klinkt ingewikkelder dan het is![]()
tot later!
Mijn broer wel jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Meeste kwam er redelijk schoon uit hoor
Hééquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:48 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind kinderen verschrikkelijk...
Dat gebler, dat geschreeuw, dat gejank. Vreselijk. En dat loopt allemaal in de supermarkt rond. Hou dat grut in godsnaam thuis. En dan heeft dat grut ook nog eens een mening over de aankopen.![]()
Dan praat je dus over 5,6 jaar oud!![]()
En dan is het volgende week ook nog...
Herfstvakantie!
Doeiquote:
Dank jequote:
Ik heb geen ideequote:
OK, die kleine van mij is al groot ... Misschien zien ze 40+ en doen ze aannamesquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Een kleine heb ik ook niet
Maar je bent toch een vrouw?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Oh ik wist het nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, die kleine van mij is al groot ... Misschien zien ze 40+ en doen ze aannames
Ik heb geen kinderen, nooit gehad ook. Ik moet er niet aan denken. Dan gaan ze op mij lijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, die kleine van mij is al groot ... Misschien zien ze 40+ en doen ze aannames
Minimaal 30cm...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ok, maar waar wil naar toe dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:06 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, nooit gehad ook. Ik moet er niet aan denken. Dan gaan ze op mij lijken.
Oh hahahahahahahahahaquote:
?quote:
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:09 schreef Soury het volgende:
Die Sigaar is een kort opgebrand lontje dus
Succes verderquote:
Wie weetquote:
Zo lekker gegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Treehut362 op 14-10-2015 20:24:44 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Je heb er ook geen zak aan. Doenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:12 schreef Treehut362 het volgende:
Ik zag heel engs op Insatgram van mensen die hun tepels er af snijden.
Body Modificationquote:
Verveling en aandacht. Oh en vooral domquote:
Preciesquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Verveling en aandacht. Oh en vooral dom
quote:
Ik moest een postzegel hebben om de tandarts-rekening aan de verzekering op te kunnen sturen en toen stond daar dit boek.quote:
Die ken ik niet, als King liefhebberquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik moest een postzegel hebben om de tandarts-rekening aan de verzekering op te kunnen sturen en toen stond daar dit boek.
Waar je dus een postzegel koopt zeg maar.
Dat hij zich daar (=Kennedy) nog aan waagt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ken ik niet, als King liefhebber
Je meet gaat goed hèquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ken ik niet, als King liefhebber
Ik begin ook te twijfelen... Too much is niet mn dingquote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:05 schreef PP_Sound het volgende:
Ze hebben geen worstenbrood in Rotterdam. ik ga niet mee.
Nou, nou dat wordt een hele happeningquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
CUL / Meet Rotterdam
Worden er steeds meer.....
Ja..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, nou dat wordt een hele happeningjij nog steeds ''misschien''?
het grote afzeggen is begonnenquote:
Nee en ook geen behoefte aan om te gaan meetenquote:
Nee als je zegt misschien hoef je alleen maar te zeggen, nee toch maar niet ofzo...quote:
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:07 schreef just me het volgende:
[..]
Nee en ook geen behoefte aan om te gaan meeten
gisterenavond knalden ook al veel mensen met Ziggo bij R49 er spontaan uitquote:
Ah... ja gisteravond was ik niet thuis dus dat weet ik niet of dat hier ook zo was...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:10 schreef just me het volgende:
[..]
gisterenavond knalden ook al veel mensen met Ziggo bij R49 er spontaan uit
en meeten kan leuk zijn met n klein groepje mensen maar voor mij hoeven grote groepen totaal niet meer.
en niet verplicht met iedereen te moeten ouwehoeren en achteraf....quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja gisteravond was ik niet thuis dus dat weet ik niet of dat hier ook zo was...
Meeten is best leuk, maar alleen als ik lekker kan zitten en een wijntje drinken![]()
meer heb ik geen zin in
Nou ja, als zij het maar leuk hebben... de meeste kennen elkaar al, dus dan is het ook weer anders, kan best leuk wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:14 schreef just me het volgende:
[..]
en niet verplicht met iedereen te moeten ouwehoeren en achteraf....
En daar wil je dan ook niet als vreemde eend in de bijt tussen zitten, ik kan wel even gaan gluren natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, als zij het maar leuk hebben... de meeste kennen elkaar al, dus dan is het ook weer anders, kan best leuk worden
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
En daar wil je dan ook niet als vreemde eend in de bijt tussen zitten, ik kan wel even gaan gluren natuurlijk
omdat ik nieuwsgierig benquote:
Daar heb ik dan weer totaal geen last van eigenlijkquote:
Bluezz en Golfer heb ik meerdere malen ontmoet, ben op hun trouwerij geweest en uiteraard wel eens gegolfd met golferquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer totaal geen last van eigenlijk![]()
Bluezz en Golfer heb ik wel al eens ontmoet, leuke mensen vond ik dat, de rest ken ik niet, nou ja
op Soury na dan en Chufi heb ik ook ontmoetik zat bijna op zijn schoot
Neh, niet echt op zijn schoot, maar het was een krap bankje en Chuf heeft dikke dijenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:22 schreef just me het volgende:
[..]
Bluezz en Golfer heb ik meerdere malen ontmoet, ben op hun trouwerij geweest en uiteraard wel eens gegolfd met golfer
Zat jij zomaar opeens bijna bij Sjoef op schoot
![]()
![]()
j
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:25 schreef chufi het volgende:
Nou zo kan ie wel weer... Praten over storing geeft de volgende bannerah... ja dat gaat meteen googel inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je ergens naar gegoogeld hebt krijg je ook meteen reclame in je mailbox heb ik gemerkt
![]()
Zo erg is het niet dat ik gegooglede dingen in mn mail krijgquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja dat gaat meteen googel inals je ergens naar gegoogeld hebt krijg je ook meteen reclame in je mailbox heb ik gemerkt
of het lijkt zoquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo erg is het niet dat ik gegooglede dingen in mn mail krijg
De fotos .....quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:14 schreef just me het volgende:
[..]
en niet verplicht met iedereen te moeten ouwehoeren en achteraf....
Ik merk het eigenlijk alleen met de ADs die ook buiten FoK! doorwerken..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
of het lijkt zoals ik naar jassen heb gegoogeld bijvoorbeeld... maar misschien had ik die reclame normaal ook gekregen, kan best hoor, maar soms valt het wel op...
Ja ook dat, zie je ze ineens overalquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik merk het eigenlijk alleen met de ADs die ook buiten FoK! doorwerken..
het geruzie om de foto'squote:
Op YT geen last, misschien omdat ik daar ingelogd ben...?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ook dat, zie je ze ineens overalzelf op YT
ow ik weet niet, kan best... ik was effe krantje lezen, maar Hut is zo dom nog niet omquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Op YT geen last, misschien omdat ik daar ingelogd ben...?
Ik doe niet aan vismarktvisquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik weet niet, kan best... ik was effe krantje lezen, maar Hut is zo dom nog niet om
zijn Vis verpakt te kopen![]()
http://www.nu.nl/eten-en-(...)-vaak-niet-vers.html
Ruim de helft van de viskramen op Nederlandse markten, verkoopt vis die niet helemaal vers of zelfs bedorven is.
Dat is best veel, ruim de helft....
Zo is dat.. Ik ga ff douchenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, nooit gedaan ookstinkt als de pest
Heb je wel eens goed bekeken hoe de gemiddelde viskraam werkt?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik weet niet, kan best... ik was effe krantje lezen, maar Hut is zo dom nog niet om
zijn Vis verpakt te kopen![]()
http://www.nu.nl/eten-en-(...)-vaak-niet-vers.html
Ruim de helft van de viskramen op Nederlandse markten, verkoopt vis die niet helemaal vers of zelfs bedorven is.
Dat is best veel, ruim de helft....
Ja tuurlijk heb ik dat ook gezien, daarom heb ik ook nog nooit op de markt vis gekochtquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je wel eens goed bekeken hoe de gemiddelde viskraam werkt?
Ik stond een keertje hier in de buurt van een viskraam, die vent komt uit dat ding en raapt dingen van de grond op (dubbeltjes ofzo, weet ik veel), gaat die kraam daarna weer in en pakt zonder zijn handen te wassen een visje en gaat het ding, met dezelfde ongewassen gore handen, lekker 'schoonmaken'.
Als ik zoiets zie heb ik voor de rest van mijn leven genoeg van de viskraam gegeten.
Misschien overdrijf ik wel, maar zo werken mijn hersenen nu eenmaal.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben vanmorgen op controle geweest in het ziekenhuis, en ze (de dokter) zei dat mijn bloedwaarden nog beter waren dan de vorige keer, en ik hoef nu over een half jaar pas weer terug.
Daar drink ik me eentje op.
ik geef het wel even door aan je begeleiderquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb overigens nog geen gepakt, dat doe ik vanavond pas...
Dank je......quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik geef het wel even door aan je begeleider
Goed om te horenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben vanmorgen op controle geweest in het ziekenhuis, en ze (de dokter) zei dat mijn bloedwaarden nog beter waren dan de vorige keer, en ik hoef nu over een half jaar pas weer terug.
Was er aanleiding voor je doktersbezoek dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die is te mooi om niet te quoten...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Misschien overdrijf ik wel, maar zo werken mijn hersenen nu eenmaal.
Ik zeg hier natuurlijk nergens dat ik uit Rotterdam komquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes met het weer opbouwen van de door je stadsgenoten afgebroken fontein en zo!!
Ze horen het wel aan je natte T:quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg hier natuurlijk nergens dat ik uit Rotterdam kom
Dank je.quote:
Ik moest elke 3 mndn een controle doen ivm mijn 'slechte' vroegere gewoonte, die gewoonte heb ik afgeleerd sinds een jaar, en vanaf nu hoef ik nog maar 1 keer per half jaar op controle.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was er aanleiding voor je doktersbezoek dan?
Of gewoon een ouwe lullen APK?
Het is niet eens gelogen, ik word tegenwoordig sinds ik dat gezien had al misselijk als ik zo'n kraam zie staan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is te mooi om niet te quoten...
Beter...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest elke 3 mndn een controle doen ivm mijn 'slechte' vroegere gewoonte, die gewoonte heb ik afgeleerd sinds een jaar, en vanaf nu hoef ik nog maar 1 keer per half jaar op controle.
Die was geslaagd voor haar opleiding, weet je nog?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]compleet vergeten dat jij naar Rome ging, met je dochter toch?
Have Fun
Meestal komen ze dan tegen 17.00 u.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:59 schreef FANN het volgende:
Nou!![]()
Bezorgmoment
Vandaag 15 oktober
12:30 - 14:30 uur
zal zo wel komen dan
Ja, ja ik weet het weerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die was geslaagd voor haar opleiding, weet je nog?
Nah... hij is al bij het derde streepje dat vrachtwagentje, dus valt meequote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal komen ze dan tegen 17.00 u.
Dat zegt niks, misschien rijdt ie nu ergens bij Zaltbommel, en tegen 17.00 u. is ie bij jou.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... hij is al bij het derde streepje dat vrachtwagentje, dus valt mee
Ja kan... dan heb ik pechquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zegt niks, misschien rijdt ie nu ergens bij Zaltbommel, en tegen 17.00 u. is ie bij jou.
Het regent hier....ik hoef de deur ook niet meer uit. Hooguit dat ik straks even naar de overkant loop.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja kan... dan heb ik pechof eigenlijk maakt het niet zoveel uit, ik had toch geen plannen
om weg te gaan
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:05 schreef chufi het volgende:
Mijn pakje is nog in Duitsland volgens de laatste update...
Ik gok iets voor aan de muur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nah... misschien dat ik nog even een boodschapje ga doen later, maar misschien ook niet...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het regent hier....ik hoef de deur ook niet meer uit. Hooguit dat ik straks even naar de overkant loop.
ah........ bij Zalando ofzo, die versturen vanuit Duitsland toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets om mn lijf.. De vuilniszak was op
Nee ergens anders...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........ bij Zalando ofzo, die versturen vanuit Duitsland toch?
Ik ook pas sinds en jaar ofzo, of iets langer... daarvoor ook nooit, maar is wel érg handig met dat gratis verzenden en weer gratis terugsturen als het niet paste of niet beviel, ik was niet zo mobielquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit iets bij Zalando gekocht
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets om mn lijf.. De vuilniszak was op
Dat inderdaad..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Jouw foto hebben we nog niet gezien, met je grote mond
Lijkt wel een echte Fokkerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Veel praatjes die Mo.... maar daden ho maar
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Jouw foto hebben we nog niet gezien, met je grote mond
Dat vind ik aardig, ik heb het namelijk al zo zwaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hield er altijd een beetje rekening mee
Ik ben nu eenmaal heel aardigquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig, ik heb het namelijk al zo zwaar.
En welterusten ... Latersquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
Dekbedjes zijn erik ga mijn bed opmaken
Net voor 16.00 u. zat ik er dichterbij dan hun eigen planning.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
Dekbedjes zijn erik ga mijn bed opmaken
jij zei 19.00 uur toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net voor 16.00 u. zat ik er dichterbij dan hun eigen planning.
Weet ik nietquote:
Nee, jij zei tussen 12.30 u - 14.30 u. en ik zei dan komen ze vlak vóór 17.00 u.quote:
Ah... oké dan heb jij gewonnenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, jij zei tussen 12.30 u - 14.30 u. en ik zei dan komen ze vlak vóór 17.00 u.
Je gaat er nog op in ook...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, jij zei tussen 12.30 u - 14.30 u. en ik zei dan komen ze vlak vóór 17.00 u.
Ik heb een best humeur, zal het wel daardoor komen...quote:
Dan ga dat maar niet verpestenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een best humeur, zal het wel daardoor komen...
I know, maar ik wou het er niet bijhalen..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
maar hij heeft een excuus ...
CUL / [40+ SC #385] Kim Yong Il
Joh, ik ben gewoon blij dat (niet dat ik anders verwacht had, want ik doe mijn best ervoor) mijn controle nog beter was dan verwacht.quote:
Ik denk dat maar eens grote vette omelet kaas/tomaat ga maken en dan een dutje ga doenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
I know, maar ik wou het er niet bijhalen..
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ben gewoon blij dat (niet dat ik anders verwacht had, want ik doe mijn best ervoor) mijn controle nog beter was dan verwacht.
Dat is gewoon mooi Mo, dan kan je dag ook niet meer stuk... gelijk heb je!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ben gewoon blij dat (niet dat ik anders verwacht had, want ik doe mijn best ervoor) mijn controle nog beter was dan verwacht.
En voor alle allergieën geschikt natuurlijk, het enige waar ik op let is dat hij warm moet zijn en dus van dons.......Oh, en de prijs ik vind ¤ 50,- wel genoeg voor een tweepersoonsdekbed.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat maar eens grote vette omelet kaas/tomaat ga maken en dan een dutje ga doen![]()
lekker dat dikke dekbed
In 1981 hadden ze in het leger nog dekentjes en lakentjes, en ik was mijn dekbed gewend, dus ik vond het helemaal niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:38 schreef chufi het volgende:
Vroeger hadden we gewoon dekentjes.... Brrr.. Ik kwam toen een keer in Duitsland met voetbal en we overnachten bij mensen thuis ... Kreeg je een heerlijk bed , met donzen dekbed... Heerlijk geslapen toen...
Dus toen zei je : Laters, dit is niet zo mijn dingquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 1981 hadden ze in het leger nog dekentjes en lakentjes, en ik was mijn dekbed gewend, dus ik vond het helemaal niks.
Die eerste 2 zaken zijn misschien nog discutabel, het laatste is een keuze...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben overigens ook blij dat ik geen vluchteling ben want die klagen over de sobere opvang: 'het eten is te saai, de tent te koud en geen seks'.
Ziekenhuis is beterquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben overigens ook blij dat ik geen vluchteling ben want die klagen over de sobere opvang: 'het eten is te saai, de tent te koud en geen seks'.
Ook nog eisen gaan stellen... Wie denken ze dat ze zijn..! Max Verstappen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee dat bedoel ikquote:
Nee, ik heb gewoon 'mijn' 14 mndn volgemaakt, het was er best relaxt, ik was telexist/vercijferaar en hoefde geen reet te doen, we hadden op het verbindingscentrum waar ik zat 6 telexisten en ca. 6 in- en uitgaande berichten per dag.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus toen zei je : Laters, dit is niet zo mijn ding
Misschien dachten ze dat men dat onder brood, bad en bed verstaat en zitten ze nog op een beschikbare lading vrouwen te wachten....quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eerste 2 zaken zijn misschien nog discutabel, het laatste is een keuze...
Ik heb die periode overgeslagen in mn leven... Rotte knie bij de keuring (denk ik) ... Buitengewoon dienstplichtig... Als er oorlog zou komen konden ze me oproepen...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon 'mijn' 14 mndn volgemaakt, het was er best relaxt, ik was telexist/vercijferaar en hoefde geen reet te doen, we hadden op het verbindingscentrum waar ik zat 6 telexisten en ca. 6 in- en uitgaande berichten per dag.
En er was een mooi wandelgebied naast de kazerne, daar kom je prima vertoeven onder het genot van een pilsje en een jonko, dus 'wandelde' ik veel.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat men dat onder brood, bad en bed verstaat en zitten ze nog op een beschikbare lading vrouwen te wachten....
Als 'ze' me in het veld hadden gegooid had ik het ook niet afgemaakt, maar ik zat gewoon op kantoor, dus niks met oefeningen en al dat buitengedoe. Elke dag heen en weer tussen thuis en Vught.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb die periode overgeslagen in mn leven... Rotte knie bij de keuring (denk ik) ... Buitengewoon dienstplichtig... Als er oorlog zou komen konden ze me oproepen...
Wat zeur je dan over dekentjes en lakens, terwijl je gewoon thuis sliep ...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als 'ze' me in het veld hadden gegooid had ik het ook niet afgemaakt, maar ik zat gewoon op kantoor, dus niks met oefeningen en al dat buitengedoe. Elke dag heen en weer tussen thuis en Vught.
Dan krijg je weer klachten dat de wachtrijen te lang zijn, 't is waarschijnlijk toch nooit goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik zie ineens wachtrijen a la de Efteling voor me.
Vanaf hier nog 3 uur wachten...
Of 'Voor sex hier eerst een nummertje trekken...'...
Ik heb 4 mndn in Ede opleiding gehad, en van daaruit kon ik niet elke dag heen en weer.....quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over dekentjes en lakens, terwijl je gewoon thuis sliep ...
Ah dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 4 mndn in Ede opleiding gehad, en van daaruit kon ik niet elke dag heen en weer.....
Bij de keuring kregen enkele uitverkorenen (daar was ik een van) een extra test, en de uitslag daarvan bepaalde of je bij de verbindingsdienst (een van de meest relaxte onderdelen) werd ingedeeld.quote:
Ik kan nog seeds niet snel typen...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij de keuring kregen enkele uitverkorenen (daar was ik een van) een extra test, en de uitslag daarvan bepaalde of je bij de verbindingsdienst (een van de meest relaxte onderdelen) werd ingedeeld.
Dus werd ik telexist/vercijferaar, ik kon niet eens zo snel typen, maar goed, ik kan wel heel goed doen alsof.
Joh, we moesten op een telexmachine typen, die dingen werken met ponsbanden, dus ik had de opdrachttekst voor de toets gejat en en een vooraf getypte ponsband ervan in mijn zak, dus even opletten, die band erin duwen en starten en een gezicht trekken alsof je heel druk bent met typen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan nog seeds niet snel typen...
Toen ik begon te werken met it haalde we er wel een grapje mee uit. Ik moest de ponskaarten inlezen. Die werden dan afgeleverd en gingen door dat persoon de kluis in. We hadden een bak met lege kaarten en toen we ze kwamen bezorgen struikelde iemand en de kaarten vlogen door de tent. Die gast helemaal in de stresquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, we moesten op een telexmachine typen, die dingen werken met ponsbanden, dus ik had de opdrachttekst voor de toets gejat en en een vooraf getypte ponsband ervan in mijn zak, dus even opletten, die band erin duwen en starten en een gezicht trekken alsof je heel druk bent met typen.
Dan ben je ook uit de prehistorie dus, in die tijd kon ik de gaatjes van die banden gewoon lezen (nu niet meer) en we maakten ascii art.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ik begon te werken met it haalde we er wel een grapje mee uit. Ik moest de ponskaarten inlezen. Die werden dan afgeleverd en gingen door dat persoon de kluis in. We hadden een bak met lege kaarten en toen we ze kwamen bezorgen struikelde iemand en de kaarten vlogen door de tent. Die gast helemaal in de stres
Ik was de eerste met kabel internet. Oefquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben je ook uit de prehistorie dus, in die tijd kon ik de gaatjes van die banden gewoon lezen (nu niet meer) en we maakten ascii art.
Die banden waren leuk, ik verwisselde wel af en toe banden van anderen die ze klaar hadden gelegd om later te verzenden, het was eigenlijk een soort voorloper van internet.
Oh hoe weet je dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was de eerste met kabel internet. Oef
Ik hier ook, toen @home eenmaal op mijn postcode beschikbaar was vanaf 2000, want met een 56k modem via de telefoon was nogal een dure bedoeling.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Van mijn collega's die waren vet jaloersquote:
Ik weet dat ik er wel redelijk vroeg bij was... 1998-99 of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Van mijn collega's die waren vet jaloers
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hier ook, toen @home eenmaal op mijn postcode beschikbaar was vanaf 2000, want met een 56k modem via de telefoon was nogal een dure bedoeling.
@Home begon bij ons m.i. jan. 2000, ik zat er toen al maanden op te wachten want ik was dat 56k ding zo zat als kouwe pap.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er wel redelijk vroeg bij was... 1998-99 of zo
Wat een verademing, niet meer op je telefoon kosten moeten lettenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hier ook, toen @home eenmaal op mijn postcode beschikbaar was vanaf 2000, want met een 56k modem via de telefoon was nogal een dure bedoeling.
En dat gedoe dat je dan op je vast foon niet gebeld kon worden, daar was mijn ex niet blij mee.quote:
Ik had wel zo'n progje, een tikkenteller, kon ik precies zien voor hoeveel geld ik nu weer verkloot had.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een verademing, niet meer op je telefoon kosten moeten letten
Nou dat was wel lekker, maar ik keek toch naar de tijd dat ik online wasquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat gedoe dat je dan op je vast foon niet gebeld kon worden, daar was mijn ex niet blij mee.
Ja dat was elke maand maar weer afwachtenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was wel lekker, maar ik keek toch naar de tijd dat ik online was
En een boze moederquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was elke maand maar weer afwachten
Nee in gesprekquote:
Oh ja dat ISDN. Die heb ik overgeslagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Ik had al heel snel ISDN genomen om dat probleem te voorkomen
Wat misselijk ben jijquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]en jij
ik weet hetdat word een puinhoop
Geen idee hoelang ik dat gehad heb... Ooit aangevraagd in B&L en mee verhuisd naar Nieuw West en ook nog naar mn laatste huis alhier en bijna meteen opgezegd...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat ISDN. Die heb ik overgeslagen.
Wel de euforie van niet meer op de klok kijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoelang ik dat gehad heb... Ooit aangevraagd in B&L en mee verhuisd naar Nieuw West en ook nog naar mn laatste huis alhier en bijna meteen opgezegd...
Ja , maar vorig jaar toen ik nog bij UPC werkte... was er een project waar men toch weer bezig was om klanten te gaan chargen op basis van gebruik.... Details weet ik niet... Maar de kans blijft aanwezig.. Of dat ze bepaalde diensten tegen betaling aan/uit zetten..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel de euforie van niet meer op de klok kijken
Dat gaat het niet worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar vorig jaar toen ik nog bij UPC werkte... was er een project waar men toch weer bezig was om klanten te gaan chargen op basis van gebruik.... Details weet ik niet... Maar de kans blijft aanwezig.. Of dat ze bepaalde diensten tegen betaling aan/uit zetten..
Dan kap ik met dat hele Wereld Wijde Web.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kap ik met dat hele Wereld Wijde Web.
Het zal wel te maken hebben met reclame. Anders is het debielquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kap ik met dat hele Wereld Wijde Web.
Netflix diensten en zo ... die bandwidth slurpen ...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Het zal wel te maken hebben met reclame. Anders is het debiel
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Och mevrouw ik weet van niksquote:
Serieus?quote:
Dat weet je nooit. Uhhuu ik weet van niks. Ik ben zo lief en blondquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja serieus ik snap wat ik verkeerd heb gedaan of gezegd...
als je het nou effe uitlegt, of als iemand anders het weet... ik heb geen flauw idee waar jequote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je nooit. Uhhuu ik weet van niks. Ik ben zo lief en blond
Het is mij ook eerlijk gezegd ontgaan.......quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
als je het nou effe uitlegt, of als iemand anders het weet... ik heb geen flauw idee waar je
het over hebt.
oh! GELUKKIG!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is mij ook eerlijk gezegd ontgaan.......
Jij bemoeit je ook nergens meequote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is mij ook eerlijk gezegd ontgaan.......
Nee jou zogenaamde onschuld komt me mijlen ver mijn nek uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Leg effe uit dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! godsamme
NOU JA!!!!!!!!!! Leg even uit dan!!!!!!!!!!!!!!! is dat zo moeilijk, ineens gaan roepen dat ik misselijk benquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee jou zogenaamde onschuld komt me mijlen ver mijn nek uit.
Nee, maar nieuwsgierig als ik ben heb ik toch even teruggelezen.quote:
oh weet je het nu wel?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar nieuwsgierig als ik ben heb ik toch even teruggelezen.
Nee ZOEk Ut Zelf LEKKeer uitquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
NOU JA!!!!!!!!!! Leg even uit dan!!!!!!!!!!!!!!! is dat zo moeilijk, ineens gaan roepen dat ik misselijk ben
en dan mag niet weten waarom
Ja gelijk heb je, ga d'r maar vandoorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, ik heb goede zin, en ga nog even de deur uit en me vermaken, ik wens jullie van hetzelfde......Laters......
Dat Rotterdam gemeet gedoe ...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
Niemand die het weet dus en het wordt niet uitgelegd, ook goed
Ik zei vanmiddag al dat ik me vanavond eentje zou gaan drinken!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je, ga d'r maar vandoor
Voilaquote:
Ja wat heb ik dan gezegd, dat ik al moe werd als ik naar programma keek?quote:
Ach ach ach.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja wat heb ik dan gezegd, dat ik al moe werd als ik naar programma keek?
Dat mag ik niet zeggen?
Als je het niet in huis hebt moet je de deur uit iddquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag al dat ik me vanavond eentje zou gaan drinken!
Je lult het één en zegt het ander.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat ik daar geen zin in zoveel heisa, dat mag niet?
Nee, dat heb ik gezegd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Je lult het één en zegt het ander.
Nee hoorquote:
DAT GING OVER ZIGGO....... zucht...quote:
Je ging toch koffie zetten. plus je lult je weer een hoek inquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
DAT GING OVER ZIGGO....... zucht...
je moet hier zo ondertussen op eieren lopen geloof, ja kan me wat jij
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ging toch koffie zetten. plus je lult je weer een hoek in
Just me... doet ditquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee als je zegt misschien hoef je alleen maar te zeggen, nee toch maar niet ofzo...![]()
Ik zie net mijn mail![]()
Datum: 22 oktober
Het onderhoud vindt plaats tussen 06.00 en 16.00.
De werkzaamheden zijn in uw wijk. Ze zijn niet in uw woning of op uw erf.
U hoeft niets te doen. U hoeft niet thuis te blijven.
Tijdens de werkzaamheden kan de verbinding van uw televisie, internet en/of telefonie korte tijd uitvallen of minder goed werken. Wij doen er alles aan om de onderbreking zo kort mogelijk te houden en de overlast te beperken.
Werken uw diensten na het onderhoud niet goed? Volg dan onderstaande stappen:
Haal de stekker van uw Ziggo apparatuur uit het stopcontact.
Sluit na 1 minuut de apparatuur weer aan.
Het kan tot een half uur duren voordat uw diensten weer volledig werken.
Ik vrees het ergste
Je gaat de fout in en geeft iemand anders de schuld.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Just me... doet dit![]()
en dan zeg ik...
ik weet het dat wordt een puinhoop
zó en als je nu nog niet snapt, dan kan je mijn rug op, de groeten voor je.
Ik heb een senseo dus die koffie heb ik al, maak je geen zorgen.
ah.... je gaat nu doen als je een grapje maakte ah...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Best leuk om iemand een hoek in te lullen. Met ziggo
Nou ik weet héél héél zeker dat Just me ook Ziggo bedoelde hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat de fout in en geeft iemand anders de schuld.
Ja maar je kent het toch inmiddels wel ...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik weet héél héél zeker dat Just me ook Ziggo bedoelde hoor
dat weet ik heeeeeeeeeeeeeel zeker....
Ja, die kan zo de hele avond doorgaan...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar je kent het toch inmiddels wel ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |