je doet je profielfoto eer aan (ooit idd bovenarm en pols door een lullige trap)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:30 schreef Skeletor. het volgende:
Dank! Scheenbeen en hielbeen gebroken na val van de trap (5 lullige treden maar).
Beterschap Skeletor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nu aan mijn tweede, daar laat ik bij maar bijvanavond nog ééntje natuurlijk, dat wel...
Ik ben dus niet de enige die trappen koptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, herkenbaar. Ik brak twee jaar geleden mijn kuitbeen na een val van de laatste paar treden van de trap.
gadverdamme, mag ik het het nu een keer zeggen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Beterschap Skeletor.
Hier had ik een pannenkoek met bacon, kaas en syrup en 1 met chocopasta
Sorry... kwestie van gewoonte ...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
gadverdamme, mag ik het het nu een keer zeggen?![]()
waarom kwoot je mij met die rotzooi![]()
een met bacon en kaas kan ik me nog voorstellen, die syrup erover dan weer, maar met chocopasta??
godsamme, mag ik meeeten?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:35 schreef golfer het volgende:
Gebakken aardappeltjes, gestoomde aspergetips, gewokte zeekraal, kort geroosterde coquilles en gebakken kabeljauwhaas.
Het is al op, schat.quote:
Zelf maken nog lekkerderder?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:34 schreef FANN het volgende:
OH... van schrik vergeten te melden, Pompoensoep, voor het eerst van mijn leven, dagvers van de Jumbo, lekker!!!!!!!kenonne ga ik vaker eten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, vast welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |