Nog geen avondeten gehad?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:03 schreef zeefje het volgende:
Slecht dag vandaag
4 boterhammen. 2 met extra belegen kaas,1 met jam en 1 met geitenkaas.
Klein zakje chips.
10 piccolini's, twix-ijsje, beker Goedemorgen-drinkontbijt, twee rijstwafels cocos-chocolade, selfmade worteltjestaart.
En nog steeds HONGUURRR
Jawel dat was ditquote:
quote:10 piccolini's, twix-ijsje, beker Goedemorgen-drinkontbijt, twee rijstwafels cocos-chocolade, selfmade worteltjestaart.
800kcals alleen die pizzadingen alquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:32 schreef derLudolf het volgende:
Oja, dat zijn van die mini pizaatjes. Energie rijk rantsoen
Baas!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ottolenghi: gebraden kip met clementines en ouzo. En daarbij couscous met tomaat en ui.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:52 schreef Thezappa het volgende:
stimp stamp , aka andijvie stampot met spekjes...
Bleh! Weet niet waarvoor je daar uithangt, maar in elk geval beterschap! Denk maar zo, hoe saaier het ziekenhuiseten, heo lekkerder je eigen eten straks thuis weer smaakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:18 schreef Skeletor. het volgende:
Ziekenhuisontbijt: twee fijnvolkoren, één rookvlees-kaas-tomaat-gekookt ei, één vruchtenhagel. Vruchtenhagel al zo lang niet meer gehad! Maar ik vind het niet zo.
Vind het reuze meevallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:42 schreef zeefje het volgende:
Begon de dag met boterham met jam en brinta.
Vandaag maar een beetje rustig aandoen want gisteren heb ik mij aardig laten gaan
Oh yum!quote:
Ik ga nu aan mijn tweede, daar laat ik bij maar bijquote:
Dank! Scheenbeen en hielbeen gebroken na val van de trap (5 lullige treden maarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Bleh! Weet niet waarvoor je daar uithangt, maar in elk geval beterschap! Denk maar zo, hoe saaier het ziekenhuiseten, heo lekkerder je eigen eten straks thuis weer smaakt.-x-
Ha, herkenbaar. Ik brak twee jaar geleden mijn kuitbeen na een val van de laatste paar treden van de trap.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:30 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Dank! Scheenbeen en hielbeen gebroken na val van de trap (5 lullige treden maar).
je doet je profielfoto eer aan (ooit idd bovenarm en pols door een lullige trap)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:30 schreef Skeletor. het volgende:
Dank! Scheenbeen en hielbeen gebroken na val van de trap (5 lullige treden maar).
Beterschap Skeletor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nu aan mijn tweede, daar laat ik bij maar bijvanavond nog ééntje natuurlijk, dat wel...
Ik ben dus niet de enige die trappen koptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, herkenbaar. Ik brak twee jaar geleden mijn kuitbeen na een val van de laatste paar treden van de trap.
gadverdamme, mag ik het het nu een keer zeggen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Beterschap Skeletor.
Hier had ik een pannenkoek met bacon, kaas en syrup en 1 met chocopasta
Sorry... kwestie van gewoonte ...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
gadverdamme, mag ik het het nu een keer zeggen?![]()
waarom kwoot je mij met die rotzooi![]()
een met bacon en kaas kan ik me nog voorstellen, die syrup erover dan weer, maar met chocopasta??
godsamme, mag ik meeeten?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:35 schreef golfer het volgende:
Gebakken aardappeltjes, gestoomde aspergetips, gewokte zeekraal, kort geroosterde coquilles en gebakken kabeljauwhaas.
Het is al op, schat.quote:
Zelf maken nog lekkerderder?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:34 schreef FANN het volgende:
OH... van schrik vergeten te melden, Pompoensoep, voor het eerst van mijn leven, dagvers van de Jumbo, lekker!!!!!!!kenonne ga ik vaker eten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, vast welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |