Blijkbaar vluchtelingen afkatten en uit de neus eten...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals ze stellen aan iemand die wel wat beters te doen heeft bedoel je?
Neger wat. Geld uit het buitenland over laten komen? Dat klinkt alsof het veilig genoeg is in land van herkomst.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:58 schreef Morendo het volgende:
Ze kunnen niet doen wat ze willen, geen extra plakje mozzarella nemen bijvoorbeeld, geen geld laten sturen uit het buitenland
Vragen naar dingen die al beantwoord zijn vind ik ook zeuren hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goed zo, kijk daar hebben we wat aan.
O en ik weet dat er users zijn die liever blijven zeuren en zaniken dan dat ze wat doen. Ik doe persoonlijk liever wat met mijn vragen.
quote:De woordvoerder weerspreekt dat er maar één toilet op honderd vluchtelingen beschikbaar is. „Maar het is waar dat ze hun sanitair moeten delen. Ze zijn zelf verantwoordelijk voor de schoonmaak.” De locatiemanager gaat „zeker in gesprek met de vluchtelingen”.
Natuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nu mogen ze weer zelf de plee's schoonmaken.
Als je sardientjes en tonijn kunt kopen omdat je brood met kaas te bourgeois vindt dan kun je een pleeborstel kopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat.
Maar is het ook mogelijk?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat.
Maar is het ook mogelijk?
Of je kan er wel 1 krijgen voor de 3 plakjes mozarella die je niet opeet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je sardientjes en tonijn kunt kopen omdat je brood met kaas te bourgeois vindt dan kun je een pleeborstel kopen.
True. Maar ze krijgen geen leefgeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je sardientjes en tonijn kunt kopen omdat je brood met kaas te bourgeois vindt dan kun je een pleeborstel kopen.
We bieden hen veiligheid, voedsel en onderdak.quote:
Als je een groep mensen die elkaar niet kent verantwoordelijk maakt voor het schoonhouden van een gezamenlijk toilet weet je bijna zeker dat het fout gaat. Helemaal als de groep ongeorganiseerd is en van samenstelling blijft veranderen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze slepen dat eten ook mee naar binnen, fles bleek moet toch ook de kop niet kosten?
Maar Mozerella? Gewone kaas denk ik.
Wat eten ze dan in Syrië voor ontbijt? Brood met kaas en eieren toch? En melk en thee erbij?
En als de groep een bovengemiddeld aantal mensen uit een eer- en schaamtecultuur bevat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je een groep mensen die elkaar niet kent verantwoordelijk maakt voor het schoonhouden van een gezamenlijk toilet weet je bijna zeker dat het fout gaat. Helemaal als de groep ongeorganiseerd is en van samenstelling blijft veranderen.
Nou, brood is wel een erg Europees iets. In Azië en het Midden Oosten, ziet het ontbijt er vaak toch wel heel anders uit (meer als onze avond maaltijd, maar dat dan 3 keer per dag).quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze slepen dat eten ook mee naar binnen, fles bleek moet toch ook de kop niet kosten?
Maar Mozerella? Gewone kaas denk ik.
Wat eten ze dan in Syrië voor ontbijt? Brood met kaas en eieren toch? En melk en thee erbij?
Dan wordt het beter want die schamen zich voor een vies toilet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En als de groep een bovengemiddeld aantal mensen uit een eer- en schaamtecultuur bevat.
Nou nee, ze vinden namelijk dat vrouwen minderwaardig zijn en dus verantwoordelijk zijn om de toiletten schoon te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan wordt het beter want die schamen zich voor een vies toilet.
Daar wordt het ook beter van want dan zijn er binnen de groep al een aantal mensen verantwoordelijk voor het schoonmaken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee, ze vinden namelijk dat vrouwen minderwaardig zijn en dus verantwoordelijk zijn om de toiletten schoon te maken.
Ik denk dat niemand de toiletten schoon wil maken, niemand wil zo laag in de rangorde staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee, ze vinden namelijk dat vrouwen minderwaardig zijn en dus verantwoordelijk zijn om de toiletten schoon te maken.
Dan worden ze wel gedwongen door de jonge garde van een jaar of 20 die hierheen is gekomen om een villa op te eisen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand de toiletten schoon wil maken, niemand wil zo laag in de rangorde staan.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan worden ze wel gedwongen door de jonge garde van een jaar of 20 die hierheen is gekomen om een villa op te eisen.
Dan moet het COA maar gewoon een WC-dame charteren. Dan kosten de asielzoekers maar een paar tientjes per jaar meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand de toiletten schoon wil maken, niemand wil zo laag in de rangorde staan.
Of we wachten tot ze allemaal de buikgriep hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan moet het COA maar gewoon een WC-dame charteren. Dan kosten de asielzoekers maar een paar tientjes per jaar meer.
nou... daar was jij ook aardig mee bezig voordat je tot werd geroepen....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Blijkbaar vluchtelingen afkatten en uit de neus eten...
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en sex is echt een eerste levensbehoefte...
Oppassers zat daar, laat ze even het bos in lopen als de nood zo hoog is....
maar goed beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaaldquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Optie drie:
graaf een kuiltje en ga in het bos zitten.
Hoe hebben ze dat trouwens onderweg gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |