abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156831420
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:24 schreef Tayu het volgende:

[..]

Alleen als het om privé personen gaat. Maar je mag hier best de naam van Mark Rutte noemen (bijvoorbeeld).
Ik weet niet wat het verschil is tussen deze mevrouw die toevallig ergens werkt en een privé persoon. Ik weet wel dat de vergelijking met Mark Rutte erg krom is en het vermelden van die naam helemaal geen toegevoegde waarde heeft, ze kan ook mailen zonder die naam hier te vermelden.
pi_156831439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:26 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het verschil is tussen deze mevrouw die toevallig ergens werkt en een privé persoon. Ik weet wel dat de vergelijking met Mark Rutte erg krom is en het vermelden van die naam helemaal geen toegevoegde waarde heeft, ze kan ook malen zonder die naam hier te vermelden.
Ja, dat kan ze doen. Jij beweert echter dat het niet mag. En dat is niet zo in dit geval.
pi_156831465
quote:

[..]

Ik weet niet wat het verschil is tussen deze mevrouw die toevallig ergens werkt en een privé persoon. Ik weet wel dat de vergelijking met Mark Rutte erg krom is en het vermelden van die naam helemaal geen toegevoegde waarde heeft, ze kan ook mailen zonder die naam hier te vermelden.
Deze mevrouw is aanspreekpunt in deze hele discussie, zij kan antwoord geven op alle vragen.
Net als een burgemeester voor een gemeente, mag je die ook niet benoemen dan?
pi_156831479
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:27 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ja, dat kan ze doen. Jij beweert echter dat het niet mag. En dat is niet zo in dit geval.
Ik weet alleen dat je geen persoonsgegevens mag vermelden en heb al vaker gezien dat namen werden weggehaald, daarom dacht ik even te waarschuwen want het is wat lullig als ze daarom een ban zou krijgen. Het maakt mij verder echt niet uit hoor, van mij mag ze alles over iemand op internet zetten.
pi_156831484
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Deze mevrouw is aanspreekpunt in deze hele discussie, zij kan antwoord geven op alle vragen.
Net als een burgemeester voor een gemeente, mag je die ook niet benoemen dan?
Natuurlijk mag dat :D
pi_156831505
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat je geen persoonsgegevens mag vermelden en heb al vaker gezien dat namen werden weggehaald, daarom dacht ik even te waarschuwen want het is wat lullig als ze daarom een ban zou krijgen. Het maakt mij verder echt niet uit hoor, van mij mag ze alles over iemand op internet zetten.
Hallo, dit gaat niet over een privé persoon. Dit gaat over een publiek figuur.

Net als Mark Rutte dat is.

Ojee, krijg ik nu een ban?

Hij die niet genoemd mag worden?
pi_156831507
quote:
Ik weet niet wat het verschil is tussen deze mevrouw die toevallig ergens werkt en een privé persoon.
Ze noemt die naam in combinatie met haar functie. Daarbij zet ze geen privé-telefoonnummer of -adres of iets dergelijks erbij, dus dit mag gewoon.

Gezeik om niks :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_156831532
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:30 schreef Tayu het volgende:
Dit gaat over een publiek figuur.

Nee tuurlijk niet. Het is gewoon iemand die ergens werkt het is niet iemand die ter discussie staat.
pi_156831543
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. Het is gewoon iemand die ergens werkt het is niet iemand die ter discussie staat.
Steek van een wesp gehad?
pi_156831551
Back ontopic maar?
man man man :')
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_156831620
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Deze persoon en het functioneren staat juist wel te discussie..

Wat nu als het klopt dat wat de vluchtelingen beweren en Tayu hier?
Dan is het toch lekker krom en onnodig?

Zij wordt betaald om dat kamp goed te laten functioneren, mij part met 10 gesponsorde of geschonken wasmachines....
Wat is dat voor onzin dat mensen hun plee niet zelf mogen schoonmaken?

edit:
hulp en goederen staan klaar maar de vluchtelingen krijgen ze pas na drie weken? Terwijl het koud is? Kom op, das logistiek toch op te lossen?
pi_156831836
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
edit:
hulp en goederen staan klaar maar de vluchtelingen krijgen ze pas na drie weken? Terwijl het koud is? Kom op, das logistiek toch op te lossen?
Ik las op FB ook een bericht van iemand direct aan de inwoners of ze kon helpen. Ze had zich aangemeld bij STIPS maar die konden de hoeveelheid aanmeldingen niet verwerken dus kon ze daar nog niet helpen. Dat soort dingen zijn meer het probleem volgens mij, gebrek aan mankracht en/of coördinatie om überhaupt de hulp te kunnen bieden die wel beschikbaar is.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_156831843
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Deze persoon en het functioneren staat juist wel te discussie..

Wat nu als het klopt dat wat de vluchtelingen beweren en Tayu hier?
Dan is het toch lekker krom en onnodig?

Zij wordt betaald om dat kamp goed te laten functioneren, mij part met 10 gesponsorde of geschonken wasmachines....
Wat is dat voor onzin dat mensen hun plee niet zelf mogen schoonmaken?

edit:

Je maakt het steeds idioter, je gaat je gang maar.

"Wat nu als het klopt dat wat de vluchtelingen beweren en Tayu hier?"
Inderdaad daar gaat het om, er wordt iets beweerd en jullie zijn het niet eens, nu krijgt die mevrouw daar een mail over, daar zit ze vast op te wachten, ze heeft immers niets anders te doen dan een discussie op Fok! te beslechten.
pi_156831911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Back ontopic maar?
man man man :')
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:39 schreef ootjekatootje het volgende:
jaja, een afwezigheidsmail ontvangen...

Maar ik vond deze ondertussen:
http://www.toonentekst.nl(...)zwarte-lap-als-deur/

Schoonmaakdoekjes zitten in het basispakket

[quote]Gisteren werden de eerste driehonderd vluchtelingen verwacht in deze noodopvang. In de loop van dit weekeinde zal het aantal oplopen naar achthonderd. Bij aankomst krijgen ze een tas uitgereikt met beddengoed, toiletartikelen, een schoonmaakdoekje en waspoeder. De huisregels worden uitgelegd.
Ze hebben dus toegang tot schoonmaakdoeken.
[/quote]

Het is toch al opgelost? :')

Ze krijgen één schoonmaakdoekje per persoon of dat per week of is
of per dag weet niemand, maar in elk geval één schoonmaakdoekje, dus ze kunnen zelf de boel
schoonhouden :')
pi_156831975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:47 schreef FANN het volgende:

[..]

Ze hebben dus toegang tot schoonmaakdoeken.

Het is toch al opgelost? Ze krijgen één schoonmaakdoekje per persoon of dat per week of is
of per dag weet niemand, maar in elk geval één schoonmaakdoekje, dus ze kunnen zelf de boel
schoonhouden :')
Een schoonmaakdoekje om stof af te nemen of om de WC schoon te maken of nog ergens anders voor?
pi_156831985
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Een schoonmaakdoekje om stof af te nemen of om de WC schoon te maken of nog ergens anders voor?
wet ik veel :')
pi_156831987
Een schoonmaakdoekje zie ik als een doekje waarmee de deurklink, de kast, het aanrecht (als ze dat hebben), het bedframe etc mee schoongemaakt kan worden. Daarmee ga je niet in de wc pot.
pi_156831988
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:44 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je maakt het steeds idioter, je gaat je gang maar.

"Wat nu als het klopt dat wat de vluchtelingen beweren en Tayu hier?"
Inderdaad daar gaat het om, er wordt iets beweerd en jullie zijn het niet eens, nu krijgt die mevrouw daar een mail over, daar zit ze vast op te wachten, ze heeft immers niets anders te doen dan een discussie op Fok! te beslechten.
Noem het idioot, als die situatie daar inderdaad zo verrot is als geschetst, dan dient daar aandacht voor te zijn. En als mevrouw haar functie niet aankan, wat ik me kan voorstellen dan dient ze hulp te krijgen daarmee. Wat is daar zo idioot aan?

Is namelijk niet de eerste keer dat dat kamp slecht in het nieuws komt deze maand.
pi_156832025
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Een schoonmaakdoekje zie ik als een doekje waarmee de deurklink, de kast, het aanrecht (als ze dat hebben), het bedframe etc mee schoongemaakt kan worden. Daarmee ga je niet in de wc pot.
Daar heb je inderdaad borstels voor.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156832065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Noem het idioot, als die situatie daar inderdaad zo verrot is als geschetst, dan dient daar aandacht voor te zijn. En als mevrouw haar functie niet aankan, wat ik me kan voorstellen dan dient ze hulp te krijgen daarmee. Wat is daar zo idioot aan?

Is namelijk niet de eerste keer dat dat kamp slecht in het nieuws komt deze maand.
Aha en iemand gaat een mailtje sturen met wat vragen over hoe het zit, want feitelijk weten jullie niet eens wat er aan de hand is, en daarmee is de oplossing ineens dichterbij gekomen? Is die mevrouw er eigenlijk wel verantwoordelijk voor of voert ze gewoon beleid uit? Dus ja het is gewoon idioot om die vrouw lastig te vallen met een discussie op Fok!.
pi_156832119
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hier heb je publieksvoorlichting van het COA, dat zijn mensen die er zijn voor dit soort onzin:
https://www.coa.nl/nl/contact
pi_156832123
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:53 schreef Wespensteek het volgende:
Aha en iemand gaat een mailtje sturen met wat vragen over hoe het zit, want feitelijk weten jullie niet eens wat er aan de hand is, en daarmee is de oplossing ineens dichterbij gekomen? Is die mevrouw er eigenlijk wel verantwoordelijk voor of voert ze gewoon beleid uit? Dus ja het is gewoon idioot om die vrouw lastig te vallen met een discussie op Fok!.
Als die vrouw er geen tijd of zin in heeft, dan hoort katootje dat wel. Of niet, als ze niet teruggemaild wordt. Wat is dat nou weer voor onzin dat ze lastiggevallen wordt? Misschien wil ze wel graag alles ophelderen.
Ken je die vrouw ofzo, dat je er zo op hamert om die vrouw maar met rust te laten en vooral haar naam niet te noemen.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:58:53 #123
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156832199
quote:
De opvang is ‘no good’, hier in Heumensoord

Asielprotest Het is er te koud, er is geen privacy, het eten is niet lekker. Vluchtelingen protesteerden gisteren in Nijmegen tegen de opvang.

Annette Toonen

14 oktober 2015

De noodopvanglocatie Heumensoord bij Nijmegen is „no good”. Ali Abdurahman, een Syriër (20 jaar), haalt zijn smartphone uit zijn zak om te laten zien wat hij bedoelt – zijn Engels is gebrekkig.

Hij swipet: foto’s van rijplaten liggend in het zand, van rijen wc’s en wastafels. Te weinig voor zo veel mensen, licht hij toe. Eén wc voor honderd man, valt een vriend hem bij. Smerige wc’s. Mannen, vrouwen en kinderen bij elkaar in één kamer, kamers voor acht personen.

Uit onvrede hebben ze gisteren samen met naar schatting honderd andere vluchtelingen gedemonstreerd. Ze zijn door Nijmegen getrokken. Direct na de opening van het tentenkamp, anderhalve week geleden, verlieten tientallen vluchtelingen al na aankomst de locatie uit onvrede. Ze keerden uiteindelijk allemaal terug, volgens het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA), dat verantwoordelijk is voor de opvang.

De locatie moet de komende tijd uitgroeien tot de grootste van Nederland, met 3.000 plaatsen. Er wordt hard gewerkt aan meer paviljoens.

Mohammed Ali, 43 jaar, vader van drie kinderen (19, 7 en 5 jaar oud), is hier nu twaalf van de 32 dagen die hij in Nederland is. Aanvankelijk werd hij opgevangen in Amsterdam, dichtbij de Arena, in een gebouw met stenen muren. Daar was het veel beter.

De locatiemanager zegt met de vluchtelingen in gesprek te gaan

In Heumensoord is het koud, er zijn te veel mensen en „no toys for the kids. This camp is bad for families”. Omringd door een groepje landgenoten doet hij zijn verhaal. De vraag of hij niet bang is ondankbaar over te komen, begrijpt hij niet.

Ahmed Site (29 jaar) komt samen met zijn vrouw en een bevriend stel het bospad afgewandeld. Op de vraag of het hun bevalt in het opvangkamp, duwt hij twee plastic tassen naar voren. Nee, dus. Daar zitten boodschappen in. Tonijn en sardientjes. Het eten in het opvangkamp smaakt ze niet; brood met boter en een „slice of mozzarella” als ontbijt, „every day the same”. Hun geld is nu bijna op. Als het nodig is, verkopen ze sieraden.

Ze hebben niet meegelopen met de demonstratie. Heeft geen zin, vinden ze. Maar waarom klagen als je een veilig en welvarend land hebt bereikt en een dak boven je hoofd hebt? „It’s not freedom here”, vindt Site en knikt naar de ingang van het kamp. Ze kunnen niet doen wat ze willen, geen extra plakje mozzarella nemen bijvoorbeeld, geen geld laten sturen uit het buitenland. Als het je niet bevalt, ga dan de straat maar op, zou de locatiemanager hebben gezegd. Zowel Site als Ali vertelt dat.

In een reactie zegt het COA dat het om een „sobere, maar humane” opvang gaat. „Zo’n noodopvang is niet ideaal, maar we proberen iedereen een plek te geven”, aldus een woordvoerder. „Dat niet iedereen tevreden is, kan.”

De woordvoerder weerspreekt dat er maar één toilet op honderd vluchtelingen beschikbaar is. „Maar het is waar dat ze hun sanitair moeten delen. Ze zijn zelf verantwoordelijk voor de schoonmaak.” De locatiemanager gaat „zeker in gesprek met de vluchtelingen”.

De woordvoerder vermoedt dat de onvrede mede voortkomt uit het gesprek dat de vluchtelingen maandag hebben gehad met de IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst). Ze hebben te horen gekregen dat de procedure langer duurt en dat ze drie tot vijf maanden op Heumensoord moeten blijven.
Eerste wereld problemen. :')
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_156832220
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:55 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hier heb je publieksvoorlichting van het COA, dat zijn mensen die er zijn voor dit soort onzin:
https://www.coa.nl/nl/contact
Goed zo, kijk daar hebben we wat aan.

O en ik weet dat er users zijn die liever blijven zeuren en zaniken dan dat ze wat doen. Ik doe persoonlijk liever wat met mijn vragen.
pi_156832258
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Goed zo, kijk daar hebben we wat aan.

O en ik weet dat er users zijn die liever blijven zeuren en zaniken dan dat ze wat doen. Ik doe persoonlijk liever wat met mijn vragen.
Zoals ze stellen aan iemand die wel wat beters te doen heeft bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')