abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156830192
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook over de gemeente. Als er klachten zijn, lijkt het me voor de hand liggen dat de gemeente dit oplost.
Nou nee, veel mensen lijken te vinden dat je als vluchteling vooral nergens over mag klagen. Je mag alleen maar dankbaar zijn en op je blote knietjes vallen voor zoveel goeds.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:30:03 #77
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156830238
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:27 schreef Tayu het volgende:

[..]

Nou nee, veel mensen lijken te vinden dat je als vluchteling vooral nergens over mag klagen. Je mag alleen maar dankbaar zijn en op je blote knietjes vallen voor zoveel goeds.
Och het is inderdaad schrijnend dit de vluchtelingen aan te rekenen dit terwijl het beleid niet deugt op EU niveau.Om over de westerse strategie in het MO nog maar te zwijgen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_156830424
jaja, een afwezigheidsmail ontvangen...

Maar ik vond deze ondertussen:
http://www.toonentekst.nl(...)zwarte-lap-als-deur/

Schoonmaakdoekjes zitten in het basispakket
quote:
Gisteren werden de eerste driehonderd vluchtelingen verwacht in deze noodopvang. In de loop van dit weekeinde zal het aantal oplopen naar achthonderd. Bij aankomst krijgen ze een tas uitgereikt met beddengoed, toiletartikelen, een schoonmaakdoekje en waspoeder. De huisregels worden uitgelegd.
Ze hebben dus toegang tot schoonmaakdoeken.
pi_156830477
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Oke, wil er niet tegenin gaan om het tegenin gaan maar zeg het toch even: super begin, maar wel te weinig natuurlijk. Als je één doekje in je pakket hebt en je neemt er een keer een plee mee af (zonder schoonmaakmiddelen erbij) ben je alweer klaar. Nogmaals: fijn dat ze iets hebben maar met zoveel man denk ik dat deze doekjes iig geen zoden aan de dijk zetten qua stelselmatig schoonhouden.

Ben benieuwd naar de reactie die je krijgt in elk geval! Fijn dat je contact opgenomen hebt.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_156830502
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:06 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dit is geen AZC, dit is een noodopvang.
Lekker fucking belangrijk, dan ruimen ze het alsnog niet op natuurlijk.
pi_156830511
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zonder schoonmaakmiddelen maak je geen wc schoon met een schoonmaakdoekje.
pi_156830543
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:42 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Oke, wil er niet tegenin gaan om het tegenin gaan maar zeg het toch even: super begin, maar wel te weinig natuurlijk. Als je één doekje in je pakket hebt en je neemt er een keer een plee mee af (zonder schoonmaakmiddelen erbij) ben je alweer klaar. Nogmaals: fijn dat ze iets hebben maar met zoveel man denk ik dat deze doekjes iig geen zoden aan de dijk zetten qua stelselmatig schoonhouden.

Ben benieuwd naar de reactie die je krijgt in elk geval! Fijn dat je contact opgenomen hebt.
Ja, die zijn nog niet van me af.

In het kamp voor militairen met de Vierdaagse (kamp Heumensoord dus) hebben ze meer dan 200 toiletten en evenveel douches, eveneens liggen alle aansluitingen er voor de wasmachines en de drogers...
pi_156830557
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, die zijn nog niet van me af.

In het kamp voor militairen met de Vierdaagse (kamp Heumensoord dus) hebben ze meer dan 200 toiletten en evenveel douches, eveneens liggen alle aansluitingen er voor de wasmachines en de drogers...
Ja, wasmachines zijn vandaag geïnstalleerd!
pi_156830569
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lekker fucking belangrijk, dan ruimen ze het alsnog niet op natuurlijk.
Het is een wezenlijk verschil. In een AZC krijgen de bewoners leefgeld en een buskaart. In een opvangcentrum krijgen de bewoners geen leefgeld en ook geen buskaart.

Nu klaagt er niemand over die buskaart, maar met leefgeld zou het leven van deze mensen er toch heel anders uitzien. En we praten hier niet over een situatie die slechts enkele weken zal duren, deze situatie zal voor deze mensen naar verwachting 6 maanden (en waarschijnlijk langer) duren. Mensen raken wel depressief van minder tegenslag.
pi_156830616
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:46 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ja, wasmachines zijn vandaag geïnstalleerd!
Aaansluitingen lagen er al jaren en volgens dat atikel waren er wasvoorzieningen vanaf 3 oktober.
In het basispakket zat ook wasmiddel.
pi_156830641
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Aaansluitingen lagen er al jaren en volgens dat atikel waren er wasvoorzieningen vanaf 3 oktober.
Maar als er geen machine op die aansluiting is geïnstalleerd, dan kun je zo weinig met een aansluiting.

Pas sinds vandaag zijn er wasmachines op aangesloten.
pi_156830654
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als er 4 toiletkranen zijn kun je met wasmiddel natuurlijk niet zoveel. Volgens mensen daarbinnen zijn er iig vandaag een hoop wasmachines geïnstalleerd, weet niet wat er vanaf 3 oktober dan voor voorzieningen waren.
pi_156830677
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:51 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Als er 4 toiletkranen zijn kun je met wasmiddel natuurlijk niet zoveel. Volgens mensen daarbinnen zijn er iig vandaag een hoop wasmachines geïnstalleerd, weet niet wat er vanaf 3 oktober dan voor voorzieningen waren.
4 Kranen en een zakje waspoeder.

Hopelijk ook een emmer om dan een wasje in te kunnen doen, want zonder dat lukt het dan ook weer niet.
pi_156830718
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:52 schreef Tayu het volgende:

[..]

4 Kranen en een zakje waspoeder.

Hopelijk ook een emmer om dan een wasje in te kunnen doen, want zonder dat lukt het dan ook weer niet.
Uit het artikel van 3 oktober:

quote:
Er zijn ruimtes met rijen toiletten, douches, wasmachines en droogtrommels. Hoe lang vluchtelingen hier zullen verblijven, is onbekend. ,,Zo kort mogelijk’’, antwoordt de woordvoerder.
pi_156830762
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

Misschien was het de bedoeling dat ze er toen al waren en dacht de woordvoerder dat dan ook. Er staan er nu in elk geval veel, zag er een foto van voorbij komen ^O^
pi_156830797
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

Maar dat was toekomstmuziek. Die wasmachines zijn pas vandaag aangesloten. En juist het feit dat niemand weet hoe lang deze situatie zal gaan duren, dat is schrijnend. Voor deze mensen is dit een halte. Ze hebben geen idee of ze asiel zullen krijgen of niet. Voor de duur dat ze daar zijn, is dit alles wat er is. Geen toekomstplannen alleen maar overleven. Pas als deze mensen de asielprocedure ingaan (maar dat kan gerust 6 maanden of langer duren), pas dan durven deze mensen weer te denken aan een toekomst. Voor nu, staat hun leven gewoon stil.
pi_156830829
COA-locatiemanager Lian van D, die moet ik hebben! Ik ga haar even mailen.

Er zitten nu momenteel 745 vluchtelingen in Heumensoord.
Niet alle bedden zijn dus bezit en niet alle capaciteit wordt dus benut.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 14-10-2015 15:24:54 ]
pi_156831204
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:
COA-locatiemanager xxxxxxxxxxxxxxxxxx, die moet ik hebben! Ik ga haar even mailen.

Er zitten nu momenteel 745 vluchtelingen in Heumensoord.
Niet alle bedden zijn dus bezit en niet alle capaciteit wordt dus benut.
Hier namen noemen is niet zo slim. Overigens vind ik bellen over zoiets idioots ook niet erg slim maar dat moet je zelf weten.
pi_156831205
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Vraag van de Dag:
Mogen vluchtelingen hun eigen wc schoonmaken?

Antwoord van ootjekatootje volgt; die heeft connecties.
who cares? :|W
pi_156831278
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hier namen noemen is niet zo slim. Overigens vind ik bellen over zoiets idioots ook niet erg slim maar dat moet je zelf weten.
Punt 1,
haar naam staat in alle krantenartikelen.
Punt 2,
ik schrijf dat ik haar ga mailen, ik neem aan dat dat gewoon naar haar werkadres is.

edit: en daarbij als je zo'n kamp opent, moet je zorgen dat het goed functioneert, ze zal er tenslotte flink voor betaald worden. Niet de eerste keer dat er klachten zijn.
pi_156831305
minder eten geven, hoeven ze minder te schijten
pi_156831337
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Punt 1,
haar naam staat in alle krantenartikelen.
Punt 2,
ik schrijf dat ik haar ga mailen, ik neem aan dat dat gewoon naar haar werkadres is.
Dat neem ik ook aan maar dat maakt het verder niet minder idioot in mijn ogen. Verder is het volgens mij een regel dat het hier niet mag.
pi_156831387
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:22 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat neem ik ook aan maar dat maakt het verder niet minder idioot in mijn ogen. Verder is het volgens mij een regel dat het hier niet mag.
Staan gewoon in openbare stukken, krantenartikelen waar hier ook uit gequote wordt.
Wat is het probleem? Dat het te probleemoplossend is? Mevrouw is toch geen crimineel of verdachte?
pi_156831389
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:22 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Alleen als het om privé personen gaat. Maar je mag hier best de naam van Mark Rutte noemen (bijvoorbeeld).
pi_156831403
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:24 schreef Tayu het volgende:

[..]

Alleen als het om privé personen gaat. Maar je mag hier best de naam van Mark Rutte noemen (bijvoorbeeld).
Heb het al aangepast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')