Ze moeten ook niet uit de WC gaan drinken natuurlijk. Doen die mallerds dat momenteel? Knotsgekke kaakchirurgen....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Of we wachten tot ze allemaal de buikgriep hebben.
goh... nogal wiedus, ze hebben deze ploeg nog nauwelijks onder controle, maar dáárquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef luxerobots het volgende:
Ik voorspel problemen voor de volgende drie generaties net zoals bij de Turkse en Marokkaanse gemeenschap.
Met wat smerige kranen en deurklinken van een smerig toilet is het verspreiden van een virus zo geregeld. Als er iemand met het Norovirus binnenkomt is de situatie onhoudbaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet uit de WC gaan drinken natuurlijk. Doen die mallerds dat momenteel? Knotsgekke kaakchirurgen....
Het zal wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Met wat smerige kranen en deurklinken van een smerig toilet is het verspreiden van een virus zo geregeld. Als er iemand met het Norovirus binnenkomt is de situatie onhoudbaar.
And no doors to shut.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
Over seks kun je toch afspraken maken? 'Hey luister, als ik straks een half uurtje privé tijd mag hebben, dan mag jij dat later in de middag!'.
What we've got here is failure to communicate.
Ik ben eens in een ziekenhuis geweest waar het Norovirus was geconstateerd bij patiënten dat was een heel gedoe.quote:
huh?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze hebben toch een zwaar soort lap als deur? Lijkt me prima.
En dat kwam omdat de wc's niet werden schoongemaakt? Ik denk dat in de meeste studentenhuizen de wc-potten al jarenlang geen borstel of bleek hebben gezien.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ben eens in een ziekenhuis geweest waar het Norovirus was geconstateerd bij patiënten dat was een heel gedoe.
http://www.isala.nl/patienten/folders/5793-maatregelen-norovirus-
Dat kan wel zo zijn, maar daar hoeven peuters en kleuters iig geen gebruik van te maken meerdere malen per dag. Dat is in een noodopvang wel het geval.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dat kwam omdat de wc's niet werden schoongemaakt? Ik denk dat in de meeste studentenhuizen de wc-potten al jarenlang geen borstel of bleek hebben gezien.
De oorzaak is natuurlijk het virus maar zodra dus een toilet niet goed schoon wordt gemaakt zit dat virus in no time op andere dingen als kranen en deurkrukken. Dan zit het ook zo op de handen van mensen en dan is besmetting ook erg makkelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dat kwam omdat de wc's niet werden schoongemaakt? Ik denk dat in de meeste studentenhuizen de wc-potten al jarenlang geen borstel of bleek hebben gezien.
http://www.nrc.nl/handels(...)lap-als-deur-1543927quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
huh?
Er zijn daar gewoon compartimenten zonder deuren, ook geen lappen. Dat mag niet ivm brandveiligheid.
Als, dan. Goed verhaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De oorzaak is natuurlijk het virus maar zodra dus een toilet niet goed schoon wordt gemaakt zit dat virus in no time op andere dingen als kranen en deurkrukken. Dan zit het ook zo op de handen van mensen en dan is besmetting ook erg makkelijk.
Ohw, een lapje mag dus wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/handels(...)lap-als-deur-1543927
Lijkt mij niet. Maar ik ben dan ook een man en jij zult nog kaarslicht, saxofoonmuziek en rozenblaadjes willen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ohw, een lapje mag dus wel.
Maar gevoelsmatig is zo'n lap toch wel iets anders dan een werkelijke deur, als je echt een privé moment wilt beleven. Lijkt mij.
Nou nee, ik ben een Europese vrouw en ik heb een partner in Azië die zich al druk maakt als ik hem in het openbaar een lichte aanraking geef. Want wat mensen daar wel niet van zullen denken?!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Maar ik ben dan ook een man en jij zult nog kaarslicht, saxofoonmuziek en rozenblaadjes willen.
Enfin, als je seks wilt, wat mij een gerechtvaardigd verlangen lijkt, dan kun je echt wel iets regelen.
Je hoeft het niet in het openbaar te doen, je moet afspraken maken met je kamergenoten die aan een ieder privétijd garanderen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben een Europese vrouw en ik heb een partner in Azië die zich al druk maakt als ik hem in het openbaar een lichte aanraking geef. Want wat mensen daar wel niet van zullen denken?!
Dat zou in onze westerse cultuur best kunnen werken, maar ik denk niet dat dat opgaat voor de cultuur waar deze mensen in zijn geboren en getogen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hoeft het niet in het openbaar te doen, je moet afspraken maken met je kamergenoten die aan een ieder privétijd garanderen.
Ik vind het prima, maar klaag dan niet dat je geen seks kunt krijgen. Het kan namelijk wel, je moet alleen in sneltreinvaart een wat minderwaardige cultuur overwinnen, blijkbaar dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat zou in onze westerse cultuur best kunnen werken, maar ik denk niet dat dat opgaat voor de cultuur waar deze mensen in zijn geboren en getogen.
Vergeet even niet dat ze in die zandbak gewoon in een gat schijten. Dus klagen om het klagen. Hygiëne? Wassen in de rivier en je kon afvegen met een vijgenblad. En hier klagen dat ze geen schone plee hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:57 schreef Mylene het volgende:
Gaan ze wel zitten op het toilet? En niet staan op de randen? Hoeveel velletjes toiletpapier mogen ze gebruiken? Is er wel handzeep om de handen te wassen?
Binnen vijf minuten na een anale vraag komt de admiraal gewoon binnen gemarcheerd hé. Ik vind het knap.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat ze in die zandbak gewoon in een gat schijten. Dus klagen om het klagen. Hygiëne? Wassen in de rivier en je kon afvegen met een vijgenblad. En hier klagen dat ze geen schone plee hebben
Maar zou jij zo in sneltreinvaart al je eigen normen en waarden overboord kunnen zetten en je volledig kunnen aanpassen aan die andere cultuur? Stel, jij als westerse man moet maar gewoon van vandaag op morgen zo omgaan met anderen als dat daar gewoon is, terwijl je dat hier vandaag heftig veroordeelt. Gaat dat zo gemakkelijk? Al je cultureel aangeleerde normen en waarden opzij schuiven? Gewoon omdat een ander vindt dat je dat maar even moet doen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar klaag dan niet dat je geen seks kunt krijgen. Het kan namelijk wel, je moet alleen in sneltreinvaart een wat minderwaardige cultuur overwinnen, blijkbaar dan.
Scheid toch uit. Deze mensen hebben in hun thuisland geleefd net zoals jij en ik. In een huis, met slaapkamers, een toilet en een badkamer.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat ze in die zandbak gewoon in een gat schijten. Dus klagen om het klagen. Hygiëne? Wassen in de rivier en je kon afvegen met een vijgenblad. En hier klagen dat ze geen schone plee hebben
Het lijkt me buiten kijf staan dat de sociaal-liberale en culturele waarden van het Westen juist zorgen voor economische voorspoed en stabiliteit. Dus dat is een onmogelijk te beantwoorden vraag.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:06 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar zou jij zo in sneltreinvaart als je eigen normen en waarden overboord kunnen zetten en je volledig kunnen aanpassen aan die andere cultuur? Stel, jij als westerse man moet maar gewoon van vandaag op morgen zo omgaan met anderen als dat daar gewoon is, terwijl je dat hier vandaag heftig veroordeelt. Gaat dat zo gemakkelijk? Al je cultureel aangeleerde normen en waarden opzij schuiven? Gewoon omdat een ander vindt dat je dat maar even moet doen?
Ik denk niet dat dat zo werkt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
Scheid toch uit. Deze mensen hebben in hun thuisland geleefd net zoals jij en ik. In een huis, met slaapkamers, een toilet en een badkamer.
Euh, je weet dat die mannen seks willen hebben met hun vrouw? Die misschien niet zo zit te wachten op afspraken wanneer ze seks kunnen hebben in een onafgesloten ruimte terwijl iedereen weet dat ze daar seks gaan hebben?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Maar ik ben dan ook een man en jij zult nog kaarslicht, saxofoonmuziek en rozenblaadjes willen.
Enfin, als je seks wilt, wat mij een gerechtvaardigd verlangen lijkt, dan kun je echt wel iets regelen.
Je hebt daar toch kamers voor 8 personen? Stel gezin A heeft twee kinderen en gezin B heeft twee kinderen. Dan kun je toch prima wat afspreken, en wanneer A bezig is dan let B op de kinderen van A. Het lijkt mij een no-brainer. De situatie dat A getrouwd is en de kamer moet delen met zes andere mannen (en zijn vrouw) ligt mogelijk wat lastiger.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Euh, je weet dat die mannen seks willen hebben met hun vrouw? Die misschien niet zo zit te wachten op afspraken wanneer ze seks kunnen hebben in een onafgesloten ruimte terwijl iedereen weet dat ze daar seks gaan hebben?
Wat dat met minderwaardige cultuur te maken heeft is me niet duidelijk, ik denk dat ook de meeste nederlanders daar niet echt op zitten te wachten namelijk.
Maar goed, dit is de minste van de problemen, heb het idee dat het meer een opleukertje is geweest voor het artikel dan dat dit een grote klacht is.
Daar gaat het me niet om, welke cultuur beter zou zijn. Of goed, of fout.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het lijkt me buiten kijf staan dat de sociaal-liberale en culturele waarden van het Westen juist zorgen voor economische voorspoed en stabiliteit. Dus dat is een onmogelijk te beantwoorden vraag.
Ik ben nog steeds van mening dat seks in dat bos met je partner gewoon moet kunnen als de nood zo hoog is. Daarnaast ben ik ook van mening dat zijzelf zich daar prima kunnen bezighouden met huishoudelijke klussen, sorteerwerk kleding en bouwprojecten. Voor mij part met een bonussysteem.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
nou... daar was jij ook aardig mee bezig voordat je tot werd geroepen....
[..]
[..]
maar goed beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald
Bonus op wat? Dit is een noodopvang, geen AZC. De vluchtelingen hier krijgen geen leefgeld of wat dan ook. Wat ze krijgen is Bed, brood en bad. Die situatie kan nog vele maanden voor ze duren. Pas als ze het traject ingaan van de asielaanvraag, pas dan kunnen ze naar een AZC.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat seks in dat bos met je partner gewoon moet kunnen als de nood zo hoog is. Daarnaast ben ik ook van mening dat zijzelf zich daar prima kunnen bezighouden met huishoudelijke klussen, sorteerwerk kleding en bouwprojecten. Voor mij part met een bonussysteem.
Maar ik verneem graag van de betrokken personen waarom dat dit niet zou kunnen.
Dus nee, het licht nog niet gezien.
Er is plek voor 3000 mensen, er zijn nu 745 vluchtelingen. Hoezo geen plek voor wat privé dingen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hebt daar toch kamers voor 8 personen? Stel gezin A heeft twee kinderen en gezin B heeft twee kinderen. Dan kun je toch prima wat afspreken, en wanneer A bezig is dan let B op de kinderen van A. Het lijkt mij een no-brainer. De situatie dat A getrouwd is en de kamer moet delen met zes andere mannen (en zijn vrouw) ligt mogelijk wat lastiger.
Volgens mij was jij degene die vanmiddag hier zat te verkondigen dat ze er veel langer zouden moeten gaan blijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Bonus op wat? Dit is een noodopvang, geen AZC. De vluchtelingen hier krijgen geen leefgeld of wat dan ook. Wat ze krijgen is Bed, brood en bad. Die situatie kan nog vele maanden voor ze duren. Pas als ze het traject ingaan van de asielaanvraag, pas dan kunnen ze naar een AZC.
Tot die tijd, moeten ze het hiermee doen.
Ja, en dat verkondig ik nog steeds.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is plek voor 3000 mensen, er zijn nu 745 vluchtelingen. Hoezo geen plek voor wat privé dingen?
Heb in het vorige topic oook al een peeskamer geopperd. Snap trouwens niet dat dat
[..]
Volgens mij was jij degene die vanmiddag hier zat te verkondigen dat ze er veel langer zouden moeten gaan blijven.
Alsof iedere Nederlander een Christen zou zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:00 schreef Maharajah het volgende:
Deze vluchtelingen mogen de Qur'an best nog eens lezen hoor: in geval van nood us Halal een luxe en GEEN eis... Maar dat zullen ze zelf wel niet weten![]()
In geval van overleving en nood mogen zelfs varkens (!) gegeten worden.
Dat puntje is echt een gevalletje niet zo zeiken en dank Allah maar dat je opgevangen bent. Geen Halal eten is dan je test... Net als dat ziekte en doodgaan etc als test voor het geloof word gezien.
Bevroren kinderen Is een no-go echter dus er moet wel voldoende kledinf en dekens zijn uiteraard.
Vieze douches en toiletten kom ik ook elke dag tegen, weer een gevalletje niet zeiken er vallen hier geen bommen op je hoofd. En anders maak je er zelf eens een paar schoon... Kunnen ze vast wel. Ploegendienst.
Ik heb het totaal niet over christenen? Nergens? :pquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Alsof iedere Nederlander een Christen zou zijn?
Nee, je hebt het over Moslims. Alsof alle vluchtelingen Moslims zouden zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:03 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Ik heb het totaal niet over christenen? Nergens?
Omdat we ze aan het wegpesten zijn zodat ze op Facebook posten dat het in nederland shit is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:06 schreef Ludd het volgende:
Waarom wordt de verwarming niet gewoon hoger gezet? Of vinden sommige mensen het dan te warm?
Weet je wel wat dat kost?! En wie moet dat betalen?! De belastingbetaler! En die draait al overal voor op! Want als daar de verwarming omhoog gaat, dan moet thuis de verwarming helemaal uit! En woningen en banen etc... vul maar in.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:06 schreef Ludd het volgende:
Waarom wordt de verwarming niet gewoon hoger gezet? Of vinden sommige mensen het dan te warm?
Nou, het percentage zal echt wel rond de 98-99% liggen. Bovendien schrijf je moslims niet met een hoofdletter.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, je hebt het over Moslims. Alsof alle vluchtelingen Moslims zouden zijn?
Net zoals alle Nederlanders Christenen zouden zijn?
Ik schreef Christenen ook met met een hoofdletter. Maar dat vond je geen probleem?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, het percentage zal echt wel rond de 98-99% liggen. Bovendien schrijf je moslims niet met een hoofdletter.
Dat hoort ook niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik schreef Christenen ook met met een hoofdletter. Maar dat vond je geen probleem?
Ik denk dat de kosten van iets meer verwarming niets voorstellen bij de totale kosten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost?! En wie moet dat betalen?! De belastingbetaler! En die draait al overal voor op! Want als daar de verwarming omhoog gaat, dan moet thuis de verwarming helemaal uit! En woningen en banen etc... vul maar in.
Ik las alleen je eerste zin. Doe niet zo paranoïde.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:16 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar daar maakte je dan weer geen commentaar op. Jouw commentaar is uiterst selectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |