abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:27:55 #151
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156832903
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Of we wachten tot ze allemaal de buikgriep hebben.
Ze moeten ook niet uit de WC gaan drinken natuurlijk. Doen die mallerds dat momenteel? Knotsgekke kaakchirurgen....
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_156832953
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef luxerobots het volgende:
Ik voorspel problemen voor de volgende drie generaties net zoals bij de Turkse en Marokkaanse gemeenschap.
goh... nogal wiedus, ze hebben deze ploeg nog nauwelijks onder controle, maar dáár
mocht je niks van zeggen, maar daar hoeven deze mensen niet de dupe van te worden.

Maar dat we een probleem hebben is wel duidelijk, maar het grootste probleem is nu dat er
een aantal mensen in een bos zitten, mannen, vrouwen, kinderen en baby's in behoorlijk
moeilijke omstandigheden en dan gaan ze protesteren.

tja....
pi_156832967
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ze moeten ook niet uit de WC gaan drinken natuurlijk. Doen die mallerds dat momenteel? Knotsgekke kaakchirurgen....
Met wat smerige kranen en deurklinken van een smerig toilet is het verspreiden van een virus zo geregeld. Als er iemand met het Norovirus binnenkomt is de situatie onhoudbaar.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:31:14 #154
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156832990
Over seks kun je toch afspraken maken? 'Hey luister, als ik straks een half uurtje privé tijd mag hebben, dan mag jij dat later in de middag!'.

What we've got here is failure to communicate.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:32:21 #155
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156833017
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:30 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Met wat smerige kranen en deurklinken van een smerig toilet is het verspreiden van een virus zo geregeld. Als er iemand met het Norovirus binnenkomt is de situatie onhoudbaar.
Het zal wel meevallen denk ik.
pi_156833051
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
Over seks kun je toch afspraken maken? 'Hey luister, als ik straks een half uurtje privé tijd mag hebben, dan mag jij dat later in de middag!'.

What we've got here is failure to communicate.
And no doors to shut.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:35:42 #157
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156833086
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:33 schreef Tayu het volgende:

[..]

And no doors to shut.
Ze hebben toch een zwaar soort lap als deur? Lijkt me prima.
pi_156833095
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het zal wel meevallen denk ik.
Ik ben eens in een ziekenhuis geweest waar het Norovirus was geconstateerd bij patiënten dat was een heel gedoe.
http://www.isala.nl/patienten/folders/5793-maatregelen-norovirus-
pi_156833116
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:35 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ze hebben toch een zwaar soort lap als deur? Lijkt me prima.
huh?

Er zijn daar gewoon compartimenten zonder deuren, ook geen lappen. Dat mag niet ivm brandveiligheid.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:38:26 #160
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156833147
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik ben eens in een ziekenhuis geweest waar het Norovirus was geconstateerd bij patiënten dat was een heel gedoe.
http://www.isala.nl/patienten/folders/5793-maatregelen-norovirus-
En dat kwam omdat de wc's niet werden schoongemaakt? Ik denk dat in de meeste studentenhuizen de wc-potten al jarenlang geen borstel of bleek hebben gezien.
pi_156833183
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

En dat kwam omdat de wc's niet werden schoongemaakt? Ik denk dat in de meeste studentenhuizen de wc-potten al jarenlang geen borstel of bleek hebben gezien.
Dat kan wel zo zijn, maar daar hoeven peuters en kleuters iig geen gebruik van te maken meerdere malen per dag. Dat is in een noodopvang wel het geval.
pi_156833214
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

De oorzaak is natuurlijk het virus maar zodra dus een toilet niet goed schoon wordt gemaakt zit dat virus in no time op andere dingen als kranen en deurkrukken. Dan zit het ook zo op de handen van mensen en dan is besmetting ook erg makkelijk.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:41:55 #163
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156833243
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:37 schreef Tayu het volgende:

[..]

huh?

Er zijn daar gewoon compartimenten zonder deuren, ook geen lappen. Dat mag niet ivm brandveiligheid.
http://www.nrc.nl/handels(...)lap-als-deur-1543927
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:42:29 #164
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156833255
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De oorzaak is natuurlijk het virus maar zodra dus een toilet niet goed schoon wordt gemaakt zit dat virus in no time op andere dingen als kranen en deurkrukken. Dan zit het ook zo op de handen van mensen en dan is besmetting ook erg makkelijk.
Als, dan. Goed verhaal.
pi_156833346
quote:
Ohw, een lapje mag dus wel.

Maar gevoelsmatig is zo'n lap toch wel iets anders dan een werkelijke deur, als je echt een privé moment wilt beleven. Lijkt mij.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:48:59 #166
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156833401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:46 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ohw, een lapje mag dus wel.

Maar gevoelsmatig is zo'n lap toch wel iets anders dan een werkelijke deur, als je echt een privé moment wilt beleven. Lijkt mij.
Lijkt mij niet. Maar ik ben dan ook een man en jij zult nog kaarslicht, saxofoonmuziek en rozenblaadjes willen.

Enfin, als je seks wilt, wat mij een gerechtvaardigd verlangen lijkt, dan kun je echt wel iets regelen.
pi_156833434
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:48 schreef Morendo het volgende:

[..]

Lijkt mij niet. Maar ik ben dan ook een man en jij zult nog kaarslicht, saxofoonmuziek en rozenblaadjes willen.

Enfin, als je seks wilt, wat mij een gerechtvaardigd verlangen lijkt, dan kun je echt wel iets regelen.
Nou nee, ik ben een Europese vrouw en ik heb een partner in Azië die zich al druk maakt als ik hem in het openbaar een lichte aanraking geef. Want wat mensen daar wel niet van zullen denken?!
pi_156833610
Gaan ze wel zitten op het toilet? En niet staan op de randen? Hoeveel velletjes toiletpapier mogen ze gebruiken? Is er wel handzeep om de handen te wassen?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:57:37 #169
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156833613
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:50 schreef Tayu het volgende:

[..]

Nou nee, ik ben een Europese vrouw en ik heb een partner in Azië die zich al druk maakt als ik hem in het openbaar een lichte aanraking geef. Want wat mensen daar wel niet van zullen denken?!
Je hoeft het niet in het openbaar te doen, je moet afspraken maken met je kamergenoten die aan een ieder privétijd garanderen.
pi_156833643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Je hoeft het niet in het openbaar te doen, je moet afspraken maken met je kamergenoten die aan een ieder privétijd garanderen.
Dat zou in onze westerse cultuur best kunnen werken, maar ik denk niet dat dat opgaat voor de cultuur waar deze mensen in zijn geboren en getogen.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 17:03:05 #171
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156833739
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dat zou in onze westerse cultuur best kunnen werken, maar ik denk niet dat dat opgaat voor de cultuur waar deze mensen in zijn geboren en getogen.
Ik vind het prima, maar klaag dan niet dat je geen seks kunt krijgen. Het kan namelijk wel, je moet alleen in sneltreinvaart een wat minderwaardige cultuur overwinnen, blijkbaar dan.
pi_156833768
quote:
9s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:57 schreef Mylene het volgende:
Gaan ze wel zitten op het toilet? En niet staan op de randen? Hoeveel velletjes toiletpapier mogen ze gebruiken? Is er wel handzeep om de handen te wassen?
Vergeet even niet dat ze in die zandbak gewoon in een gat schijten. Dus klagen om het klagen. Hygiëne? Wassen in de rivier en je kon afvegen met een vijgenblad. En hier klagen dat ze geen schone plee hebben :')
  woensdag 14 oktober 2015 @ 17:06:01 #173
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156833801
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Vergeet even niet dat ze in die zandbak gewoon in een gat schijten. Dus klagen om het klagen. Hygiëne? Wassen in de rivier en je kon afvegen met een vijgenblad. En hier klagen dat ze geen schone plee hebben :')
Binnen vijf minuten na een anale vraag komt de admiraal gewoon binnen gemarcheerd hé. Ik vind het knap.
pi_156833803
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik vind het prima, maar klaag dan niet dat je geen seks kunt krijgen. Het kan namelijk wel, je moet alleen in sneltreinvaart een wat minderwaardige cultuur overwinnen, blijkbaar dan.
Maar zou jij zo in sneltreinvaart al je eigen normen en waarden overboord kunnen zetten en je volledig kunnen aanpassen aan die andere cultuur? Stel, jij als westerse man moet maar gewoon van vandaag op morgen zo omgaan met anderen als dat daar gewoon is, terwijl je dat hier vandaag heftig veroordeelt. Gaat dat zo gemakkelijk? Al je cultureel aangeleerde normen en waarden opzij schuiven? Gewoon omdat een ander vindt dat je dat maar even moet doen?

Ik denk niet dat dat zo werkt.
pi_156833831
quote:

[..]

Scheid toch uit. Deze mensen hebben in hun thuisland geleefd net zoals jij en ik. In een huis, met slaapkamers, een toilet en een badkamer.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 17:08:50 #176
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156833848
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:06 schreef Tayu het volgende:

[..]

Maar zou jij zo in sneltreinvaart als je eigen normen en waarden overboord kunnen zetten en je volledig kunnen aanpassen aan die andere cultuur? Stel, jij als westerse man moet maar gewoon van vandaag op morgen zo omgaan met anderen als dat daar gewoon is, terwijl je dat hier vandaag heftig veroordeelt. Gaat dat zo gemakkelijk? Al je cultureel aangeleerde normen en waarden opzij schuiven? Gewoon omdat een ander vindt dat je dat maar even moet doen?

Ik denk niet dat dat zo werkt.
Het lijkt me buiten kijf staan dat de sociaal-liberale en culturele waarden van het Westen juist zorgen voor economische voorspoed en stabiliteit. Dus dat is een onmogelijk te beantwoorden vraag.
pi_156833899
quote:

[..]

_O- Ben allang niet meer aan het mee discussieren, maar dit topic is echt supervermakelijk.
pi_156833911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:07 schreef Tayu het volgende:

[..]

Scheid toch uit. Deze mensen hebben in hun thuisland geleefd net zoals jij en ik. In een huis, met slaapkamers, een toilet en een badkamer.
_O-
pi_156833919
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:48 schreef Morendo het volgende:

[..]

Euh, je weet dat die mannen seks willen hebben met hun vrouw? Die misschien niet zo zit te wachten op afspraken wanneer ze seks kunnen hebben in een onafgesloten ruimte terwijl iedereen weet dat ze daar seks gaan hebben?

Wat dat met minderwaardige cultuur te maken heeft is me niet duidelijk, ik denk dat ook de meeste nederlanders daar niet echt op zitten te wachten namelijk.

Maar goed, dit is de minste van de problemen, heb het idee dat het meer een opleukertje is geweest voor het artikel dan dat dit een grote klacht is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 17:14:40 #180
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156833971
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Euh, je weet dat die mannen seks willen hebben met hun vrouw? Die misschien niet zo zit te wachten op afspraken wanneer ze seks kunnen hebben in een onafgesloten ruimte terwijl iedereen weet dat ze daar seks gaan hebben?

Wat dat met minderwaardige cultuur te maken heeft is me niet duidelijk, ik denk dat ook de meeste nederlanders daar niet echt op zitten te wachten namelijk.

Maar goed, dit is de minste van de problemen, heb het idee dat het meer een opleukertje is geweest voor het artikel dan dat dit een grote klacht is.
Je hebt daar toch kamers voor 8 personen? Stel gezin A heeft twee kinderen en gezin B heeft twee kinderen. Dan kun je toch prima wat afspreken, en wanneer A bezig is dan let B op de kinderen van A. Het lijkt mij een no-brainer. De situatie dat A getrouwd is en de kamer moet delen met zes andere mannen (en zijn vrouw) ligt mogelijk wat lastiger.
pi_156834053
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het lijkt me buiten kijf staan dat de sociaal-liberale en culturele waarden van het Westen juist zorgen voor economische voorspoed en stabiliteit. Dus dat is een onmogelijk te beantwoorden vraag.
Daar gaat het me niet om, welke cultuur beter zou zijn. Of goed, of fout.

We groeien allemaal op binnen een cultuur. En vanuit die cultuur leren we wat goed en niet goed is. En omdat iedereen binnen onze cultuur dat zo ervaart, is dat natuurlijk volledig correct. Dit is goed, dat is fout.

Maar wat goed is en wat fout is, dat verschilt per cultuur. En iedereen is overtuigd van het eigen gelijk. Hoewel er geen werkelijke definitie van goed of fout is, dan enkel afhankelijk van de cultuur waarin je dat belicht.

Het is gewoon enorm moeilijk om alles wat je daarover hebt geleerd in je leven, in je eigen cultuur, ineens overboord te zetten wanneer je je in een andere cultuur begeeft.

Als we op vakantie zijn, passen we ons gemakkelijk aan. Dat hoeft dan ook maar tot op zekere hoogte. Van toeristen wordt nooit verwacht dat ze zich volledig aanpassen. Maar werkelijk moeten leven in een andere cultuur, is iets heel anders.

Waarmee ik overigens niet wil beweren dat we ons maar aan die andere cultuur zouden moeten aanpassen. Dat vind ik namelijk niet. Maar ik vind wel dat we begrip moeten hebben dat het wat tijd en moeite kost voor vluchtelingen om zich bewust te worden van onze cultuur en zich vervolgens daar ook zoveel mogelijk naar te kunnen voegen.
pi_156834242
Geen seks haha, toen ik dat las vanochtend :') _O-
pi_156834285
Fokkers komen in protest omdat ze geen seks hebben, ze lopen nu langs de A4.
pi_156834392
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:25 schreef FANN het volgende:

[..]

nou... daar was jij ook aardig mee bezig voordat je tot werd geroepen....

[..]

[..]

maar goed beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald :+
Ik ben nog steeds van mening dat seks in dat bos met je partner gewoon moet kunnen als de nood zo hoog is. Daarnaast ben ik ook van mening dat zijzelf zich daar prima kunnen bezighouden met huishoudelijke klussen, sorteerwerk kleding en bouwprojecten. Voor mij part met een bonussysteem.

Maar ik verneem graag van de betrokken personen waarom dat dit niet zou kunnen.
Dus nee, het licht nog niet gezien.
pi_156834449
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van mening dat seks in dat bos met je partner gewoon moet kunnen als de nood zo hoog is. Daarnaast ben ik ook van mening dat zijzelf zich daar prima kunnen bezighouden met huishoudelijke klussen, sorteerwerk kleding en bouwprojecten. Voor mij part met een bonussysteem.

Maar ik verneem graag van de betrokken personen waarom dat dit niet zou kunnen.
Dus nee, het licht nog niet gezien.
Bonus op wat? Dit is een noodopvang, geen AZC. De vluchtelingen hier krijgen geen leefgeld of wat dan ook. Wat ze krijgen is Bed, brood en bad. Die situatie kan nog vele maanden voor ze duren. Pas als ze het traject ingaan van de asielaanvraag, pas dan kunnen ze naar een AZC.

Tot die tijd, moeten ze het hiermee doen.
pi_156834711
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Je hebt daar toch kamers voor 8 personen? Stel gezin A heeft twee kinderen en gezin B heeft twee kinderen. Dan kun je toch prima wat afspreken, en wanneer A bezig is dan let B op de kinderen van A. Het lijkt mij een no-brainer. De situatie dat A getrouwd is en de kamer moet delen met zes andere mannen (en zijn vrouw) ligt mogelijk wat lastiger.
Er is plek voor 3000 mensen, er zijn nu 745 vluchtelingen. Hoezo geen plek voor wat privé dingen?
Heb in het vorige topic oook al een peeskamer geopperd. Snap trouwens niet dat dat
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:43 schreef Tayu het volgende:

[..]

Bonus op wat? Dit is een noodopvang, geen AZC. De vluchtelingen hier krijgen geen leefgeld of wat dan ook. Wat ze krijgen is Bed, brood en bad. Die situatie kan nog vele maanden voor ze duren. Pas als ze het traject ingaan van de asielaanvraag, pas dan kunnen ze naar een AZC.

Tot die tijd, moeten ze het hiermee doen.
Volgens mij was jij degene die vanmiddag hier zat te verkondigen dat ze er veel langer zouden moeten gaan blijven.
pi_156834751
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er is plek voor 3000 mensen, er zijn nu 745 vluchtelingen. Hoezo geen plek voor wat privé dingen?
Heb in het vorige topic oook al een peeskamer geopperd. Snap trouwens niet dat dat

[..]

Volgens mij was jij degene die vanmiddag hier zat te verkondigen dat ze er veel langer zouden moeten gaan blijven.
Ja, en dat verkondig ik nog steeds.
pi_156834776
Deze vluchtelingen mogen de Qur'an best nog eens lezen hoor: in geval van nood us Halal een luxe en GEEN eis... Maar dat zullen ze zelf wel niet weten :') (of stond het in de Hadith?)

In geval van overleving en nood mogen zelfs varkens (!) gegeten worden.

Dat puntje is echt een gevalletje niet zo zeiken en dank Allah maar dat je opgevangen bent. Geen Halal eten is dan je test... Net als dat ziekte en doodgaan etc als test voor het geloof word gezien.

Bevroren kinderen Is een no-go echter dus er moet wel voldoende kledinf en dekens zijn uiteraard.

Vieze douches en toiletten kom ik ook elke dag tegen, weer een gevalletje niet zeiken er vallen hier geen bommen op je hoofd. En anders maak je er zelf eens een paar schoon... Kunnen ze vast wel. Ploegendienst.

Moet je eens kijken hoe snel die dingen langer schoon blijven als iedereen omstebeurt even een doekje/zwabbertje langs de toiletten moet halen ;)

Trauma's etc sure, begrijpelijk, maar in plaats van protesteren kan je dus ook zelf meehelpen.
pi_156834816
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:00 schreef Maharajah het volgende:
Deze vluchtelingen mogen de Qur'an best nog eens lezen hoor: in geval van nood us Halal een luxe en GEEN eis... Maar dat zullen ze zelf wel niet weten :')

In geval van overleving en nood mogen zelfs varkens (!) gegeten worden.

Dat puntje is echt een gevalletje niet zo zeiken en dank Allah maar dat je opgevangen bent. Geen Halal eten is dan je test... Net als dat ziekte en doodgaan etc als test voor het geloof word gezien.

Bevroren kinderen Is een no-go echter dus er moet wel voldoende kledinf en dekens zijn uiteraard.

Vieze douches en toiletten kom ik ook elke dag tegen, weer een gevalletje niet zeiken er vallen hier geen bommen op je hoofd. En anders maak je er zelf eens een paar schoon... Kunnen ze vast wel. Ploegendienst.
Alsof iedere Nederlander een Christen zou zijn?
pi_156834835
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:02 schreef Tayu het volgende:

[..]

Alsof iedere Nederlander een Christen zou zijn?
Ik heb het totaal niet over christenen? Nergens? :p
pi_156834859
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:03 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Ik heb het totaal niet over christenen? Nergens?
Nee, je hebt het over Moslims. Alsof alle vluchtelingen Moslims zouden zijn?

Net zoals alle Nederlanders Christenen zouden zijn?
pi_156834910
Waarom wordt de verwarming niet gewoon hoger gezet? Of vinden sommige mensen het dan te warm?
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2015 @ 18:07:07 #193
230491 Zith
pls tip
pi_156834931
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:06 schreef Ludd het volgende:
Waarom wordt de verwarming niet gewoon hoger gezet? Of vinden sommige mensen het dan te warm?
Omdat we ze aan het wegpesten zijn zodat ze op Facebook posten dat het in nederland shit is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_156834944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:06 schreef Ludd het volgende:
Weet je wel wat dat kost?! En wie moet dat betalen?! De belastingbetaler! En die draait al overal voor op! Want als daar de verwarming omhoog gaat, dan moet thuis de verwarming helemaal uit! En woningen en banen etc... vul maar in.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:13:55 #195
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156835072
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:04 schreef Tayu het volgende:

[..]

Nee, je hebt het over Moslims. Alsof alle vluchtelingen Moslims zouden zijn?

Net zoals alle Nederlanders Christenen zouden zijn?
Nou, het percentage zal echt wel rond de 98-99% liggen. Bovendien schrijf je moslims niet met een hoofdletter.
pi_156835085
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:13 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nou, het percentage zal echt wel rond de 98-99% liggen. Bovendien schrijf je moslims niet met een hoofdletter.
Ik schreef Christenen ook met met een hoofdletter. Maar dat vond je geen probleem? ;)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:15:41 #197
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156835095
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:14 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ik schreef Christenen ook met met een hoofdletter. Maar dat vond je geen probleem? ;)
Dat hoort ook niet.
pi_156835096
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:07 schreef Tayu het volgende:

[..]

Weet je wel wat dat kost?! En wie moet dat betalen?! De belastingbetaler! En die draait al overal voor op! Want als daar de verwarming omhoog gaat, dan moet thuis de verwarming helemaal uit! En woningen en banen etc... vul maar in.
Ik denk dat de kosten van iets meer verwarming niets voorstellen bij de totale kosten.

Het zal echter wel een probleem zijn om voor eenieder gewenste temperatuur te bereiken. Dat is het nadeel van zoveel mensen in 1 ruimte, los van de privacy.

Bij mij op het werk is er ook regelmatig discussie over de temperatuur. :')
pi_156835106
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:15 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat hoort ook niet.
Maar daar maakte je dan weer geen commentaar op. Jouw commentaar is uiterst selectief.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:17:21 #200
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156835124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:16 schreef Tayu het volgende:

[..]

Maar daar maakte je dan weer geen commentaar op. Jouw commentaar is uiterst selectief.
Ik las alleen je eerste zin. Doe niet zo paranoïde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')