Ze moeten ook niet uit de WC gaan drinken natuurlijk. Doen die mallerds dat momenteel? Knotsgekke kaakchirurgen....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Of we wachten tot ze allemaal de buikgriep hebben.
goh... nogal wiedus, ze hebben deze ploeg nog nauwelijks onder controle, maar dáárquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:19 schreef luxerobots het volgende:
Ik voorspel problemen voor de volgende drie generaties net zoals bij de Turkse en Marokkaanse gemeenschap.
Met wat smerige kranen en deurklinken van een smerig toilet is het verspreiden van een virus zo geregeld. Als er iemand met het Norovirus binnenkomt is de situatie onhoudbaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet uit de WC gaan drinken natuurlijk. Doen die mallerds dat momenteel? Knotsgekke kaakchirurgen....
Het zal wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Met wat smerige kranen en deurklinken van een smerig toilet is het verspreiden van een virus zo geregeld. Als er iemand met het Norovirus binnenkomt is de situatie onhoudbaar.
And no doors to shut.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
Over seks kun je toch afspraken maken? 'Hey luister, als ik straks een half uurtje privé tijd mag hebben, dan mag jij dat later in de middag!'.
What we've got here is failure to communicate.
Ik ben eens in een ziekenhuis geweest waar het Norovirus was geconstateerd bij patiënten dat was een heel gedoe.quote:
huh?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze hebben toch een zwaar soort lap als deur? Lijkt me prima.
En dat kwam omdat de wc's niet werden schoongemaakt? Ik denk dat in de meeste studentenhuizen de wc-potten al jarenlang geen borstel of bleek hebben gezien.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ben eens in een ziekenhuis geweest waar het Norovirus was geconstateerd bij patiënten dat was een heel gedoe.
http://www.isala.nl/patienten/folders/5793-maatregelen-norovirus-
Dat kan wel zo zijn, maar daar hoeven peuters en kleuters iig geen gebruik van te maken meerdere malen per dag. Dat is in een noodopvang wel het geval.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dat kwam omdat de wc's niet werden schoongemaakt? Ik denk dat in de meeste studentenhuizen de wc-potten al jarenlang geen borstel of bleek hebben gezien.
De oorzaak is natuurlijk het virus maar zodra dus een toilet niet goed schoon wordt gemaakt zit dat virus in no time op andere dingen als kranen en deurkrukken. Dan zit het ook zo op de handen van mensen en dan is besmetting ook erg makkelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dat kwam omdat de wc's niet werden schoongemaakt? Ik denk dat in de meeste studentenhuizen de wc-potten al jarenlang geen borstel of bleek hebben gezien.
http://www.nrc.nl/handels(...)lap-als-deur-1543927quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
huh?
Er zijn daar gewoon compartimenten zonder deuren, ook geen lappen. Dat mag niet ivm brandveiligheid.
Als, dan. Goed verhaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De oorzaak is natuurlijk het virus maar zodra dus een toilet niet goed schoon wordt gemaakt zit dat virus in no time op andere dingen als kranen en deurkrukken. Dan zit het ook zo op de handen van mensen en dan is besmetting ook erg makkelijk.
Ohw, een lapje mag dus wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/handels(...)lap-als-deur-1543927
Lijkt mij niet. Maar ik ben dan ook een man en jij zult nog kaarslicht, saxofoonmuziek en rozenblaadjes willen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ohw, een lapje mag dus wel.
Maar gevoelsmatig is zo'n lap toch wel iets anders dan een werkelijke deur, als je echt een privé moment wilt beleven. Lijkt mij.
Nou nee, ik ben een Europese vrouw en ik heb een partner in Azië die zich al druk maakt als ik hem in het openbaar een lichte aanraking geef. Want wat mensen daar wel niet van zullen denken?!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Maar ik ben dan ook een man en jij zult nog kaarslicht, saxofoonmuziek en rozenblaadjes willen.
Enfin, als je seks wilt, wat mij een gerechtvaardigd verlangen lijkt, dan kun je echt wel iets regelen.
Je hoeft het niet in het openbaar te doen, je moet afspraken maken met je kamergenoten die aan een ieder privétijd garanderen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben een Europese vrouw en ik heb een partner in Azië die zich al druk maakt als ik hem in het openbaar een lichte aanraking geef. Want wat mensen daar wel niet van zullen denken?!
Dat zou in onze westerse cultuur best kunnen werken, maar ik denk niet dat dat opgaat voor de cultuur waar deze mensen in zijn geboren en getogen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hoeft het niet in het openbaar te doen, je moet afspraken maken met je kamergenoten die aan een ieder privétijd garanderen.
Ik vind het prima, maar klaag dan niet dat je geen seks kunt krijgen. Het kan namelijk wel, je moet alleen in sneltreinvaart een wat minderwaardige cultuur overwinnen, blijkbaar dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat zou in onze westerse cultuur best kunnen werken, maar ik denk niet dat dat opgaat voor de cultuur waar deze mensen in zijn geboren en getogen.
Vergeet even niet dat ze in die zandbak gewoon in een gat schijten. Dus klagen om het klagen. Hygiëne? Wassen in de rivier en je kon afvegen met een vijgenblad. En hier klagen dat ze geen schone plee hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:57 schreef Mylene het volgende:
Gaan ze wel zitten op het toilet? En niet staan op de randen? Hoeveel velletjes toiletpapier mogen ze gebruiken? Is er wel handzeep om de handen te wassen?
Binnen vijf minuten na een anale vraag komt de admiraal gewoon binnen gemarcheerd hé. Ik vind het knap.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat ze in die zandbak gewoon in een gat schijten. Dus klagen om het klagen. Hygiëne? Wassen in de rivier en je kon afvegen met een vijgenblad. En hier klagen dat ze geen schone plee hebben
Maar zou jij zo in sneltreinvaart al je eigen normen en waarden overboord kunnen zetten en je volledig kunnen aanpassen aan die andere cultuur? Stel, jij als westerse man moet maar gewoon van vandaag op morgen zo omgaan met anderen als dat daar gewoon is, terwijl je dat hier vandaag heftig veroordeelt. Gaat dat zo gemakkelijk? Al je cultureel aangeleerde normen en waarden opzij schuiven? Gewoon omdat een ander vindt dat je dat maar even moet doen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar klaag dan niet dat je geen seks kunt krijgen. Het kan namelijk wel, je moet alleen in sneltreinvaart een wat minderwaardige cultuur overwinnen, blijkbaar dan.
Scheid toch uit. Deze mensen hebben in hun thuisland geleefd net zoals jij en ik. In een huis, met slaapkamers, een toilet en een badkamer.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat ze in die zandbak gewoon in een gat schijten. Dus klagen om het klagen. Hygiëne? Wassen in de rivier en je kon afvegen met een vijgenblad. En hier klagen dat ze geen schone plee hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |