+1quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn dreumessen met mening blieven geen water, want dat is echt vergif.Ze drinken daardoor hele slappe diksap. En als ik het te slap maak dan is het ook vergif, want dan krijg ik de fles na één slokje weer in mijn handen gedrukt inclusief boze blik van S.
Slimpie limonadesiroop bevat geen suiker, die hebben wij.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drinkt Saar limonade? Drinkt ze wel andere dingen?
Ik durf zoete drank nog niet aan, bang dat ik straks een suikerjunk heb
Maar wel zoetstoffen dus dan heb ik liever fruitsuikers.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Slimpie limonadesiroop bevat geen suiker, die hebben wij.
da's evengoed zoetquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Slimpie limonadesiroop bevat geen suiker, die hebben wij.
Saar vind water drank van de duivel...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drinkt Saar limonade? Drinkt ze wel andere dingen?
Ik durf zoete drank nog niet aan, bang dat ik straks een suikerjunk heb
Nouja, er is nogal een verschil tussen sap en sapquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik ben anti-sapjes omdat ik zelf ook alleen water, koffie en thee drink overdag en ik bijvoorbeeld mijn nichtjes alleen maar flesjes fruit shoot zie drinkenqua eten boeit het me minder, maar ik vind dat drinken gewoon vooral functioneel mag zijn
En als ik nooit sap aanbied weet ze voorlopig ook niet wat het is toch?
Nee, maar Fruitshoot is ook wel een ander extreem dan dunne diksapquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, ze dronk net zowaar tien slokken thee. FOK-wet
En ja, ik ben anti-sapjes omdat ik zelf ook alleen water, koffie en thee drink overdag en ik bijvoorbeeld mijn nichtjes alleen maar flesjes fruit shoot zie drinkenqua eten boeit het me minder, maar ik vind dat drinken gewoon vooral functioneel mag zijn
En als ik nooit sap aanbied weet ze voorlopig ook niet wat het is toch?
S. drinkt ook nog zeker 3 flessen hoor! 's Morgens 180/6, tussen de middag 150/5 of zoiets (meestal vervang ik deze de laatste tijd voor volle melk trouwens) en voor het slapen gaan 180/6. Nu ze de laatste dagen ziek is krijgt ze 's nachts soms ook nog een flesje...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:17 schreef Razztwizzle het volgende:
A drinkt nog drie flessen's morgens 180/6 met pap (voeren met een lepel 's morgens is paniek want HONGER en dan eet ze dus niet
) , bij het brood 120/3 en voor het slapen gaan 180/6. Omdat haar lijn wat afboog na alle buikgriepellende 'mochten' (
) we nog tot 14 maanden door met flessen.
Verder drinkt ze water en hipp-thee uit een rietjesbeker. Tuitbeker snapt ze niet en die Avent oefenbeker al helemaal niet. We oefenen ook met een gewoon bekertje maar dan is het natuurlijk veel leuker om de beker te pakken en met al het water te gaan spetteren.
Dikke +1 hierop.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:45 schreef Dot. het volgende:
Ik vind suiker en zout ook niet erg, maar wel graag met mate. En zo lang hij een appel net zo lekker vindt heb ik liever dat hij dat eet dan een Nijntje koekje
Hier heb je een echte 'wacht maar':quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
+1. Ik snoep en snaai zelf ook niet (meer) dagelijks. Dus voor af en toe kan het prima, maar in de hoofdregel eten we hier gewoon "normaal" voedsel
hahaha ja, dáár moet ik nog iets voor bedenken. Ik gok wortels. Want ik ben met mijn zak m&m's per dag-preggerdieet 21 kilo aangekomen en ik wás al 20 kilo te zwaarquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Hier heb je een echte 'wacht maar':
Wacht maar tot je weer zwanger bent! Snaaien! 'Gelukkig' zit ik genoeg in de trein om ongeneerd te snoepenEcht, vreetbuien gewoon, niet normaal... Ik heb met de lunch een pistoletje tonijnsalade op en ik heb echt geen honger, maar gewoon heel veel zin in nog zo'n broodje. Of een ham-kaas croissant ofzo
Hierop ff een +1! (bijlees na bijna een hele dag offline wegens Hard Werken)quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
+1. Ik snoep en snaai zelf ook niet (meer) dagelijks. Dus voor af en toe kan het prima, maar in de hoofdregel eten we hier gewoon "normaal" voedsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |