quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:35 schreef BlueEyes het volgende:
Handschoenen en mutsen gaan de uitdaging hier worden qua aanblijven.
Alles moet zsm af en uit
ja, wellicht, ik weet het nog niet. Ik vind ook serieus alles lelijk, dat helpt niet meequote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:38 schreef Burdie het volgende:
Gewoon een mooie speelgoedkist oid, sq? Wij hebben een bankje.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:51 schreef Franny_G het volgende:
I is momenteel helemaal gek van schommels trouwens. Maandag heeft ze wel 20 minuten op een schommel gezeten. En meteen protesteren als mama even stopt met aanduwen he. Maar toen ging de kerkklok luiden... Ze zit al heel goed op zo'n 'open schommel', gaat echt prima, maar toen bedacht ze dat ze echt even moest aanwijzen waar dat klokgelui vandaag kwam. *Boem*
En hard huilen daarna, niet van de pijn, maar omdat ze niet meer op de schommel zat. Huilend: "nognkee".
.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:03 schreef Franny_G het volgende:
Ooh, Burdie, ik geloof dat kuiken en I in dezelfde fase zitten. I heeft deze week ook al drie middagslaapjes overgeslagen. En vandaag op papadag, dus ik kom net thuis en tref een vrolijke I aan die aan de borst meteen in slaap valt en een totaal uitgebluste vriend die languit op de bank ligt..
.
Komt bekend voor, al heb ik de woonkamer groot genoeg om er een speelhoek voor de kids in te richten, incl glijbaan en huisjequote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:41 schreef Burdie het volgende:
Overigens zie ik in mijn omgeving dat het 'de box eruit en wat komt daarna'-moment enorm tricky is. Heb menig woonkamer zien veranderen in een soort kinderspeelparadijs waar een kdv nog jaloers op kan zijn.
Ik geniet ervan als er overal speelgoed ligt...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:41 schreef Burdie het volgende:
Overigens zie ik in mijn omgeving dat het 'de box eruit en wat komt daarna'-moment enorm tricky is. Heb menig woonkamer zien veranderen in een soort kinderspeelparadijs waar een kdv nog jaloers op kan zijn.
Prima tochquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan als er overal speelgoed ligt...S'avonds veeg ik alles bij elkaar en gaat het in de bakken.
Ik kan me er gewoon niet druk over maken
+1! Gelukkig kijkt mijn man aardig af welke combinaties ik maak. Maar soms heeft hij Lucas ern pyjamabovendeel aangetrokkenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:43 schreef BlueEyes het volgende:
Ghehe die kledingkeuze van mannen blijft bijzonder he![]()
Ik verwonder me ook vaak en ondervang het meestal door kleding klaar te leggen voor de volgende dag als ik F niet zelf aankleed en/of wegbreng
Hier helpt peuter mijn man met uitzoeken. Heel schattig. Hoor ik manlief vragen: welke kleur is dit? En peuter zegt dan wat t is en dat dreumes liever zijn *insert andere kleur* shirt aanwil.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
+1! Gelukkig kijkt mijn man aardig af welke combinaties ik maak. Maar soms heeft hij Lucas ern pyjamabovendeel aangetrokken
Heb hier wel t idee dat er niet teveel speelgoed moet liggen. Dan kiest hij niks meer en wil met mij spelen..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan als er overal speelgoed ligt...S'avonds veeg ik alles bij elkaar en gaat het in de bakken.
Ik kan me er gewoon niet druk over maken
Ik had die vraag ook de vorige keer bij cb. Nora dronk ook niet zo bijster veel. Op het cb zei ze dat er in voedsel ook redelijk wat vocht zit (denk aan mandarijn, appel, etc.) Hoefde me dus geen zorgen te maken. Zal waarschijnlijk bij jou ook zo zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik denk geregeld dat F niet genoeg drinkt (overdag). Moet ik me hier zorgen over maken?
Gisteren bijv:
- bv in de ochtend
- 3 slokken water
- kwart/half glas verse jus bij de lunch
- half glas water
- bv bij naar bed gaan
- 50 ml fv rond 2300
Vaak lurkt hij wel 150-200/4 fv weg in de avond om vervolgens doorgelekt wakker te worden. Z'n drinken doet hij dus vooral voor & na de nacht en overdag krijg ik er bar weinig in. Liever zou ik zien dat hij overdag genoeg drinkt zodat die avondfles eens weg kan
krijgt mauwtje nog fv of doe je dat helemaal niet meer?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee fazz, maar ik krijg er bij de mijne ook amper drinken in. Alleen melk. En 2,5 slok water, als de wind goed staat. Het zal toch vast wel een keer goed komen?
half fv, half gewone melk. Maar ik moet de melk wel opwarmen, anders blieft ze het ook nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:50 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
krijgt mauwtje nog fv of doe je dat helemaal niet meer?
verse melk werkt hier niet echt
Fruit gaat er in grote getalen in ja, wel goed om te beseffen dat ze daar dus ook hun vocht uithalenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had die vraag ook de vorige keer bij cb. Nora dronk ook niet zo bijster veel. Op het cb zei ze dat er in voedsel ook redelijk wat vocht zit (denk aan mandarijn, appel, etc.) Hoefde me dus geen zorgen te maken. Zal waarschijnlijk bij jou ook zo zijn
ook herkenbaarquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:58 schreef Fazzoletti het volgende:
tuitbeker, rietjesbeker, open beker al dan niet met rietje. Alle opties zijn gisteren weer voorbij gekomen
hier wordt sinds kort ook 'nee, nee, nee' gezegd en driftig met het hoofd geschudquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook herkenbaarhier wordt het allemaal nukkig weggeduwd
drinkt Saar limonade? Drinkt ze wel andere dingen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar drinkt vandaag gelukkig heel goed uit de tuitbeker want haar limonadefles ligt bij mn ouders (zo'n difrax handgreepfles)
Mooi moment om t uit te testen want ik was die fles wel zat...maar wij hebben rietjesbekers van hema en nuby, avent oefenbeker, tuitbeker van hema.. en de fles blijft favo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |