Ik heb een pedagogische, opvoedkundige, creatieve vrouw thuis dus bij ons wordt alles verantwoord aangepakt

Klinkt heel flauw, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik ben veel beter met en voor B dan ik ooit gedacht had maar als mijn vrouw er niet was geweest, had B het een stuk saaier gehad.
Haar moeder is exact hetzelfde en die verwent B enorm met cadeautjes. En hij gaat er om de maandag heen. Dus wij hebben kasten vol speelgoed en dingen die ik niet zo snel als speelgoed had gekocht.
B speelt dus met oude potjes van sudocreme, maar ook met blokken en dan wordt er weer muziek gemaakt en dan gaat hij weer papier scheuren. Etc. (mijn schoonmoeder is jarenlang gastouder geweest). Alles wordt in etappes aangepakt. 90% van zijn speelgoed zit in een dichte kast en er staan 1 a 2 kisten met speelgoed buiten die kast. Dat wisselen we dus steeds.
De verschillen tussen mijn vrouw en mij zijn ook zo leuk (vind ik

). Ik ga met hem bouwen, voetballen, stoeien, spinnen zoeken, schapen aaien, fietsen, rennen en op de koffie bij de buren. Mijn vrouw knutselt en kleurt met B, bouwt tenten onder de tafel, maakt muziek, danst en leest boekjes.
En gedurende de dag is onze woonkamer 1 groot speelgoed paradijs. Zeker omdat hij heeft ontdekt dat de kisten waar dat speelgoed inzit ook leuk zijn om op zijn hoofd te zetten. Dus die kiept hij om....
Overigens blijven onze zithoek en de eethoek speelgoed vrij, dan kan ik nog ergens zitten zonder op een Duplo blokje te stappen.