Dikke +1 hierop.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:45 schreef Dot. het volgende:
Ik vind suiker en zout ook niet erg, maar wel graag met mate. En zo lang hij een appel net zo lekker vindt heb ik liever dat hij dat eet dan een Nijntje koekje
Hier heb je een echte 'wacht maar':quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
+1. Ik snoep en snaai zelf ook niet (meer) dagelijks. Dus voor af en toe kan het prima, maar in de hoofdregel eten we hier gewoon "normaal" voedsel
hahaha ja, dáár moet ik nog iets voor bedenken. Ik gok wortels. Want ik ben met mijn zak m&m's per dag-preggerdieet 21 kilo aangekomen en ik wás al 20 kilo te zwaarquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Hier heb je een echte 'wacht maar':
Wacht maar tot je weer zwanger bent! Snaaien! 'Gelukkig' zit ik genoeg in de trein om ongeneerd te snoepenEcht, vreetbuien gewoon, niet normaal... Ik heb met de lunch een pistoletje tonijnsalade op en ik heb echt geen honger, maar gewoon heel veel zin in nog zo'n broodje. Of een ham-kaas croissant ofzo
Hierop ff een +1! (bijlees na bijna een hele dag offline wegens Hard Werken)quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
+1. Ik snoep en snaai zelf ook niet (meer) dagelijks. Dus voor af en toe kan het prima, maar in de hoofdregel eten we hier gewoon "normaal" voedsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.exode, wel herkenbaar. Wij hebben ook vaak zulke gesprekjes. Ik heb het idee dat ze nog niet helemaal begrijpen wat met 'lief' wordt bedoeld..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:07 schreef Razztwizzle het volgende:
A is zo vrolijkvanmorgen nog even tussen ons in (want papa had Annedienst, natuurlijk...). Steekt ze haar vinger in z'n neus en zegt: "EUS" . Toen was papa wel wakker
.
ik ken ook iemand wiens dochter het deed, die hebben ze kaalgeschoren om het gedrag te resettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Gm bij onze go loopt een meisje rond van 1.5 die ook haar haren uittrekt. Ik heb het wel vaker gehoord maar zou niet weten wat de remedie is. Fijn dat je bij de ha terecht kunt.
+1quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken ook iemand wiens dochter het deed, die hebben ze kaalgeschoren om het gedrag te resettenwas niet leuk, maar volgens mij heeft het wél geholpen.
Als ik saar 1 dag laat trekken valt er niks te scheren...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken ook iemand wiens dochter het deed, die hebben ze kaalgeschoren om het gedrag te resettenwas niet leuk, maar volgens mij heeft het wél geholpen.
Lou
Zodra ik ze binnen heb zal ik een foto maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:27 schreef Skittles het volgende:
Daar wil ik wel een foto van zien! Saar met een speldje
Ohhh foto!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:36 schreef BlueEyes het volgende:
haar met speldjes!
Ik heb vanmorgen het meest ondenkbare laten doen; F zijn krullen zijn gekortwiekt![]()
Maar het moest echt even. Haagse Harry was er niks bij met zn mat in zijn nek. En hij stond steeds nee te schudden want dan 'waaide' zijn pony steeds zo grappig over zijn hoofd![]()
Bijzonder te zien die jaloezie he exode? Hier zag ik het woensdag op het KDV toen mijn vriend andere kindjes boekjes zat voor te lezen en met ze te kletsen. F trok dat zo slecht, die rausde er doorheen en ging op schoot zitten.
Als hij wakker is, heb net een gloeilampje met 39.5 in bed gelegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:23 schreef BlueEyes het volgende:
Dat is slim van Saar want die blieft hij niet
keer of 10quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Stoere F! Hoe vaak is hij uiteindelijk van de glijbaan gegaan?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
A slaapt in kortemouwenromper, pyjamashirt, winterslaapzak. Geen broek. Maar zo heel koud is het toch nog niet?
Hier winterslaapzak met mouwen .. pyjama en romper .. en de verwarming een tikje aan zodat die snachts aanslaat in case of ..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:16 schreef Hilmo het volgende:
Zo leuk om te lezen wat jullie meemaken![]()
![]()
Wat doen de mamas hier met kindjes die met slaapzak slapen en het nu kouder krijgen? Ik heb sinds R is gaan draaien door zijn bed, geen deken meer aangedurfd. Heb nu mouwen aan slaapzak geritst. Want sinds kort weer standaard 2 nachtvoedingen. Hoop dat het ligt aan de kou.
Hier ook idd. Ze ligt in een mouwloze romper, een pyamashirt en een winterslaapzak zonder mouwen. Kachel iets aan.. en dan is t zat. Ze heeft alleen koude handjes maar die heeft ze sowieso snel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:41 schreef Razztwizzle het volgende:
A is net zo warmbloedig als ikals ik die in Soeze's outfit in bed leg stoomt ze gaar!
Mijn dreumes slaapt eindelijk. Hutspot en boerenkool gaan probleemloos maar van sperzieboontjes heeft ze een avond lang een borrelbuik. Na wat (zeer luide) scheten en drie poepluiers ligt ze nu lekker te snurken.
R slaapt in mouwloze romper of korte mouw romper met pyjama en winterslaapzak of zelfs nog zomerslaapzak maar altijd mouwloos. Hij sliep door voor het eerst in tijdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
A slaapt in kortemouwenromper, pyjamashirt, winterslaapzak. Geen broek. Maar zo heel koud is het toch nog niet?
Dat rechtop zitten is pas sinds een week hoor, dus hou vooral hoopquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:54 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb F in hetzelfde als Soesje in zijn slaapzak.
Fazz je glijmonstertje![]()
En zo beheerst ook al.
Daar moet hier nog wat gefinetuned worden![]()
V slaapt pas sinds dat hij 2,5 was geweest onder dekbedje. Ik weet niet beter dan dat het tot 3 zelfs wordt afgeraden. Maar heb eigenlijk geen idee waarom.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:06 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Dat rechtop zitten is pas sinds een week hoor, dus hou vooral hoop![]()
Hier romper in winterslaapzak met mouwen. Hij krijg een deken over zich heen maar raak deze ergens in de nacht kwijtIk wil eigenlijk wel een dekbedje voor hem, vind het zo'n gedoe met die dekens. Dekbedje werd toch vooral voor baby's afgeraden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mijn kind O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee... wat een dramading!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:11 schreef Dyre het volgende:
Leuke foto's komen er weer voorbij![]()
L slaapt in een korte mouwenromper, pyamashirtje met lange mouwen en nu nog een zomerslaapzak. Ons warmbloedje blijft daar nu nog lekker warm in, maar binnenkort toch maar overstappen op de winterslaapzak.
GM, die beker hebben wij ook gehad. Wat een onding was dat zegVoordat je de deksel er iedere keer af had zeg...ik heb het eelt nog op mijn vingers staan
Werkt het bij jullie wel fijn?
Deze vind ik relatief fijn:quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee... wat een dramading!
Tips voor een andere?
Ik ben al geweest.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:59 schreef Skittles het volgende:
Veel plezier bij de kerstshow Nikki, daar zijn ze wel lekker vroeg mee. Dat sfeertje is altijd zo gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |