abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156850699
Tja Dot....
Wij moeten ons best vaak verantwoorden maar zijn daarmee gestopt. Wij zijn geen macrobiotische types die alles zelf verbouwen en alles weren waar suiker en zout in zit maar proberen er bewust mee om te gaan. Natuurlijk krijgt B koekjes en natuurlijk mag hij een keer taart etc etc. Maar in de dagelijkse gang van zaken proberen we hem gezond, vers en lekker eten bij te brengen. Maar daardoor worden wij in onze omgeving echt gezien als 'die gezonde moeders'. Dat ze overdreven vragen op een feestje of hij iets wel mag.

'Drinkt hij alleen water? Das toch zielig?' 'Is zijn toetje kale yoghurt? Je kan ook goedkope Danone kopen he?!' :D :X
pi_156850829
De meeste mensen weten het wel van ons, maar mijn schoonfamilie kan soms wat hardnekkig zijn of heel overdreven zeggen dat ze speciaal iets hebben gehaald wat hij wel mag ofzo. Stip kreeg laatst een droog koekje van de buurvrouw (nadat ze het had gevraagd) en hij bleef er netjes vanaf toen het op tafel lag bij zn drinken, omdat hij niet wist wat het was :D

En je maakt Stip niet blijer dan met een bakje yoghurt :D

Ik vind suiker en zout ook niet erg, maar wel graag met mate. En zo lang hij een appel net zo lekker vindt heb ik liever dat hij dat eet dan een Nijntje koekje (die mijn schoonmoeder hem dus schijnbaar wekelijks geeft, heb ik gisteren gehoord }:| )
pi_156851934
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:45 schreef Dot. het volgende:

Ik vind suiker en zout ook niet erg, maar wel graag met mate. En zo lang hij een appel net zo lekker vindt heb ik liever dat hij dat eet dan een Nijntje koekje
Dikke +1 hierop.

Het gaat mij om de afweging die ik als moeder maak per dag of ik iets vind kunnen of niet.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 14:49:13 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_156852028
+1. Ik snoep en snaai zelf ook niet (meer) dagelijks. Dus voor af en toe kan het prima, maar in de hoofdregel eten we hier gewoon "normaal" voedsel :)
disclaimer
pi_156852151
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
+1. Ik snoep en snaai zelf ook niet (meer) dagelijks. Dus voor af en toe kan het prima, maar in de hoofdregel eten we hier gewoon "normaal" voedsel :)
Hier heb je een echte 'wacht maar':

Wacht maar tot je weer zwanger bent! Snaaien! 'Gelukkig' zit ik genoeg in de trein om ongeneerd te snoepen :') Echt, vreetbuien gewoon, niet normaal... Ik heb met de lunch een pistoletje tonijnsalade op en ik heb echt geen honger, maar gewoon heel veel zin in nog zo'n broodje. Of een ham-kaas croissant ofzo :9
  donderdag 15 oktober 2015 @ 15:03:51 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_156852295
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:55 schreef Dot. het volgende:

[..]

Hier heb je een echte 'wacht maar':

Wacht maar tot je weer zwanger bent! Snaaien! 'Gelukkig' zit ik genoeg in de trein om ongeneerd te snoepen :') Echt, vreetbuien gewoon, niet normaal... Ik heb met de lunch een pistoletje tonijnsalade op en ik heb echt geen honger, maar gewoon heel veel zin in nog zo'n broodje. Of een ham-kaas croissant ofzo :9
hahaha ja, dáár moet ik nog iets voor bedenken. Ik gok wortels. Want ik ben met mijn zak m&m's per dag-preggerdieet 21 kilo aangekomen en ik wás al 20 kilo te zwaar :')
Hopelijk is dat de volgende keer anders, die honger ja :D sterkte ;)
disclaimer
  donderdag 15 oktober 2015 @ 15:04:39 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_156852307
Overigens is dat voorlopig nog lang niet aan de orde, voor we wilde speculaties krijgen :+
disclaimer
pi_156852938
SQ wat lees ik nou? O+

Arg, er is net iemand gekomen om de watermeter te komen vervangen. Net die man uitgezwaaid, komt er geen water meer uit de kraan :{ Heeft die flipppo natuurlijk iets dichtgedraaid om die meter aan te koppelen, maar daarna niet meer opengedraaid. En er zitten allemaal kraantjes voor en na die meter. Ik durf niet zomaar wat te gaan draaien en ik heb echt 0,0 verstand van die onzin.
pi_156852977
Okay, zo leert men ook weer wat: de kraan vóór de meter is de hoofdkraan (ergens wel weer logisch), die ga ik eerst maar een zwengel geven en dan hopen dat de andere kranen in de goede stand staan :P
  donderdag 15 oktober 2015 @ 15:37:44 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_156852995
Succes Dyre! Niet verdrinken!
disclaimer
pi_156853028
Dus als jij oranje ziet dan weten we genoeg Sq :D

Dyre succes, hou het droog!
pi_156853353
Het werkt weer naar behoren en ik heb er geen waterballet van gemaakt :P

Mijn hormonen waren bijna in staat om Brabant Water even te bellen of die meneer zo vriendelijk zou willen zijn om even terug te komen en alles achter te laten zoals hij het aangetroffen heeft :'), maar die drama vond ik het ook weer niet waard :D
pi_156853543
Hormonsteren O+
pi_156853575
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Hierop ff een +1! (bijlees na bijna een hele dag offline wegens Hard Werken)

Mijn knuffelbab... Dreumes! is een dagje bij opa & oma, haske handig als je m'n to-dolijst bekijkt, maar beuh... Het heeft een jaar geduurd, maar ik mis 'm als hij een dag weg is *O*

En gefeliciflapstaart GotC en Skittles!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 15 oktober 2015 @ 16:39:40 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156854107
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:07 schreef BlueEyes het volgende:
Hormonsteren O+
O+
KuikenGuppy
pi_156857802
Yo! Alles gaat hier zijn gangetje .. heel weinig te melden :@
Boaz lijkt een beetje allergisch te zijn voor kiwi ofzo. Gaf hem dat van de week .. In no time zijn hele mond rood aan gelopen en pukkeltjes en huilen en zelfs zijn duimpje in zijn mond deed hem pijn en kon hem niet troosten :{ ;(
Dus dat weten we ook weer :@

Woensdag naar CB geweest .. Het manneke is 87 cm en 12,6 kg :s)
Het verbaast me iedere keer weer dat hij zijn grote zus nog niet heeft ingehaald qua kilo's (of ja .. scheelt 2 kilo) want hij voelt met optillen veel zwaarder als zij :D
pi_156857997
Wat een beertje is het ook Twinkle, heerlijk O+ . En zo'n allergie is toch niks om " :@ " voor te doen? Hoe moet je er anders achterkomen? En soms zijn ze ook ineens ergens allergisch voor wat eerst wel goed ging (A. kan ineens niet meer tegen aardbeien, terwijl ze daar nooit gek op gereageerd heeft).

Dyre :D Ik had gebeld denk ik hoor, dus kudo's voor je kraandraaiactie!

Ik was vandaag bij m'n ouders en A. was zo lief met mijn vader O+ . De hele tijd lachen, grapjes maken, boekjes naar opa brengen. Heerlijk om te zien en ik ben zo blij dat hij dit mag meemaken (ik heb best een oude vader met een breekbare gezondheid en ben wel eens bang geweest dat hij misschien geen opa meer zou worden).

Het contrast met mijn schoonvader die vanavond langskwam is alleen wat pijnlijk. A gaat krijsen als ze hem ziet en houdt pas op als hij de kamer uit is -O- . Wat we daar nou weer mee moeten...
pi_156858095
Ja toen hij die uitslag kreeg bedacht ik me ineens dat ik misschien wat aan de vroege kant was om ermee te beginnen, dus ik dacht eigen schuld ==>> dikke bult.
Maar op internet kon ik er niks over vinden dat we het misschien nog niet mochten geven ofzo. Maar ik voelde me een beetje dom dat ik er van tevoren niet over had ingelezen ofzo.

Honing weet ik wel, aardbeitjes ook. Maar kiwi leek me niet echt kwaad te kunnen. Kan het in principe ook niet. Gewoon dikke pech. Misschien over een tijdje weer eens proberen, misschien dat hij erover heen groeit?

Ja met vallen en opstaan ontdek je van alles :D .. Twas gewoon effe sneu.

Ik las wel dat mensen die allergisch zijn voor kiwi, dat ook vaak zijn voor latex _O-
Dus misschien geen naughty sm-pakjes voor ons ventje ofzo :9 haha.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:44:59 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_156858149
Te vroeg lijkt me niet, Twinkle. Ik geef mauw al vanaf zes maanden alle fruit. Vervelend dat hij zo heftig reageerde, maar wel fijn dat je nu iig weet dat hij er gevoelig voor is :)
disclaimer
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:49:53 #121
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156858323
Zo, wij komen afscheid nemen! Bedankt voor een jaar vol dreumesverhalen :) Tot snel/over een jaar!

Doei! :W
pi_156858364
Ik heb eigenlijk gewoon alles gegeven vanaf 6 maanden. Alleen inderdaad geen honing en rauw vlees. Maar wel alle soorten fruit, alle groenten, pindakaas, brood. Nieuwe dingen eerst een klein beetje. Ging het goed, prima. Dan weet je het maar toch? Lekker mee laten smullen :9 .

GotC je collage O+ ! Wat een leuk kind heb je! Veel plezier bij de peuters :W .
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:52:28 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_156858396
dag knappe T! tot over een jaar :D :W O+
disclaimer
pi_156858419
:W Knapperd, tot snel! O+
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:00:23 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156858605
Dag T :W tot over vier maanden!
KuikenGuppy
pi_156858669
Grote vent al zeg! O+ Tot over 9 maanden :W
pi_156858865
T, knapperd! O+ :W
pi_156859128
Doeeeiii GotC, tot over 4 maanden :) Mooie T!

Het is inderdaad uitproberen. Soms is het ook de hoeveelheid. B vreette zich ongans aan zelfgeplukte frambozen. Met als gevolg pukkeltjes, geirriteerde billen etc. Eet ie er een stuk of 10 is er niets aan de hand.

Vanavond vroegen we aan B:
'Vind je mama Mo lief?' Nee!
'Vind je mama E.v.a lief?' Nee!
'Vind je de poezen lief?' Ja!
Uhm ok....
pi_156859198
Gefeliciteerd T en jijzelf verlaat ook nog even GotC!

Allergie voor kiwi gaat inderdaad vaak samen met latex-allergie. Hopelijk valt het mee.

Kleine jompel voor J, want sinds ruim een week gaat ze echt eerder naar bed; uit zich zelf ook nog. Echt een heel schattig ritueel heeft ze ervan gemaakt O+. En dan zou je denken dat ik wat bij kom met iets tijd voor mezelf, maar de vermoeidheid knalt eruit. Komt ook wel weer goed toch?

En ze is begonnen met de uitdaging 'uit ledikant klimmen' :X Hoop dat het nog een tijd duurt en dat ze haar energie eerst een keer gaat stoppen in los lopen.
pi_156865008
GotC, gefeliciteerd met je peutertje!! Hij is zo leuk. O+ .

I heeft een nieuwe hobby: lekker overal en nergens languit gaan liggen en chillen met je beer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
exode, wel herkenbaar. Wij hebben ook vaak zulke gesprekjes. Ik heb het idee dat ze nog niet helemaal begrijpen wat met 'lief' wordt bedoeld. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 15 oktober 2015 @ 23:16:57 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_156865490
Da's oefenen, Franny. Voor de tantrums. O+
disclaimer
pi_156866400
I O+

Saar was vanavond dr haar aan t uittrekken... :X weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet... ze heeft al zo weinig :P
Nee even serieus, ik vind t apart gedrag maar waar t vandaan komt... herkent iemand dit?
S. 2014
J. 2016
pi_156866608
I friemelt wel vaak aan het haartjes (vooral aan de borst) en plukt er ook wel aan, maar echt uittrekken doet ze niet. Doet Saar dat wel, of is het alleen gepluk? Ik heb het volgens mij wel vaker hier gelezen, dat kindjes dat doen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156866792
Ik hoorde ze er vanaf echt uitgetrokken worden en ze heeft ze dan ook vast..

Maar goed ze heeft ook bultjes op de hoofd dus misschien van de jeuk...
Ik voel mij zo'n overbezorgde zeikmoeder maar ik geloof inmiddels niet meer zo in de muggenbult theorie... dan zouden ze ook moeten verdwijnen en dat doen ze niet... er komen alleen bultjes bij.
Ze heeft ook een beetje opgezette klieren in dr nek.. en dus jeuk...
Zit er over te denken om morgen de ha weer te bellen, en dan eventueel een dermatoloog mee laten kijken. T ziet er niet uit... -O-
S. 2014
J. 2016
pi_156869938
Sneue Saar! Ik zou ook willen dat er even goed naar wordt gekeken dan :Y

I op de grond :D Lekker ding!

Kursor huuuu uit bed klimmen, dat is wel the next level zeg! Fijn van het slapen O+

Exode legt het af tegen de poes :D fijn, die dreumeslogica.
pi_156869955
A is zo vrolijk O+ vanmorgen nog even tussen ons in (want papa had Annedienst, natuurlijk...). Steekt ze haar vinger in z'n neus en zegt: "EUS" . Toen was papa wel wakker :D .
pi_156870002
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:07 schreef Razztwizzle het volgende:
A is zo vrolijk O+ vanmorgen nog even tussen ons in (want papa had Annedienst, natuurlijk...). Steekt ze haar vinger in z'n neus en zegt: "EUS" . Toen was papa wel wakker :D .
^O^ goed van jou A O+
S. 2014
J. 2016
pi_156870032
GM ik zou ook weer bellen. Vond het aan de hand van je foto toen al een bijzondere diagnose, maar als het idd niet verdwijnt en je hebt geen muggen in de buurt, dan moet de dokter even wat dieper nadenken.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:16:28 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_156870037
GM, mauwtje heeft ook nog steeds haar muggenbulten van maart zichtbaar. Maart ja :') dus dat ze moeten verdwijnen betwijfel ik. Los daarvan klinkt het wel alsof er daarbij meer aan de hand is. Ik zou zeker even laten kijken. Succes :*

Razz, jouw kind is zo leuk O+
disclaimer
pi_156870083
Thanks ladies, 10.40 een afspraak, ben benieuwd.
S. 2014
J. 2016
pi_156870853
Gm bij onze go loopt een meisje rond van 1.5 die ook haar haren uittrekt. Ik heb het wel vaker gehoord maar zou niet weten wat de remedie is. Fijn dat je bij de ha terecht kunt.
pi_156872531
Hoi!
Lou is nu eindelijk echt een dreumes.
Stapt nu een maand los en loopt nu bijna de hele dag door het huis, heeft een behoorlijke eigen mening, slaapt nog slechter dan een pasgeboren baby, heeft een krullenmat en geeft kusjes all around O+

pi_156873388
Lou O+ ik heb zo'n zwak voor haar *;

Woensdag om 11.20 hebben we een afspraak bij de dermatoloog.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:15:58 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_156875409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Gm bij onze go loopt een meisje rond van 1.5 die ook haar haren uittrekt. Ik heb het wel vaker gehoord maar zou niet weten wat de remedie is. Fijn dat je bij de ha terecht kunt.
ik ken ook iemand wiens dochter het deed, die hebben ze kaalgeschoren om het gedrag te resetten :@ was niet leuk, maar volgens mij heeft het wél geholpen.

Lou O+
disclaimer
pi_156875489
Haren trekker meldt zich, ik deed het als kind, nou met name als baby. Ik sloeg ook met Duplo op het hoofd van mijn broer, maar dat is een ander probleem denk ik. Met ons allebei is het goed gekomen! :)

Vandaag is ons nichtje van bijna 19 maanden hier. B vindt het niet leuk dat zij aan zijn speelgoed zit en is lekker jaloers als nichtje wordt opgepakt of andere aandacht krijgt.
pi_156875624
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ken ook iemand wiens dochter het deed, die hebben ze kaalgeschoren om het gedrag te resetten :@ was niet leuk, maar volgens mij heeft het wél geholpen.

+1 :Y
Rigoureus, maar werkte wel.
pi_156875651
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lou O+
Als ik saar 1 dag laat trekken valt er niks te scheren... :') jullie kennen mijn kind dr kapsel he :P

Al heeft ze nu wel een lok en daar ga ik een speld in doen ook. :+
S. 2014
J. 2016
pi_156875672
Daar wil ik wel een foto van zien! Saar met een speldje *O*
pi_156875742
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:27 schreef Skittles het volgende:
Daar wil ik wel een foto van zien! Saar met een speldje *O*
Zodra ik ze binnen heb zal ik een foto maken.
S. 2014
J. 2016
pi_156876972
:o haar met speldjes!
Ik heb vanmorgen het meest ondenkbare laten doen; F zijn krullen zijn gekortwiekt :'(
Maar het moest echt even. Haagse Harry was er niks bij met zn mat in zijn nek. En hij stond steeds nee te schudden want dan 'waaide' zijn pony steeds zo grappig over zijn hoofd :')

Bijzonder te zien die jaloezie he exode? Hier zag ik het woensdag op het KDV toen mijn vriend andere kindjes boekjes zat voor te lezen en met ze te kletsen O+. F trok dat zo slecht, die rausde er doorheen en ging op schoot zitten.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:38:32 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_156877034
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:36 schreef BlueEyes het volgende:
:o haar met speldjes!
Ik heb vanmorgen het meest ondenkbare laten doen; F zijn krullen zijn gekortwiekt :'(
Maar het moest echt even. Haagse Harry was er niks bij met zn mat in zijn nek. En hij stond steeds nee te schudden want dan 'waaide' zijn pony steeds zo grappig over zijn hoofd :')

Bijzonder te zien die jaloezie he exode? Hier zag ik het woensdag op het KDV toen mijn vriend andere kindjes boekjes zat voor te lezen en met ze te kletsen O+. F trok dat zo slecht, die rausde er doorheen en ging op schoot zitten.
Ohhh foto!
disclaimer
pi_156877099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ohhh foto!
Als hij wakker is, heb net een gloeilampje met 39.5 in bed gelegd :X
Gelukkig 'pas' dag 6 met verhoging en/of koorts
pi_156877386
Loutje! Welkom bij de groten!

O had laatst een staartje. Een heus staartje <3

Wat zei de dokter, GM? - edit: overheen gelezen. Fijn dat je een doorverwijzing hebt!
pi_156878724
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:23:48 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156879029
Hij is nog steeds knap, Blue O+.
KuikenGuppy
pi_156879494
Heerlijke foto en kapsel Blue!
pi_156879595
F is nog steeds een hunk! O+
pi_156879604
Oh geweldig, Blue! Hij heeft zo'n lief maar ook ondeugend snoetje.. O+ . F lijkt behoorlijk veel op Boris. I's vriendje van het kdv.

Ik ging haar net ophalen en ze zijn zo lief. Zij en B gingen elkaar echt knuffelen bij het weggaan. *; .

Wij gaan morgen een weekje op vakantie naar de Eiffel. *O* .

GM, wat fijn van de doorverwijzing. :) .
pi_156879837
Thanks O+

Fijne vakantie Franny, hoop dat jullie lekker weer hebben!
pi_156880079
F O+ saar wil best.een rijstwafel met je delen *;
S. 2014
J. 2016
pi_156880122
Dat is slim van Saar want die blieft hij niet :')
pi_156880129
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:23 schreef BlueEyes het volgende:
Dat is slim van Saar want die blieft hij niet :')
_O-

Nijntjekoekje?
S. 2014
J. 2016
pi_156881079
Blue wat een knapperd! O+
pi_156882526
Blue O+

3e werkdag op rij gehad vandaag, heerlijk om veel te kunnen doen! Had nog meer kunnen doen als het internet er niet 20x uit klapte }:| en de bob de bouwers die al tijden met onze straat bezig zijn minder irritant herrie hadden gemaakt }:| /moppersmurf

Oa 2 bruiloften afgemaakt, 50 toetsvragen vertaald (bij-klusje), huishouddingen (schoonmaakster is ziek :'( ), 4x met de hypotheekadviseur gebeld, mail bijgewerkt, boodschappen gedaan en zomerkleertjes voor uk uitgezocht voor de vakantie *O*
pi_156882788
Ahh als we dan toch baby's .... uhh ik bedoel natuurlijk dreumessen :+ aan het spammen zijn ...

Ook dan even mijn blije beer O+ O+

Die ik overigens vanmorgen iets minder blij uit zijn bedje haalde ... Ik denk wat last van die stomme prikken in zijn armpjes.

En hij kan zo lief en zielig tegelijk maaaaaammmmaaaaaaaa roepen als ie verdrietig is :@
pi_156883139
Leuk beertje O+

En F! Wat een knapperd O+

A roept ook mama als ze zielig is en papa als ze blij is :') . De taken zijn hier keurig verdeeld zeg maar :+ .

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2015 20:39:09 ]
pi_156885598
Goed dat er een dermatoloog gaat kijken GM! Hopelijk wordt je er wat wijzer van.

Blue, nog steeds krul over toch O+ en beterschap!

Twinkle, wat is ie al groot O+

Fijne vakantie Franny!

Vandaag echt een rete productieve dag gehad :7 Geverfd met kind, was gedaan, opgeruimd thuis, boodschappen gedaan en in de middag ook nog met de trein naar DH, naar 't kinderboekenmuseum gegaan :+ F vond vooral de glijbaan top en de kast met de boekjes die je er dan natuurlijk allemaal uit moet halen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Fazz op 16-10-2015 21:52:54 ]
pi_156886642
Stoere F! Hoe vaak is hij uiteindelijk van de glijbaan gegaan :D ?
pi_156886832
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Stoere F! Hoe vaak is hij uiteindelijk van de glijbaan gegaan :D ?
keer of 10 :') :D
pi_156886974
Zo leuk om te lezen wat jullie meemaken :D O+

Wat doen de mamas hier met kindjes die met slaapzak slapen en het nu kouder krijgen? Ik heb sinds R is gaan draaien door zijn bed, geen deken meer aangedurfd. Heb nu mouwen aan slaapzak geritst. Want sinds kort weer standaard 2 nachtvoedingen. Hoop dat het ligt aan de kou.
pi_156887305
A slaapt in kortemouwenromper, pyjamashirt, winterslaapzak. Geen broek. Maar zo heel koud is het toch nog niet :@ ?
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:27:22 #172
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156887482
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
A slaapt in kortemouwenromper, pyjamashirt, winterslaapzak. Geen broek. Maar zo heel koud is het toch nog niet :@ ?
:D

We hebben al vorst gehad :+

Hier lange mouwen romper, pyjama (shirt + broek) en winterslaapzak met mouwen en dan nog haal ik een meisje met koude beentjes uit bed. Nu is haar kamertje ook wel echt fris hoor..
pi_156887667
Die van mijn slaapt momenteel in rompertje en winterslaapzak. Heb nu wel net een nieuwe pyjama gekocht, want in ons vakantiehuisje kan het wel wat frisser zijn dan thuis.
pi_156887950
A is net zo warmbloedig als ik :D als ik die in Soeze's outfit in bed leg stoomt ze gaar!

Mijn dreumes slaapt eindelijk. Hutspot en boerenkool gaan probleemloos maar van sperzieboontjes heeft ze een avond lang een borrelbuik. Na wat (zeer luide O+ ) scheten en drie poepluiers ligt ze nu lekker te snurken.
pi_156888330
Ik heb F in hetzelfde als Soesje in zijn slaapzak.

Fazz je glijmonstertje O+
En zo beheerst ook al.
Daar moet hier nog wat gefinetuned worden :D

Boaz wat een echte dreumes is hij toch al!
pi_156888611
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:16 schreef Hilmo het volgende:
Zo leuk om te lezen wat jullie meemaken :D O+

Wat doen de mamas hier met kindjes die met slaapzak slapen en het nu kouder krijgen? Ik heb sinds R is gaan draaien door zijn bed, geen deken meer aangedurfd. Heb nu mouwen aan slaapzak geritst. Want sinds kort weer standaard 2 nachtvoedingen. Hoop dat het ligt aan de kou.
Hier winterslaapzak met mouwen .. pyjama en romper .. en de verwarming een tikje aan zodat die snachts aanslaat in case of ..

Dekentje gaat hier nog niet werken. Bij Djenna was dat ook pas bij een jaar of 2 voordat ze het snapte.
pi_156888762
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:41 schreef Razztwizzle het volgende:
A is net zo warmbloedig als ik :D als ik die in Soeze's outfit in bed leg stoomt ze gaar!

Mijn dreumes slaapt eindelijk. Hutspot en boerenkool gaan probleemloos maar van sperzieboontjes heeft ze een avond lang een borrelbuik. Na wat (zeer luide O+ ) scheten en drie poepluiers ligt ze nu lekker te snurken.
Hier ook idd. Ze ligt in een mouwloze romper, een pyamashirt en een winterslaapzak zonder mouwen. Kachel iets aan.. en dan is t zat. Ze heeft alleen koude handjes maar die heeft ze sowieso snel.

Ze is wel superonrustig vanavond...
S. 2014
J. 2016
pi_156889520
T en S liggen nu in mouwloze romper + pyamatrui en winterslaapzak of de helft van de 4-seizoenenslaapzak zonder mouwen. Als het wat kouder wordt doe ik ze hun broek nog aan en kan ik de zak dikker maken en er mouwen aan ritsen, maar ik haal ze op dit moment nog zweterig uit bed, dus dat is allemaal nog lang niet nodig. :)

Ik ga morgen met S naar de kerstshow van het tuincentrum. Een beetje vroeg, I know. :@ S is heel erg van de detais en glinsterdingen en bloemen dus hij gaat het vast supertof vinden. O+
pi_156893203
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
R slaapt in mouwloze romper of korte mouw romper met pyjama en winterslaapzak of zelfs nog zomerslaapzak maar altijd mouwloos. Hij sliep door voor het eerst in tijden *O* met mouwen om. Ik slaap zelf nu vaak met sokken aan, vind het erg fris. Normaal heeft R het altijd warm, binnen kan hij gerust tshirt aan zonder mouwen maar dan beweegt hij.
pi_156893335
Lucas de kleum slaapt in romper, winterslaapzak met mouwen, onder een dekentje (dat is althans het uitgangspunt) en met de verwarming een pietsie aan. Doorslapen, mjoah... Vannacht 0.15-6.45, best ok.

Nog 2 nachtjes, dan vliegen we naar 20 graden O+
pi_156893399
Doorslapen :O
Dat was een week geleden ineens een nieuwe feature voor een nacht of 4.
Wat een weelde was dat.
Tot meneer ziek werd en nu weer a 3 uur komt.
E dan rochelen vriend en ik ook nog eens elkaar steeds wakker.
Oh joy *O*
pi_156893410
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:54 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb F in hetzelfde als Soesje in zijn slaapzak.

Fazz je glijmonstertje O+
En zo beheerst ook al.
Daar moet hier nog wat gefinetuned worden :D
Dat rechtop zitten is pas sinds een week hoor, dus hou vooral hoop ;)

Hier romper in winterslaapzak met mouwen. Hij krijg een deken over zich heen maar raak deze ergens in de nacht kwijt :') Ik wil eigenlijk wel een dekbedje voor hem, vind het zo'n gedoe met die dekens. Dekbedje werd toch vooral voor baby's afgeraden?
pi_156893507
Wij gebruiken vaak een dekbedje, Fazz. Al heel lang overigens. Merk niets van oververhitting.

Nu slaapt ze overigens in een langemouwenromper en mediumdikke slaapzak. Eerder haatte ze de slaapzak, dus vandaar dekbedje :)
pi_156893684
Wij hebben ook een dekbedje en dat gaat prima. Hij gooit het zelf af als hij hem niet meer wil dus ik zorg wel voor redelijk warme pyjama's.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:08:36 #185
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_156893847
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 09:06 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Dat rechtop zitten is pas sinds een week hoor, dus hou vooral hoop ;)

Hier romper in winterslaapzak met mouwen. Hij krijg een deken over zich heen maar raak deze ergens in de nacht kwijt :') Ik wil eigenlijk wel een dekbedje voor hem, vind het zo'n gedoe met die dekens. Dekbedje werd toch vooral voor baby's afgeraden?
V slaapt pas sinds dat hij 2,5 was geweest onder dekbedje. Ik weet niet beter dan dat het tot 3 zelfs wordt afgeraden. Maar heb eigenlijk geen idee waarom.

V lag ook wel gewoon stil dus een wollen deken voldeed. Denk dat ik met Frans ook eerder over ga hoor! Heb nog geen grote gevaren gezien.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_156899071
Wij gingen schilderen. Conclusie: alles viesmaken is leuk, verf is heeeeel vies (ze heeft in bad alleen nog maar 'bah' gezegd :') ) en A wordt natuurlijk de volgende Picasso :+

SPOILER
pi_156899338
A O+

Hier lange mouwen romper, pyjama en zomerslaapzak. Ik heb de winterslaapzak wel geprobeerd bij S maar ze wordt daarmee wakker als ze gaat draaien. Deken er over wordt ze ook wakker van.
Dekbedje durf ik nog niet zo goed want S draait zo veel en ligt vaak ondersteboven in bed de volgende ochtend.

SPOILER: mijn kind O+
pi_156900295
A & S O+
pi_156902753
Picasso A! Ik neem vast een optie op je werk.

S. Kleine diva met je diadeempjes O+

Speciaal voor skittles, mijn kind met een speldje!

S. 2014
J. 2016
pi_156902925
Leuke foto's komen er weer voorbij O+ O+

L slaapt in een korte mouwenromper, pyamashirtje met lange mouwen en nu nog een zomerslaapzak. Ons warmbloedje blijft daar nu nog lekker warm in, maar binnenkort toch maar overstappen op de winterslaapzak.

GM, die beker hebben wij ook gehad. Wat een onding was dat zeg :') Voordat je de deksel er iedere keer af had zeg...ik heb het eelt nog op mijn vingers staan :+ Werkt het bij jullie wel fijn?
pi_156902953
Haha, schilder A en gekke S O+

Mooi speldje GM :P

Ik heb vanmiddag bij de hema meteen maar een dekbedje gekocht :+ Nu nog beddengoed, ik vond het stom wat ze daar hadden :')
pi_156903132
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:11 schreef Dyre het volgende:
Leuke foto's komen er weer voorbij O+ O+

L slaapt in een korte mouwenromper, pyamashirtje met lange mouwen en nu nog een zomerslaapzak. Ons warmbloedje blijft daar nu nog lekker warm in, maar binnenkort toch maar overstappen op de winterslaapzak.

GM, die beker hebben wij ook gehad. Wat een onding was dat zeg :') Voordat je de deksel er iedere keer af had zeg...ik heb het eelt nog op mijn vingers staan :+ Werkt het bij jullie wel fijn?
Nee... wat een dramading!
Tips voor een andere?
S. 2014
J. 2016
pi_156903391
Oh gelukkig, ik dacht al dat wij het misschien steeds verkeerd deden, maar het is gewoon echt een rotbeker.

Wij zijn die van ons vergeten in het vakantiehuisje in Frankrijk, nu heeft ze een Franse nieuwe beker :+
pi_156903689
Wij gebruikend ie beker nog wel veel. Maar mooi zonder deksel. Prutding, inderdaad. Zelfde als de rosti mepal met Dick Bruna boerderij er op. Krijg ik de deksel ook niet af.

Lief speldje zeg!
pi_156905229
Hij wordt echt soepeler :D Het is de enige tuitbeker die ik heb gevonden tot nu toe die echt niet lekt.

Fijne vakantie Dyre!
pi_156905336
We zijn alweer een aantal weken terug Dot ;) maar ik geef toe dat het er raar staat als je van niks weet :P
pi_156905423
Ah :D
pi_156905884
Razz dat wordt zeker de nieuwe Picasso. Heerlijk die kliederboel. O+

GM dat speldje. :D L van mij bleef ook zo lang kaal (tot 2.5 ongeveer) en ik deed ook af en toe speldjes in omdat iedereen haar voor een jongetje aanzag. Alleen deden ze dat met speldje nog. }:|

Dekbedden ga ik me volgend jaar denk ik maar eens over buigen. Als ze naar een peuter/groot bed gaan. Voorlopig gaat vooral S nog zijn hele ledikant door, dus ik vind een slaapzak voor nu nog wel een veilig idee.
pi_156905910
Wat een leuke foto's weer!
Speldje bij GM :)

Vanmiddag feestje van neefje die 5 werd. Alleen maar jongentjes dus B keek zijn ogen uit. Heerlijk tussen al dat 'geweld' gespeeld. En voor het eerst poffertjes op, smullen!
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:56:50 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156906415
quote:
16s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nee... wat een dramading!
Tips voor een andere?
Deze vind ik relatief fijn:

Ik vind tuitbekers sowieso ondingen, maar deze lekt iig niet en is redelijk makkelijk in gebruik.
KuikenGuppy
pi_156906495
PicassA O+ O+

Dat plukje met speldje :D

Gekortwiekte F! Staat 'm alsnog heel goed hoor O+

Hippe diadeemketting :P en wat een bos haar zeg :o

Veel plezier bij de kerstshow Nikki, daar zijn ze wel lekker vroeg mee. Dat sfeertje is altijd zo gezellig.
pi_156908446
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:59 schreef Skittles het volgende:
Veel plezier bij de kerstshow Nikki, daar zijn ze wel lekker vroeg mee. Dat sfeertje is altijd zo gezellig.
Ik ben al geweest. ;) S vond de grote bewegende ijsberen en kerstmannen die er waren maar eng. De lampjes en kleurige bomen waren daarentegen helemaal de bom. Hij heeft een uur lang een glinsterende roze kerstbal van piepschuim in zijn hand gehad. :') We gaan vast nog wel een keer, want kerstspullen heb ik nooit genoeg. O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')