SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.exode, wel herkenbaar. Wij hebben ook vaak zulke gesprekjes. Ik heb het idee dat ze nog niet helemaal begrijpen wat met 'lief' wordt bedoeld..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:07 schreef Razztwizzle het volgende:
A is zo vrolijkvanmorgen nog even tussen ons in (want papa had Annedienst, natuurlijk...). Steekt ze haar vinger in z'n neus en zegt: "EUS" . Toen was papa wel wakker
.
ik ken ook iemand wiens dochter het deed, die hebben ze kaalgeschoren om het gedrag te resettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Gm bij onze go loopt een meisje rond van 1.5 die ook haar haren uittrekt. Ik heb het wel vaker gehoord maar zou niet weten wat de remedie is. Fijn dat je bij de ha terecht kunt.
+1quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken ook iemand wiens dochter het deed, die hebben ze kaalgeschoren om het gedrag te resettenwas niet leuk, maar volgens mij heeft het wél geholpen.
Als ik saar 1 dag laat trekken valt er niks te scheren...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken ook iemand wiens dochter het deed, die hebben ze kaalgeschoren om het gedrag te resettenwas niet leuk, maar volgens mij heeft het wél geholpen.
Lou
Zodra ik ze binnen heb zal ik een foto maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:27 schreef Skittles het volgende:
Daar wil ik wel een foto van zien! Saar met een speldje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |