abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156858669
Grote vent al zeg! O+ Tot over 9 maanden :W
pi_156858865
T, knapperd! O+ :W
pi_156859128
Doeeeiii GotC, tot over 4 maanden :) Mooie T!

Het is inderdaad uitproberen. Soms is het ook de hoeveelheid. B vreette zich ongans aan zelfgeplukte frambozen. Met als gevolg pukkeltjes, geirriteerde billen etc. Eet ie er een stuk of 10 is er niets aan de hand.

Vanavond vroegen we aan B:
'Vind je mama Mo lief?' Nee!
'Vind je mama E.v.a lief?' Nee!
'Vind je de poezen lief?' Ja!
Uhm ok....
pi_156859198
Gefeliciteerd T en jijzelf verlaat ook nog even GotC!

Allergie voor kiwi gaat inderdaad vaak samen met latex-allergie. Hopelijk valt het mee.

Kleine jompel voor J, want sinds ruim een week gaat ze echt eerder naar bed; uit zich zelf ook nog. Echt een heel schattig ritueel heeft ze ervan gemaakt O+. En dan zou je denken dat ik wat bij kom met iets tijd voor mezelf, maar de vermoeidheid knalt eruit. Komt ook wel weer goed toch?

En ze is begonnen met de uitdaging 'uit ledikant klimmen' :X Hoop dat het nog een tijd duurt en dat ze haar energie eerst een keer gaat stoppen in los lopen.
pi_156865008
GotC, gefeliciteerd met je peutertje!! Hij is zo leuk. O+ .

I heeft een nieuwe hobby: lekker overal en nergens languit gaan liggen en chillen met je beer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
exode, wel herkenbaar. Wij hebben ook vaak zulke gesprekjes. Ik heb het idee dat ze nog niet helemaal begrijpen wat met 'lief' wordt bedoeld. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 15 oktober 2015 @ 23:16:57 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_156865490
Da's oefenen, Franny. Voor de tantrums. O+
disclaimer
pi_156866400
I O+

Saar was vanavond dr haar aan t uittrekken... :X weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet... ze heeft al zo weinig :P
Nee even serieus, ik vind t apart gedrag maar waar t vandaan komt... herkent iemand dit?
S. 2014
J. 2016
pi_156866608
I friemelt wel vaak aan het haartjes (vooral aan de borst) en plukt er ook wel aan, maar echt uittrekken doet ze niet. Doet Saar dat wel, of is het alleen gepluk? Ik heb het volgens mij wel vaker hier gelezen, dat kindjes dat doen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156866792
Ik hoorde ze er vanaf echt uitgetrokken worden en ze heeft ze dan ook vast..

Maar goed ze heeft ook bultjes op de hoofd dus misschien van de jeuk...
Ik voel mij zo'n overbezorgde zeikmoeder maar ik geloof inmiddels niet meer zo in de muggenbult theorie... dan zouden ze ook moeten verdwijnen en dat doen ze niet... er komen alleen bultjes bij.
Ze heeft ook een beetje opgezette klieren in dr nek.. en dus jeuk...
Zit er over te denken om morgen de ha weer te bellen, en dan eventueel een dermatoloog mee laten kijken. T ziet er niet uit... -O-
S. 2014
J. 2016
pi_156869938
Sneue Saar! Ik zou ook willen dat er even goed naar wordt gekeken dan :Y

I op de grond :D Lekker ding!

Kursor huuuu uit bed klimmen, dat is wel the next level zeg! Fijn van het slapen O+

Exode legt het af tegen de poes :D fijn, die dreumeslogica.
pi_156869955
A is zo vrolijk O+ vanmorgen nog even tussen ons in (want papa had Annedienst, natuurlijk...). Steekt ze haar vinger in z'n neus en zegt: "EUS" . Toen was papa wel wakker :D .
pi_156870002
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:07 schreef Razztwizzle het volgende:
A is zo vrolijk O+ vanmorgen nog even tussen ons in (want papa had Annedienst, natuurlijk...). Steekt ze haar vinger in z'n neus en zegt: "EUS" . Toen was papa wel wakker :D .
^O^ goed van jou A O+
S. 2014
J. 2016
pi_156870032
GM ik zou ook weer bellen. Vond het aan de hand van je foto toen al een bijzondere diagnose, maar als het idd niet verdwijnt en je hebt geen muggen in de buurt, dan moet de dokter even wat dieper nadenken.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:16:28 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_156870037
GM, mauwtje heeft ook nog steeds haar muggenbulten van maart zichtbaar. Maart ja :') dus dat ze moeten verdwijnen betwijfel ik. Los daarvan klinkt het wel alsof er daarbij meer aan de hand is. Ik zou zeker even laten kijken. Succes :*

Razz, jouw kind is zo leuk O+
disclaimer
pi_156870083
Thanks ladies, 10.40 een afspraak, ben benieuwd.
S. 2014
J. 2016
pi_156870853
Gm bij onze go loopt een meisje rond van 1.5 die ook haar haren uittrekt. Ik heb het wel vaker gehoord maar zou niet weten wat de remedie is. Fijn dat je bij de ha terecht kunt.
pi_156872531
Hoi!
Lou is nu eindelijk echt een dreumes.
Stapt nu een maand los en loopt nu bijna de hele dag door het huis, heeft een behoorlijke eigen mening, slaapt nog slechter dan een pasgeboren baby, heeft een krullenmat en geeft kusjes all around O+

pi_156873388
Lou O+ ik heb zo'n zwak voor haar *;

Woensdag om 11.20 hebben we een afspraak bij de dermatoloog.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:15:58 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_156875409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Gm bij onze go loopt een meisje rond van 1.5 die ook haar haren uittrekt. Ik heb het wel vaker gehoord maar zou niet weten wat de remedie is. Fijn dat je bij de ha terecht kunt.
ik ken ook iemand wiens dochter het deed, die hebben ze kaalgeschoren om het gedrag te resetten :@ was niet leuk, maar volgens mij heeft het wél geholpen.

Lou O+
disclaimer
pi_156875489
Haren trekker meldt zich, ik deed het als kind, nou met name als baby. Ik sloeg ook met Duplo op het hoofd van mijn broer, maar dat is een ander probleem denk ik. Met ons allebei is het goed gekomen! :)

Vandaag is ons nichtje van bijna 19 maanden hier. B vindt het niet leuk dat zij aan zijn speelgoed zit en is lekker jaloers als nichtje wordt opgepakt of andere aandacht krijgt.
pi_156875624
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ken ook iemand wiens dochter het deed, die hebben ze kaalgeschoren om het gedrag te resetten :@ was niet leuk, maar volgens mij heeft het wél geholpen.

+1 :Y
Rigoureus, maar werkte wel.
pi_156875651
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lou O+
Als ik saar 1 dag laat trekken valt er niks te scheren... :') jullie kennen mijn kind dr kapsel he :P

Al heeft ze nu wel een lok en daar ga ik een speld in doen ook. :+
S. 2014
J. 2016
pi_156875672
Daar wil ik wel een foto van zien! Saar met een speldje *O*
pi_156875742
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:27 schreef Skittles het volgende:
Daar wil ik wel een foto van zien! Saar met een speldje *O*
Zodra ik ze binnen heb zal ik een foto maken.
S. 2014
J. 2016
pi_156876972
:o haar met speldjes!
Ik heb vanmorgen het meest ondenkbare laten doen; F zijn krullen zijn gekortwiekt :'(
Maar het moest echt even. Haagse Harry was er niks bij met zn mat in zijn nek. En hij stond steeds nee te schudden want dan 'waaide' zijn pony steeds zo grappig over zijn hoofd :')

Bijzonder te zien die jaloezie he exode? Hier zag ik het woensdag op het KDV toen mijn vriend andere kindjes boekjes zat voor te lezen en met ze te kletsen O+. F trok dat zo slecht, die rausde er doorheen en ging op schoot zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')