quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:23 schreef BlueEyes het volgende:
Dat is slim van Saar want die blieft hij niet
keer of 10quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Stoere F! Hoe vaak is hij uiteindelijk van de glijbaan gegaan?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
A slaapt in kortemouwenromper, pyjamashirt, winterslaapzak. Geen broek. Maar zo heel koud is het toch nog niet?
Hier winterslaapzak met mouwen .. pyjama en romper .. en de verwarming een tikje aan zodat die snachts aanslaat in case of ..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:16 schreef Hilmo het volgende:
Zo leuk om te lezen wat jullie meemaken![]()
![]()
Wat doen de mamas hier met kindjes die met slaapzak slapen en het nu kouder krijgen? Ik heb sinds R is gaan draaien door zijn bed, geen deken meer aangedurfd. Heb nu mouwen aan slaapzak geritst. Want sinds kort weer standaard 2 nachtvoedingen. Hoop dat het ligt aan de kou.
Hier ook idd. Ze ligt in een mouwloze romper, een pyamashirt en een winterslaapzak zonder mouwen. Kachel iets aan.. en dan is t zat. Ze heeft alleen koude handjes maar die heeft ze sowieso snel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:41 schreef Razztwizzle het volgende:
A is net zo warmbloedig als ikals ik die in Soeze's outfit in bed leg stoomt ze gaar!
Mijn dreumes slaapt eindelijk. Hutspot en boerenkool gaan probleemloos maar van sperzieboontjes heeft ze een avond lang een borrelbuik. Na wat (zeer luide) scheten en drie poepluiers ligt ze nu lekker te snurken.
R slaapt in mouwloze romper of korte mouw romper met pyjama en winterslaapzak of zelfs nog zomerslaapzak maar altijd mouwloos. Hij sliep door voor het eerst in tijdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
A slaapt in kortemouwenromper, pyjamashirt, winterslaapzak. Geen broek. Maar zo heel koud is het toch nog niet?
Dat rechtop zitten is pas sinds een week hoor, dus hou vooral hoopquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:54 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb F in hetzelfde als Soesje in zijn slaapzak.
Fazz je glijmonstertje![]()
En zo beheerst ook al.
Daar moet hier nog wat gefinetuned worden![]()
V slaapt pas sinds dat hij 2,5 was geweest onder dekbedje. Ik weet niet beter dan dat het tot 3 zelfs wordt afgeraden. Maar heb eigenlijk geen idee waarom.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:06 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Dat rechtop zitten is pas sinds een week hoor, dus hou vooral hoop![]()
Hier romper in winterslaapzak met mouwen. Hij krijg een deken over zich heen maar raak deze ergens in de nacht kwijtIk wil eigenlijk wel een dekbedje voor hem, vind het zo'n gedoe met die dekens. Dekbedje werd toch vooral voor baby's afgeraden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mijn kind O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee... wat een dramading!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:11 schreef Dyre het volgende:
Leuke foto's komen er weer voorbij![]()
L slaapt in een korte mouwenromper, pyamashirtje met lange mouwen en nu nog een zomerslaapzak. Ons warmbloedje blijft daar nu nog lekker warm in, maar binnenkort toch maar overstappen op de winterslaapzak.
GM, die beker hebben wij ook gehad. Wat een onding was dat zegVoordat je de deksel er iedere keer af had zeg...ik heb het eelt nog op mijn vingers staan
Werkt het bij jullie wel fijn?
Deze vind ik relatief fijn:quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee... wat een dramading!
Tips voor een andere?
Ik ben al geweest.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:59 schreef Skittles het volgende:
Veel plezier bij de kerstshow Nikki, daar zijn ze wel lekker vroeg mee. Dat sfeertje is altijd zo gezellig.
Nou dat ben ik wel met je eens... ik heb m helemaal rond geslingerd, en saar daarna ook nog door de busquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:23 schreef Dot. het volgende:
Hij wordt echt soepelerHet is de enige tuitbeker die ik heb gevonden tot nu toe die echt niet lekt.
Fijne vakantie Dyre!
Ik moest dit een paar keer lezen, ik dacht dat je Saar door de bus had geslingerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou dat ben ik wel met je eens... ik heb m helemaal rond geslingerd, en saar daarna ook nog door de busen niet lek.
Wel handig dat ze daar niet lek van raaktequote:Op zondag 18 oktober 2015 11:42 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik moest dit een paar keer lezen, ik dacht dat je Saar door de bus had geslingerd![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:31 schreef Burdie het volgende:
Tip: als je je kind leert om zelf zijn neus te snuiten, laat dan geen brillendoekjes slingeren.
.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:42 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik moest dit een paar keer lezen, ik dacht dat je Saar door de bus had geslingerd![]()
Rooibos is geen thee (als in: niet van de theeplant). Bevat dus geen theïnequote:Op zondag 18 oktober 2015 21:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoe zit het dan met thëine? In hipp ws niet maar in rooibos?
Aaah oke. Ik drink echt zelden thee dus heb mij daar ook nooit zo in verdiept.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:44 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Rooibos is geen thee (als in: niet van de theeplant). Bevat dus geen theïne
Alcohol van ontsmetten vd thermometer op een wattenstaafje! Heeft bij ons ons kleed geredquote:Op maandag 19 oktober 2015 09:41 schreef exode het volgende:
Wij drinken zelf altijd 'verse' groene thee van De Tuinen en Simon Levelt dus dat krijgt B ook aangelengd bij zijn lunch. En hij drinkt soms met ons mee.
B heeft zojuist met een pen op onze mooie ribstoel gekrast....Dat krijg je er zeker niet meer uit?![]()
Morgen gaan kijken naar een camping op de Utrechtse Heuvelrug. Even sfeer proeven en rondkijken, we denken erover om onze vouwwagen een voorseizoen (Pasen tot zomervakantie) neer te zetten. Mijn vrouw is altijd vrij op vrijdag en maandag en ik ben eigen baas op deze dagen dus we kunnen vaak een lang weekend
Ik ben geen JM maar ik heb inmiddels 3x met kindjes gevlogen, 1x met een baby van 10 maanden, 1x met een dreumes van 22 maanden en 1x met een baby van 9 en een peuter van euhh, 34 maanden. Wij hebben onze meisjes altijd prima kunnen vermaken op school eigenlijk. Ipad mee, magnetisch tekenbord mee, boekjes mee, veeeeel snacks (vooral druifjes en tomaatjes, kunnen ze lekker lang mee doenquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:53 schreef Chanty het volgende:
Veel plezier JM
Hoe lang moet je vliegen? Ik hoor graag hoe je L. hebt vermaakt in die tijd
Wij denken nog steeds over een vliegvakantie maar ik heb niet de illusie dat we Lucas al die tijd stil bij ons op schoot kunnen houden
Lukt je ook niet. Mijn ervaring was: vijf rijen verder hoor je het gebrul al haast niet meer en ga in het voor- of naseizoen, dan reizen er veel bejaarden en die vinden ook gillende kindjes leuk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:53 schreef Chanty het volgende:
Veel plezier JM
Hoe lang moet je vliegen? Ik hoor graag hoe je L. hebt vermaakt in die tijd
Wij denken nog steeds over een vliegvakantie maar ik heb niet de illusie dat we Lucas al die tijd stil bij ons op schoot kunnen houden
Mag je nu drinken meenemen? Of na het inchecken gekocht?quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben geen JM maar ik heb inmiddels 3x met kindjes gevlogen, 1x met een baby van 10 maanden, 1x met een dreumes van 22 maanden en 1x met een baby van 9 en een peuter van euhh, 34 maanden. Wij hebben onze meisjes altijd prima kunnen vermaken op school eigenlijk. Ipad mee, magnetisch tekenbord mee, boekjes mee, veeeeel snacks (vooral druifjes en tomaatjes, kunnen ze lekker lang mee doen) en lekker drinken mee en een nieuw speelgoedje als cadeau als de verveling toeslaat. Maak je niet druk om herriespeelgoed want in zo'n vliegtuig is herrie genoeg om het speelgoed amper te horen
Als het voor een kind is wel. Dan mag alles ineensquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mag je nu drinken meenemen? Of na het inchecken gekocht?
Ipad: hebben we nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben geen JM maar ik heb inmiddels 3x met kindjes gevlogen, 1x met een baby van 10 maanden, 1x met een dreumes van 22 maanden en 1x met een baby van 9 en een peuter van euhh, 34 maanden. Wij hebben onze meisjes altijd prima kunnen vermaken op school eigenlijk. Ipad mee, magnetisch tekenbord mee, boekjes mee, veeeeel snacks (vooral druifjes en tomaatjes, kunnen ze lekker lang mee doen) en lekker drinken mee en een nieuw speelgoedje als cadeau als de verveling toeslaat. Maak je niet druk om herriespeelgoed want in zo'n vliegtuig is herrie genoeg om het speelgoed amper te horen
Dat is waar, maar ik zou me wel heel erg... mja... ik weet niet... een faalmoeder voelenquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Chanty, wat mij erg hielp was dat gedachte dat er echt een einde aan die vlucht komtAls het allemaal niet lukt om hem te vermaken/tevreden te houden dan is dat X uur heel vervelend maar daarna ben je er, heb je lekker vakantie en de mensen aan boord zie je nooit meer terug
^^quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Chanty, wat mij erg hielp was dat gedachte dat er echt een einde aan die vlucht komtAls het allemaal niet lukt om hem te vermaken/tevreden te houden dan is dat X uur heel vervelend maar daarna ben je er, heb je lekker vakantie en de mensen aan boord zie je nooit meer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door Chanty op 19-10-2015 19:03:09 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:28 schreef Chanty het volgende:
Ik zit ergens mee en ik weet dat jullie geen beslissing voor me kunnen nemen, maar ik ben wel benieuwd wat jullie zouden doen in mijn situatie. En wellicht helpt het mij om het hier gewoon eens neer te zetten. Niet quoten haal het later weer weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Magnetisch tekenbord is 2 euro bij de Wibra, dus dat is zo uit te proberenquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ipad: hebben we niet
Magnetisch tekenbord: ook niet en geloof dat Lucas dat ook nog niet boeiend vindt
Boekjes: heeft hij nooit lang interesse in; pagina 1, pagina 2, pagina 10 klaar!
Eten: daar laat hij zich al helemaal niet mee paaien
Herriespeelgoed: Er gaan dan wel wat toettoet auto's mee ja
Hij is nog wel een tijd zoet te houden met masha en de beer filmpjes maar die hebben ze vast niet in het vliegtuigKijken of we iets op de telefoon kunnen zetten dus.
Hier zou ik ook voor gaan, omdat ik ook denk aan die periode over 5 jaar als de kids groter zijn én aan mijn eigen uitdaging voor dan.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:46 schreef Skittles het volgende:
Ik zou het afmaken, omdat ego.
maar dat ben ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |