abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156941568
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:57 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik ben geen JM maar ik heb inmiddels 3x met kindjes gevlogen, 1x met een baby van 10 maanden, 1x met een dreumes van 22 maanden en 1x met een baby van 9 en een peuter van euhh, 34 maanden. Wij hebben onze meisjes altijd prima kunnen vermaken op school eigenlijk. Ipad mee, magnetisch tekenbord mee, boekjes mee, veeeeel snacks (vooral druifjes en tomaatjes, kunnen ze lekker lang mee doen :P) en lekker drinken mee en een nieuw speelgoedje als cadeau als de verveling toeslaat. Maak je niet druk om herriespeelgoed want in zo'n vliegtuig is herrie genoeg om het speelgoed amper te horen :P
Mag je nu drinken meenemen? Of na het inchecken gekocht?
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:14:58 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156941602
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:12 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Mag je nu drinken meenemen? Of na het inchecken gekocht?
Als het voor een kind is wel. Dan mag alles ineens :').
KuikenGuppy
pi_156941621
Mijn kind is al 2 dan.
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:36:00 #229
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156941937
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:57 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik ben geen JM maar ik heb inmiddels 3x met kindjes gevlogen, 1x met een baby van 10 maanden, 1x met een dreumes van 22 maanden en 1x met een baby van 9 en een peuter van euhh, 34 maanden. Wij hebben onze meisjes altijd prima kunnen vermaken op school eigenlijk. Ipad mee, magnetisch tekenbord mee, boekjes mee, veeeeel snacks (vooral druifjes en tomaatjes, kunnen ze lekker lang mee doen :P) en lekker drinken mee en een nieuw speelgoedje als cadeau als de verveling toeslaat. Maak je niet druk om herriespeelgoed want in zo'n vliegtuig is herrie genoeg om het speelgoed amper te horen :P
Ipad: hebben we niet :P
Magnetisch tekenbord: ook niet en geloof dat Lucas dat ook nog niet boeiend vindt
Boekjes: heeft hij nooit lang interesse in; pagina 1, pagina 2, pagina 10 klaar! :')
Eten: daar laat hij zich al helemaal niet mee paaien _O-
Herriespeelgoed: Er gaan dan wel wat toettoet auto's mee ja

Hij is nog wel een tijd zoet te houden met masha en de beer filmpjes maar die hebben ze vast niet in het vliegtuig :+ Kijken of we iets op de telefoon kunnen zetten dus.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156942240
Chanty, wat mij erg hielp was dat gedachte dat er echt een einde aan die vlucht komt :P Als het allemaal niet lukt om hem te vermaken/tevreden te houden dan is dat X uur heel vervelend maar daarna ben je er, heb je lekker vakantie en de mensen aan boord zie je nooit meer terug :+
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:12:35 #231
52229 Chanty
pi_156942638
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Chanty, wat mij erg hielp was dat gedachte dat er echt een einde aan die vlucht komt :P Als het allemaal niet lukt om hem te vermaken/tevreden te houden dan is dat X uur heel vervelend maar daarna ben je er, heb je lekker vakantie en de mensen aan boord zie je nooit meer terug :+
Dat is waar, maar ik zou me wel heel erg... mja... ik weet niet... een faalmoeder voelen :') We hebben iig besloten dat we NIET naar Curacao gaan maar toch wat dichterbij blijven :+ Zouden eerst natuurlijk naar mijn schoonouders gaan maar dat gaat nu weer niet door omdat ze volgende maand naar NL komen.
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:18:28 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_156942758
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:52 schreef Fazzoletti het volgende:
^^
disclaimer
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:28:27 #233
52229 Chanty
pi_156942999
Ik zit ergens mee en ik weet dat jullie geen beslissing voor me kunnen nemen, maar ik ben wel benieuwd wat jullie zouden doen in mijn situatie. En wellicht helpt het mij om het hier gewoon eens neer te zetten. Niet quoten haal het later weer weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 62% gewijzigd door Chanty op 19-10-2015 19:03:09 ]
pi_156943295
quote:
9s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:28 schreef Chanty het volgende:
Ik zit ergens mee en ik weet dat jullie geen beslissing voor me kunnen nemen, maar ik ben wel benieuwd wat jullie zouden doen in mijn situatie. En wellicht helpt het mij om het hier gewoon eens neer te zetten. Niet quoten haal het later weer weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_156943329
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156943390
Ik zou het afmaken, omdat ego.

maar dat ben ik :')
pi_156943470
Mijn schoonmoeder is net een week in NL geweest en haar conclusie was (tegen m'n schoonzusje dan, wij hebben niks gehoord :') )

* vriend en ik leven beide een eigen leven en niet samen en we hebben geen liefde meer voor elkaar want we zoenen en knuffelen niet meer :')
* we zijn veeeeeeel te los in onze opvoeding want F mag álles en krijgt geen regels opgelegd :')
* we geven veel geld uit aan dure onzinproducten die biologisch en suikervrij zijn voor F :')

Had ik al :') gedaan?
pi_156943487
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:36 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ipad: hebben we niet :P
Magnetisch tekenbord: ook niet en geloof dat Lucas dat ook nog niet boeiend vindt
Boekjes: heeft hij nooit lang interesse in; pagina 1, pagina 2, pagina 10 klaar! :')
Eten: daar laat hij zich al helemaal niet mee paaien _O-
Herriespeelgoed: Er gaan dan wel wat toettoet auto's mee ja

Hij is nog wel een tijd zoet te houden met masha en de beer filmpjes maar die hebben ze vast niet in het vliegtuig :+ Kijken of we iets op de telefoon kunnen zetten dus.
Magnetisch tekenbord is 2 euro bij de Wibra, dus dat is zo uit te proberen :) Hij heeft er zelfs twee, een van Planes en een van Despicable Me. Kan je heel goed op krassen!

SPOILER
pi_156943510
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:46 schreef Skittles het volgende:
Ik zou het afmaken, omdat ego.

maar dat ben ik :')
Hier zou ik ook voor gaan, omdat ik ook denk aan die periode over 5 jaar als de kids groter zijn én aan mijn eigen uitdaging voor dan.
En wel in overleg met vriend wat hij kan doen om mij bij te staan en te helpen dit waar te maken.
pi_156943801
BE :')

Dit laat je toch wel mooi over die figuurlijke lekkere brede rug van je af glijden mag ik hopen? Je hebt hem niet voor niets :Y)

Chanty ... luister naar je gevoel!
Niet naar beloftes die je ooit aan anderen, in een totaal ander leven, hebt gegeven. Volgens mij weet je het antwoord al? :Y)
pi_156943871
Blue: mail een zoenfoto van jullie samen ;)

Ik vond vliegen met B geen succes en dat terwijl B het dus prima deed. Hij was toen 12 maanden en 2 dagen overigens en wilde vooral stappen en kruipen. We gingen in de februarivakantie in een overvol vliegtuig. Was 3 uur vliegen.
Maar dat kwam allemaal door mij hoor. Ik heb gewoon een hekel aan vliegen, terwijl we voordat B er was meerdere keren per jaar vlogen. Ook lange vluchten. Ik irriteer me altijd aan andere mensen, geurtjes, de beperkte ruimte, de droge lucht, het eten, alles dus! Met B erbij maakte ik me ook nog eens druk om hem, ik was zelfs ziek tijdens beide vluchten. Misselijk, buikpijn etc, zodra we het vliegtuig uit waren, was het ziek zijn weg. Kortom….stress. Ik heb toen plechtig moeten beloven aan mijn vrouw dat we pas weer met B vliegen als hij zichzelf kan vermaken en duidelijk kan maken hoe hij zich voelt etc.
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:13:18 #242
52229 Chanty
pi_156943897
SPOILER
Blue jouw schoonmoeder :o :'( Ik zou echt zo boos zijn :( En dan niet even lekker tegen jullie zeggen. Ga je het nog bespreekbaar maken met haar?
pi_156943954
Volgens mij ben je er al uit Chanty *)

Je schoonouders moeder Blue :')

Vliegen met S ging prima. Ze was toen 5½ maand en heeft het merendeel geslapen in een wiegje. Nu moet ik er niet aan denken om met haar in een vliegtuig te zitten :') :')
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:17:19 #244
52229 Chanty
pi_156943988
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:08 schreef Twinkle20 het volgende:
BE :')

Dit laat je toch wel mooi over die figuurlijke lekkere brede rug van je af glijden mag ik hopen? Je hebt hem niet voor niets :Y)

Chanty ... luister naar je gevoel!
Niet naar beloftes die je ooit aan anderen, in een totaal ander leven, hebt gegeven. Volgens mij weet je het antwoord al? :Y)
SPOILER
Exode :D _O- Arme jij :* Ik heb gelukkig geen hekel aan vliegen. Ik heb alleen een hekel aan anderen tot last zijn :@ En ik denk zomaar dat we dat gaan zijn :')
pi_156944047
blue je sm ik zou d'r wat aandoen.

chanty succes morgen

en kras ik zit in het dreumestopic maar ik heb heul geen dreumes meer, zelfs qua ud niet. :'( :{ ;(

Telt 2wk bij je ud optellen want de maximale draagtijd zo ongeveer ook????
pi_156944098
O en ik gaf vrijdag al aan dat Beertje Boaz niet zo in zijn hummetje was .. Inmiddels 4e dag op rij dikke koorts ;( ..
Wel gewoon naar gastouder mogen brengen en zolang ie kan spelen is het okay. Maar bed is draaaaaaaaamaaaaaaaaaa. Gisteren hele dag niet geslapen en vandaag? Geen idee .. Laten we het over de nachten maar effe niet hebben :') .. Vooral sneu zo, zielig ziek ventje. Hopen dat ie inmiddels over zijn dieptepunt heen is want nog een nacht met 2 uur slaap trek ik slecht :O
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:25:53 #247
52229 Chanty
pi_156944203
Blugh daar word je niet blij van nee ;( Beterschap voor je beertje
pi_156945636
Arme B. Ik heb het idee dat Stip ook ziek begint te worden. Vanochtend 38 graden en hij slaapt al 2 dagen overdag ineens 3 uur ipv 1,5 :o Edit: En ja hoor, vriend smst net dat hij hem met 39.2 uit bed plukt...

Wij zijn trouwens op het matje geroepen bij het kdv! Meneer heeft namelijk al meerdere keren gebeten en de helft van die keren was het bij hetzelfde kindje en die ouders hebben nu geklaagd. Ik ben eigenlijk nogal van het; Sja, het zijn dreumesjes. Als je dat weet zou ik ze wat extra in de gaten houden.

Maar we zullen zien... Hij doet het thuis namelijk niet echt, behalve als en toe een iets te enthousiaste knuffel, dus ik weet niet goed wat wij eraan moeten doen dat hij op het kdv bijt. Wat mij betreft doen ze hem gewoon even leuk met de peuters mee naar buiten ofzo, als de dreumessen binnen blijven. Dat helpt altijd bij energie verbranden en hij speelt schijnbaar wel erg leuk met de peuters.

BE :') Zitten je schoonouders wel als verliefde pubers aan elkaar of gebruikt ze hun liefdeloze bestaan als projectie op jullie? :P
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:44:40 #249
52229 Chanty
pi_156945773
Op het matje geroepen nog wel :{ Snap dat de ouders van dat kindje het vervelend vinden, maar het is inderdaad lastig om gedrag aan te pakken wat hij thuis niet vertoont. Volgens mij ligt er hier dan toch een taak van het kdv om erop te letten en Stip uit te leggen dat hij niet mag bijten als het gebeurt?
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:02:06 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156946132
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:44 schreef Chanty het volgende:
Op het matje geroepen nog wel :{ Snap dat de ouders van dat kindje het vervelend vinden, maar het is inderdaad lastig om gedrag aan te pakken wat hij thuis niet vertoont. Volgens mij ligt er hier dan toch een taak van het kdv om erop te letten en Stip uit te leggen dat hij niet mag bijten als het gebeurt?
Nou, dit dus :'). Ik vind dat zij op tijd moeten ingrijpen, wat kunnen jullie er aan doen als je er niet bij bent?
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')