Mag je nu drinken meenemen? Of na het inchecken gekocht?quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben geen JM maar ik heb inmiddels 3x met kindjes gevlogen, 1x met een baby van 10 maanden, 1x met een dreumes van 22 maanden en 1x met een baby van 9 en een peuter van euhh, 34 maanden. Wij hebben onze meisjes altijd prima kunnen vermaken op school eigenlijk. Ipad mee, magnetisch tekenbord mee, boekjes mee, veeeeel snacks (vooral druifjes en tomaatjes, kunnen ze lekker lang mee doen) en lekker drinken mee en een nieuw speelgoedje als cadeau als de verveling toeslaat. Maak je niet druk om herriespeelgoed want in zo'n vliegtuig is herrie genoeg om het speelgoed amper te horen
Als het voor een kind is wel. Dan mag alles ineensquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mag je nu drinken meenemen? Of na het inchecken gekocht?
Ipad: hebben we nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben geen JM maar ik heb inmiddels 3x met kindjes gevlogen, 1x met een baby van 10 maanden, 1x met een dreumes van 22 maanden en 1x met een baby van 9 en een peuter van euhh, 34 maanden. Wij hebben onze meisjes altijd prima kunnen vermaken op school eigenlijk. Ipad mee, magnetisch tekenbord mee, boekjes mee, veeeeel snacks (vooral druifjes en tomaatjes, kunnen ze lekker lang mee doen) en lekker drinken mee en een nieuw speelgoedje als cadeau als de verveling toeslaat. Maak je niet druk om herriespeelgoed want in zo'n vliegtuig is herrie genoeg om het speelgoed amper te horen
Dat is waar, maar ik zou me wel heel erg... mja... ik weet niet... een faalmoeder voelenquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Chanty, wat mij erg hielp was dat gedachte dat er echt een einde aan die vlucht komtAls het allemaal niet lukt om hem te vermaken/tevreden te houden dan is dat X uur heel vervelend maar daarna ben je er, heb je lekker vakantie en de mensen aan boord zie je nooit meer terug
^^quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Chanty, wat mij erg hielp was dat gedachte dat er echt een einde aan die vlucht komtAls het allemaal niet lukt om hem te vermaken/tevreden te houden dan is dat X uur heel vervelend maar daarna ben je er, heb je lekker vakantie en de mensen aan boord zie je nooit meer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door Chanty op 19-10-2015 19:03:09 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:28 schreef Chanty het volgende:
Ik zit ergens mee en ik weet dat jullie geen beslissing voor me kunnen nemen, maar ik ben wel benieuwd wat jullie zouden doen in mijn situatie. En wellicht helpt het mij om het hier gewoon eens neer te zetten. Niet quoten haal het later weer weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Magnetisch tekenbord is 2 euro bij de Wibra, dus dat is zo uit te proberenquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ipad: hebben we niet
Magnetisch tekenbord: ook niet en geloof dat Lucas dat ook nog niet boeiend vindt
Boekjes: heeft hij nooit lang interesse in; pagina 1, pagina 2, pagina 10 klaar!
Eten: daar laat hij zich al helemaal niet mee paaien
Herriespeelgoed: Er gaan dan wel wat toettoet auto's mee ja
Hij is nog wel een tijd zoet te houden met masha en de beer filmpjes maar die hebben ze vast niet in het vliegtuigKijken of we iets op de telefoon kunnen zetten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zou ik ook voor gaan, omdat ik ook denk aan die periode over 5 jaar als de kids groter zijn én aan mijn eigen uitdaging voor dan.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:46 schreef Skittles het volgende:
Ik zou het afmaken, omdat ego.
maar dat ben ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue jouw schoonmoeder![]()
Ik zou echt zo boos zijn
En dan niet even lekker tegen jullie zeggen. Ga je het nog bespreekbaar maken met haar?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:08 schreef Twinkle20 het volgende:
BE![]()
Dit laat je toch wel mooi over die figuurlijke lekkere brede rug van je af glijden mag ik hopen? Je hebt hem niet voor niets![]()
Chanty ... luister naar je gevoel!
Niet naar beloftes die je ooit aan anderen, in een totaal ander leven, hebt gegeven. Volgens mij weet je het antwoord al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exode![]()
Arme jij
Ik heb gelukkig geen hekel aan vliegen. Ik heb alleen een hekel aan anderen tot last zijn
En ik denk zomaar dat we dat gaan zijn
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Nou, dit dusquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:44 schreef Chanty het volgende:
Op het matje geroepen nog welSnap dat de ouders van dat kindje het vervelend vinden, maar het is inderdaad lastig om gedrag aan te pakken wat hij thuis niet vertoont. Volgens mij ligt er hier dan toch een taak van het kdv om erop te letten en Stip uit te leggen dat hij niet mag bijten als het gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |