quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:11 schreef mrspoeZ het volgende:
Verdorie. Op MP een fitbit charge gekocht, dacht ik. Krijg ik net het pakje binnen, is het een flex. Die heb ik al eentje en ik wilde een upgrade want horloge.
Met een iPhone kun je een hoop van die shit ook al doen volgens mij, die heeft ook zo'n health ding voor stappen en weetikveelwat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:53 schreef MutedFaith het volgende:
Waar gebruiken jullie die fitbit zoal voor dan?
Een deel van mij wil er stiekem ook een hebben, terwijl een ander deel zich afvraagt wat ik er dan mee zou moeten doen..
Als simpele stappenteller.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:53 schreef MutedFaith het volgende:
Een deel van mij wil er stiekem ook een hebben, terwijl een ander deel zich afvraagt wat ik er dan mee zou moeten doen..
Ik gebruik hem als horloge en stappenteller, en hij houdt actieve minuten bij en hoeveel je verbrand hebt (obv hartslag). Dan weet ik gewoon wat beter hoe ver ik kan gaan op een dag. Hoeveel ik eet weet ik meestal aardig te schatten. Zelfs als ik voor mijn gevoel bizar veel eet, zoals gisteren (sportdag), zit ik op 2300 of zo. Als ik normaal eet rond de 1700. Maar met beweging vind ik het veel lastiger schatten hoe (in) actief ik ben.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:53 schreef MutedFaith het volgende:
Netjesquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:00 schreef LadyOracle het volgende:
Zoals te verwachten na mijn 85 van gisteren: vandaag 84.7.*stuiter*
Alleen loop je dan steeds maar met je telefoon te leurenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met een iPhone kun je een hoop van die shit ook al doen volgens mij, die heeft ook zo'n health ding voor stappen en weetikveelwat.
De flex wel jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:05 schreef MutedFaith het volgende:
Dat zijn inderdaad allemaal dingen die ik ook met mn telefoon kan..
Is zoeen fitbit een beetje water, schok en stoot bestendig? Als in: Zou ik m tijdens t sporten om kunnen houden?
Mijn Gear HR draag ik de hele dag, ook met sporten en slapen. Alleen kan ie niet tegen water.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:05 schreef MutedFaith het volgende:
Dat zijn inderdaad allemaal dingen die ik ook met mn telefoon kan..
Is zoeen fitbit een beetje water, schok en stoot bestendig? Als in: Zou ik m tijdens t sporten om kunnen houden?
M'n telefoon zit standaard in m'n kontzakquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen loop je dan steeds maar met je telefoon te leurenIk vind dat zelf niet handig. In huis en op mijn werk hoef ik dat ding niet steeds in mijn zak te hebben.
ik heb geen kontzakken in mijn jurk, dus een charge HR om mijn pols. Overigens is mijn iPhone zo antiek dattie nog niet aan stappentellen doetquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
M'n telefoon zit standaard in m'n kontzakdus dat werkt prima hier
Jaaaa.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil geen fitbit. Ik sla al door in mijn calorieenbeheersing, ik hoef er niet nog een obsessie bij
Lekker sarabi!
En LO ook een low! ghehehe!
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:10 schreef MutedFaith het volgende:
Ik wil dit jaar nog onder de 75. En dan ben ik klaar.
so true!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dan begint het pas.. op gewicht blijven!!
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:04 schreef Sjeen het volgende:
Genieten van een afgemeten portie M&M's, ik kan het
Ik denk dat het voor mij geen issue meer is eigenlijk. De reden dat ik aangekomen ben en moeite had met afvallen is verdwenen. Mijn leven is veranderd, ik zit veel beter in mijn vel en als ik dat niet zit, ga ik tegenwoordig naar de sportschool in plaats van naar de supermarkt voor een bak Tiramisu. Ik denk dat ik wel moeite ga krijgen met weer meer gaan eten als ik eenmaal niet meer hoef af te vallen, zowel het daadwerkelijke naar binnen werken als geestelijk, omdat ik dan zo gewend ben aan die 1500-1600 kcal en bang zou zijn weer aan te komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dan begint het pas.. op gewicht blijven!!
Dat is toch juist het hele probleem? Dat laatste?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:39 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij geen issue meer is eigenlijk. De reden dat ik aangekomen ben en moeite had met afvallen is verdwenen. Mijn leven is veranderd, ik zit veel beter in mijn vel en als ik dat niet zit, ga ik tegenwoordig naar de sportschool in plaats van naar de supermarkt voor een bak Tiramisu. Ik denk dat ik wel moeite ga krijgen met weer meer gaan eten als ik eenmaal niet meer hoef af te vallen, zowel het daadwerkelijke naar binnen werken als geestelijk, omdat ik dan zo gewend ben aan die 1500-1600 kcal en bang zou zijn weer aan te komen.
Dat is wel jammer inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou willen dat ik vis zou lusten. Dat zou veel schelen in de keuze van magere recepten. Maar helaas. M'n vriend houdt er ook niet van, dat scheelt.
Ja, wij ook hoor. Zeer regelmatig vegaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel jammer inderdaad.
Ik merk dat ik de laatste tijd wel vaak vega eet, dat helpt ook wel met magere recepten te vinden.
Ah, thnx! Niks voor mij denk ik. Wat ik tot dusver zie heeft voor mij teveel kcals voor een tussendoortje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ziet er goed uit sarabi!
Xm: www.biteswelove.nl
Ik vond gisteren 100gr al zo weinigquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar kipfilet, varkenshaas en biefstuk bevatten ook niet zo veel.
Wat nog beter helpt: eet niet meer dan 70 gram vlees per dag. Meer heb je zeker niet nodig.
Ik heb nog niet gekeken, maar Next verkoopt ook mode voor lange vrouwen. Asos ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:14 schreef Shandaly het volgende:
Nadeel van afvallen: kleding past niet meer![]()
M'n gewone kleding gaat nog wel, maar ik haalde vorige week mijn winterjas weer van zolder... en die hangt als een zak om me heen.Nog maar 1 winter mee gedaan, bah.
En mijn zoektocht naar een nieuwe winterjas is ook nog zonder resultaat. Meeste zijn niet gemaakt voor vrouwen langer dan 1m80 ofzo. Ik kreeg vandaag twee jassen binnen die ik via Bonprix had besteld, maar de leukste lijkt driekwart mouwen te hebben bij mij... de andere zóu eventueel wel kunnen qua mouw, maar houdt niet over, en is qua kleur ook wat flets... lichtgrijs, ik had donkerder verwacht nav het plaatje.
Iemand tips voor winterjassen voor lange armen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik hou van King Louie, 14 kilo afvallen is nauwelijks een probleem met veel van mijn jurkjes. En een stuk of drie ga ik laten innemen.
Verdeurie, nu zat ik op de site van Bever te spieken en zie ik een mooie jas terwijl ik die niet nodig hebquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een mooie jas gezien bij Bever die ik wellicht ga kopen..![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Heb nog een goede winterjas (een met een uitritsbare donsjas) maar die zit bovenaan wat ruim en te lange mouwen als de binnenjas er niet in zit. Het is een lang parkamodel en als ik niet maat L had gekocht kon hij niet over mijn heupen dicht. Van boven ben ik nu écht geen L meer en hij zit dus erg wijd nu.. Met binnenjas vult het goed op maar die is zó warm, dat is echt meer voor echt goede vrieskou!Dus maar een beetje een tussenmodel er bij.
![]()
Lijstje:
O: 3 crackers met kaas (290)
L: pastapaprikasalde met geitenkaas (375)
D: lasagne (880)
T: restje kaas opgesnoept (280)
Maakt 1825. Prima.
Ja.. dat heb ik dus ook altijd met die sitequote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Verdeurie, nu zat ik op de site van Bever te spieken en zie ik een mooie jas terwijl ik die niet nodig heb![]()
Die die jij liet zien is trouwens ook mooi!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. dat heb ik dus ook altijd met die site
Welke heb jij op het oog??quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die die jij liet zien is trouwens ook mooi!
Ik ga even bedenken of ik het voor mezelf kan verantwoorden (ik wou nog een zwarte winterjas, toch...?)
Deesquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welke heb jij op het oog??
Ik moet nog wel gaan passen, misschien zit hij wel helemaal niet goed en zoMaar hij lijkt me tof. Wax spul..
Te weinig eten omdat je bang bent aan te komen is volgens mij niet het probleem wat de meeste mensen hebben. De meeste mensen komen juist weer aan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is toch juist het hele probleem? Dat laatste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halloumiquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
O: oats met banaan en rozijnen (staat nu in de popty ping)
L: misschien iets van een halloumisalade, even kijken wat er verder nog in huis ligt behalve halloumi
T: gekookt eitje
B/S: uurtje fitness pilates
D: nasiachtige combinatie van rijst, groente en pindasaus. Maar het mag eigenlijk geen nasi heten.
Zo nog even chillen, voor zover mogelijk met de werklui in huisen dan naar m'n veldwerk, even 'rust'
Ja. Ook.quote:
*boks*quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ook.
En slappe oksels, slappe dijbenen, slappe buik. Mehhh.
Als het hangt zie je wel goed m'n spieren, dat dan weer wel.
Doet het zeer aan de zijkanten/onder/boven je knie of van binnen onder je knieschijf? Als het geïrriteerd voelt, zou ik even rust houden tot het minder is. Anders zou ik alleen rustig wandelen en beginnen met wat spierversterkende oefeningen zodat je in de toekomst wat minder snel last krijgt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Nu toch echt last van mijn knievooral met de trap af lopen.
Komende dagen maar even rust en in het weekend mss op de hometrainer en/of wandelen (ookal denk ik juist dat het daardoor komt).
Boven mijn knie (wat een heel klein beetje doorloopt naar op mijn knie)quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:35 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Doet het zeer aan de zijkanten/onder/boven je knie of van binnen onder je knieschijf? Als het geïrriteerd voelt, zou ik even rust houden tot het minder is. Anders zou ik alleen rustig wandelen en beginnen met wat spierversterkende oefeningen zodat je in de toekomst wat minder snel last krijgt.
dat is miljardmiloendthunderveel zelfsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Ja
Ik ben nu officieel 34 kg kwijtDat is echt thunderveel
De mijne niet zo. Veel onverteerde zooi en zulks.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dank. Ik vond mijn drollen vanochtend ook erg mooi
Jij hoeft ook niet zoveel hequote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat is miljardmiloendthunderveel zelfs![]()
![]()
Ik vind mijn 5 kilo al veel![]()
Mais?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De mijne niet zo. Veel onverteerde zooi en zulks.
Gisteren niet.quote:
True.. ben al bijna op streef zelfs.. en dan zou een extra 5 nog leuk zijn maar niet noodzakelijk.quote:
Van 'bijna op streef' word ik wel jaloers hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
True.. ben al bijna op streef zelfs.. en dan zou een extra 5 nog leuk zijn maar niet noodzakelijk.
In verhouding ben jij dan net zo ver ongeveerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Van 'bijna op streef' word ik wel jaloers hoor.
Ik wil eigenlijk nog wel 20 kg.
Ik heb geen concrete doelen gehad. Of nou ja, onder de 120, onder de 110, dat soort dingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In verhouding ben jij dan net zo ver ongeveer![]()
Hoe zien jou doelen er uit dan? Wat was je eerste doel en de volgende en zo??
Ik snap emquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geen concrete doelen gehad. Of nou ja, onder de 120, onder de 110, dat soort dingen.
Maar geen concreet einddoel behalve 'gezond'. Voor nu ben ik nog niet blij (en nog te dik) dus dat nietconcrete doel is ook nog steeds niet bereikt. Ik heb geen cijfer waarbij ik instant gelukkig zou zijn. Misschien komt dat nog.
Eerst maar eens onder de 90, dan naar een gezond BMI, dan onder de 80 en dan gaan we wel reviewen.
Ik wil in ieder geval nog sterker en strakker worden
Godsamme je hebt gelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik snap emVolgens mij best een gezonde manier van doelen stellen in dit geval.
Niet blind staren op cijfertjes.
En ik vrees alleen wel dat je gezond BMI later komt dan onder de 80..
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Godsamme je hebt gelijk.
Maak er dan maar van 'uit de morbide obesitas'
Ik vind BMI ook niet zaligmakend, maar ik zou wel uit de 'gevarenzone' willen, als doelquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
lijkt me een goed eerste harde doelstelling
![]()
Ik zit met mijn 78,5 en 172-174 ook niet binnen de gezonde scores qua bmi helaas
Nee zeker niet! Ik weet niet eens of ik gezond bmi ga en wil halen.. dan zou ik <74 moeten wegen. Kan wel hoor.. maar hou ik dat ook vol en wordt ik daar gelukkiger/gezonder van dan als ik rond de 75 blijf hangen?? Ik vermoed van nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind BMI ook niet zaligmakend, maar ik zou wel uit de 'gevarenzone' willen, als doel
Volgens mij ben ik uit de categorie 'morbide obesitas' als ik minder dan 88/87 kg weeg.
Nou, precies.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Ik weet niet eens of ik gezond bmi ga en wil halen.. dan zou ik <74 moeten wegen. Kan wel hoor.. maar hou ik dat ook vol en wordt ik daar gelukkiger/gezonder van dan als ik rond de 75 blijf hangen?? Ik vermoed van nietEn mocht dat wel lukken is het vooral gewoon mooi meegenomen.
Ja dat is wel een goede idd..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, precies.
Voorlopig ga ik vooral zo door als nu. 3 x per week sporten, 1800 kcal.
Ben ook wel benieuwd waar, als ik dit blijft doen, het stopt zeg maar. Wanneer ik 'extra' mijn best moet gaan doen om gewicht te verliezen.
Correct.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goede idd..Ik ben ook benieuwd.
Ik dacht zelf even die plek gevonden te hebben maar zak nu toch weer verder..
Het mooie is dat ik (en jij ook geloof ik) weet dat die verhouding goed te doen is en goed vol te houden is (bij mij met iets minder sport). Dus daar het maximale uithalen moet ons lukken!
Ja, nieuwe stofwisseling en energiehuishouding instellen en zo.. hoort er bij.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Correct.
Ik sport ook wel eens 2 x per week, eet ook wel eens 1600 of 2400 kcal. En ik zak nog steeds. De afgelopen 2/3 maanden wat minder hard, maar dat is ook prima. Ik vind het niet gek dat mijn lijf moest wennen aan mijn nieuwe lijf, zeg maar.
Ik ook. Helaas is hier de werkelijkheid dat mijn - toch al niet ruime - boobies wegsmelten als sneeuw voor de zon als ik echt richting de 80 ga.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:07 schreef LadyOracle het volgende:
Voor die 35% zou ik meteen tekenen!
Ik op 45 ongeveer,volgens mijn weegschaal. Vroeger op vijftig, maar gelukkig had ik geen te kleine bikini. :-pquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit nu op 38% denk ik. Bij m'n laatste weging was het 39 en een beetje. Als ik naar de plaatjes kijk is dat wel accuraat.
Ik weet niet of ik daar per se foto's van wil zienquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mis het model met te veel huid voor dr postuur
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Hoezee.
En gefeliciteerd Maria!
*boks*quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit nu op 38% denk ik. Bij m'n laatste weging was het 39 en een beetje. Als ik naar de plaatjes kijk is dat wel accuraat.
Dat dacht ik ook altijd he. Maar volgens mij wordt ons beeld toch ook vaak vertekend door de media enzo. Ik heb écht geen grote borsten (vind ze 'klein' lijken), maar mijn bh-maat is 70C. En dat zit perfect. Denk dat dat bij jou dus vast ook mee zal vallenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook. Helaas is hier de werkelijkheid dat mijn - toch al niet ruime - boobies wegsmelten als sneeuw voor de zon als ik echt richting de 80 ga.
Suffie. .. op dat filmpje ben je echt zo leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja coco, dat herken ik wel. Wat ik ook eigenlijk best disturbing vind is dat ik op foto's van mezelf altijd eerst ga kijken of ik mijn buik wel goed inhoud. Op een filmpje gemaakt van het kaarsje uitblazen op mauwtjes verjaardag zie ik alleen die vetrol die ik niet intrek. Ik zoek eigenlijk de hele dag bevestiging en dat zou ik zó graag loslaten.
Maar ja, ik denk stiekem ook dat een platte buik hier nooit gaat gebeuren en dat er dus áltijd wel een rol te zien zal zijn.
Misschien moet ik es met een psycholoog gaan praten
Dat loslaten dus iddquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja coco, dat herken ik wel. Wat ik ook eigenlijk best disturbing vind is dat ik op foto's van mezelf altijd eerst ga kijken of ik mijn buik wel goed inhoud. Op een filmpje gemaakt van het kaarsje uitblazen op mauwtjes verjaardag zie ik alleen die vetrol die ik niet intrek. Ik zoek eigenlijk de hele dag bevestiging en dat zou ik zó graag loslaten.
Maar ja, ik denk stiekem ook dat een platte buik hier nooit gaat gebeuren en dat er dus áltijd wel een rol te zien zal zijn.
Misschien moet ik es met een psycholoog gaan praten
Dankzij MFP heb ik er wel verdomd weinig salami in gedaan. En een beetje halloumi (en geen dressing). Had eerst het dubbele aan salami afgesneden, een hele 30 gram, maar daar schrok ik toch wel vanquote:
oh ja, daar ben ik van overtuigd! En je eigen rollen lijken ook altijd zes keer dikker en he eigen rimpels zes keer dieper dan die van een anderquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Deze link op Reddit bedoel ik!
Foto's van (gespierde) mensen met hun buikspieren aangespannen, en in rust. Dat vond ik echt een beetje een eye opener. Want zelfs die getrainde mensen lijken nog een soort buikje te hebben als ze hun spieren niet (licht) aanspannen.
Ik denk dat je in de media bijna altijd alleen de perfecte foto's van mensen te zien krijgt, waardoor 'normaal' eigenlijk verre van normaal is.. En mijn zelfbeeld wordt daar toch wel door beïnvloed.
Was er niet een sportster die kort geleden prachtig in ene tijdschrift stond, die liet zien hoe ze er vlak na die foto's echt uit zag. Dus met buikje en putjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Deze link op Reddit bedoel ik!
Foto's van (gespierde) mensen met hun buikspieren aangespannen, en in rust. Dat vond ik echt een beetje een eye opener. Want zelfs die getrainde mensen lijken nog een soort buikje te hebben als ze hun spieren niet (licht) aanspannen.
Ik denk dat je in de media bijna altijd alleen de perfecte foto's van mensen te zien krijgt, waardoor 'normaal' eigenlijk verre van normaal is.. En mijn zelfbeeld wordt daar toch wel door beïnvloed.
Dat. Kleding doet zoveel...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:37 schreef Lonaa het volgende:
Mijn zelfbeeld wordt wel behoorlijk beinvloed als ik geen kleren mee aan heb en ik alles zie hangen en rimpelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |