Wat gek dat A met haar 78 cm nog zoveel overheeft! Zou het per kleur verschillenquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nou de 74/80 is redelijk pas hierhet is vooral erg breed. Mauw is 76,5 centimeter en ze moet geen spurtje krijgen
98? Typfout zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:03 schreef elamanilo het volgende:
Iemand tips voor nachtjaponnetjes in maat 98, voor een schappelijke prijs?
Mja, ponnetjes kunnen wel in een grote maat dacht ik, voor kleding is 98 nog echt erg te groot jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfiewquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:41 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Mja, ponnetjes kunnen wel in een grote maat dacht ik, voor kleding is 98 nog echt erg te groot ja![]()
Moet ik nog even voor je kijken hier? Welke wou je hebben?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:03 schreef L-E het volgende:
Ik wilde ook een pak, maar ze waren op hier. Boehoe
Ik zag het ook voorbijkomen en wilde SQ nog inlichtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:55 schreef mousemicky het volgende:
Al die lidl jasjes![]()
Zijn er hier nog 4ff liefhebbers die een zoon/dochter hebben die het leuk vindt om mee te doen aan de shoot voor de nieuwe collectie? Ik zag op de facebookpagina dat ze kinderen zoeken met maat 74/80, 86/92 of 110/116. Eind deze maand in Eindhoven: https://www.facebook.com/4funkyflavours?fref=nf.
Hoewel ik de kleding leuk vind, vindtmijn zoon stilstaan voor de foto absoluut niet leuk, dus dat gaat m niet worden
Dat is lief, maar met verzendkosten wordt het toch nog best een prijzig pak en ik vind de prijs juist zo fijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet ik nog even voor je kijken hier? Welke wou je hebben?
ik vind ze klein vallen, zeker na 1 keer wassen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:35 schreef Malteser het volgende:
De maillots van de Hema gaan op enkele kledingmaat zag ik. Iemand een idee hoe ze vallen (op maat, groot of klein)?
Klein idd. Ik koop altijd een maat groterquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:35 schreef Malteser het volgende:
De maillots van de Hema gaan op enkele kledingmaat zag ik. Iemand een idee hoe ze vallen (op maat, groot of klein)?
Voor op de fiets en in de wagen is een skipak heerlijk. In de doek/zak vond ik het te dik, wij hadden een 'gewoon' winterpak dan (dus zonder het michelin-idee).quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:26 schreef Risu het volgende:
Is zo'n skipakje nou ook handig voor een kindje wat nog lang niet loopt?
Ze zit voornamelijk in de wagen, met een lekker warme zak. En over 2 maanden af en toe op de fiets, voorop. (En als we met de fiets gaan, neem ik de tula ook mee, tenzij boodschappen want karretje.)
Voor op de fiets lijkt het me wel lekker, maar ik weet niet welke maat ze over twee maanden heeft. En heeft een gewone jas dan wel zin? Of kan ik dan misschien beter een skipak in losse delen kopen.
Als ze nou kon lopen, had ik er al een in huis gehaald.
Ik had het heul gemist! En da's hier om de hoek, dus ik heb gemaildquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zag het ook voorbijkomen en wilde SQ nog inlichten
Ik vind het wel wat voor Sil (maar maat komt niet uit aangezien alles zo klein valt) en dat ik Suus haar 4ff outfits heb verkocht zegt wel genoeg
Vind het wel leuk dat ze zo werven.
Wat leuk!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 07:00 schreef Hilmo het volgende:
Leuke pakken zeg! Ik heb via marktplaats al een skipak gekocht, maat 86. Binnenkort maar eens passen.
De ebay slofjes die me hier werden aangeraden in maat 6-12 maanden heb ik binnen gekregen. Ik had de goedkoopste gekocht (4 euro geloof ik, met aapjes erop) om te kijken hoe ze vallen. Ze passen nu perfect (geen extreem grote voeten) en heerlijk zacht materiaal en knellen niet zoals de Oxxy slofjes
Ik heb ze ookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:04 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Wat leuk!Hebben ze een ruwe onderkant? (mijn baby tijgert graag en zet zich af). Hoeveel cm is de zool lang? (Heb je zin om te meten?
). Heb je een link? Sorry voor alle vragen
Wil ik vanavond wel even doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:05 schreef AwayTL het volgende:
Zijn er ook mensen die willen opmeten? Frans heeft best grote voetendus ben dan benieuwd of ik ook 6-12 maand nodig heb.
Oh dankje! Mijn dochter leeft op grote voetquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:08 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb ze ook
Het zijn slofjes van Carozoo (even zoeken in eBay, je hebt heel heel heel veel verschillende). Onderkant is van opgeruwd leer, geen nopjes ofzo, maar ik denk dat tijgeren er prima mee gaat.
Top thnxquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wil ik vanavond wel even doen.
Volgens mij zijn de mijnes 12 cm. Ik zal meten als 't jong wakker is. Ben er van overtuigd dat AL die sloffen uit dezelfde fabriek komen namelijk en dat t merk dus niet uitmaaktquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:05 schreef AwayTL het volgende:
Zijn er ook mensen die willen opmeten? Frans heeft best grote voetendus ben dan benieuwd of ik ook 6-12 maand nodig heb.
Action heeft een aantal kleurenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:24 schreef mousemicky het volgende:
Weet er iemand een goed adresje voor effen (stretch)longsleeves in jongenskleuren (donkerblauw, wit, lichtgrijs, zwart, antraciet, knalrood), maat 56? Echt helemaal uni dus, geen printjes/ logo's etc.
De voorraad van de Hema hier is beperkt, en daar gaan ze opeens pas vanaf maat 62 (eerder waren ze er wel kleiner, want toen heb ik er 1 gekocht in donkerblauw). En ik heb ze nu nodig, want veel toffe broekjes, maar geen bijpassende shirts
Even googelen op Babybugz!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:24 schreef mousemicky het volgende:
Weet er iemand een goed adresje voor effen (stretch)longsleeves in jongenskleuren (donkerblauw, wit, lichtgrijs, zwart, antraciet, knalrood), maat 56? Echt helemaal uni dus, geen printjes/ logo's etc.
De voorraad van de Hema hier is beperkt, en daar gaan ze opeens pas vanaf maat 62 (eerder waren ze er wel kleiner, want toen heb ik er 1 gekocht in donkerblauw). En ik heb ze nu nodig, want veel toffe broekjes, maar geen bijpassende shirts
Action vallen de meisjesshirts wel lekker smal. Wel een maat groter nemen als je de jongens variant pakt, valt kort.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef mousemicky het volgende:
Dank voor de tips. Ik ga kijken of ik de moed kan opbrengen om de action eens in te gaan, ik heb zo'n grafhekel aan die winkel... Maar H&M moet lukken, en ik ga googlen
Volgens mij heb je al reacties, maar Carozoo inderdaad, veel verschillende soorten. Ik heb de bruine met aapjes, want die waren het goedkoopst. Even goed kijken naar de prijzen, die verschillen onderling. Duurde wel lang, een paar weken ofzo met verzenden. Suede achtige onderkant. Kruipen en stappen gaat er prima mee. 6-12 maanden heb ik gedaan dit keer, de maattabel gaf die bij ons als beste aan (voet was toen ong 11 cm). De zool is 12,5 cm lang (net opgemeten voor jequote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:04 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Wat leuk!Hebben ze een ruwe onderkant? (mijn baby tijgert graag en zet zich af). Hoeveel cm is de zool lang? (Heb je zin om te meten?
). Heb je een link? Sorry voor alle vragen
Ah oké, dank je. PayPal zeg je? Heb ik ook al nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon alleen "buy it now" artikelen kopenhet is dan net als een webshop. Je mķet het wel kopen als je op "buy now" klikt trouwens. En je hebt PayPal nodig om te betalen
Dan zal ik me daar eerst eens in verdiepen. Thanks!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Paypal is sowieso erg handig om aan te maken als je met enige regelmaat online shopt![]()
Makkelijk betalen, al je aankopen verzekerd. Dus niet alleen voor ebay!
Paypal heeft nu ook als extra feature dat ze retourkosten vergoeden, ookal doet de webshop dat niet, dus ik gebruik het overal voor (ook binnen Nederland). Mijn paypal account is gekoppeld aan mijn creditcard, maar je kunt m ook gewoon koppelen aan je bankrekening.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:02 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dan zal ik me daar eerst eens in verdiepen. Thanks!
Ik vind dit wel een goede disclaimer voor het hele topic trouwensquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:05 schreef mousemicky het volgende:
Disclaimer: ik wil niet verantwoordelijk gehouden worden voor extreme shopuitgaven door een nieuwe eBay of PayPal verslaving natuurlijk. Geniet, maat shop met mate enzo
Dankje! Lief van jequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:09 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al reacties, maar Carozoo inderdaad, veel verschillende soorten. Ik heb de bruine met aapjes, want die waren het goedkoopst. Even goed kijken naar de prijzen, die verschillen onderling. Duurde wel lang, een paar weken ofzo met verzenden. Suede achtige onderkant. Kruipen en stappen gaat er prima mee. 6-12 maanden heb ik gedaan dit keer, de maattabel gaf die bij ons als beste aan (voet was toen ong 11 cm). De zool is 12,5 cm lang (net opgemeten voor je
Ik lees nu dat er ook gevoerde zijn?? Ooeeeh die moet ik zoeken. Er zat wel op de verpakking een vreemde sticker met dat dit product niet voldoet aan de Europese normen ofzo...
Apart he, dat al die slofjes zo enorm op elkaar lijken. Aapies dacht ik ook al terug te zien inderdaad. Ik ga eens zoeken om die gevoerde dingetjes. Zijn die er ook voor jongens? Dan pak ik voor de winter een maat groter. Op deze dunnere kan hij nu heerlijk stappen en kruipen en dan nog extra de gevoerde (afhankelijk van de prijs, maar daar mag ik niet over klagen eigenlijk hahah).
Vergelijk wel meerdere advertenties als je eenmaal het schoentje hebt gevonden want ik zie nu tussen de warme gevoerde slofjes (maar 4 soorten heb ik gevonden), ook al een euro verschil, terwijl het gewoon dezelfde aanbieder is. Dus tip van flip!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:05 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Paypal heeft nu ook als extra feature dat ze retourkosten vergoeden, ookal doet de webshop dat niet, dus ik gebruik het overal voor (ook binnen Nederland). Mijn paypal account is gekoppeld aan mijn creditcard, maar je kunt m ook gewoon koppelen aan je bankrekening.
Disclaimer: ik wil niet verantwoordelijk gehouden worden voor extreme shopuitgaven door een nieuwe eBay of PayPal verslaving natuurlijk. Geniet, maat shop met mate enzo
Aliexpress heeft ook veeeel keuze in slofjes/winterbootsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:49 schreef Malteser het volgende:
Die slofjes waar iedereen over schrijft. Dat werkt via Ebay? Iemand die me uit kan leggen hoe Ebay werkt? Ik kom net onder een enorme steen vandaan.
Heb je een merk oid waar ik op kan zoeken op aliexpress? Ik vind dat altijd zo waardeloos zoeken. Dat andere merk van slofjes heb ik daar opgeslagen, ze zijn inderdaad ook in grotere maten 6 euro. Dat is niet gek. Wel duurt het inderdaad lang en ik heb eens (iets anders) nooit ontvangen. Zit nu in het retour geld proces, benieuwd hoe dat gaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Aliexpress heeft ook veeeel keuze in slofjes/winterboots
Dat is simpeler;betalen kan gewoon via Ideal.
Ik vind het echt zalig kopen <3 (nadeel is dat het paar weken kan duren voordat je t hebt. Snelste wat ik tot nu toe binnen kreeg was er al binnen 10 dagen)
Dank voor de tip. Ik zal me er eens in verdiepen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Aliexpress heeft ook veeeel keuze in slofjes/winterboots
Dat is simpeler;betalen kan gewoon via Ideal.
Ik vind het echt zalig kopen <3 (nadeel is dat het paar weken kan duren voordat je t hebt. Snelste wat ik tot nu toe binnen kreeg was er al binnen 10 dagen)
Ik durf te beweren dat die shirtjes van de Hema ook vrij groot vallenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:49 schreef mousemicky het volgende:
Ik moest even naar de stad voor effen longsleeves...
Ik kom thuis met een Maxomorra strikmutsje met pinguins, en een superschattige blauwe trui en wollige legging van ZaraDie longsleeves heb ik nog steeds niet
Die Zara trui valt belachelijk klein trouwens. Ik had een Hema shirtje mee ter vergelijk. Zara maat 68 = Hema maat 50/56![]()
Ja echte schoentjes zijn we nog niet aan toe, maar ik krijg van mijn tante voor Melba's verjaardag babypaws (allez, ik krijg geld, en ik mag ze uitzoeken, twee paarquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:38 schreef Dot. het volgende:
Stip heeft ook een hoge wreef en die is van Lodger slofjes naar van die soksloffen van de H&M naar Bunnies gegaan. Ik vond al die Aapie-achtige slofjes niet zo mooi![]()
En die H&M soksloffen hebben ook een echt leren zooltje, niet zoals die van de Hema.
Waar waar waar?? Daar in het zijstraatje van de Heuvelstraat? Ik weet die namen nooit...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:48 schreef mousemicky het volgende:
Deze: https://dragenenzo.nl/winkel/sale/maxomorra-mutsje-pinguin/
Er zit hier in de stad een schattig kinderkleding en speelgoedwinkeltje wat dus ook Maxomorra verkoopt. Omdat ik gefrustreerd was over afvallend muts in doek liep ik even binnen, en even later dus naar buiten met dit mutsje. Hij staat F. heel schattig, en is gevoerd met fijn verlours
Die zijn idd wel leuk jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja echte schoentjes zijn we nog niet aan toe, maar ik krijg van mijn tante voor Melba's verjaardag babypaws (allez, ik krijg geld, en ik mag ze uitzoeken, twee paar)
Ik denk dat ik deze neem, vind ze wel leuk ook
[ afbeelding ]
Weet jij of deze ook ruim genoeg zijn bij de wreef?
[ afbeelding ]
Zara mini valt heel klein, maar Zara boy (of girl) valt dan weer wat groter. Dus maat 68 /3-6 maanden van Zara kan ook al heel verschillend vallen. En daarnaast heb ik ook nog wat shirtjes van Zara boy die in dezelfde maat heel verschillend vallen, echt zo raar die maten daar...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:49 schreef mousemicky het volgende:
Ik moest even naar de stad voor effen longsleeves...
Ik kom thuis met een Maxomorra strikmutsje met pinguins, en een superschattige blauwe trui en wollige legging van ZaraDie longsleeves heb ik nog steeds niet
Die Zara trui valt belachelijk klein trouwens. Ik had een Hema shirtje mee ter vergelijk. Zara maat 68 = Hema maat 50/56![]()
Ja, bij Wiegjez (http://www.wiegjez.nl/), er staat altijd een bord met ooievaar in de Heuvelstraat als ze open zijn, adres is Langestraat 176.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Waar waar waar?? Daar in het zijstraatje van de Heuvelstraat? Ik weet die namen nooit...
Weet ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:52 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Zara mini valt heel klein, maar Zara boy (of girl) valt dan weer wat groter. Dus maat 68 /3-6 maanden van Zara kan ook al heel verschillend vallen. En daarnaast heb ik ook nog wat shirtjes van Zara boy die in dezelfde maat heel verschillend vallen, echt zo raar die maten daar...
Ja die bedoelde ik. Dat is zo'n tof winkeltjequote:Op zondag 25 oktober 2015 10:34 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ja, bij Wiegjez (http://www.wiegjez.nl/), er staat altijd een bord met ooievaar in de Heuvelstraat als ze open zijn, adres is Langestraat 176.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de voorkant van die tof, had m bijna al besteld voor J, maar de achterkant vind ik niet zoquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:32 schreef Cathmar het volgende:
Mijn meisje (maat 98) wil een Dino shirt![]()
Ik heb deze al op t oog
[ afbeelding ]
Maar heeft iemand nog een dino shirt/trui in gedachten die ook leuk is voor meisjes? Liefst geen enorme explosie aan print of tekst.
De achterkant?? Whoeps, nog niet gezienquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vind de voorkant van die tof, had m bijna al besteld voor J, maar de achterkant vind ik niet zo
Moet t een shirt/ longsleeve of trui zijn? Of maakt t niet uit?
Zo cute!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jurkje besteld voor mini's verjaardag![]()
[ afbeelding ]
En deze omdat ik hem voor 12,50 niet kon laten liggen.
Hey! Had jij niet nog meidenkleding 80/86/92 in de aanbieding?quote:
Primark?quote:Op maandag 2 november 2015 19:48 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huismus is dol op dit pak en heeft hem het liefst dag en nacht aan.
Iemand tips waar ik zoiets kan vinden? Bv Hema onsies zijn wat strakker en denk dat het meer het slobber-deken-gevoel is dat ze zo fijn vind.
Van de week waren er fleece onesies bij de Jumbo te koop.quote:Op maandag 2 november 2015 19:48 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand tips waar ik zoiets kan vinden? Bv Hema onsies zijn wat strakker en denk dat het meer het slobber-deken-gevoel is dat ze zo fijn vind.
Komende week heeft lidl onesies in de aanbieding! tm maat 140.quote:Op maandag 2 november 2015 19:48 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |