abonnement Unibet Coolblue
pi_157025053
Jurkje besteld voor mini's verjaardag O+



En deze omdat ik hem voor 12,50 niet kon laten liggen.
pi_157026035
Leuk ophelia
pi_157027204
wat een schatje dat jurkje ♡
:)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 21:51:39 #154
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_157028889
Dat jurkje O+
De hals lijkt me wel heel chinees hoog gesloten, ben benieuwd hoe die er op een kind uitziet :)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:02:05 #155
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157029369
Super leuk jurkje!
pi_157035096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:04 schreef Rawedni het volgende:

[..]

Wat leuk! *O* Hebben ze een ruwe onderkant? (mijn baby tijgert graag en zet zich af). Hoeveel cm is de zool lang? (Heb je zin om te meten? :P). Heb je een link? Sorry voor alle vragen :@
Volgens mij heb je al reacties, maar Carozoo inderdaad, veel verschillende soorten. Ik heb de bruine met aapjes, want die waren het goedkoopst. Even goed kijken naar de prijzen, die verschillen onderling. Duurde wel lang, een paar weken ofzo met verzenden. Suede achtige onderkant. Kruipen en stappen gaat er prima mee. 6-12 maanden heb ik gedaan dit keer, de maattabel gaf die bij ons als beste aan (voet was toen ong 11 cm). De zool is 12,5 cm lang (net opgemeten voor je ;)
Ik lees nu dat er ook gevoerde zijn?? Ooeeeh die moet ik zoeken. Er zat wel op de verpakking een vreemde sticker met dat dit product niet voldoet aan de Europese normen ofzo...

Apart he, dat al die slofjes zo enorm op elkaar lijken. Aapies dacht ik ook al terug te zien inderdaad. Ik ga eens zoeken om die gevoerde dingetjes. Zijn die er ook voor jongens? Dan pak ik voor de winter een maat groter. Op deze dunnere kan hij nu heerlijk stappen en kruipen en dan nog extra de gevoerde (afhankelijk van de prijs, maar daar mag ik niet over klagen eigenlijk hahah).

Vergelijk wel meerdere advertenties als je eenmaal het schoentje hebt gevonden want ik zie nu tussen de warme gevoerde slofjes (maar 4 soorten heb ik gevonden), ook al een euro verschil, terwijl het gewoon dezelfde aanbieder is. Dus tip van flip!

[ Bericht 8% gewijzigd door Hilmo op 23-10-2015 07:27:21 ]
pi_157035208
Die slofjes waar iedereen over schrijft. Dat werkt via Ebay? Iemand die me uit kan leggen hoe Ebay werkt :@? Ik kom net onder een enorme steen vandaan.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:51:50 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_157035220
Gewoon alleen "buy it now" artikelen kopen ;) het is dan net als een webshop. Je móet het wel kopen als je op "buy now" klikt trouwens. En je hebt PayPal nodig om te betalen ;)
disclaimer
pi_157035257
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon alleen "buy it now" artikelen kopen ;) het is dan net als een webshop. Je móet het wel kopen als je op "buy now" klikt trouwens. En je hebt PayPal nodig om te betalen ;)
Ah oké, dank je. PayPal zeg je? Heb ik ook al niet 8)7. Verder ben ik best modern...
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:01:37 #160
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_157035263
Paypal is sowieso erg handig om aan te maken als je met enige regelmaat online shopt :)

Makkelijk betalen, al je aankopen verzekerd. Dus niet alleen voor ebay!
pi_157035270
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Paypal is sowieso erg handig om aan te maken als je met enige regelmaat online shopt :)

Makkelijk betalen, al je aankopen verzekerd. Dus niet alleen voor ebay!
Dan zal ik me daar eerst eens in verdiepen. Thanks!
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:05:48 #162
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157035754
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:02 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dan zal ik me daar eerst eens in verdiepen. Thanks!
Paypal heeft nu ook als extra feature dat ze retourkosten vergoeden, ookal doet de webshop dat niet, dus ik gebruik het overal voor (ook binnen Nederland). Mijn paypal account is gekoppeld aan mijn creditcard, maar je kunt m ook gewoon koppelen aan je bankrekening.

Disclaimer: ik wil niet verantwoordelijk gehouden worden voor extreme shopuitgaven door een nieuwe eBay of PayPal verslaving natuurlijk. Geniet, maat shop met mate enzo ;)


En als ze ook gevoerde hebben moet ik die ook eens opzoeken :Y. De gevoerde aapies die ik nog van J. Heb liggen zijn denk ik nog een beetje groot voor F :+
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:21:55 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157035944
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:05 schreef mousemicky het volgende:
Disclaimer: ik wil niet verantwoordelijk gehouden worden voor extreme shopuitgaven door een nieuwe eBay of PayPal verslaving natuurlijk. Geniet, maat shop met mate enzo

Ik vind dit wel een goede disclaimer voor het hele topic trouwens :D
pi_157036258
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:09 schreef Hilmo het volgende:

[..]

Volgens mij heb je al reacties, maar Carozoo inderdaad, veel verschillende soorten. Ik heb de bruine met aapjes, want die waren het goedkoopst. Even goed kijken naar de prijzen, die verschillen onderling. Duurde wel lang, een paar weken ofzo met verzenden. Suede achtige onderkant. Kruipen en stappen gaat er prima mee. 6-12 maanden heb ik gedaan dit keer, de maattabel gaf die bij ons als beste aan (voet was toen ong 11 cm). De zool is 12,5 cm lang (net opgemeten voor je ;)
Ik lees nu dat er ook gevoerde zijn?? Ooeeeh die moet ik zoeken. Er zat wel op de verpakking een vreemde sticker met dat dit product niet voldoet aan de Europese normen ofzo...

Apart he, dat al die slofjes zo enorm op elkaar lijken. Aapies dacht ik ook al terug te zien inderdaad. Ik ga eens zoeken om die gevoerde dingetjes. Zijn die er ook voor jongens? Dan pak ik voor de winter een maat groter. Op deze dunnere kan hij nu heerlijk stappen en kruipen en dan nog extra de gevoerde (afhankelijk van de prijs, maar daar mag ik niet over klagen eigenlijk hahah).

Vergelijk wel meerdere advertenties als je eenmaal het schoentje hebt gevonden want ik zie nu tussen de warme gevoerde slofjes (maar 4 soorten heb ik gevonden), ook al een euro verschil, terwijl het gewoon dezelfde aanbieder is. Dus tip van flip!
Dankje! Lief van je :)

Ik heb wat gesnuffeld op internet en hoorde van een vriendin die vergelijkbare slofjes op Aliexpress heeft besteld. Ze heten daar Sayoyo en volgens haar zijn ze precies hetzelfde als al die andere leren slofjes en ¤6,- incl shippen. Ik heb een bestelling geplaatst, ben benieuwd!

Daar is maat 4.5 trouwens 11.5 cm onder de zool.
pi_157036525
Ah het gaat weer over slofjes!

Ik heb aapies die Melba nog te groot zijn (maat 13,5 cm) en had superslofjes gekocht maat 12,5 cm voor nu, maar daar komt ie dus met geen mogekijkheid in...te hoge wreef.

Ben bang dat die carozoo slofjes ook niet gaan passen. -O-

Heeft iemandnnog tips voor hoge wreef? Of zit ik dan meteen vast aan de wrapz van babypaws ofzo?
Kwak
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:13:05 #166
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157036670
Babypaws, ja :).
KuikenGuppy
pi_157040308
Stip heeft ook een hoge wreef en die is van Lodger slofjes naar van die soksloffen van de H&M naar Bunnies gegaan. Ik vond al die Aapie-achtige slofjes niet zo mooi :@

En die H&M soksloffen hebben ook een echt leren zooltje, niet zoals die van de Hema.
pi_157043169
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:05 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Paypal heeft nu ook als extra feature dat ze retourkosten vergoeden, ookal doet de webshop dat niet, dus ik gebruik het overal voor (ook binnen Nederland). Mijn paypal account is gekoppeld aan mijn creditcard, maar je kunt m ook gewoon koppelen aan je bankrekening.

Disclaimer: ik wil niet verantwoordelijk gehouden worden voor extreme shopuitgaven door een nieuwe eBay of PayPal verslaving natuurlijk. Geniet, maat shop met mate enzo ;)

_O-
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:49:06 #169
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157043270
Ik moest even naar de stad voor effen longsleeves...

Ik kom thuis met een Maxomorra strikmutsje met pinguins, en een superschattige blauwe trui en wollige legging van Zara ;( Die longsleeves heb ik nog steeds niet }:|

Die Zara trui valt belachelijk klein trouwens. Ik had een Hema shirtje mee ter vergelijk. Zara maat 68 = Hema maat 50/56 8)7
pi_157063269
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:49 schreef Malteser het volgende:
Die slofjes waar iedereen over schrijft. Dat werkt via Ebay? Iemand die me uit kan leggen hoe Ebay werkt :@? Ik kom net onder een enorme steen vandaan.
Aliexpress heeft ook veeeel keuze in slofjes/winterboots
Dat is simpeler;betalen kan gewoon via Ideal.
Ik vind het echt zalig kopen <3 (nadeel is dat het paar weken kan duren voordat je t hebt. Snelste wat ik tot nu toe binnen kreeg was er al binnen 10 dagen)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_157065930
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:00 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Aliexpress heeft ook veeeel keuze in slofjes/winterboots
Dat is simpeler;betalen kan gewoon via Ideal.
Ik vind het echt zalig kopen <3 (nadeel is dat het paar weken kan duren voordat je t hebt. Snelste wat ik tot nu toe binnen kreeg was er al binnen 10 dagen)
Heb je een merk oid waar ik op kan zoeken op aliexpress? Ik vind dat altijd zo waardeloos zoeken. Dat andere merk van slofjes heb ik daar opgeslagen, ze zijn inderdaad ook in grotere maten 6 euro. Dat is niet gek. Wel duurt het inderdaad lang en ik heb eens (iets anders) nooit ontvangen. Zit nu in het retour geld proces, benieuwd hoe dat gaat.

Op Ebay, bij de Carozoo booties, heb ik nu twee op het oog. De zwarte van 14,49 euro en de bruin met beige voor 14,91 euro. Alleen bij de zwarte staat dat het koeienleer is en bij de bruine staat schapenleer. Op internet lees ik dat schapenleer veel zachter maar ook veel kwetsbaarder is. Heb nu Carozoo schoentjes van schapenleer. Inderdaad zacht, maar geen idee hoe lang het heel blijft... Heb voor de zwarte koeienleer gekozen, benieuwd hoe ik de stugheid ervaar...

[ Bericht 10% gewijzigd door Hilmo op 24-10-2015 21:45:40 ]
pi_157066435
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:00 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Aliexpress heeft ook veeeel keuze in slofjes/winterboots
Dat is simpeler;betalen kan gewoon via Ideal.
Ik vind het echt zalig kopen <3 (nadeel is dat het paar weken kan duren voordat je t hebt. Snelste wat ik tot nu toe binnen kreeg was er al binnen 10 dagen)
Dank voor de tip. Ik zal me er eens in verdiepen.
pi_157067850
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:49 schreef mousemicky het volgende:
Ik moest even naar de stad voor effen longsleeves...

Ik kom thuis met een Maxomorra strikmutsje met pinguins, en een superschattige blauwe trui en wollige legging van Zara ;( Die longsleeves heb ik nog steeds niet }:|

Die Zara trui valt belachelijk klein trouwens. Ik had een Hema shirtje mee ter vergelijk. Zara maat 68 = Hema maat 50/56 8)7
Ik durf te beweren dat die shirtjes van de Hema ook vrij groot vallen 8-)
Dat strikmutsje willen we natuurlijk zien!
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:48:41 #174
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157071306
Deze: https://dragenenzo.nl/winkel/sale/maxomorra-mutsje-pinguin/

Er zit hier in de stad een schattig kinderkleding en speelgoedwinkeltje wat dus ook Maxomorra verkoopt. Omdat ik gefrustreerd was over afvallend muts in doek liep ik even binnen, en even later dus naar buiten met dit mutsje. Hij staat F. heel schattig, en is gevoerd met fijn verlours O+
pi_157077890
Slofjes Inch Blue binnen gehad, toppers! (mag ook wel voor die prijs....) Zitten perfect, blijven zitten en lopen zo te zien goed.
Deze hebben we: http://www.baby-slofje.nl/inch-blue-babyslofjes-mr-fox-blue.html

Ik stem ook nog voor AliExpress, ik heb er voor B nog nooit wat gekocht maar koop er wel vaak give aways voor mijn bedrijfje en leukigheidjes voor verjaardagen etc. Gewoon even goed de reviews van betreffende verkoper lezen. Overigens weet PostNL niet altijd wat ze met die Chineze pakketjes moeten doen. Ze worden bij mij wel eens open gemaakt. (maar ik heb periodes gehad dat ik 2 a 3 pakketjes per week binnenkreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')