Wat gek dat A met haar 78 cm nog zoveel overheeft! Zou het per kleur verschillenquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nou de 74/80 is redelijk pas hierhet is vooral erg breed. Mauw is 76,5 centimeter en ze moet geen spurtje krijgen
98? Typfout zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:03 schreef elamanilo het volgende:
Iemand tips voor nachtjaponnetjes in maat 98, voor een schappelijke prijs?
Mja, ponnetjes kunnen wel in een grote maat dacht ik, voor kleding is 98 nog echt erg te groot jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfiewquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:41 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Mja, ponnetjes kunnen wel in een grote maat dacht ik, voor kleding is 98 nog echt erg te groot ja![]()
Moet ik nog even voor je kijken hier? Welke wou je hebben?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:03 schreef L-E het volgende:
Ik wilde ook een pak, maar ze waren op hier. Boehoe
Ik zag het ook voorbijkomen en wilde SQ nog inlichtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:55 schreef mousemicky het volgende:
Al die lidl jasjes![]()
Zijn er hier nog 4ff liefhebbers die een zoon/dochter hebben die het leuk vindt om mee te doen aan de shoot voor de nieuwe collectie? Ik zag op de facebookpagina dat ze kinderen zoeken met maat 74/80, 86/92 of 110/116. Eind deze maand in Eindhoven: https://www.facebook.com/4funkyflavours?fref=nf.
Hoewel ik de kleding leuk vind, vindtmijn zoon stilstaan voor de foto absoluut niet leuk, dus dat gaat m niet worden
Dat is lief, maar met verzendkosten wordt het toch nog best een prijzig pak en ik vind de prijs juist zo fijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet ik nog even voor je kijken hier? Welke wou je hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |