Doordeweeks. Is dat binnen 24u?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:38 schreef .Neovo. het volgende:
Ja, hij was zo dichtbij dat ik em niet kon laten liggen. Nu even zien waar ik hem ga naarleggen. Zit doordeweeks in Zwolle, dus wie weet..
Ah, ik heb nog kansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have Fun
[ Bericht 54% gewijzigd door .Neovo. op 18-10-2015 13:28:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Als ik kans ziequote:Op zondag 18 oktober 2015 21:27 schreef KaBuf het volgende:
Oproep aan iedereen om 'm woensdag vroeg te halen en dan donderdag pas weer weg te leggen
Zat plaatsen in achtkarspelen waar die nog heen kan. Wel toevallig jij die stok daar ook heen wilde brengen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:17 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wou hem hier zelf ook leggen vorige week..
Dus ik kan hem halen. Maar alleen als niemand anders het doet. Kan hem namelijk niet erg ver verplaatsen
Gezellig :pquote:Op zondag 18 oktober 2015 21:21 schreef Fien1989 het volgende:
Ik laat de stok nog even met rust
De komende woensdag ga ik met AdoraBelle een gezamenlijke verplaatsing van de stok doenWe zetten 'm dan ook weer dezelfde dag uit
Bij deze ook meteen een super vriendelijk verzoek om de stok a.s. woensdag "vrij" te houden voor onsIn welke plaats hij dan ligt, maakt echter niet uit. Dus hij mag nog alle kanten op de komende 2 dagen
Wie brengt hem naar vlieland? Dan moet ze hem daar halen!quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:21 schreef Fien1989 het volgende:
Ik laat de stok nog even met rust
De komende woensdag ga ik met AdoraBelle een gezamenlijke verplaatsing van de stok doenWe zetten 'm dan ook weer dezelfde dag uit
Bij deze ook meteen een super vriendelijk verzoek om de stok a.s. woensdag "vrij" te houden voor onsIn welke plaats hij dan ligt, maakt echter niet uit. Dus hij mag nog alle kanten op de komende 2 dagen
Yupquote:
Hahaquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:03 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wie brengt hem naar vlieland? Dan moet ze hem daar halen!
quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Fien1989 het volgende:
Voor iedereen die de stok wil gaan weghalen op woensdag: niet doen. Anders degradeer ik de stok daarna tot brandhout
[..]
Wat de stok die met bloed zweet en tranen gemaakt is en al best lang mee gaat.... tot brandhout delegeren... dat is gewoon stokverraadquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Fien1989 het volgende:
Voor iedereen die de stok wil gaan weghalen op woensdag: niet doen. Anders degradeer ik de stok daarna tot brandhout
[..]
Yup
[..]
Haha
Ofwel, op woensdag laten liggenquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Wat de stok die met bloed zweet en tranen gemaakt is en al best lang mee gaat.... tot brandhout delegeren... dat is gewoon stokverraad
Hmm ik ben woensdag vrij je maakt het zeer aantrekkelijk om de stok te gaan halen! Juist door dit te roepen wil ik er voor in de auto springenquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Yup
[..]
Haha
quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Yup
[..]
Haha
Doenquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:07 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hmm ik ben woensdag vrij je maakt het zeer aantrekkelijk om de stok te gaan halen! Juist door dit te roepen wil ik er voor in de auto springen
Family roadtripquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ben er voor in staat ligt wel aan de locatie bollo en flappie moeten mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |