Ik zat die net ook te bekijken i.v.m. de groene rand, maar twijfelde over die 2 regel die niet op de foto staat...quote:
Goeie verplaatsing!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:35 schreef ursel het volgende:
Hij ligt weer in Noordwijk.
[ afbeelding ]
De rest van de foto's volgen later vandaag.
Het is die.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:12 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik zat die net ook te bekijken i.v.m. de groene rand, maar twijfelde over die 2 regel die niet op de foto staat...
Zelfs het vogelhuisje staat eropquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is die.
Huis in verte, bladloze boom staat zelfs op streetview.
waarom denk je dat die er niet op staat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:12 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik zat die net ook te bekijken i.v.m. de groene rand, maar twijfelde over die 2 regel die niet op de foto staat...
Hier is hij ook nooit en toen hij er wel was had ik de verkeerde codequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ook echt altijd dit... weken cirkelt ie rond in het noorden en zuiden, en zodra ie terug in de Randstad is, verdwijnt ie binnen een week weer
Deze keer niet mijn "schuld"quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ook echt altijd dit... weken cirkelt ie rond in het noorden en zuiden, en zodra ie terug in de Randstad is, verdwijnt ie binnen een week weer
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:38 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Deze keer niet mijn "schuld"
Het noorden (en dan vooral Groningen) is voor mij het meest ongunstig, want veel kilometers + niet goedkoop kunnen tanken
Geen idee of je 'm onderhand al had, maar zie DMquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |