Ook alleen maar omdat er een bord niet klopt. Hoog tijd om dat eens te fiksen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RIP Katwijk
Helemaal vergeten dat er nog een plaats moest
Als het een plaats is waar je hem hebt opgehaald, dan ben ik blijer.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij gaat naar een plaats waar ik al eens geweest ben.
Ik zal hem weer es bijwerken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:19 schreef Tecumseh het volgende:
Kunnen we nog ergens mee helpen om de site van Maringo een update te geven? Ik zie dat de laatste verplaating nog op september staat.
Ik heb hem er al eens neergelegd, maar dat was een andere provincie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als het een plaats is waar je hem hebt opgehaald, dan ben ik blijer.
Een aantal wel, is volgens mij al eens ter sprake geweest hier.quote:
Omdat Fien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Waarom sta ik niet meer op 1 in de 2015 top 5?
Fienquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heb ik 0 gemeentes "ontmaagd"?quote:
Waar kan je dit zienquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Oorlogsverklaring ditquote:
Fix JQuery even op je site... die doet het niet.quote:
Chrome?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fix JQuery even op je site... die doet het niet.
dm.fok.nl heeft daar ook last van.
http://fokstok.maringo.nl/charts/#userchartsquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:46 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Waar kan je dit zienIk zie alleen de top 5 aller tijden, niet specifiek dit jaar
Dat is mijn oplossing juistquote:
Chrome moet niet zeuren en alles onder XSS gooien.. Sommige cdn's doen het zelfs niet eens. Hoe kansloos.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mijn oplossing juist
Als je JQuery op je eigen server gooit, zijn alle problemen opgelost
Precies, zo heb je ook nog Molenhoek in Limburg met een paar pandjes in Gelderland.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Visvliet ligt in Groningen en in Friesland halverwege het dorp is de grens
Ah, ik zie hetquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://fokstok.maringo.nl/charts/#usercharts
Opschieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:00 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het
Maar dat is alleen die van 2015. In de top 100 aller tijden zit ik nog op een zielige 21e plekHeb nog veel te doen om uberhaupt in de top 10 te komen
Volgens mij staat dit bord niet op Streetviewquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:35 schreef ursel het volgende:
Hij ligt weer in Noordwijk.
[ afbeelding ]
De rest van de foto's volgen later vandaag.
Kloptquote:
Yup, maar dat komt later pas, stond erquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:29 schreef JDude het volgende:
Iets uitgebreider fotomateriaal zou ook leuk zijn.
Ik zat die net ook te bekijken i.v.m. de groene rand, maar twijfelde over die 2 regel die niet op de foto staat...quote:
Goeie verplaatsing!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:35 schreef ursel het volgende:
Hij ligt weer in Noordwijk.
[ afbeelding ]
De rest van de foto's volgen later vandaag.
Het is die.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:12 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik zat die net ook te bekijken i.v.m. de groene rand, maar twijfelde over die 2 regel die niet op de foto staat...
Zelfs het vogelhuisje staat eropquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is die.
Huis in verte, bladloze boom staat zelfs op streetview.
waarom denk je dat die er niet op staat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:12 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik zat die net ook te bekijken i.v.m. de groene rand, maar twijfelde over die 2 regel die niet op de foto staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |