Daar zit ik niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het nu wel weer leuk geweest jongens. Laten we het over Sassenheim hebben.
Levensgevaarlijk inderdaad.quote:
Nou, geweldig jongen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Maar dan had ik als fipo gepost dat de TT satire was.
Wie bedoel je? Bijlo, Akyol, Fritz Barend?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn, vanavond bij Pauw, je grote vriend.
Ik wist niet dat jij zoveel vrienden had, ik bedoelde Akyol dit keer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Bijlo, Akyol, Fritz Barend?
Ik vind het maar weer een matige line-up bij de talkshows. De MH17-onderwerpen gaan alleen maar de emotoer. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zoveel vrienden had, ik bedoelde Akyol dit keer.
En ook geen vluchtelingenonderwerp. Ik vind niet leuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het maar weer een matige line-up bij de talkshows. De MH17-onderwerpen gaan alleen maar de emotoer. Daar zit niemand op te wachten.
Dus genoeg reden om lekker met de beentjes gestrekt te genieten van de afgang en de reacties daarop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ook geen vluchtelingenonderwerp. Ik vind niet leuk.
En met een kopje koffie niet te vergeten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus genoeg reden om lekker met de beentjes gestrekt te genieten van de afgang en de reacties daarop.
Dat valt niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En met een kopje koffie niet te vergeten.
Oeeeeeeee, dat wordt genieten. Kijk ik vannacht wel de eerste aflevering van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
In heugelijker nieuws, vandaag is het nieuwe seizoen van Fargo begonnen. Hiep hiep hoeraaaaa!
Ik wilde mijn bureaulamp stellen en toen kwam ik met mijn wijsvinger tussen de scharnier en houder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een stuk van mn duim tussen een zware deur gehad, zit nu een hele zwarte plek / bult op.
Rest van mn hand kan ik moeilijk bewegen
okquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een stuk van mn duim tussen een zware deur gehad, zit nu een hele zwarte plek / bult op.
Rest van mn hand kan ik moeilijk bewegen
Nee, een antwoord op de vraag van de lapo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is deze TT? Zelfbevlekking van TS?
quote:
Ah OK!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, een antwoord op de vraag van de lapo.
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
Ging even de screens bekijken, allemaal blokjes.
Wordt natuurlijk niemand vrolijk van.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
Filmpje van David gevonden.
[ afbeelding ]
Zo wou ik als kind een keer het stof uit de fitting halenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde mijn bureaulamp stellen en toen kwam ik met mijn wijsvinger tussen de scharnier en houder.
#huilmetmijmeedanhuilikmetjouwleedmee
Das niet echt ...quote:
Is dus echt voor het eerst..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat zijn we het toch met elkaar eens.
Hier South Kensington kom ik dus nooit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heyyy Fatima!!!
http://www.bgsarchitects.co.uk/2014/clients/education/gateway.htm
quote:
dat is niet ongebruikelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een bericht van sp3c met hoofdletters?!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op Amsterdam Zuid, maar dat zal het wel niet zijn.
Jawel.quote:
Je ziet toch zo dat het gewoon een 3d render isquote:
Dat terwijl "u" niet met een hoofdletter hoeft... Dat is ouderwets Nederlands.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is niet ongebruikelijk
namen heb ik altijd met hoofdletter bv, net als U
iig meestal
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ziet toch zo dat het gewoon een 3d render is
ik weet niet hoe ik daar aan kom maar op de een of andere manier is het er ingebakkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat terwijl "u" niet met een hoofdletter hoeft... Dat is ouderwets Nederlands.
U met een hoofdletter gebruik je alleen als je het over God hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat terwijl "u" niet met een hoofdletter hoeft... Dat is ouderwets Nederlands.
Ik ben trots op je, sp3c.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is niet ongebruikelijk
namen heb ik altijd met hoofdletter bv, net als U
iig meestal
Daar moet ik je wel gelijk in geven ja.quote:
dat zegt je moeder ook steedsquote:
Mijn moer is dan ook een hele lieve vrouw.quote:
Dat weten we allemaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moer is dan ook een hele lieve vrouw.
dat verklaard de vraagprijs!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moer is dan ook een hele lieve vrouw.
Bij het randje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:00 schreef sp3c het volgende:
of wastie nu echt over het randje
ik twijfel
Zullen we samen kijken, lekker knus op de bank elkaars handje vasthouden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:01 schreef moemoe het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om zo voetbal te kijken.
All for nothing.
Ik ben nogal beweeglijk tijdens wedstrijden, dus nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zullen we samen kijken, lekker knus op de bank elkaars handje vasthouden.
Het maakt mij helemaal niet uit welke kleur je hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:02 schreef sp3c het volgende:
wat een tolerante kerel is die mani eigenlijk
voetbal is oorlog vriend, achter in de ypr zit je toch ook niet hand in hand met elkaar te knuffelen ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zullen we samen kijken, lekker knus op de bank elkaars handje vasthouden.
Zit jij de hele tijd de schreeuwen en half van de bank op te springen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben nogal beweeglijk tijdens wedstrijden, dus nee.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben nogal beweeglijk tijdens wedstrijden, dus nee.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laten we straattaal gaan omarmen als het nieuwe Nederlands.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Voetbal is een sport voor nare agressieve mensen. Die roken.
dit duurde te langquote:
Ik beleef het gewoon graag meequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit jij de hele tijd de schreeuwen en half van de bank op te springen?
Dat maak ik zelf wel uit ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:06 schreef sp3c het volgende:
kom hier niet de link posten aub want niemand wil het weten
godquote:
Wielrenners staan stijf van de doping, dus wielrenfans zijn wel de laatsten die mogen klagen over de slechte gewoontes van voetbalfans.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Voetbal is een sport voor nare agressieve mensen. Die roken.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wielrenners staan stijf van de doping, dus wielrenfans zijn wel de laatsten die mogen klagen over de slechte gewoontes van voetbalfans.
that's what she saidquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
op 1 of andere manier heeft dat een storing ofzo, ik kom er niet meer in.
Dat zei mijn moeder ook tegen je.quote:
Goh, wat raar...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wou eigenlijk een stukje op de frontpage er over schrijven, maar op 1 of andere manier heeft dat een storing ofzo, ik kom er niet meer in.
Zeker ook juichen voor het verkeerde team enzo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik beleef het gewoon graag mee.
Meestal blijf ik niet zitten.
voorzichtig applausjequote:
Voetballers ook natuurlijk, daar is men alleen nog niet achter. Je gaat mij niet vertellen dat het bij wielrennen door iedereen gebruikt wordt, maar dan men er in een sport waar 10000x meer geld in omgaat men daar niet mee bezig isquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wielrenners staan stijf van de doping, dus wielrenfans zijn wel de laatsten die mogen klagen over de slechte gewoontes van voetbalfans.
Ik had me gelijk aangemeld toen het in Nederland kwam, maar daarna nooit wat mee gedaanquote:
Hoorde dat die Narco ofzo serie goed is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:38 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga alvast ff in film topic neuzen.
Ok Narco.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoorde dat die Narco ofzo serie goed is?
Is Mr. Robot op Netflix? Goeie seriequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja betreft series.
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze Gotham al hadden.
Nope.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Mr. Robot op Netflix? Goeie serie
Yarodquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Nu.nl en De Telegraaf melden vandaag dus nieuws...
http://www.nu.nl/achterkl(...)uw-opa-geworden.html
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Bassie__70___.html
... dat Weekend op 25 september al meldde:
http://www.weekend-online.nl/nieuws/18076/bassie-is-weer-opa
En dan zegt Weekend ook nog: "Onlangs werd Yarod geboren", dus die baby is nog langer geleden geboren.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Mr. Robot op Netflix? Goeie serie
Hmm, ik zie het ja, heeft Amazon zo te zien de streamingrechten van gekocht.quote:
Ik durf niet te kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
Zitten jullie er klaar voor? Lekker om die slechte ajacieden lachen
quote:
Neuh, ik was van de week wel van plan om het te nemen, want iemand raadde mij dus Mr Robot aan en ik heb nog steeds wat netwerkproblemen of mijn downloadserver is naar de klote .. dat moet ik nog steeds uitzoeken, geen prio, dus ik dacht als Netflix die serie nu heeft dan doe ik dat gewoon.quote:
Zeker omdat daar straks gewoon 3-0 staat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
Bloedirritant dat die andere stand ook in beeld blijft.
Precies, die heb ik al op mijn andere scherm staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
Dat maakt niet zo veel uit, het leidt af.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker omdat daar straks gewoon 3-0 staat.
Dat mag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, ik was van de week wel van plan om het te nemen, want iemand raadde mij dus Mr Robot aan en ik heb nog steeds wat netwerkproblemen of mijn downloadserver is naar de klote .. dat moet ik nog steeds uitzoeken, geen prio, dus ik dacht als Netflix die serie nu heeft dan doe ik dat gewoon.
Maar die hebben ze dus niet en dat vind ik stom.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo'n hond wil ik ook. Die komt er ooit nog wel.
Ja, nogal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
TV / Netflix #55 Najaar 2015quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:38 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga alvast ff in film topic neuzen.
Turken moeten hun anus eens houden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
Turken blijven ook telkens aan de kant van IJsland voetballen.
FOK!kers die voetbal kijken en dan in een live stream zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:05 schreef Specularium het volgende:
Ben je al aan het springen op de bank?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
FOK!kers die voetbal kijken en dan in een live stream zou leuk zijn.
Smooth.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Ik wil mijn skype wel even aanzetten.
Niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:11 schreef moemoe het volgende:
Hoe leuk zou het zijn om nu een die hard uit VBL live in actie te zien?
neverendingquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Pyrenese berghonden dan noem ik hem Falkor.
Ga ik doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
TV / Netflix #55 Najaar 2015
Even ook hier neuzen.
Een diehard voetbalfan wordt niet zo gek warm van het Nederlands Elftalquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:11 schreef moemoe het volgende:
Hoe leuk zou het zijn om nu een die hard uit VBL live in actie te zien?
Tenzij je diehard voetbalfan bent van het NL elftalquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een diehard voetbalfan wordt niet zo gek warm van het Nederlands Elftal
Ik denk niet dat die bestaat. In ieder geval is de diehard VBL'er, waar het over ging, clubsupporter. En die maakt dit niet zo gek veel uit. Is wel leuk hoor, maar niet om je over op te gaan lopen windenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tenzij je diehard voetbalfan bent van het NL elftal
Mja, het is sws anders. Clubliefde heb je niet bij het NL elftal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die bestaat. In ieder geval is de diehard VBL'er, waar het over ging, clubsupporter. En die maakt dit niet zo gek veel uit. Is wel leuk hoor, maar niet om je over op te gaan lopen winden
Daarom durf ik ook te zeggen dat de diehard nederlands elftalfan niet bestaat. Tuurlijk vindt men het leuk. Sommigen zijn zelfs dolenthousiast. Maar er zal nu niemand zachtjes wenend voor zijn televisie zitten, wat als het om je club gaat zeker wel zo was geweestquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja, het is sws anders. Clubliefde heb je niet bij het NL elftal.
Bijna 1-0 voor IJsland trouwens
Naja, de clubliefde schemert wel door als het gaat over het aandeel van Ajacieden, Feyenoorders in het elftal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja, het is sws anders. Clubliefde heb je niet bij het NL elftal.
Bijna 1-0 voor IJsland trouwens
Nee Moemoe, Nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja, de clubliefde schemert wel door als het gaat over het aandeel van Ajacieden, Feyenoorders in het elftal.
Heb je nog een dikke vette Domino's in je nek geduwd vandaag?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:23 schreef timmmmm het volgende:
Ja joh, ga hem eve achterin rondspelen. Je staat 2-0 voor toch?
Ja, de clubliefde is er altijd. Ook als het om het NL elftal gaat. De liefde voor het NL elftal als een club bestaat nauwelijks. Niet zoals de liefde voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja, de clubliefde schemert wel door als het gaat over het aandeel van Ajacieden, Feyenoorders in het elftal.
Ik heb getwijfeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog een dikke vette Domino's in je nek geduwd vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over België?quote:
Nee. Ik, en velen met mij, gaan echt niet lopen juichen als El Ghazi zo een hatrick maakt. Donder op joh met je joden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Das gewoon overdreven gedoe van Timmmmmmmmm
Ik weet het wel hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Ik, en velen met mij, gaan echt niet lopen juichen als El Ghazi zo een hatrick maakt. Donder op joh met je joden.
En je moet niet denken dat ik dan een uitzondering ben
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:25 schreef Fokker89 het volgende:
Van Persie gaat ons redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Clubliefde in beeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Ik, en velen met mij, gaan echt niet lopen juichen als El Ghazi zo een hatrick maakt. Donder op joh met je joden.
En je moet niet denken dat ik dan een uitzondering ben
Gewoon meteen aan de derde helft beginnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:35 schreef moemoe het volgende:
Ik had voor de wedstrijd al geen zin om te kijken, en nu nog minder met de tweede helft.
Jawel, nu hebben wij 1 man meer!!!!1quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:35 schreef moemoe het volgende:
Ik had voor de wedstrijd al geen zin om te kijken, en nu nog minder met de tweede helft.
Met Pierre zeker?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon meteen aan de derde helft beginnen
Die koffieprut?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Is Lavazza tegenwoordig hier ook al hip?
Ja, ik zag een reclame langskomen. Ik ken het alleen omdat dat in die bananenlanden, afrika en het middel oosten etc, de enige koffie is die een beetje te drinken isquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die koffieprut?
Al houd ik überhaupt niet van koffie.
Is het normale koffie of poeder met water?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik zag een reclame langskomen. Ik ken het alleen omdat dat in die bananenlanden, afrika en het middel oosten etc, de enige koffie is die een beetje te drinken is
Meestal cups a la nespresso meen ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het normale koffie of poeder met water?
Oh dat, moet je eerst een hele landbouwmachine kopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meestal cups a la nespresso meen ik
Ik vind die verpakkingen er altijd uit zien alsof het de B-keuze in de Lidl isquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik zag een reclame langskomen. Ik ken het alleen omdat dat in die bananenlanden, afrika en het middel oosten etc, de enige koffie is die een beetje te drinken is
Naar de Lidl gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind die verpakkingen er altijd uit zien alsof het de B-keuze in de Lidl is
Weet eigenlijk niet eens of die hier wel in de buurt zitquote:
En als je dat dan tóch doet, lekker veel geld uitgeven, kan je beter zo iets als dit kopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh dat, moet je eerst een hele landbouwmachine kopen.
Ze verkochten het een aantal jaren terug ook bij de LIDLquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind die verpakkingen er altijd uit zien alsof het de B-keuze in de Lidl is
Van wat ik erover hoor bij restaurants, stappen de Italianen er speciaal voor binnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Das onzin, die willen alleen Illyquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van wat ik erover hoor bij restaurants, stappen de Italianen er speciaal voor binnen.
Italianen hebben dan ook niet zoveel verstand van koffie. Zijn veel te star om met hun tijd mee te gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van wat ik erover hoor bij restaurants, stappen de Italianen er speciaal voor binnen.
Nee dan gewoon geen koffie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:52 schreef moemoe het volgende:
Als ik al iets van koffie neem, is het een latte machiatto plus hazelnootlikeur ofzo.
Doe nou maar niet zo populair joh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
En wil je zonder schuim doe je een W in het vakje Milk.
wil je er Soja melk in zet je een S neer.
En wat nou als ik gewoon koffie wil?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
En wil je zonder schuim doe je een W in het vakje Milk.
wil je er Soja melk in zet je een S neer.
Smaakt goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
Al moet ik niks zeggen met mijn Dolce Gusto, lekker bakken met geld betalen voor die cupjes
Krijg je meteen een halve literquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat nou als ik gewoon koffie wil?
Dan moet je niet naar de starbucks gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zich zijn de bonen niet slecht hoor, ze verkrachten het alleen met al die onzin er om heen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar de starbucks gaan
Dan vraag een je een drip coffee. Gebruikelijk kan je kiezen uit de houseblen of de koffie van de week... Of je een Amerikaan bent besteld een een Americano. Krijg je espressoshotjes met heet waterquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar alleen de espresso's en lungo's.quote:
De koffie alleen al is gewoon niet lekker. Dan kan je er niets meer van makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op zich zijn de bonen niet slecht hoor, ze verkrachten het alleen met al die onzin er om heen.
En gewoon een lekkere espresso die je in 1 slok wegtikt zit er niet in zeker ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan vraag een je een drip coffee. Gebruikelijk kan je kiezen uit de houseblen of de koffie van de week... Of je een Amerikaan bent besteld een een Americano. Krijg je espressoshotjes met heet water
Dan bel ik altijd de ex van Wibi.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch beter dan van de AH to go en de kiosk, dus als je op een station bent moet je wel eens wat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De koffie alleen al is gewoon niet lekker. Dan kan je er niets meer van maken
watquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan vraag een je een drip coffee. Gebruikelijk kan je kiezen uit de houseblen of de koffie van de week... Of je een Amerikaan bent besteld een een Americano. Krijg je espressoshotjes met heet water
Oh ja wel hoor. Solo of Doppio.Je hoort hem binnen tien seconden te krijgen en op te drinken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gewoon een lekkere espresso die je in 1 slok wegtikt zit er niet in zeker ...
De AH to go is meestal beter. Die hebben gewoon een volautomaat met verse bonen erin staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch beter dan van de AH to go en de kiosk, dus als je op een station bent moet je wel eens wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |