Ja, dat is lastig. Maar voordat je een grote tour kan maken ben je echt al erg ver hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
AbsoluutMaar touren lijkt me dan weer erg lastig te combineren met vrijwel elke baan op niveau.
Een aantal grote kantoren heeft een actieve kantoorband (en anders kun je hem oprichten). Vind het zelf een nadeel dat het met collega's is (vind het belangrijk om ook daarnaast een sociaal leven te onderhouden), maar veel beter dan niks. Tevens een extra reden om ook in je eigen tijd te blijven spelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doet hij knap. En leuk als je er op van vakantie kunt natuurlijk. Maar geld is echt niet de reden om muzikant te worden tegenwoordig. De muziekindustrie ligt volkomen op zijn gat, en de streamingdiensten brengen absurd weinig op.
Ik hoef ook geen geld te verdienen met muziek. Maar ik zou het wel eeuwig zonde vinden als ik over tien jaar terugkijk en mijn drumstel en gitaar allebei al jaren staan te verstoffen.
uva deeltijd collegegeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie mezelf best over een tijd nog een studie doen, eigenlijk. Lekker deeltijd op mijn eigen tempo.
Heb lang in verschillende actieve bands gespeeld en dat is echt niet te combineren met een veeleisende baan. Ook niet als je niet tourt. Een baan in een duidelijk relaxter segment biedt die mogelijkheid wellicht wel, maar dan moet je daar wel voor kiezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is lastig. Maar voordat je een grote tour kan maken ben je echt al erg ver hoorHet hangt van de omstandigheden dan af of je wel / niet in gaat op het aanbod om een half jaar in een busje te zitten. Verbazingwekkend veel getalenteerde bandjes zeggen daar nee tegen en dat is prima.
Dat denk ik ook. Maar de meerderheid van de banen is natuurlijk niet veeleisend. Zat muzikanten die overdag gewoon iets programmeren of accountmanager zijn en 's avonds dan lekker gaan repeteren en optreden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:48 schreef Valid het volgende:
[..]
Heb lang in verschillende actieve bands gespeeld en dat is echt niet te combineren met een veeleisende baan. Ook niet als je niet tourt. Een baan in een duidelijk relaxter segment biedt die mogelijkheid wellicht wel, maar dan moet je daar wel voor kiezen.
Stop ze, zoals met Opstelten, in een 48h on repeat fragment aubquote:
Die 29 seconden parodie droogkloot. Die 2minuten PR-campagne voor het ministerie boeit me nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:59 schreef Tchock het volgende:
Mijn hemel, dat je hier voor valt zeg. Twintig seconden Toets Tielemans en dan twee minuten VVD-reclame. Wat een humorloze meuk.
Is toch leuk joh hoe ministers in dit land zich voor schut zetten. Verplicht voor wat promoprietpraatquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:05 schreef Tchock het volgende:
Van der Steur, met S-T-E-U-R. Raap me op![]()
Open texture.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:11 schreef Tchock het volgende:
Jongens. Het meervoud van casus is casus.
"Maar casussen mag ook!" Ja, volgens het witte boekje wel. Maar net zoals museums en lustrums is het lelijk en feitelijk fout. Juristen moeten waarde hechten aan taal, want het is alles wat je hebt.
Dat het maar even gezegd is.
Geen jaar Nuytinck zonder dit te leren natuurlijk. Baas.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:15 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Open texture.
Overigens vandaag ook weer geleerd dat balbezit in het voetbal juridisch gezien onjuist is
Dat rijmt niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:32 schreef Joosie200 het volgende:
Wie had dat gedacht:
Van mod op Fok!
Naar partner op de Zuid-As
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |