snelste VI topic ooit?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:56 schreef luckass het volgende:
vorige topic was in een kwartiertje dicht
Dat was dus een Haags kwartiertjequote:Op maandag 12 oktober 2015 20:56 schreef luckass het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zit er achter Verbeek een meisje wat jullie vast leuk vinden.
Ik kan jullie goed inschatten iigquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Karina heeft een goed oog voor vrouwelijk schoon
4 jaar alweer? Tijd vliegt voorbijquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat zal wel die ene dag 4 jaar geleden zijn...
Welke?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze keek heel stiekemquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Karina heeft een goed oog voor vrouwelijk schoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze keek heel stiekem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ze keek heel stiekem
wie is dit lekkere wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achter zijn bos krullenquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:59 schreef Evertjan het volgende:
ik zie alleen Escha achter Verbeek trouwens
[..]
Ze keek heel stiekem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit een meisje met lang donker haar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:59 schreef Evertjan het volgende:
ik zie alleen Escha achter Verbeek trouwens
Waanzinnig snel he?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:56 schreef luckass het volgende:
Ben jij er weer danquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zit er achter Verbeek een meisje wat jullie vast leuk vinden.
Er is geen antidepressiva op de wereld waar je lekker hyper van wordt.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn zoon speelt ijshockey wist je dat?
Mister Ajaxquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het spelletje verleer je nooit
quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:01 schreef Evertjan het volgende:
Foppe de Haan voor president![]()
![]()
Enigste bondscoach die 2 keer EK is geworden
quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou niet echt, want ijshockey is geen sport.
Scheelt een paar jaren niets mis meequote:Op maandag 12 oktober 2015 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Kleinzoon ik vertypte me. Maar goed. Bijna hetzelfde
Confirmed bij deze.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou niet echt, want ijshockey is geen sport.
nooit gesnapt waarom Nederland geen ijshockeyland is we zijn goed in schaatsen en in hockey dat samen zou je toch goed kunnen combinerenquote:
wel de CL gewonnenquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Fred Grim was vroeger een kutkeeper
zeker als je vrouw nog Fanny heet ookquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ben je mooi de lul mee in Engeland.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:56 schreef luckass het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat was tijdens de Televisierring lijkt me.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
4 jaar alweer? Tijd vliegt voorbij
quote:
VBL / Voetbal International #246 En de winnaar is....quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hooguit het topic met de minst aantal geplaatste woorden
Van Marwijk is zelfs wereldkampioen geworden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:01 schreef Evertjan het volgende:
Foppe de Haan voor president![]()
![]()
Enigste bondscoach die 2 keer EK is geworden
Geloof ik niks vanquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
uhhh Lavenderr zei dat ik dat moest zeggen hoor
We gaan het nu over blauw hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook al een paar maanden ja
Dat lijkt mij een stuk boeiender jaquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan het nu over blauw hebben
wil je meer of minder Batr Hari ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:05 schreef KingRoland het volgende:
woellah dit woellah dat
Ik word er helemaal gek van
Rozen zijn roodquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een stuk boeiender ja
Rot dan lekker op naar Marokko.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:05 schreef KingRoland het volgende:
woellah dit woellah dat
Ik word er helemaal gek van
We gaan het niet persoonlijk maken hequote:Op maandag 12 oktober 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Violen zijn blauw
Jij bent lelijk en ik ben lauw.
Tering wat slecht.
Bekend van het knuffeltapijtquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:05 schreef Evertjan het volgende:
ik zou een standbeeld bij RKC neer zetten van meneer Mandemakers
hier kraam je onzin uitquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Marwijk is zelfs wereldkampioen geworden.
Bert, Bert, van oranje.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We gaan het niet persoonlijk maken he
Lekker multicultenquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Rot dan lekker op naar Marokko.
Dit niet wetenquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bert van Oranje wereldkampioen klaverjassen in 1975, dan kan je wat
Best wel een leuk programma. Had ik neit gedacht van te voren.quote:
Die heeft hij ook een keer aan mijn tapijt gedoneerd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:08 schreef Evertjan het volgende:
ik doneer ook een warme maaltijd aan Mani
"At the gay bar"quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:07 schreef Intellectueel het volgende:
Reclame. Ik ga weer The Devil Wears Prada kijken met mijn latte macchiato van de Starbucks.
Als de kleine dit maar niet hoort anders vinden Karina, Johannes en ik het wel best.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Violen zijn blauw
Tering wat slecht.
De keeper van Den Haag, daar was ook een liedje over.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De moeder van Tim Krul, heeft een lul.
Prima topic was dat...niks mis mee.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
VBL / Voetbal International #246 En de winnaar is....
7 minuten
ik kijk liever naar het orgineel met Jimmy Fallonquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Best wel een leuk programma. Had ik neit gedacht van te voren.
Wat ben je als je lauw bent? Dronken? Of niet 'hot'quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Violen zijn blauw
Tering wat slecht.
Nee ze ligt te slapenquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als de kleine dit maar niet hoort anders vinden Karina, Johannes en ik het wel best.
Nee sorry.quote:
Ludiek was die, zo ludiek.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De keeper van Den Haag, daar was ook een liedje over.
Knap! Hot!quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben je als je lauw bent? Dronken? Of niet 'hot'
Lekker tandenpoetsen. Even wat mensen aanmoedigen. Ik kreeg te horen dat het heel slecht gaat met het gebit van de gemiddelde Nederlander.quote:
Eerste van 't nieuwe seizoen??quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:10 schreef Evertjan het volgende:
straks om 22.00 zappen naar Fox voor de Walking Dead
Ik vind Jimmy Fallon een vervelende manquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kijk liever naar het orgineel met Jimmy Fallon
Ik zie Johannes dit beter doen dan Jimmy Fallon.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kijk liever naar het orgineel met Jimmy Fallon
Noice, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja 1 dag na de premiere in de USA al op de Nederlandse TV
Harry Potter godquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie Johannes dit beter doen dan Jimmy Fallon.
Tevens,
In onze regenjas naar de bioscoop.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani en ik zitten hier op te wachten
Doe je even normaal, Cavaliers?quote:
Die gast op die kruk is dat die acteur van Reno 911(topshow)?quote:
Nee dat is Gob van Arrested Development, vraag maar aan GGMM.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die gast op die kruk is dat die acteur van Reno 911(topshow)?
Dat moet wel, met zo'n UI.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Satire.
Daar ben ik immers een meester van.
Niet te verwarren met Jeb.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat is Gob van Arrested Development, vraag maar aan GGMM.
Of Hansiequote:Op maandag 12 oktober 2015 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom maken we Huub Stevens niet gewoon bondscoach?
Reno 911 is een topshow ja.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die gast op die kruk is dat die acteur van Reno 911(topshow)?
Oh vandaar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heej Mani ik wilde je nog wat vragen. Je had het laatst over chips met mayo, welke was dat ook alweer?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd. Ik zal zeker een keer een poging wagen. Veel positieve reacties gehoord.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden dat een erg leuk programma
Oven chips van Lays en Devos Lemmens mayonaise met citroen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Mani ik wilde je nog wat vragen. Je had het laatst over chips met mayo, welke was dat ook alweer?
Zou het ook lekker zijn met tostisaus van de 3 gezusters?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oven chips van Lays en Devos Lemmens mayonaise met citroen.
Rate 1-10?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
OK tx. Was het vergeten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neuken met Keesquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:18 schreef Evertjan het volgende:
Natafelen met Kees
Tuinieren met Kees
Koken met Kees
Klussen met Kees
Met die tostisaus zou ik spruitjes nog lekker vinden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou het ook lekker zijn met tostisaus van de 3 gezusters?
Een 10. Daarna voel je je wel viesviesdik.quote:
Als je het hebt geprobeerd -> DM zoals gewoonlijk.quote:
Raymondquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Raymond Verheijen vindt Wim Jansen een brabbelaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cavaliers vindt dit ook
Co kan de negertjes niet meer uit elkaar houdenquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Co Adriaanse.
Ik weet het niet jongens. Hij heeft de image gewoon niet.
Zal ik doenquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je het hebt geprobeerd -> DM zoals gewoonlijk.
Alles over chips voor iedereen mag via mijn DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ordinair Haags.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Karina vindt zo'n biljartbal tussen d'r benen wel fijn.
Ja?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Karina vindt zo'n biljartbal tussen d'r benen wel fijn.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet opeens wie Bart van Oosterveen op zou moeten volgen:Hans van oranje, heeft altijd tijd voor zijn fans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cavaliers vindt dit ookReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet opeens wie Bart van Oosterveen op zou moeten volgen:Kap met deze satire.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cavaliers vindt dit ook
Nou er zitten soms idd mensen bijquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen die van IJshockey houden zijn ordinair.
Ken er nog een paar
Jij bent een hooligan bij de Ijshockey?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen die van IJshockey houden zijn ordinair.
Ken er nog een paar
Zelfs als hij net een frikadel naarbinnen heeft gewerkt en zijn vrouw van een kruk is gevallen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hans van oranje, heeft altijd tijd voor zijn fans.
Ik heb niets met ijshockeyquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij bent een hooligan bij de Ijshockey?
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou er zitten soms idd mensen bijEentje gaat altijd in de pauze blowen, stiekem om een hoekje.
De meeste hooligans hebben niets met de sport zelf.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niets met ijshockey
Heeft hij bij Ajax ook bijzonder goed gedaanquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef Caland het volgende:
Rutten opteerde voor Van Gaal als technisch directeur bij de KNVB
Ze zijn er wel koel genoeg voorquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik denk dat IJsland niet eens durft te scoren in die heksenketel![]()
Fred Rutten keert komende week terug als trainer in de Eredivisiequote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef Caland het volgende:
Rutten opteerde voor Van Gaal als technisch directeur bij de KNVB
Je bent de perfecte vrouw.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik ben heel netjes hoorIk ga gewoon roken in de pauze en bier drinken
Niet voor iedereen hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent de perfecte vrouw.
Meesterzet. Nu is zijn team niet moe na de winterstop.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred Rutten keert komende week terug als trainer in de Eredivisie.
Jammer dit. Ik had meer steun van je verwacht.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
De meeste hooligans hebben niets met de sport zelf.
Daar hebben ze allemaal zelf opgeleide Deense cassières van 12 jaar oudquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is Marc Overmars directeur daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |