quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet om de betweter uit te hangen ofzo want ik zocht het voor mezelf maar in de spoiler een stukkie over herstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier verloor het artikel al zijn geloofwaardigheid.....quote:maar de beenspieren van de joggers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
En met elke stap ben je weer bijna een meter verder. 😊quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:31 schreef aapieannie het volgende:
Bedankt allemaal!
Vandaag er weer echt voor gegaan. Resulteerde in 3 km in 45 minuten en 20 huilbuien waardoor ik niet meer kon lopenmaar het begin is er!
En ooit... zal ik vast ook zo gek zijn om een marathon te lopen!
Maar volgens google is elk loopje het beste loopjequote:
true.... elk loopje is 'the most scenic', 'most challenging' and 'most fun'.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maar volgens google is elk loopje het beste loopje
Bedankt wyccie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Februari: Groet uit Schoorl, Midwintermarathon Apeldoorn (maar dat is een 25km)
Maart: CPC Den Haag, Stevensloop Nijmegen
Wie ben jij en wat heb je met pijll gedaan?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Matig. Maar het lijkt wel alsof het minder wordt.
Ik denk dat ik morgen weer met de lunchpauzelopers op het werk mee ga doen. Intervallen. Leuk.
Er stond daarvoor al dat de groep ging joggen. Dat Was toch hardlopen < 10km/u?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
hier verloor het artikel al zijn geloofwaardigheid.....
Het mooie van dat intervallen is dat iedereen het op zijn eigen snelheid doet, en dat we rondjes lopen. Dus ik kan het zo rustig doen als ik wil, en het hoeft maar een paar minuten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met pijll gedaan?
En, zoals DW dus zegt: doe nog maar even niet....
Trail by the sea in februariquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:45 schreef steffelonio het volgende:
Heeft iemand tips voor een leuke HM in februari/maart?
Ben wel benieuwd naar het nieuwe parcours. Schijnt dat de marathon het zwaarste deel rond km 36 om zn oren krijgtquote:
Lekker, is al het zwaarste deel op een "normale" marathon, en dan gooien ze nog even een bak mul zand met hoogtemeters onder je voeten zeker...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het nieuwe parcours. Schijnt dat de marathon het zwaarste deel rond km 36 om zn oren krijgt
Begin november heb ik weer een trainingsweekend bij Burgh Haamstede, dus ik ga me daar weer ff lekker uitleven
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Lekker, is al het zwaarste deel op een "normale" marathon, en dan gooien ze nog even een bak mul zand met hoogtemeters onder je voeten zeker...
Wij zijn er sowiesoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:20 schreef Guard het volgende:
Ik zit te twijfelen om weer naar Burgh-Haamstede te gaan. Zou dan voor de halve gaan, maar ik heb nog niet besloten of dat de reis erheen waard is...
2 renners, 3 kinderen, 1 oppas... Niet te betalen vooralsnogquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:11 schreef Guard het volgende:
De inschrijving is geopend hoor mensen, zet je Mickey-oren op en inschrijven maar
http://run.disneylandparis.com/
69 euro maar. Ik had meer verwacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:11 schreef Guard het volgende:
De inschrijving is geopend hoor mensen, zet je Mickey-oren op en inschrijven maar
http://run.disneylandparis.com/
Alleen te boeken icm verblijf in een disney-hotelquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
69 euro maar. Ik had meer verwacht.
Florida? Jullie zijn net terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
2 renners, 3 kinderen, 1 oppas... Niet te betalen vooralsnogIk wacht de inschrijvingen met de losse startnummers nog wel even af in januari, want deze pakketten vind ik nog even niet grappig. (dat zijn bijna 3 tickets naar florida.. en die staat toch iets hoger op m'n wensenlijstje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |