Ik probeerde dat iets eerder wel, maar jij rook de finish ook al. De man in het rood deed een sprintje met mij. Als ik niet al 42,095 kilometers in de benen had, had ik wel van hem gewonnen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Wyccie finishte echt vlak achter me zag ik net op de filmpjesDeed je nog een poging om me in te halen Wyccie?
Woooow wyccie. Respect dat je dat kunt een dag erna . Woowquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:05 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik ben vandaag naar de training gegaan. Al met al toch bijna 8km gelopen.
Wil je niet eerst even een paar dagen herstellen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:05 schreef wyccie het volgende:
Hoe dan?quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:05 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij zijn er 2 wyccie's die om en om posten. De wyccie die de marathon heeft gelopen, die heeft vandaag alleen maar op bed gelegen.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:35 schreef Corniel het volgende:
Ik had ingezet op een p.r. maar dat werd hem niet, de brug stond open.
Haha. Dan mag de actieve wyccie ook eens een keer het huishouden gaan doen!quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:47 schreef pijll het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 2 wyccie's die om en om posten. De wyccie die de marathon heeft gelopen, die heeft vandaag alleen maar op bed gelegen.
Enig mogelijke verklaring.
Een goed idee om je eigen wedstrijden te organiseren om zo pr's en podiumplekken te pakken! Al vind ik die openstaande brug dan toch een minpuntje voor de organisatiequote:Op maandag 12 oktober 2015 22:35 schreef Corniel het volgende:
Nou, dat zijn weer aantal mooie prestaties! Een aantal pesonen ook persoonlijk gefelicteerd. Diep resepect.
Zelf had ik afgelopen vrijdag een primeur: ik was voor het eerst organisator van een Hardloop-wedstrijd. De Exact 10 km (and 5 km) Run. Kortom, een loopje voor m'n collega's.
Ik had ingezet op een p.r. maar dat werd hem niet, de brug stond open:
[ afbeelding ]
#fail
Ondanks dit euvel werd ik wel (een beetje zoals vewacht) onbedreigd eerste:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)1ebf0]overige foto's
Matig. Maar het lijkt wel alsof het minder wordt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha. Dan mag de actieve wyccie ook eens een keer het huishouden gaan doen!
Hoe is het met jouw benen?
Nog geen doel. Eerst maar weer eens lekker lopen zonder focus op afstand en tijd. De rest komt dan vanzelf weer.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:04 schreef pijll het volgende:
Welkom RunWithTheWind! Heb je al een doel voor ogen waar je naar toe wil werken?
Wij zijn niet allemaal zo gek hoor...quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:31 schreef aapieannie het volgende:
Bedankt allemaal!
Vandaag er weer echt voor gegaan. Resulteerde in 3 km in 45 minuten en 20 huilbuien waardoor ik niet meer kon lopenmaar het begin is er!
En ooit... zal ik vast ook zo gek zijn om een marathon te lopen!
daar hoef je niet gek voor te zijn hoor!!quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:31 schreef aapieannie het volgende:
En ooit... zal ik vast ook zo gek zijn om een marathon te lopen!
Februari: Groet uit Schoorl, Midwintermarathon Apeldoorn (maar dat is een 25km)quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:45 schreef steffelonio het volgende:
Heeft iemand tips voor een leuke HM in februari/maart?
google is your friendquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Februari: Groet uit Schoorl, Midwintermarathon Apeldoorn (maar dat is een 25km)
Maart: CPC Den Haag, Stevensloop Nijmegen
Niet om de betweter uit te hangen ofzo want ik zocht het voor mezelf maar in de spoiler een stukkie over herstel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:38 schreef wyccie het volgende:
Weinig heroïsche zweefmomenten, maar toch redelijk rennend eigenlijk. Ik was in lang-lang en handschoenen, dus dat zegt wel wat over de intensiteit. Toch 9km/h zie ik, met een nette hartslag.![]()
Maar nu moet ik me echt een paar dagen koest houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |