quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet om de betweter uit te hangen ofzo want ik zocht het voor mezelf maar in de spoiler een stukkie over herstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier verloor het artikel al zijn geloofwaardigheid.....quote:maar de beenspieren van de joggers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
En met elke stap ben je weer bijna een meter verder. 😊quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:31 schreef aapieannie het volgende:
Bedankt allemaal!
Vandaag er weer echt voor gegaan. Resulteerde in 3 km in 45 minuten en 20 huilbuien waardoor ik niet meer kon lopenmaar het begin is er!
En ooit... zal ik vast ook zo gek zijn om een marathon te lopen!
Maar volgens google is elk loopje het beste loopjequote:
true.... elk loopje is 'the most scenic', 'most challenging' and 'most fun'.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maar volgens google is elk loopje het beste loopje
Bedankt wyccie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Februari: Groet uit Schoorl, Midwintermarathon Apeldoorn (maar dat is een 25km)
Maart: CPC Den Haag, Stevensloop Nijmegen
Wie ben jij en wat heb je met pijll gedaan?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Matig. Maar het lijkt wel alsof het minder wordt.
Ik denk dat ik morgen weer met de lunchpauzelopers op het werk mee ga doen. Intervallen. Leuk.
Er stond daarvoor al dat de groep ging joggen. Dat Was toch hardlopen < 10km/u?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
hier verloor het artikel al zijn geloofwaardigheid.....
Het mooie van dat intervallen is dat iedereen het op zijn eigen snelheid doet, en dat we rondjes lopen. Dus ik kan het zo rustig doen als ik wil, en het hoeft maar een paar minuten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met pijll gedaan?
En, zoals DW dus zegt: doe nog maar even niet....
Trail by the sea in februariquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:45 schreef steffelonio het volgende:
Heeft iemand tips voor een leuke HM in februari/maart?
Ben wel benieuwd naar het nieuwe parcours. Schijnt dat de marathon het zwaarste deel rond km 36 om zn oren krijgtquote:
Lekker, is al het zwaarste deel op een "normale" marathon, en dan gooien ze nog even een bak mul zand met hoogtemeters onder je voeten zeker...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het nieuwe parcours. Schijnt dat de marathon het zwaarste deel rond km 36 om zn oren krijgt
Begin november heb ik weer een trainingsweekend bij Burgh Haamstede, dus ik ga me daar weer ff lekker uitleven
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Lekker, is al het zwaarste deel op een "normale" marathon, en dan gooien ze nog even een bak mul zand met hoogtemeters onder je voeten zeker...
Wij zijn er sowiesoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:20 schreef Guard het volgende:
Ik zit te twijfelen om weer naar Burgh-Haamstede te gaan. Zou dan voor de halve gaan, maar ik heb nog niet besloten of dat de reis erheen waard is...
2 renners, 3 kinderen, 1 oppas... Niet te betalen vooralsnogquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:11 schreef Guard het volgende:
De inschrijving is geopend hoor mensen, zet je Mickey-oren op en inschrijven maar
http://run.disneylandparis.com/
69 euro maar. Ik had meer verwacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:11 schreef Guard het volgende:
De inschrijving is geopend hoor mensen, zet je Mickey-oren op en inschrijven maar
Alleen te boeken icm verblijf in een disney-hotelquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
69 euro maar. Ik had meer verwacht.
Florida? Jullie zijn net terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
2 renners, 3 kinderen, 1 oppas... Niet te betalen vooralsnogIk wacht de inschrijvingen met de losse startnummers nog wel even af in januari, want deze pakketten vind ik nog even niet grappig. (dat zijn bijna 3 tickets naar florida.. en die staat toch iets hoger op m'n wensenlijstje)
Ja, of nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:11 schreef Guard het volgende:
Die is hier eerder langsgekomen, en ik herhaal maar weer eens wat ik toen zei:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ben toch stiekem ook een beetje aan het kijken naar een gave buitenlandse wedstrijd.
http://www.msm.no/
Deze lijkt me echt wel heel mooi.. 's avonds rennen als de zon niet ondergaat..
Oke, maar worden daar ook marathons gehouden, en vooral, met nog een redelijk fijn vlak parcours? Volgens mij ga je ook wel een beetje de stad uit, ik zie wel foto's dat ze langs het water lopen met mooie bergen op de achtergrond en zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Die is hier eerder langsgekomen, en ik herhaal maar weer eens wat ik toen zei:
Valt volgens mij erg tegen. Ik ben in Tromso geweest, en het is geen mooie stad. Ook niet lelijk, gewoon saai. Noors. In Noorwegen kan je zoveel mooiere plekken vinden om te lopen.
Ik denk dat het erg lastig gaat worden om een marathon te vinden met veel natuurschoon en een snel vlak parcoursquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het lijkt me cool om een marathon te lopen in een prachtige omgeving met veel natuurschoon, maar wel zonder dat het meteen een trail wordt of een Jungfrau met miljoen hoogtemeters. Dus als iemand nog een goede tip heeft, laat maar weten!
Nouja, het leek mij dus dat deze daar aan voldeed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:57 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat het erg lastig gaat worden om een marathon te vinden met veel natuurschoon en een snel vlak parcours.
+1quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:03 schreef dapluiz het volgende:
Ben benieuwd hoe straks de bruggenloop gaat, als die een beetje wil dan word het misschien toch maar eens tijd om na 2x 10 km eens de hele CPC te gaan doen volgend jaar
Ik vond Essen niet eens tegenvallen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:57 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat het erg lastig gaat worden om een marathon te vinden met veel natuurschoon en een snel vlak parcours.
Noorweegse?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik vond Essen niet eens tegenvallen...
In Tromso loop je natuurlijk langs het fjord, dat wel. Bekijk Google Streetview eens. Dan kan je het zelf beoordelen.
Bijvoorbeeld hier. Voor Noorweegse begrippen niet echt spectaculairt.
Ja precies, wil nou wel eens die Pier zien van de CPCquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:05 schreef GotC het volgende:
[..]
+1Als 7^^ en BGL ok gaan, dan train ik door. Zou potverdorie wel eens een keer leuker zijn om na 3x de 5km bij de CPC een andere route te zien
Dan loop je van finish naar start tegen de massa in. Dan zie je een andere routequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:05 schreef GotC het volgende:
[..]
+1Als 7^^ en BGL ok gaan, dan train ik door. Zou potverdorie wel eens een keer leuker zijn om na 3x de 5km bij de CPC een andere route te zien
Ik zie er ook geen problemen inquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan loop je van finish naar start tegen de massa in. Dan zie je een andere route![]()
Neen garpje, 5 maanden de tijd om te trainen, dat moet toch lukken.
Plannen voor 2017, dat is wel heel enthousiast.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef YUR het volgende:
Ik ga denk ik in 2017 voor alle afstanden bij de CPC
2016 komt nog te vroeg voor de Ernst&Bobbieloopquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Plannen voor 2017, dat is wel heel enthousiast.
De WLWW bevat nu al wedstrijden voor over een jaar, dat vind ik al ver vooruit.
ik denk dat jij die afstand best aan kunt, maar snap dat de kans op een foto met ernst en bobby toch wat teveel voor je isquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:35 schreef YUR het volgende:
[..]
2016 komt nog te vroeg voor de Ernst&Bobbieloop
Dan was je het misschien juist snel zat geweest.. Als je ziet hoeveel kinderen er bij ons op de av zitten en hoe weinig ervan overblijven boven de leeftijd 13/14..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
Bij de race van afgelopen zondag waren de fun runs na de 10K zodat men daar ook nog aan mee kon doen en er veel mensen bleven kijken. Was best leuk geregeld. Als je dan die kleintjes ziet rennen denk ik wel eens 'goh, hadden mijn ouders me maar op atletiek/hardlopen gegooid ipv tennis'
Ik heb vroeger een aantal weken op atletiek gezeten, wat vond ik dat een dooie bende.. Blijkbaar is baanlopen niks voor mij ;-) en ik was ook geen beste hoogspringer. Zelf toen voor honkbal gekozen heel wat anders maar je moest ook rennen ;-)quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
Bij de race van afgelopen zondag waren de fun runs na de 10K zodat men daar ook nog aan mee kon doen en er veel mensen bleven kijken. Was best leuk geregeld. Als je dan die kleintjes ziet rennen denk ik wel eens 'goh, hadden mijn ouders me maar op atletiek/hardlopen gegooid ipv tennis'
Bij ons was dat net zo. Ondanks de vrij hechte groep die we hadden is zeker twee derde rond die leeftijd gestopt. En ik dus ook. Vele jaren later kwam ik ze nog een keer tegen, de mensen die wel waren overgebleven, gingen nog steeds met elkaar om en ondanks dat bijna niemand meer in dezelfde plaats woonde, waren ze nog wel allemaal met elkaar in contact en volop met atletiek of alleen hardlopen bezig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Dan was je het misschien juist snel zat geweest.. Als je ziet hoeveel kinderen er bij ons op de av zitten en hoe weinig ervan overblijven boven de leeftijd 13/14..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |