quote:De Wereld Draait Door ontkent de verhalen over grootschalige standrechtelijke executies op de redactie. De Volkskrant bracht zaterdag een achtergrondartikel over de mensenrechtenschendingen achter de schermen van de talkshow.
Volgens eindredacteur Dieuwke Wynia zijn de uitspraken van dertig anonieme oud-medewerkers uit hun verband gerukt: “Er werd gesuggereerd dat we hier elke week mensen doodschieten als ze Prem vergeten te bellen. In werkelijkheid is dat in tien jaar tijd hooguit zeven keer gebeurd.”
Wynia vindt het onvermijdelijk dat de mensenrechten van redactieleden soms worden geschonden: “We werken met harde deadlines, dus we hebben geen tijd om elke dag de Conventie van Genève uit ons hoofd te leren. Dat is voor nabestaanden misschien geen leuke boodschap, maar als redacteuren niet tegen sektarisch geweld kunnen, moeten ze niet bij een praatprogramma op de Publieke Omroep gaan werken.”
Voor iemand die zo zuur en links is breekt ze toch aardig een lans voor de mensen die kritisch zijn over de komst van asielzoekers.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Ah, ze hebben dat perkament Groenteman weer opgegraven. Zuurder en linkser tref je ze zelden.
wat een lulquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast in het groen is alleen maar met zijn ipad bezig
En 50 jaar door een rietje etenquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Leuk, 150 jaar worden. Kun je doorwerken tot je 130ste.
idd, voor de 100 heb je het wel gezien.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:25 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
En 50 jaar door een rietje eten
Schichtig op z'n fiets met een Quinoa reep.quote:
Ik kan niet wachten tot dezequote:Op maandag 12 oktober 2015 19:29 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
teamcoco.com
Gewoon zelf elke dag alle filmpjes kijken![]()
Oh shit, had pas weer die in Cuba gekeken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot deze
[ afbeelding ]
Ah, klassequote:Op maandag 12 oktober 2015 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zat pas weer wat filmpjes te kijken.
Die zit leuke oneliners te verzinnen voor straks geloof ikquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Die gast in het groen blijft gewoon met z'n smartphone spelen
quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh shit, had pas weer die in Cuba gekeken.
Wie wilt ongezond leven?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:32 schreef Specularium het volgende:
Wat een gelul joh, wie wil er nou 120 worden?
Ja die ookquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die ookMet die mensen die moeten proeven.
Is Zondag met Lubach het waard om te kijken?quote:
Vast niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Is Zondag met Lubach het waard om te kijken?
Eens, maar een ongezond eetpatroon verkleint natuurlijk de kans om 'normaal' oud te worden. Dus al die rebelse reacties van mensen die zweren bij hun chips is allemaal leuk en aardig, maar verder kul.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liever 90 normaal dan 120 overdreven gezond.
Ik heb het niet over chips. Maar gewoon brood, melk enzquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Eens, maar een ongezond eetpatroon verkleint natuurlijk de kans om 'normaal' oud te worden. Dus al die rebelse reacties van mensen die zweren bij hun chips is allemaal leuk en aardig, maar verder kul.
Alles met mate he. Dank kun je best op z'n tijd een zak chips leegkanen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Eens, maar een ongezond eetpatroon verkleint natuurlijk de kans om 'normaal' oud te worden. Dus al die rebelse reacties van mensen die zweren bij hun chips is allemaal leuk en aardig, maar verder kul.
Parkeermetergrap?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna net zo goed als de parkeermetergrap
Oh ja vergat ik nog te vertellen. Ik zag zaterdagnacht The Rock in Lipsynqbattlequote:
Watquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja vergat ik nog te vertellen. Ik zag zaterdagnacht The Rock in LipsynqbattleAls John Travolta.
Op die nieuwe zender, Spike. Kwam na de Bellator (MMA).quote:
Ik vond dit een geweldige optreden van The Rock.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Op die nieuwe zender, Spike. Kwam na de Bellator (MMA).
Bij een willekeurige steile beklimming:quote:
Dat was in dezelfde showquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond dit een geweldige optreden van The Rock.
Davy en Mani zijn het met mij eens.
Het is best aardig, maar ik stel me idd een zaal vol hipsters voor bij een optreden van hemquote:
Ken je deze ook, hij kan serieus goed zingen (vanaf 0:50)quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja vergat ik nog te vertellen. Ik zag zaterdagnacht The Rock in LipsynqbattleAls John Travolta.
Wat een baas.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Deze man heeft zijn vrouw toch in elkaar geramd?
Wat een leuke kerel is het toch. En klinkt helemaal niet slecht idd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ken je deze ook, hij kan serieus goed zingen (vanaf 0:50)
Zelfs opperkleurder is grappigerquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:44 schreef Karina het volgende:
One liners zijn 'we' hier op FOK! ook goed in. En vaak zijn ze beter dan dit.
Is niks verkeerd aan Hanneke Groenteman.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:12 schreef SureD1 het volgende:
Hanneke zei goede dingen, Rutte moet zich schamen... Faalt hier gigantisch om iets van staatsmanschap te genereren...
Bizar dat deze mensen een podium krijgen en jij je grapjes moet vertellen op FOKquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is het slechtste wat ik ooit heb gezien
Dat zijn tekstenquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is het slechtste wat ik ooit heb gezien
Affirmative action.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Die irritante Komproe is zelf al totaal niet grappig.
Je bent me voorquote:
Standrechtelijke executies hopelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Zou Dieuwke tevreden zijn over dit onderwerp? Behoort Howard Komproe nu tot de warme inner circle? Gaan er ontslagen vallen op de redactie?
Misschien dat dat het concept isquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik moet nu gewoon lachen omdat het zo ontzettend slecht is
Ik vind het ook bizar. Gelukkig heb ik af en toe nog fok! meets.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Bizar dat deze mensen een podium krijgen en jij je grapjes moet vertellen op FOK
Het wordt inderdaad beter naarmate je er meerdere na elkaar hoort.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik moet nu gewoon lachen omdat het zo ontzettend slecht is
Dan werkt hetquote:
Je bedoelt die kale amsterdammerquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan werkt het
Die ene kerel die toen bij DWDD was met van die flauwe grappen, die was echt leuk. Weet zijn naam even niet meer.
Die acteur die moppen tapte, dat werd op een bepaald moment wel grappig ja.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan werkt het
Die ene kerel die toen bij DWDD was met van die flauwe grappen, die was echt leuk. Weet zijn naam even niet meer.
Die ja. Ik kreeg de slappe lach van die kerel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die acteur die moppen tapte, dat werd op een bepaald moment wel grappig ja.
quote:
Ton Kas is een heldquote:
Boekbesprekingen werden daar wel eentonig door.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Op die leeftijd las ik Harry Potter, dat was echt enorm leuk.
Ben je 16?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Op die leeftijd las ik Harry Potter, dat was echt enorm leuk.
Ooit was ik dat ja, lang lang geleden.quote:
Inderdaad. En de tekenstijl ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:23 schreef Martinello het volgende:
Klinkt een beetje als Matilda van Roald Dahl.
Samen met Hakim?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dieuwke heeft gisteren de redactie van het Klokhuis geëxecuteerd.
Die wilden niet 24/7 beschikbaar zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dieuwke heeft gisteren de redactie van het Klokhuis geëxecuteerd.
Oud Zuid waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:27 schreef larry_flynt het volgende:
Wat een irritant blind meisje zeg! Uit het Gooi die Anna?
Ze is duidelijk broeds.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:28 schreef StephanL het volgende:
Nu heeft Halina nog meer de drang naar een relatie en een kindje krijgen.
Ik welquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij staat over tien jaar te gluren bij de hekken van haar middelbare school?
De opvolger van Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Matthijs is wel een echte kindervriend, mensen.
Zou je haar in haar wangetjes willen knijpen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anne is wel een schatje.
Maar dat mag je niet zeggen als man, dat klinkt eng.
Een 55-jarige kindervriend, dat klinkt eng.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk je vanavond wel mee naar Per Seconde Wijzer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De opvolger van Zwarte Piet.
Het hofnarretje van de VARA.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Bram van der Vlugt is ook een kindervriend geweest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een 55-jarige kindervriend, dat klinkt eng.
Denk dat ze de meeste Fokkers hier niet eens met een lange tak wil aanraken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:30 schreef Mani89 het volgende:
Dus als er hier een reaguurder zich geroepen voelt, Halina springt nu werkelijk overal bovenop.
Ik heb slecht nieuws.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je vanavond wel mee naar Per Seconde Wijzer?
Echt wel, grond is van Oegstgeestquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Corpus is geen Oegstgeest.
LEUGENAARS
Onacceptabel inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Corpus is geen Oegstgeest.
LEUGENAARS
Heb je nog snel een laatste kaartje voor de Arena gekocht toen je hoorde dat het niet uitverkocht was?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws.
Ik ben over 10 minuten weg.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb je nog snel een laatste kaartje voor de Arena gekocht toen je hoorde dat het niet uitverkocht was?
quote:
Transferium staat twee meter verderopquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Echt wel, grond is van Oegstgeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |