SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat 1+1=3quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij? Zou in mijn ogen wel een pre zijn als dit idd zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
hoho, ik wilde hem wel hebben natuurlijk maar schuur staat 'vol' met andere fietsen.. En met vol bedoel ik: is gereserveerd voor andere fietsen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
N+1
Dit moest laatst ook al aan Marco uitleggen. Had een prachtige fiets voor weinig voor z'n dochter, wilt ie 'm niet
Ja allez geo past wel goed bij mijn wensen ook. Heb nu een 18,5cm balhoofd met 18mm dustcap. Dus die speci kan slammed. Mooie -8 pen er op, ws is een 110mm al zat.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:48 schreef Tommeke het volgende:
58 heeft toch een enorm balhoofd. 21 cm toch?
Deze is vet
http://m.ebay.com/itm/VIN(...)911140447?nav=SEARCH
Dan kan er mss wel een -17 graden pen op want je komt dan toch iets hoger anders?quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja allez geo past wel goed bij mijn wensen ook. Heb nu een 18,5cm balhoofd met 18mm dustcap. Dus die speci kan slammed. Mooie -8 pen er op, ws is een 110mm al zat.
Vandaar die kale kop.quote:
Nee vanavond kijken...quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:10 schreef Patroon het volgende:
Mooi frame Muzas. Heb je hem al gekocht?
Ik spreek al tijdje met oud Belgisch prof die nog met hem heeft gekoerst en laatste jaar veel met hem ging trainen. Mooie verhalen!quote:
Cool! VDB is God!quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik spreek al tijdje met oud Belgisch prof die nog met hem heeft gekoerst en laatste jaar veel met hem ging trainen. Mooie verhalen!
Ik was in westendorp dit weekend, ook in de achterhoek, met een stel triatleten in een grote boerderij. Nog door montferland tussen Zeddam en Elten gefietst, dat is maar een klein stukje richting Arnhem/s-Heerenberg . Als je nog eens daar in de buurt bent moet je die mtbroute eens fietsen. Geweldige omgeving.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:58 schreef Gripper het volgende:
Ik ben net voor het eerst in m'n nieuwe gym geweest. Wel prima spul allemaal, en ze hebben ook zo'n function rack met allemaal zandzakken en kettlebells, kan je crossfit dingen doen.
Alleen nergens een fatsoenlijke rechte lijn in de zaal om walking lunges te doen![]()
Morgen de trap opkruipen op t werk zal wel weer een pijnlijke ervaring worden.
Mooi man! Veel plezier ermee!quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:10 schreef muzas het volgende:
frame; binnen.
paar gebruikssporen,maar prima in orde. idd kerel die aan de weg timmert als fm. wil me ook hrlpen met opbouwen. goeie vent.
400 euro voor een smartweld e5. geen geld.
Picture?quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:20 schreef muzas het volgende:
thnx kerel! ben er erg content mee en erg enthousiast aangaande t project.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:10 schreef muzas het volgende:
frame; binnen.
paar gebruikssporen,maar prima in orde. idd kerel die aan de weg timmert als fm. wil me ook hrlpen met opbouwen. goeie vent.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:10 schreef muzas het volgende:
frame; binnen.
Ja verdachte donkere plekken in dat tapijtquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik zou ook klaarkomen als ik zo'n frame had, maar in die mate? Petje af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Kerstmarkten? Gewoon uit China halen.. Carbon bidonhouders, zadel, zadelpen etc. Meteen hoge hoepels.. En dan lekker dealtje afspreken. Is altijd genoeg onderhandel ruimte.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:32 schreef muzas het volgende:
weet niet meer hoe ze heten, vast gelabelde chineesjes, maar dan zonder inklaring en met makkelijke garantie. Maar da's toekomstmuziek. Ik heb die fr4's nog. Dus eerst de kerstmarkten afstruinen naar pennen, zadel, etc
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:44 schreef Patroon het volgende:
Dat frame afbouwen met ondeldelen uit china
Heet toch niet voor niets Elitequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:22 schreef the_critic het volgende:
Ja want een bidon houder van elite is echt veel beter dan een carbon Chinees...
Ach ja.. Ieder z'n mening
Geen speld tussen te krijgen, nu even een massasprint winnen op mijn Stokvis Sprint met SoraTourney. Grgrquote:
Ik zal wel proberen met bovenstaande verhaal hem terug te geven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:13 schreef muzas het volgende:
Bellen en 'm verzoeken tot terugname? Of toch houden? vindt voor 400 euro maar eens een dergelijk kader.
Maar ik in mijn naieve onschuld weet niet, en kan niet beoordelen, of dit frame nog 'ok' is. Ja hij zíet er prima uit....
Ik heb er weinig verstand van, maar aluminium kan opzich wel tegen een stootje toch? De vraag is: kan jij met de (relatief kleine) beschadigingen leven mits het frame nog in orde is verder? En vind je die 400 euro dan nog te rechtvaardigen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:13 schreef muzas het volgende:
Bellen en 'm verzoeken tot terugname? Of toch houden? vindt voor 400 euro maar eens een dergelijk kader.
Maar ik in mijn naieve onschuld weet niet, en kan niet beoordelen, of dit frame nog 'ok' is. Ja hij zíet er prima uit....
Ja, mijn giant is daar wel het bewijs van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:29 schreef Sloggi het volgende:
maar aluminium kan opzich wel tegen een stootje toch?
hoe dan? door te tikken ofzo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:46 schreef ratatat het volgende:
Carbon kan je toch testen met een muntje oid? Maar lijkt idd vooral optische schade.
Ik had me ook behoorlijk kut gevoeld. Toch vind ik het wel raar dat je die schade niet hebt gezien gisterenavond. Die schade op de voorpoten kun je mijn inziens moeilijk missen. Plek op de bovenbuis lijkt me niks ernstigs, vliegend steentje doet dit al. Mijn alu mountainbike waar ik jaar op gefietst heb had tal van dit soort deukjes/ plekjes.quote:
Ook al had die de schade niet gehad, had ik mezelf nog steeds opgelicht gevoeld. Denk dat het wel zo eerlijk is om te zeggen dat je een behoorlijke klapper hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:57 schreef Z het volgende:
Ik zou de verkoper, op vriendelijke wijze, confronteren met je bevindingen. En in eerste instantie wat uitleg vragen en later pas aansturen op wellicht wat geld terug. De beschadiging op de voorvork lijkt een beetje op een beschadiging die ik op m'n carbonvoorvork heb en dat is alleen lakschade. Maar dat zegt niet zo heel veel natuurlijk.
Daar zou ik hem dan ook mee confronteren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:02 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ook al had die de schade niet gehad, had ik mezelf nog steeds opgelicht gevoeld. Denk dat het wel zo eerlijk is om te zeggen dat je een behoorlijke klapper hebt gemaakt.
Ja ik kan me ook wel voor de kop slaan. Avondlicht, verblind door enthousiasme, geen idee. Heb in bovenstaande foto's wel flink de flitser er op gezet natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:52 schreef poiuytr het volgende:
Ik had me ook behoorlijk kut gevoeld. Toch vind ik het wel raar dat je die schade niet hebt gezien gisterenavond.
Als ik weet dat het geen kwaad kan, kan ik me er bij neer leggen. Dan hoef ik me geen zorgen te maken over structurele integriteit als ik met 60+ over belgisch asfalt naar beneden stuiter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:24 schreef Leonos het volgende:
@muzas;
Als je je nu er overheen kan zetten, moet je bedenken of je er over 6 maanden ook nog blij mee bent. Bij mij is het pas meestal achteraf dat ik er nog meer van ga balen
Mijn vader heeft (volgens mij) dezelfde soort krassen over zijn frame. Hij had hem ook op marktplaats gekocht maar wel met een eerlijk iemand, alhoewel het veel meer zichtbaar is dan bij die van jou.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Als ik weet dat het geen kwaad kan, kan ik me er bij neer leggen. Dan hoef ik me geen zorgen te maken over structurele integriteit als ik met 60+ over belgisch asfalt naar beneden stuiter.
Optisch kan er altijd wel een lakstift oid overheen.
Voor 100 euro een frame van 400 laten checken? Ik zou het zonde van m'n geld vinden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:36 schreef Sloggi het volgende:
Je zou het frame kunnen laten controleren door een onafhankelijke partij. Geen idee wat dat kost, misschien kun je iets afspreken over de kosten van zo'n keuring met de verkoper.
(Ik denk even hardop)
Het zijn wel lekkere bandjes...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:43 schreef ratatat het volgende:
Ik ben ook lekker scherp bezig geweest. Bandjes gekocht bij de Decathlon, op de plaatjes allemaal zwart/zwart. Echter heten ze 'PRO4 ENDURANCE 700X25 ZWART/GR'. Nu heb ik dus bandjes met een lelijke grijze band.
Hé stresskip, op die vork zitten volgens mij uitsluitend KRASSEN. geen scheuren. Niet druk over maken want je weet, zelfs een Canyon met een scheur gaat nog heel lang mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:13 schreef muzas het volgende:
Haha kwamen we tegen bij het uitpakken. Is meer dan 10 jaar oud. Was in m'n vorige dunne periodequote:
Ben benieuwd. Nieuwe wielen ook vandaag binnen (Khamsin CX). Misschien zo maar eens uittesten hoe het fietst.quote:
Amen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:13 schreef Patroon het volgende:
Ik zou zo'n vork niet vertrouwen. Mijn gebid is mij heilig.
Dat is Fries.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Je woordenboek blijkbaar niet
Nee geintje ofc. Maar enige toelichting?
Ik wist niet dat je zo'n gelovig man was!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:13 schreef Patroon het volgende:
Ik zou zo'n vork niet vertrouwen. Mijn gebid is mij heilig.
Als je vork krak zegt, doen je tandjes dat ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Je woordenboek blijkbaar niet
Nee geintje ofc. Maar enige toelichting?
Ik heb mijn peddel een keer doormidden getrokken tijdens een sprint. Die was toch echt van carbon.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:19 schreef Z het volgende:
Kan een carbon voorvork dan helemaal doorbreken? Ik heb jaren met carbonhockeysticks gehockeyd en er nooit één gebroken, ze gaan wel stuk maar nooit door de midden. Is niet helemaal waar, de eerste carbonsticks braken als lucifers, maar ze werden snel beter.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:17 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet gewoon nooit op je gezicht vallen maar op je handen en voeten of doorrollen.
#doorrijdentothetafbreekt
#teamkaasenbuzzquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb mijn peddel een keer doormidden getrokken tijdens een sprint. Die was toch echt van carbon.
Hij was niet finaal afgebroken, maar wel zodanig dat als ik zo'n breuk in m'n vork had gehad, ik het asfalt geknuffelt zou hebben. Zeker op hogere snelheden.
[..]
[ afbeelding ]
Het deel 'gevoelsmatig' kan ik in komen en geloof dat ik het daarin wel met je eens ben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:19 schreef Patroon het volgende:
Haha gebid
Uh, nou als voorbeeld, ik heb liever een scheurtje onder de zitbuis dan bij de vork. Scheurt frame aan voorkant door, zijn de gevolgen wel wat anders dan onder mij, lijkt mij. Maar dat is gevoelsmatig.
Een ploeggenoot van me werkt bij testcentrum van Koga. Die vertelde dat carbon in 1x stuk is, of het is heel. Een scheurtje scheurt langzaam groter en breekt niet in 1 klap
Peddel is wat anders. Rond, dönner en hol(?).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb mijn peddel een keer doormidden getrokken tijdens een sprint. Die was toch echt van carbon.
Hij was niet finaal afgebroken, maar wel zodanig dat als ik zo'n breuk in m'n vork had gehad, ik het asfalt geknuffelt zou hebben. Zeker op hogere snelheden.
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha ja ik twijfelde nog of ik er over moest beginnen, maar uiteindelijk toch besloten dat imago toch minder geldt dan goed adviesquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:22 schreef Patroon het volgende:
Maar mijn scheurframe heeft mij geleerd: Alleen al om het eeuwige gezeik hier over je krakframe zou voor mij al reden zijn om hem terug te brengen
Allesvreter bedoel jequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
Hahahaha. Muzas de allesvrezer.
[ afbeelding ]
NEe joh, juist mooi. Net als gripper die altijd haat op mijn prachtige dracat. Juist daarom hou ik hemquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:22 schreef Patroon het volgende:
Maar mijn scheurframe heeft mij geleerd: Alleen al om het eeuwige gezeik hier over je krakframe zou voor mij al reden zijn om hem terug te brengen
Is een vork dan niet "rond", dun en hol?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:24 schreef Z het volgende:
[..]
Peddel is wat anders. Rond, dönner en hol(?).
Hates gonna hate en kunnen mijn swag niet handelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef ratatat het volgende:
Ja, wat is er eigenlijk mis met jouw Dracat (behalve dat het schijnbaar een kutfiets is)?
Uniek door valbeschadigingenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Hahaha ja ik twijfelde nog of ik er over moest beginnen, maar uiteindelijk toch besloten dat imago toch minder geldt dan goed advies![]()
Thus 'Crashialized' was born.
Ik ga 'm ff buiten bekijken. Denk dat ik 'm hou... Dit frame kom je nooit meer tegen voor dit geld. Ga wel die vent nog bellen
Nee, niemand verkoopt een gescheurd frame voor 400 euro iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:25 schreef muzas het volgende:
Dit frame kom je nooit meer tegen voor dit geld. Ga wel die vent nog bellen
Snel antwoord trouwens, binnen 2 uurtjes ofzo.quote:Beste Muzas
Lijkt alleen lakschade. Zou ik me geen zorgen over maken.
Met vriendelijke groet,
Meneer van carbon-repair.nl
Ik ga knut inschakelen om per twitter even een berichtje de lucht in te gooien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:17 schreef muzas het volgende:
Gebeld. Hij ontkent dat het met deze fiets was. Die andere zou total loss zijn,
- Op je facebook staat letterlijk "Mijn fiets scheen 3 keer zo hoog te vliegen. Wonder boven wonder heeft mijn fiets weinig schade, behalve dat mijn voorwiel compleet in gruzelementen ligt."
Ja maar achteraf bleek ie toch total loss te zijn
- Hoe kwam je daar achter dan?
Jaaa met een rontgenscanner
- Heb je daar nog facturen ofzo van?
Nee heb ik bij een vriend laten doen
- Een vriend met een rontgenscanner?
Ja die heeft een carbonreparatiezaak
- Oh, welke?
Ga ik niet geven
Fucking hell![]()
Hij heeft telefonisch toegezegd om mij per mail 'wat' bewijsstukken toe te zenden dat het niet met de specialized was... Terwijl er op zijn persoonlijke FB voor het ongeluk, op wat crossers e.d. na alleen fotos van de allez (met zipps) staan. en daarna (enige tijd uiteraard, want herstel) zijn huidige fiets die ie gister liet zien.
Hééél discutabel. Toen ik 'm zei dat ik het gevoel had dat ie de waarheid ontweek kwam er een heel defensief "Als je het niet vertouwd vind ik dat heel jammer".
Mail van carbon-reparatie (thnx voor de tip critic)
[..]
Snel antwoord trouwens, binnen 2 uurtjes ofzo.
Haha die van carbon-reparatie.nl is die vriend hahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:17 schreef muzas het volgende:
Gebeld. Hij ontkent dat het met deze fiets was. Die andere zou total loss zijn,
- Op je facebook staat letterlijk "Mijn fiets scheen 3 keer zo hoog te vliegen. Wonder boven wonder heeft mijn fiets weinig schade, behalve dat mijn voorwiel compleet in gruzelementen ligt."
Ja maar achteraf bleek ie toch total loss te zijn
- Hoe kwam je daar achter dan?
Jaaa met een rontgenscanner
- Heb je daar nog facturen ofzo van?
Nee heb ik bij een vriend laten doen
- Een vriend met een rontgenscanner?
Ja die heeft een carbonreparatiezaak
- Oh, welke?
Ga ik niet geven
Fucking hell![]()
Hij heeft telefonisch toegezegd om mij per mail 'wat' bewijsstukken toe te zenden dat het niet met de specialized was... Terwijl er op zijn persoonlijke FB voor het ongeluk, op wat crossers e.d. na alleen fotos van de allez (met zipps) staan. en daarna (enige tijd uiteraard, want herstel) zijn huidige fiets die ie gister liet zien.
Hééél discutabel. Toen ik 'm zei dat ik het gevoel had dat ie de waarheid ontweek kwam er een heel defensief "Als je het niet vertouwd vind ik dat heel jammer".
Mail van carbon-reparatie (thnx voor de tip critic)
[..]
Snel antwoord trouwens, binnen 2 uurtjes ofzo.
Die vriend bestaat helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha die van carbon-reparatie.nl is die vriend haha
850-900 ofzo? meer dan het dubbele iig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Wat is de nieuwwaarde eigenlijk van dat frame (los)?
Wat zit er op dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:09 schreef ratatat het volgende:
Pfff, net banden om nieuwe wielen gelegd kom ik erachter dat ze wielen met verkeerde body hebben gestuurd.
Een hint van god.quote:
lastig Muzasquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:37 schreef muzas het volgende:
Het is ook een bullshitverhaal eerste klasse. Radiologisch onderzoek (mijn tak van sport heeuj) is veel te tiefusduur voor particulieren. Gaat een klein repairbedrijf echt niet terugverdienen binnen 50 jaar.
Dat 'bewijs' wat ie gaat mailen gaat ws ook dikke onzin zijn. Een ongedateerde foto van een willekeurige fiets ofzo. Hij zou me uiteindelijk toch ook de contactgegevens van die 'vriend' tzt doorsturen...
laat me graag verassen.
Maar z'n verhaal is wel hééééél onwaarschijnlijk.
Ook gehadquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:09 schreef ratatat het volgende:
Pfff, net banden om nieuwe wielen gelegd kom ik erachter dat ze wielen met verkeerde body hebben gestuurd.
Bedoel je zijdelings op je frame staan? Dat neem ik aan van niet toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:19 schreef dop het volgende:
[..]
lastig Muzas
radiologisch onderzoek op aluminium is ook niet de gebruikelijke methode om scheurtjes op te sporen, dat gebeurt normaal met (fluor) penetrant onderzoek.
Als het frame niet is vervormd (wat niet lijkt op de foto), dan zou ik me daar geen zorgen over maken.
Als er door vallen scheurtjes in het laswerk ontstaan dan zijn er normaal al haarscheurtjes aanwezig.
Is er nu toch iets aan de hand dan scheurt dat niet in 1 keer af.
De vork is een lastiger verhaal, maar zou niet geloven dat je voor een vork radiologisch onderzoek gaat doen, dan koop je voor dat geld gewoon een nieuwe.
dus 95% zeker lul verhaal.
je zou er voor kunnen kiezen de vork zelf wat te belasten door hem met de voor en achterkant op 2 balkjes te leggen en er dan bovenop gaan staan (beetje veren moet ook kunnen).
Als en soort van stress test, dat moet hij normaal makkelijk overleven.
Als hij dan niet geeft zou ik er verder wel mee durven rijden.
nee de vork los , niet in het framequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedoel je zijdelings op je frame staan? Dat neem ik aan van niet toch?
ik weet niet hoe je nu denkt , maar als je hard in je voorrem knijpt hoe gaat dan de kracht lopen ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap je nog steeds niet. Vork dus loshalen, stuk waar normaal je wiel ligt op een balkje, het stuk wat in je balhoofd zit op een balk en er dan op staan?
In die richting is hij toch niet gemaakt om sterk te zijn?
op je vingersquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:32 schreef ratatat het volgende:
En waar moet je dan precies met de hamer slaan?
Dit heb je zelf ook ooit gedaan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:54 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
bruin balkjes, rood waar je gaat staan, geel tegenkracht en punt waar normaal de remkracht aangrijpt.
je moet er echt met gemak op kunnen staan muzas,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:01 schreef muzas het volgende:
Ok dop, de cavia zit in de vaatwasser en ik heb de eettaffel ondersteboven gezet. Waar moesten de blokjes?Als je dat niet eens durft, zou ik er niet op durven fietsen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
ik heb voor mezelf een makkelijker methode frontwheel stop.quote:
Ja maar ik weeg een tonquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je dat niet eens durft, zou ik er niet op durven fietsen...
En als ze al haar tanden eruit fietst is dat alleen maar een bijkomend voordeel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja maar ik weeg een ton
Zet ik eerst fraumuzas er wel op, die's lichter
Das het belangrijkste. Sinds de eerste primavera meet toen iemand constateerde dat mijn stuur (zo'n aero carbon stuur met afgeplat middendeel ) wel erg veel doorboog bij het sprinten, zijn ze ervan overtuigd dat ie daar nog eens een keer doormidden breekt, en ik al mn tanden van de straat kan rapen.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
En alsof jij met 60+ gaat afdalen zeg, bij 40 knijp je al in de remmen
nu geeft de sterkteleer op dat een sprongbelasting altijd gewicht maal 2 is dus om helemaal zeker te zijn moet hij 2x je eigen gewicht houden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:21 schreef muzas het volgende:
Nou, heb er op gestaan. Enige wat kraakte was het 'blokje'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#viesdikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:00 schreef Tommeke het volgende:
Over brekend carbon gesproken. Tweede carbon zadel in driekwart jaar tijd gebroken
De eerste was met 45 per uur over een drempel. Toen hoorde ik een harde knak..
Vandaag was ik wat aan het afstellen en toen zag ik dat een zijde wat lager stond dan de andere
Jazeker!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:28 schreef muzas het volgende:
is die er ook in wit? heb 'm alleen in het zwart gezien
ik zou niks aan muzas verkopen als ik jou was. Hij keert je hele Facebook binnenste buitenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:59 schreef Tommeke het volgende:
Helaas niet
Alleen buitenlandse webshops.
Ga dan ook niet de hele tijd hardlopen joeng.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:33 schreef Yankee het volgende:
Ik lees dat ik weer een mooi spektakelstuk gemist heb![]()
Ja jezus, kutleven....Komend weekend misschien maar weer eens op de fiets. Alhoewel, ik hoorde iets van kans op natte sneeuwquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ga dan ook niet de hele tijd hardlopen joeng.
Echt? Gadverdamme.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:40 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ja jezus, kutleven....Komend weekend misschien maar weer eens op de fiets. Alhoewel, ik hoorde iets van kans op natte sneeuw
Ah zondag waarschijnlijk droogquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:42 schreef Tommeke het volgende:
Valt mee.
http://m.weeronline.nl/Eu(...)n/4056536#_fortnight
Ik heb deze hele affaire aanschouwd, en even overdacht. En ik vind dat je echt veel te ver doordraaft in je eigen aannames en complottheorieën.quote:
je ziet spoken manquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:19 schreef muzas het volgende:
Postbode he?
En complottheorieën? wtfheb je gewoon moeilijke woorden gegoogled ofzo?
Ik denk dat jij het opblaast. En daar een heel projecterend geheel van maakt.quote:
Niet eens zo zeer een conclusie, die trek ik nooit zonder feiten. Maar het leek plausibel. Onderhoudend gesprek met verkopende partij gehad, in zeer goede orde... Deze kwam alleen met wel erg twijfelachtige antwoorden, wat de vermoedens natuurlijk sterken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:33 schreef ratatat het volgende:
Is gewoon gebruik maken van indirect bewijs en daaruit een conclusie trekken. Of die conclusie juist is weet je natuurlijk niet.
Ik ben het met je eens Muzas, zou precies hetzelfde gereageerd hebben. Gelukkig lijkt het allemaal goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer een conclusie, die trek ik nooit zonder feiten. Maar het leek plausibel. Onderhoudend gesprek met verkopende partij gehad, in zeer goede orde... Deze kwam alleen met wel erg twijfelachtige antwoorden, wat de vermoedens natuurlijk sterken.
Vind het niet zo leuk om nu afgeschilderd te worden als een of andere neuroot met waanideeën.
Ga mezelf verder niet verdedigen, denk er van wat je wil denken. Lees nog eens terug dan zul je lezen dat ik me vooral zorgen maakte over het frame zelf dan de mogelijke oorzaak hiervan. Heb niet eerder met dit soort schades te maken gehad en wist dus ook niet hoe deze te beoordelen.
Daar ben ik fantastisch mee geholpen.
Wat mij betreft is daar de kous mee af. Ik houd het frame, mede door jullie deskundige blik. Eind goed al goed. En dan doet de toedracht er niet meer toe.
Ok, niet een conclusie, maar je had een vermoeden en je probeerde te achterhalen of dat vermoeden klopt. Dan ga je proberen info te verkrijgen welke kunnen bevestigen of dat vermoeden klopt. Dat is niet gelukt en daarmee is de kous af. Lijkt mij niets anders dan een logische gang van zaken. Je bent dan ook zeker geen neuroot met waanideeën.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer een conclusie, die trek ik nooit zonder feiten. Maar het leek plausibel. Onderhoudend gesprek met verkopende partij gehad, in zeer goede orde... Deze kwam alleen met wel erg twijfelachtige antwoorden, wat de vermoedens natuurlijk sterken.
Vind het niet zo leuk om nu afgeschilderd te worden als een of andere neuroot met waanideeën.
Na 3x fietsen ren je gillend weg. En bij basic fit heb je een jaar abbo dus je betaalt wel door terwijl je weg rent.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:47 schreef ratatat het volgende:
Iemand ervaring met indoor sessies in de sportschool? Woon namelijk vlakbij een basic-fit waar ze van die 'fietsen' hebben met zo'n groot scherm ervoor. Misschien een ok alternatief voor als het kutweer is?
Misschien had ik het moeten nuanceren. Ik betaal alleen voor de maanden waarin ik er heen ga, en dan niet eens de volle mep. Het is dus wel echt goedkoop. Maar waarom zou ik daar gillend wegrennen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Na 3x fietsen ren je gillend weg. En bij basic fit heb je een jaar abbo dus je betaalt wel door terwijl je weg rent.
Niet doen als je alleen maar voor het fietsen gaat, zonde van je geld. Wel doen als je ook van plan bent wat ijzer te gaan tillen en net zulke turbo dijen als kaas en Kees (en hopelijk ik ook ooit nog eens) te kweken.
Koop bijv op MP een simpele tacx, en ga lekker voor de tv/pc zitten en wat uurtjes wegmalen op avonden dat je wel wilt fietsen maar niet buiten kan of wil. Genoeg te zien: kijk Gent-Wevelgem 2015 in z'n geheel terug op dagen met écht slecht weer en bedenk je dan hoe die mannen zich voelden tijdens het de sloot in waaien![]()
Ik speelde even advocaat van de duivel, dat doe ik soms graag. Gewoon omdat ik het leuk vind sommige kwesties vanuit een ander standpunt te belichten. Ja ik heb overdreven maar ik vond dat jij dat ook een beetje deed. Natuurlijk zou het kunnen dat je gelijk hebt maar kan evengoed dat je er compleet naast zit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het opblaast. En daar een heel projecterend geheel van maakt.
Ik constateer een wel heel toevallige samenloop + niet rijmende antwoorden. Iedereen met een IQ boven z'n schoenmaat zou daar in elk geval vraagtekens bij zetten. Precies wat ik gedaan heb.
Wat jij schetst is karikatuur.
quote:Nee viel mee, alleen enorm koude voeten. Heb je me gespot of zo?
Stalker!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:29 schreef ddx het volgende:
Kwam gisteravond langs de ringvaart iemand tegen in korte broek, dus via stravafly even gevraagd of hij het niet koud had :
[..]
Als ijzersmijtende kampers je goed liggen zie ik geen problemen bij basic fit. Persoonlijk ga ik liever voor iets minder goedkoop met goede begeleiding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef ratatat het volgende:
[..]
Misschien had ik het moeten nuanceren. Ik betaal alleen voor de maanden waarin ik er heen ga, en dan niet eens de volle mep. Het is dus wel echt goedkoop. Maar waarom zou ik daar gillend wegrennen?
ja dan valt het wel mee. Maar, toen ik vorig jaar een goeie gym aan het zoeken was ben ik ook een paar keer bij basic fit geweest, telkens losse toegang betaald. Ik vond het er niet echt leuk, hoop tjappies inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef ratatat het volgende:
[..]
Misschien had ik het moeten nuanceren. Ik betaal alleen voor de maanden waarin ik er heen ga, en dan niet eens de volle mep. Het is dus wel echt goedkoop. Maar waarom zou ik daar gillend wegrennen?
Je ging toch naar een andere gym met meer aardige mensen en faciliteiten en alles?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:32 schreef Patroon het volgende:
Ik train ook bij basic fit. Hoop tokkies idd, maar dat interesseert mij niet. Ik ben daar om te trainen en dat kan prima. Ze hebben van alles veel en belangrijkste, een los squat rek. Als het te gezellig is kost dat alleen maar extra tijd. Voordeel is ook dat ik overal kan trainen, soms direct na het werk in Drachten (lekker rustig om 17u), de andere keer thuis in Leeuwarden.
Ik zou idd bij mijn vriendin gaan sporten, maar dan betaal ik 40 euro per maand, terwijl ik nog bij basic fit terecht kan. Ben een beetje lui geweest met opzeggen, dus ben al hele jaar donateur. Ga na de winter mijn abo stopzetten en neem dan volgend jaar wel een flex abo voor 22 euro per maand bij basic fit.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je ging toch naar een andere gym met meer aardige mensen en faciliteiten en alles?
Bij alle vestigingen terecht kunnen is wel prima idd. En ik kijk net ff op de site, zie dat ze nu ook voor 22¤ / maand flex hebben en je die wel maandelijks kan opzeggen.
Enig nadeel voor mij is dat er geen basic fit in Nieuwegein is en ik dus naar Houten moet.
Behalve koude tenenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Gewoon buiten blijven fietsen, dan heb je nergens last van.
Voor de vaak 200 euro die schoenen kopen kan ik toch best een winter of 2 halterenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Detail
Een goed stel winterschoenen is goedkoper dan een sportschoolabbo.
Je moet ze ook in de zomer kopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor de vaak 200 euro die schoenen kopen kan ik toch best een winter of 2 halteren
Overschoenen helpen niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor de vaak 200 euro die schoenen kopen kan ik toch best een winter of 2 halteren
Daar ging het toch niet over?quote:
Geen idee, daarom heb ik ook geen winterschoenen. En ik halter niet. Dus heb ik 200 euro in m'n zak.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom winterschoenen kopen als overschoenen ook warm genoeg zijn, dat is het punt.
GATVERDAMME man, pompen doe je maar thuis, die andere mensen in de sportschool komen daar om ijzer te tillen en niet om naar sexende schraaie wielrenners te kijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:31 schreef Tommeke het volgende:
Bedrijfsfitness lijkt me chill.
Hier in de buurt is eentje die goed is. Ga er vanaf volgende week heen. M'n vriendin gaat er al een tijdje heen. Hij is ook vroeg open, kan ik ook mooi voor m'n werk er heen gaan om te pompen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
GATVERDAMME man, pompen doe je maar thuis, die andere mensen in de sportschool komen daar om ijzer te tillen en niet om naar sexende schraaie wielrenners te kijken.
quote:Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It's great. I feel like I'm coming all day.
Dat doe je toch gewoon op de kanoclub of niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik halter zou ik dat daar doen ja. Ben er alleen al zo'n 3 jaar niet geweest om te halteren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon op de kanoclub of niet?
Dat is te zien ookquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik halter zou ik dat daar doen ja. Ben er alleen al zo'n 3 jaar niet geweest om te halteren.
Beetje te veel gegeten en te weinig gesport de laatste tijd. Ben weer dik aan het wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:56 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dat is te zien ook
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Geen idee. Vraag is ook, boeit het? In het ergste geval moet je je lagers binnenkort vervangen. Ketting, cassette en kettingbladen kan je zo beoordelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:29 schreef Fretwork het volgende:
Ga vandaag met een vriend kijken naar een tweedehands BeOne Rosso. Volgens de folder werd deze met SRAM geleverd, de fiets die te koop staat is met 105 afgemonteerd. Hoe groot is de kans dat dit een winterse ragbak is geweest?
Hihaho wat 1 leuken tip.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:38 schreef ratatat het volgende:
Gewoon even aan de ketting likken, proef je zo of hij in de winter is gebruikt.
Inderdaad, lekkere ketting. Verhaal over andere geometrie lijkt aannemelijk met die raketinstallatie.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:40 schreef ratatat het volgende:
Als het die op mp is zal het wel geen winterragbak zijn geweest. Hierbij ga ik af op de stuurpen die 45 graden omhoog staat en ketting die nog nooit is schoongemaakt.
Geen idee. Doe eens mp advertentielinkje?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:41 schreef Fretwork het volgende:
Had nog een editje gedaan.
Giant PR2 wielen, is dat wat?
http://link.marktplaats.nl/m968413302quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Doe eens mp advertentielinkje?
Die wielen zullen wel een vrij simpele versie zijn gok ik. Prima om lekker op te rijden en makkelijk te upgraden.
Die crank is sowieso geen 105. Lijkt me ook een oude groep. Of het een goede deal is, geen idee.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:44 schreef ratatat het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/m968413302
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:44 schreef ratatat het volgende:
[..]
Crank viel me inderdaad op, kan net niet goed lezen wat er op staat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die crank is sowieso geen 105. Lijkt me ook een oude groep. Of het een goede deal is, geen idee.
Raar wel om een carbon frame voor zo'n prijs te zien. Zal wel een ouder ding zijn.
bizkit van hier heeft er geen klachten over.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:41 schreef Fretwork het volgende:
Had nog een editje gedaan.
Giant PR2 wielen, is dat wat?
Lijkt een crank uit de 5600 seriequote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef ratatat het volgende:
Op de crank staat 105, maar lijkt wel andere kleurstelling dan de achterderrie en remmen.
Is een 105-crank (5600 vlgns mij)quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef ratatat het volgende:
Op de crank staat 105, maar lijkt wel andere kleurstelling dan de achterderrie en remmen.
Thanks, die jongen is een beginner dus kan altijd nog switchen. Ik zal ze goed nalopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:50 schreef muzas het volgende:
[..]
bizkit van hier heeft er geen klachten over.
Ik heb de eerste set onder garantie laten vervangen vanwege gescheurde velg, de tweede set zijn 2 spaken gebroken en zitten bij alle nippels ook weer scheuren. (note: Ik was wel 'licht' corpulent). Een van de instructeurs van start2race had er ook geen goed woord voor over.
En pas toen ik op mn FR4's ging rijden besefte ik dat die pr2's toch wel wat torsiestijfheid missen. Bij staand een heuveltje op krijg je ze wel tegen je remblokken.
Gebruik ze nu als pekelwielen. Ze draaien.
Veel. heb met 100+ op die wielen gezetenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks, die jongen is een beginner dus kan altijd nog switchen. Ik zal ze goed nalopen.
Welk gewicht hoort er bij lichtelijk corpulent
Dat haalt die jongen niet nee, blijft denk ik altijd onder de 80.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Veel. heb met 100+ op die wielen gezeten
Thanksquote:
Is die stuurpen ook geschikt om BUK raketten mee af te schieten? Waarom staat dat ding zo raar?!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:44 schreef ratatat het volgende:
[..]
Omdat hij een hoger balhoofd nodig heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Is die stuurpen ook geschikt om BUK raketten mee af te schieten? Waarom staat dat ding zo raar?!
volgens mij voorloper van fc r550 is nivo 105 maar gemaakt in Malaysia hangt beetje tussen tiagra een 105 inquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die crank is sowieso geen 105. Lijkt me ook een oude groep. Of het een goede deal is, geen idee.
Raar wel om een carbon frame voor zo'n prijs te zien. Zal wel een ouder ding zijn.
dt swissquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:44 schreef dop het volgende:
[..]
pr2 wielen zijn budget shimano wielen
je hebt gelijk ik wist niet wie ze maakt had moeten staan zijn budget gaint wielen.quote:
Sram Force. Is het idee. wielen, stuur, pennen, nog geen idee van. Wielen zijn het laatste, kan immers met die FR's wel rijden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:32 schreef poiuytr het volgende:
Waar ga je de rest van je fiets mee opbouwen Muzas? Lijkt me overigens leuk werk om te doen. Volgend jaar ook zelf wat opbouwen.
Benieuwd naar het eindresultaatquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Sram Force. Is het idee. wielen, stuur, pennen, nog geen idee van. Wielen zijn het laatste, kan immers met die FR's wel rijden.
Met die wielen zou ik er eventueel op de Canyon 600 gram op vooruit kunnen gaan. Is niet niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:56 schreef Tommeke het volgende:
Mooi licht idd. Voor wielen geldt wel het volgende:
- Cheap
- Light
- Strong
Pick two.
Anderzijds is het wel zo dat je op fora een hoop gezeik hoort op bepaalde wielen. Een paar jaar terug veel op Easton, over Mavic hoor je ook veel gezeik. Ik heb beide merken wielen en nooit gezeik eigenlijk.
Recommanded Maximum pilot weight 80kgsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met die wielen zou ik er eventueel op de Canyon 600 gram op vooruit kunnen gaan. Is niet niks.
Voor dat geld zou ik zonder twijfel voor Fulcrum Racing 3 gaan. Die wielset rij ik al jaren zonder problemen mee en goed stijf, nog nooit een slag in gehad. Komt ook zeer goed naar voren bij andere gebruikers.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:34 schreef Fretwork het volgende:
http://www.rczbikeshop.nl(...)11-speed-black.html#
Deze zien er fijn uit.
FR3=zonda toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voor dat geld zou ik zonder twijfel voor Fulcrum Racing 3 gaan. Die wielset rij ik al jaren zonder problemen mee en goed stijf, nog nooit een slag in gehad. Komt ook zeer goed naar voren bij andere gebruikers.
http://www.mantel.com/ful(...)rzw8gCFckSwwodQZEPxA
Andere body?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
FR3=zonda toch?
Nette prijs dan!
Wat is het verschil met deze?
http://www.mantel.com/ful(...)bmRbXT0zMSNzdGFydDI=
Die zijn nieuwer. Maakt qua werking weinig uit. Als je geen 11sp hebt kan je prima voor die FR3 gaan met 10sp body. Anders moet je er nog een body bij kopen a 69,95quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
FR3=zonda toch?
Nette prijs dan!
Wat is het verschil met deze?
http://www.mantel.com/ful(...)bmRbXT0zMSNzdGFydDI=
Lekker dan, ik heb er laatst wat besteld en nog niet alles binnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:41 schreef poiuytr het volgende:
Sport77 kapt er trouwens ook mee, vandaar die kortingen laatste weken/ maanden.
Heb er ook vooral negatieve ervaringen mee, maar toch mooi cheap (160¤) een alpha jacket op de kop kunnen tikken maand geleden. Prijzen en gratis verzending is natuurlijk wel dikke plus, maar de communicatie is ronduit slecht na een bestelling. Ze hebben vaak wel scherpe prijzen tov de grote boeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker dan, ik heb er laatst wat besteld en nog niet alles binnen.
Ik weet wie het doet, ik ken zijn accountantquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:46 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb er ook vooral negatieve ervaringen mee, maar toch mooi cheap (160¤) een alpha jacket op de kop kunnen tikken maand geleden. Prijzen en gratis verzending is natuurlijk wel dikke plus, maar de communicatie is ronduit slecht na een bestelling. Ze hebben vaak wel scherpe prijzen tov de grote boeren.
Oh, ik dacht dat ze op de site stondenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:06 schreef Z het volgende:
[..]
Luie dondert.
http://road.cc/content/review/60153-cyfac-gothica-cs
zou zo BTWIN op kunnen staan idd....quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:48 schreef Z het volgende:
Over duur gesproken, via dat Vandenbroucke filmpje kwam ik op Cyfac. Wat een prijzen man! En dan ziet een groot deel van die fietsen er nog behoorlijk saai uit ook.
Weet je wat mij laatst opviel aan die BTWIN's?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:40 schreef muzas het volgende:
[..]
zou zo BTWIN op kunnen staan idd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Voor dat geld heb je ook racing zero en die zijn veel lichter.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:35 schreef Tommeke het volgende:
Vind deze wel mooi. Wel duur.
http://www.stouwdam.nl/fi(...)-23-wielset/90/3742/
Bwoah ik ben niet zo gecharmeerd van die naven die ze gebruiken. Zou dan denk zelf vlechten met Tune naven ofzo iets.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:09 schreef Andyy het volgende:
Of een setje Chinawielen die ook mooi zijn en lichter.
Ben wel blij met mijn cosmic cartone, nooit problemen gehad met die wielen behalve jaarlijks smeerbeurtje vd body. Denk dat ik mss liefst hierna weer alucarbons neem.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:15 schreef muzas het volgende:
Ik wil tzt in die die allez wel pornowielen idd. Al is het maar om de looks en het geluid.
Dan eerder een kerstmarkt. Vind gewoon kale zwarte wielen weinig spannend, geef dan liever 800 uit aan wielen die ik tof vind en echt blij mee ben dan 500 aan wielen waarvan ik denk "meh"quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben wel blij met mijn cosmic cartone, nooit problemen gehad met die wielen behalve jaarlijks smeerbeurtje vd body. Denk dat ik mss liefst hierna weer alucarbons neem.
Ga je shoppen op de kerstmarkt of neig je meer naar alie express?
Enne alucarbons of liever full carbons? Full carbons remmen iets minder en je moet andere remblokken. Ook kan je er beter niet een alpencol mee afdalen ivm te heet worden van de velg.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan eerder een kerstmarkt. Vind gewoon kale zwarte wielen weinig spannend, geef dan liever 800 uit aan wielen die ik tof vind en echt blij mee ben dan 500 aan wielen waarvan ik denk "meh"
Zoals?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:51 schreef ratatat het volgende:
Koop dan wel snelle en niet van die gare Cosmic Karton dingen.
Kijk anders ff een keer bij CC53-11 voor een setje Quasar. Zij doen elk jaar een kerstmarkt met echt goeie aanbiedingen, en er zit meestal ook wel een wielset bij.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan eerder een kerstmarkt. Vind gewoon kale zwarte wielen weinig spannend, geef dan liever 800 uit aan wielen die ik tof vind en echt blij mee ben dan 500 aan wielen waarvan ik denk "meh"
Moet je even van die aero data bekijken, maar die cosmic carbone wielen zijn niet eens sneller dan bv zondas.quote:
ja dat is waar het placenta effect is veel groter dan het werkelijke voordeelquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:25 schreef Gripper het volgende:
Als je jezelf gespiegeld in een etalageruit ziet rijden op hoge pornowielen, dan ga je al direct 10 % harder dan met lage.
Dus boeiend wat de windtunnel cijfers zeggen
https://www.dropbox.com/s/j9kneaqopfj5p5a/Stack%20Reach.xlsx?dl=0quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Had jij niet dat geometrie-excel-dinges?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |