SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat 1+1=3quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij? Zou in mijn ogen wel een pre zijn als dit idd zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
hoho, ik wilde hem wel hebben natuurlijk maar schuur staat 'vol' met andere fietsen.. En met vol bedoel ik: is gereserveerd voor andere fietsen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
N+1
Dit moest laatst ook al aan Marco uitleggen. Had een prachtige fiets voor weinig voor z'n dochter, wilt ie 'm niet
Ja allez geo past wel goed bij mijn wensen ook. Heb nu een 18,5cm balhoofd met 18mm dustcap. Dus die speci kan slammed. Mooie -8 pen er op, ws is een 110mm al zat.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:48 schreef Tommeke het volgende:
58 heeft toch een enorm balhoofd. 21 cm toch?
Deze is vet
http://m.ebay.com/itm/VIN(...)911140447?nav=SEARCH
Dan kan er mss wel een -17 graden pen op want je komt dan toch iets hoger anders?quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja allez geo past wel goed bij mijn wensen ook. Heb nu een 18,5cm balhoofd met 18mm dustcap. Dus die speci kan slammed. Mooie -8 pen er op, ws is een 110mm al zat.
Vandaar die kale kop.quote:
Nee vanavond kijken...quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:10 schreef Patroon het volgende:
Mooi frame Muzas. Heb je hem al gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |