SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat 1+1=3quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij? Zou in mijn ogen wel een pre zijn als dit idd zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
hoho, ik wilde hem wel hebben natuurlijk maar schuur staat 'vol' met andere fietsen.. En met vol bedoel ik: is gereserveerd voor andere fietsen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
N+1
Dit moest laatst ook al aan Marco uitleggen. Had een prachtige fiets voor weinig voor z'n dochter, wilt ie 'm niet
Ja allez geo past wel goed bij mijn wensen ook. Heb nu een 18,5cm balhoofd met 18mm dustcap. Dus die speci kan slammed. Mooie -8 pen er op, ws is een 110mm al zat.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:48 schreef Tommeke het volgende:
58 heeft toch een enorm balhoofd. 21 cm toch?
Deze is vet
http://m.ebay.com/itm/VIN(...)911140447?nav=SEARCH
Dan kan er mss wel een -17 graden pen op want je komt dan toch iets hoger anders?quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja allez geo past wel goed bij mijn wensen ook. Heb nu een 18,5cm balhoofd met 18mm dustcap. Dus die speci kan slammed. Mooie -8 pen er op, ws is een 110mm al zat.
Vandaar die kale kop.quote:
Nee vanavond kijken...quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:10 schreef Patroon het volgende:
Mooi frame Muzas. Heb je hem al gekocht?
Ik spreek al tijdje met oud Belgisch prof die nog met hem heeft gekoerst en laatste jaar veel met hem ging trainen. Mooie verhalen!quote:
Cool! VDB is God!quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik spreek al tijdje met oud Belgisch prof die nog met hem heeft gekoerst en laatste jaar veel met hem ging trainen. Mooie verhalen!
Ik was in westendorp dit weekend, ook in de achterhoek, met een stel triatleten in een grote boerderij. Nog door montferland tussen Zeddam en Elten gefietst, dat is maar een klein stukje richting Arnhem/s-Heerenberg . Als je nog eens daar in de buurt bent moet je die mtbroute eens fietsen. Geweldige omgeving.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:58 schreef Gripper het volgende:
Ik ben net voor het eerst in m'n nieuwe gym geweest. Wel prima spul allemaal, en ze hebben ook zo'n function rack met allemaal zandzakken en kettlebells, kan je crossfit dingen doen.
Alleen nergens een fatsoenlijke rechte lijn in de zaal om walking lunges te doen![]()
Morgen de trap opkruipen op t werk zal wel weer een pijnlijke ervaring worden.
Mooi man! Veel plezier ermee!quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:10 schreef muzas het volgende:
frame; binnen.
paar gebruikssporen,maar prima in orde. idd kerel die aan de weg timmert als fm. wil me ook hrlpen met opbouwen. goeie vent.
400 euro voor een smartweld e5. geen geld.
Picture?quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:20 schreef muzas het volgende:
thnx kerel! ben er erg content mee en erg enthousiast aangaande t project.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:10 schreef muzas het volgende:
frame; binnen.
paar gebruikssporen,maar prima in orde. idd kerel die aan de weg timmert als fm. wil me ook hrlpen met opbouwen. goeie vent.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:10 schreef muzas het volgende:
frame; binnen.
Ja verdachte donkere plekken in dat tapijtquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik zou ook klaarkomen als ik zo'n frame had, maar in die mate? Petje af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Kerstmarkten? Gewoon uit China halen.. Carbon bidonhouders, zadel, zadelpen etc. Meteen hoge hoepels.. En dan lekker dealtje afspreken. Is altijd genoeg onderhandel ruimte.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:32 schreef muzas het volgende:
weet niet meer hoe ze heten, vast gelabelde chineesjes, maar dan zonder inklaring en met makkelijke garantie. Maar da's toekomstmuziek. Ik heb die fr4's nog. Dus eerst de kerstmarkten afstruinen naar pennen, zadel, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |