abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157049583
En weer wat afwijzingen rijker... Godverdomme :(
pi_157050064
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef CRW het volgende:
En weer wat afwijzingen rijker... Godverdomme :(
Wat zeg je allemaal? Laat desnoods eens wat gesprekken op tinder of die online datingsites zien.
pi_157050666
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat zeg je allemaal? Laat desnoods eens wat gesprekken op tinder of die online datingsites zien.
Daar staat iets teveel privé informatie in om dat op een forum te zetten.

Maar ik toon initiatief, kom vrij snel met humor wanneer het gepast is, ik vertel dingen over mezelf, en toon interesse in de ander. Meestal ben ik degene die vanaf het begin al het meeste werk doet om het gesprek gaande te houden. En in het begin lopen de gesprekken best goed. Maar binnen korte tijd worden de antwoorden die ik krijg steeds korter en moet ik steeds langer wachten op een reactie. En na een tijdje reageren ze helemaal niet meer. En dat gebeurt IEDERE KEER WEER!! |:(
pi_157050933
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:21 schreef CRW het volgende:

[..]

Maar ik toon initiatief, kom vrij snel met humor wanneer het gepast is, ik vertel dingen over mezelf, en toon interesse in de ander. Meestal ben ik degene die vanaf het begin al het meeste werk doet om het gesprek gaande te houden. En in het begin lopen de gesprekken best goed. Maar binnen korte tijd worden de antwoorden die ik krijg steeds korter en moet ik steeds langer wachten op een reactie. En na een tijdje reageren ze helemaal niet meer. En dat gebeurt IEDERE KEER WEER!! |:(
Waarom vraag je ze dan niet sneller uit?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_157051040
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:27 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Waarom vraag je ze dan niet sneller uit?
Dat probeer ik wel eens maar dan krijg je weer dat gezever "maar ik ken je nog niet". En vervolgens reageren ze niet. :r Je kunt het blijkbaar nooit goed doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door CRW op 23-10-2015 21:34:43 ]
pi_157051426
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:29 schreef CRW het volgende:

[..]

Dat probeer ik wel eens maar dan krijg je weer dat gezever "maar ik ken je nog niet". En vervolgens reageren ze niet. :r Je kunt het blijkbaar nooit goed doen.

Is dit Tinder? Ik heb bijna de neiging om het gesprek voor je te voeren, want ik vind dit maar vaag klinken.
pi_157051671
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Is dit Tinder? Ik heb bijna de neiging om het gesprek voor je te voeren, want ik vind dit maar vaag klinken.
Nee paiq. Tinder is sowieso waardeloos.
En ik heb bijna de neiging om het je nog te laten doen ook :'(
pi_157051677
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Precies, er gaat iets mis. Meer informatie nodig TS, hoe lang praat je al met ze, heb je ze op whatsapp etcetcetc.
pi_157051745
Ik ga me zo bezatten in de stad en dan probeer ik het daar nog wel een keer :')
pi_157052534
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Precies, er gaat iets mis. Meer informatie nodig TS, hoe lang praat je al met ze, heb je ze op whatsapp etcetcetc.
Zo ver kom ik niet. De meeste haken binnen een paar dagen al af. En gelijk de eerste of 2e dag op date vragen werkt niet. Dat heb ik al zo vaak geprobeerd.
pi_157052592
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:00 schreef CRW het volgende:

[..]

Zo ver kom ik niet. De meeste haken binnen een paar dagen al af. En gelijk de eerste of 2e dag op date vragen werkt niet. Dat heb ik al zo vaak geprobeerd.
Post eens een gecensureerd gesprek. Je doet echt iets fout, anders kan je ze makkelijk naar whatsapp krijgen en daar vandaan op date.
pi_157053505
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:00 schreef CRW het volgende:

[..]

Bij mij wel. En ook haken ze niet binnen een paar dagen af. Ik ben toch wel benieuwd wat je dan precies zegt. Je gesprekken gaan denk ik niet zo goed als je hier beweert. Tinder werkt trouwens ook prima voor het regelen van dates, itt wat jij hier beweert.

[ Bericht 5% gewijzigd door DaggerOne op 23-10-2015 22:54:26 ]
pi_157056516
Nou, ik woon sinds dit weekend samen. Ik neem een dakloze chick in huis, net besloten. Ze zei meteen ja. Misschien een handige tip voor TS. ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157058132
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 08:21 schreef Berk-24 het volgende:
Mijn tip is: ga wonen in een stad met een overschot aan jonge vrouwen. In Nederland zijn dat Groningen, Nijmegen, Maastricht, Utrecht, Leiden en Amsterdam. Ik heb ook een beetje het gevoel dat iedereen bezet lijkt, maar de meesten kennen elkaar al van een carnavalsvereniging, sportvereniging, dorpskroeg en daarom heb ik mezelf voorgenomen dat er in mijn omgeving niets te zoeken valt en ik probeer nu ook een kamer te zoeken in Nijmegen. Ja, het kost geld maar als je er echt mee zit weet ik geen andere oplossing. Een datingsite lijkt mij zonder enkele ervaring niet aan te raden, ook daar is er een groot tekort aan jonge vrouwen, net als op het platteland.
Mijn post uit een ander topic ook hier van toepassing.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_157058162
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 00:27 schreef LadyOracle het volgende:
Nou, ik woon sinds dit weekend samen. Ik neem een dakloze chick in huis, net besloten. Ze zei meteen ja. Misschien een handige tip voor TS. ;-)
wtf ik mag hopen dat het een bekende van je is
pi_157058292
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 08:34 schreef BeeGees het volgende:

[..]

wtf ik mag hopen dat het een bekende van je is
Ja, ik probeerde haar al een tijdje te helpen, maar nu ging alles megafout. En nee, ik raad TS niet serieus aan wildvreemde dames de sleutel van zijn huis te geven. Ik moest aan dit topic denken toen ik tegen een vriend voor de grap zei dat ik ging samenwonen en er een knappe jongedame in mijn bed lag. Die was meteen jaloers. :-p
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_157058361
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:21 schreef CRW het volgende:

[..]

Ik zou toch iemand die gesprekken laten zien. Als je zelf niet weet waar het aan ligt, kan een ander dat er misschien wel uit halen.
pi_157058365
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:00 schreef Sturmic het volgende:
Kan er nou niet één van jullie normies eens eerlijk roepen dat het voor sommigen gewoon niet weggelegd is? Hoop van harte dat het TS wel gaat lukken, maar wees nou eens een keer realistisch. Ik wil óók wel in het eerste van Ajax spelen, maar zonder een hele bak talent kan je er nog zo veel energie en "just do it" instoppen als je wilt, maar dan wordt het hem nooit.

Is dat "eerlijk" t.o.v. de mensen die het allemaal aan komt waaien? Neen.
Is dat fijn voor die persoon in kwestie, als dat zijn/haar ambitie is? Neen.
Is dat een feit waar hij/zij mee moet leren te dealen? Ja.

(hoewel het benodigde talent voor het eerste van Ajax de afgelopen jaren ook wel aan inflatie onderhevig is :9 )
Er zijn mensen die ontmaagd worden op hun 40e. Wanhopen bereik je niets mee. Durven en proberen zijn de belangrijkste stappen, dan kan het met de juiste sturing alleen maar beter gaan.
pi_157058569
Ik vind het sowieso bijzonder dat iemand hier meent dat je talent voor seks moet hebben. Gast, zelfs gehandicapten doen het nog met elkaar. Of zelfs de grootste autistische idiote lelijkerds, ik noem maar wat. :') Als je een beetje durft dan lukt het.
pi_157058690
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 09:55 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind het sowieso bijzonder dat iemand hier meent dat je talent voor seks moet hebben. Gast, zelfs gehandicapten doen het nog met elkaar. Of zelfs de grootste autistische idiote lelijkerds, ik noem maar wat. :') Als je een beetje durft dan lukt het.
Gvd nou, het blijven gewoon excuses. Het is veiliger om de schuld bij anderen neer te blijven leggen dan naar jezelf te kijken en daadwerkelijk iets ondernemen.
pi_157058696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 09:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn mensen die ontmaagd worden op hun 40e.
Moet dat hoopgevend zijn? :D
pi_157058713
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:14 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Beter dan nooit toch?
pi_157058723
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Beter dan nooit toch?
Weet ik niet. Het is best kut om achter te komen wat je 20 jaren heb gemist. Heb je weer een nieuw probleem _O-
pi_157058738
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Weet ik niet. Het is best kut om achter te komen wat je 20 jaren heb gemist. Heb je weer een nieuw probleem _O-
Zoveel stelt het toch allemaal niet voor?
pi_157058785
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:14 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Beter dan als maagd sterven, toch?

Al zou ik het niet je ultieme levensdoel maken.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 10:28:27 #226
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_157058797
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gvd nou, het blijven gewoon excuses. Het is veiliger om de schuld bij anderen neer te blijven leggen dan naar jezelf te kijken en daadwerkelijk iets ondernemen.
Dit is volgens mij juist niet de boodschap die helpend is.

De schuld ligt toch gewoon bij de ander? Als je iets onderneemt en je krijgt het deksel op je neus, dan ligt dat niet aan jou maar aan de andere partij. Die kiest ervoor om niet in te gaan op de avances.

Het is dus wél de schuld van de ander. En dat is goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat het dus niet aan TS ligt, het slechte nieuws dat je altijd afhankelijk blijft van die ander.

Maar daarom (en daarin zijn we het eens) is het het belangrijkste dat je er zelf vol voor blijft gaan en in blijft geloven. En ja: Dan krijg je het deksel wel eens op je neus. Maar dat is nu eenmaal hoe het leven werkt. Falen is de enige route tot succes.
pi_157058848
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:28 schreef Jovatov het volgende:

[..]

De schuld ligt toch gewoon bij de ander? Als je iets onderneemt en je krijgt het deksel op je neus, dan ligt dat niet aan jou maar aan de andere partij. Die kiest ervoor om niet in te gaan op de avances.

Het is dus wél de schuld van de ander. En dat is goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat het dus niet aan TS ligt, het slechte nieuws dat je altijd afhankelijk blijft van die ander.

Maar daarom (en daarin zijn we het eens) is het het belangrijkste dat je er zelf vol voor blijft gaan en in blijft geloven. En ja: Dan krijg je het deksel wel eens op je neus. Maar dat is nu eenmaal hoe het leven werkt. Falen is de enige route tot succes.
Nee, het is niet altijd de schuld van de ander. Soms ligt het ook gewoon aan jezelf en dat moet je durven toegeven. Als je dat niet doet blijf je altijd tegen dezelfde muur aanlopen met nul voortgang.

Lukt het niet? Vraag dan eens aan vrienden / vreemden op een forum wat je kan verbeteren. Kijk naar jezelf en beoordeel jezelf eens realistisch met de vraag "Waarom zou iemand een relatie / date met mij willen?". Als je 10 jaar bezig bent en nog steeds niets bereikt hebt ligt het echt niet meer aan de ander, dan zit er iets fout bij diegene zelf. En zo lang je dat niet toe durft te geven zal het niet bij 10 jaar blijven.
pi_157058913
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:28 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Er is überhaupt geen sprake van schuld, maar als vrouwen of mensen in het algemeen je niet leuk genoeg vinden in de omgang, dan ligt de verantwoordelijkheid daarvoor wel bij jezelf om er wat aan te doen (of niet).
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 10:51:12 #229
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_157058981
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, het is niet altijd de schuld van de ander. Soms ligt het ook gewoon aan jezelf en dat moet je durven toegeven. Als je dat niet doet blijf je altijd tegen dezelfde muur aanlopen met nul voortgang.

Lukt het niet? Vraag dan eens aan vrienden / vreemden op een forum wat je kan verbeteren. Kijk naar jezelf en beoordeel jezelf eens realistisch met de vraag "Waarom zou iemand een relatie / date met mij willen?". Als je 10 jaar bezig bent en nog steeds niets bereikt hebt ligt het echt niet meer aan de ander, dan zit er iets fout bij diegene zelf. En zo lang je dat niet toe durft te geven zal het niet bij 10 jaar blijven.
Je hebt gelijk. Ik kan wel een heel genuanceerd verhaal tikken hoe ik mijn post bedoelde en wat er nog wel aan klopt. Maar wat je hier zegt klopt gewoon, dus dat.
pi_157060330
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 08:24 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Mijn post uit een ander topic ook hier van toepassing.
Ik woon in een van die steden die je noemt, maar juist daar heb ik het gevoel dat er niets te zoeken valt (iedereen kent elkaar al van verenigingen/kroegen enz.). Wat kan ik hier dan bereiken?
pi_157061639
quote:
Geen talent voor seks, "gast". Talent om met mensen te socializen, ze echt te leren kennen, en misschien wel een relatie mee te vormen. Wel of geen seks is een exponent van dat talent, gecombineerd met looks, status en knaken (hoe oneigenlijk dat ook is). Seks is leuk, prettig en intiem. Maar niet zaligmakend. Misschien is talent wel niet het goede woord hier. Het gaat meer om een intrinsieke kwaliteit die je hebt of niet. Een blinde kan ook niet zien, hoe vaak je ook zegt: "goh, ja, je moet natuurlijk wel een beetje DURVEN te kijken". Dat soort beweringen storen mij.

Ik snap verstandelijk echter wel waarom je dit zegt. Dat is namelijk hoe de wereld werkt voor iemand die dat allemaal wel heeft, voor wie een relatie wel "aan komt waaien" (ja, vanzelfsprekend moet je er iets voor doen, ik ben niet debiel) en voor wie écht contact maken met mensen (mannen of vrouwen, boeit niet) wel te doen is. Wij praten twee verschillende talen, maar ik snap en waardeer de intentie achter je statement.

quote:

[..]

Er zijn mensen die ontmaagd worden op hun 40e. Wanhopen bereik je niets mee. Durven en proberen zijn de belangrijkste stappen, dan kan het met de juiste sturing alleen maar beter gaan.
Euuuu, ik ga er maar vanuit dat je denkt dat TS wanhoopt? En die ontmaagding op zich is weinig interessant. Het gaat om die stappen ervoor... en dat eens erkend wordt dat er mensen zouden kunnen bestaan (niet per sé, en naar ik hem gun, niet TS) die dat stukje van het mens-zijn gewoon niet kunnen/begrijpen/beheersen. Dat heeft niets met anti-feminisme of MGTOW (zie stukjes Red-Pill) te maken, maar meer met accepteren van de feiten zoals ze voorliggen. Niet leuk voor de persoon in kwestie, maar na acceptatie volgt rust en balans. Geen wanhoop.
pi_157061715
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Fijn dat jij een leuk leven hebt waarin jij kansen hebt gekregen, en kennelijk hebt benut. En volgens mij probeer ik nou steeds duidelijk te maken dat de defecten van mensen die ongewenst maagd zijn (als maagd hier dan ook betekent: niet in staat om normaal te socializen, relaties op te bouwen, lief te hebben en geliefd te worden) HUN eigen tekortkomingen zijn, hun eigen verantwoordelijkheden en hun eigen probleem. Externaliseren is wel het laatste wat ik schrijf. Dan snap je het dus niet. Je bepaalt zelf wat je doet met je leven, maar ook wat je doet met wat het leven wel of niet voor jou doet. :{w

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[...] als [...] mensen in het algemeen je niet leuk genoeg vinden in de omgang, dan ligt de verantwoordelijkheid daarvoor wel bij jezelf [...]
Dit dus. ^O^

[ Bericht 27% gewijzigd door Sturmic op 24-10-2015 14:24:48 ]
pi_157062081
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 14:13 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Geen talent voor seks, "gast". Talent om met mensen te socializen, ze echt te leren kennen, en misschien wel een relatie mee te vormen. Wel of geen seks is een exponent van dat talent, gecombineerd met looks, status en knaken (hoe oneigenlijk dat ook is). Seks is leuk, prettig en intiem. Maar niet zaligmakend. Misschien is talent wel niet het goede woord hier. Het gaat meer om een intrinsieke kwaliteit die je hebt of niet. Een blinde kan ook niet zien, hoe vaak je ook zegt: "goh, ja, je moet natuurlijk wel een beetje DURVEN te kijken". Dat soort beweringen storen mij.

Ik snap verstandelijk echter wel waarom je dit zegt. Dat is namelijk hoe de wereld werkt voor iemand die dat allemaal wel heeft, voor wie een relatie wel "aan komt waaien" (ja, vanzelfsprekend moet je er iets voor doen, ik ben niet debiel) en voor wie écht contact maken met mensen (mannen of vrouwen, boeit niet) wel te doen is. Wij praten twee verschillende talen, maar ik snap en waardeer de intentie achter je statement.
Dat van die blinde is nogal een kromme vergelijking. Blinden kunnen namelijk hoe dan ook niet zien. Socializen en relaties aangaan met mensen zijn kwaliteiten die hoe dan ook te leren zijn. Je kan deze kwaliteiten inderdaad hebben van geboorte, maar als je die niet hebt moet je durf tonen om ze te leren door ervaring. Jij presenteert het hier alsof het van geboorte allemaal min of meer vaststaat.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 14:52:09 #234
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157062190
quote:
Het gaat niet om het talent hebben voor de seks zelf, dat kan iedereen immers wel. Het gaat er meer om dat niet iedereen in staat is om op dat punt te komen. Durf helpt zeker mee, maar is geen garantie.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157062260
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 14:52 schreef yats het volgende:

[..]

Het gaat niet om het talent hebben voor de seks zelf, dat kan iedereen immers wel. Het gaat er meer om dat niet iedereen in staat is om op dat punt te komen. Durf helpt zeker mee, maar is geen garantie.
Als dat toch eens waar was.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:05:27 #236
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157062425
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 14:56 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Als dat toch eens waar was.
Ik zei niet dat iedereen het ook goed kan. Maar de handelingen zelf kan iedereen wel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157065851
quote:
Euuuu, ik ga er maar vanuit dat je denkt dat TS wanhoopt? En die ontmaagding op zich is weinig interessant. Het gaat om die stappen ervoor... en dat eens erkend wordt dat er mensen zouden kunnen bestaan (niet per sé, en naar ik hem gun, niet TS) die dat stukje van het mens-zijn gewoon niet kunnen/begrijpen/beheersen. Dat heeft niets met anti-feminisme of MGTOW (zie stukjes Red-Pill) te maken, maar meer met accepteren van de feiten zoals ze voorliggen. Niet leuk voor de persoon in kwestie, maar na acceptatie volgt rust en balans. Geen wanhoop.
Daar heb je absoluut gelijk in hoor. Voor sommige mensen is het niet weggelegd. De vraag is dan op welk punt je moet besluiten dat het er niet in zit, want dat valt niet te zeggen. Mij lijkt het niet nodig om het helemaal uit te sluiten zo lang je geluk in andere dingen blijft zoeken en het dus niet je levensdoel maakt om toch iemand te vinden. Daar word je op ten duur inderdaad ongelukkig van.
pi_157065967
quote:

[..]

Je moet de politiek in. Met zoveel nietszeggende geleuter.
pi_157065991
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:15 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Je moet de politiek in. Met zoveel nietszeggende geleuter.
Jij bent 40 jaar en maagd?
pi_157066011
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij bent 40 jaar en maagd?
Nee.
pi_157066017
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:18 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Nee.
Ok.
pi_157066210
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ok.
Ik bedoel je vertelt wel heel lief dat hij moet blijven proberen. Maar meer van hetzelfde wat niet werkt heeft natuurlijk geen zin.
pi_157066246
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:31 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik bedoel je vertelt wel heel lief dat hij moet blijven proberen. Maar meer van hetzelfde wat niet werkt heeft natuurlijk geen zin.
Hence de toevoeging van de sturing.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:02:44 #244
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157071723
quote:

[..]

Oh, nou dan maakt het niks uit, als je op je 40e pas ontmaagd word. :')

Het gaat zich helemaal niet om het ontmaagd worden, maar gewoon om intiem te kunnen zijn met een vrouw.

Als het niet belangrijk is, op welke leeftijd heb jij voor het eerst seks gehad? Geen 40, laten we dat even voorop stellen, dus waarom heb je al seks gehad, als het toch niet belangrijk is?

Je moet niet dit en je mag niet dat... Zeg dan gewoon dat je aan hun ideaal eisen moet voldoen, anders word het niks.

Ik was een paar maanden geleden ook nog gewoon maagd, maar nu niet meer omdat ik het gewoon zat was, om jaren lang altijd actie te ondernemen en telkens direct afgewezen te worden. Niet verder komen en geen ervaringen rijker. Het contact zoeken zelf ging niet eens om de seks, maar om oprecht geïnteresseerd te zijn en dat ik diegene leuk vond.

Even aangeven dat het niks uitmaakt voor TS en dat hij nog wel even 15 jaar ermee kan wachten, omdat er zelfs mensen mannen zijn die op 40 jaar pas ontmaagd zijn, is echt achterlijk. 40 jaar, gewoon je halve leven voorbij, voordat je wat kunt ervaren en dit even gaan relativeren. :')

Voor hetzelfde geld haal je de 40 niet, of ga je dood een paar jaar later. Daar gaat dan je kinderwens of het zien opgroeien er van. Het leven kan zo voorbij zijn, dus doe niet net of het niet belangrijk is.
pi_157072371
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 22:02 schreef Red-Pill het volgende:
Oh, nou dan maakt het niks uit, als je op je 40e pas ontmaagd word.
Volgens mij zegt ze dat nergens, toch? Kijk, het is vervelend als het niet lukt, maar denk je dat het dan niet efficiënter is dat gewoon te accepteren dan om er boos of narrig om te worden? Ga iets leuks doen met de rest van je leven, en laat de vrouwen gewoon met de mannen (en vice versa) die "het" wel hebben. Zij blij, jij blij.
pi_157072433
Uuh tsja, je kunt ook gaan wanhopen omdat je op een late leeftijd nog maagd bent. Maarja, het leven kan zo voorbij zijn, dus dat lijkt me nogal zonde. Andere conclusie, zelfde argument.
pi_157073106
quote:
Ik was een paar maanden geleden ook nog gewoon maagd, maar nu niet meer omdat ik het gewoon zat was, om jaren lang altijd actie te ondernemen en telkens direct afgewezen te worden. Niet verder komen en geen ervaringen rijker. Het contact zoeken zelf ging niet eens om de seks, maar om oprecht geïnteresseerd te zijn en dat ik diegene leuk vond.
Ben je langs een dame van lichte zeden geweest?

Zo ja, dan heb je toch eigenlijk nog niet gevonden wat je zocht (een vrouw die oprecht in jou geïnteresseerd is en/of andersom)?
  zondag 25 oktober 2015 @ 00:53:45 #248
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157075431
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 22:51 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ben je langs een dame van lichte zeden geweest?

Zo ja, dan heb je toch eigenlijk nog niet gevonden wat je zocht (een vrouw die oprecht in jou geïnteresseerd is en/of andersom)?
Ja, al meerdere keren en niet in Nederland trouwens, dus buitenlandse vrouwen. In het begin elke keer een gesprek gehad en soms dan viel de vraag of ik een relatie had.

Nee, nog nooit antwoordde ik dan en elke keer keken ze mij dan verbaasd aan en antwoorden ze iets in de trant van: Wat? Hoezo? Je bent toch een leuke vent! Ik antwoordde dan iets van, ik heb geen idee.

Waren stuk voor stuk gewoon leuke vrouwen en er was eentje die eigenlijk echt easy going was, weet je. Zij deed een arm om mij heen en ik bij haar in de zij en dan elkaar wat gestreeld. We praatte dan over haar en zij vroeg ook over mij.

Met haar heb ik mij in lange tijd niet zo goed gevoeld en dan heb ik het niet perse over de seks. Een professionele hoer is natuurlijk niet hetzelfde, als een relatie met een vrouw, maar ze had wel oprecht interesse in mij, als ik bij haar.

Maar goed inderdaad, toen ik weer thuis was, kwam de realiteit van het verleden en heden weer om de hoek komen. Dan weet je weer waar je stond / staat.
pi_157078211
quote:

[..]

Oh, nou dan maakt het niks uit, als je op je 40e pas ontmaagd word. :')
Vooral mijn woorden verdraaien.

quote:

Als het niet belangrijk is, op welke leeftijd heb jij voor het eerst seks gehad? Geen 40, laten we dat even voorop stellen, dus waarom heb je al seks gehad, als het toch niet belangrijk is?
22 en ik heb het daarvoor niet gemist.

quote:
Je moet niet dit en je mag niet dat... Zeg dan gewoon dat je aan hun ideaal eisen moet voldoen, anders word het niks.
Andersom heb jij geen eisen? De meeste mensen laten hun eisenlijstjes gelukkig varen als er een goede klik is en gevoel in het spel komt.

quote:
Even aangeven dat het niks uitmaakt voor TS en dat hij nog wel even 15 jaar ermee kan wachten, omdat er zelfs mensen mannen zijn die op 40 jaar pas ontmaagd zijn, is echt achterlijk. 40 jaar, gewoon je halve leven voorbij, voordat je wat kunt ervaren en dit even gaan relativeren. :')
Je snapt de essentie van mijn post niet. Ik bedoel niet te zeggen dat het niet vervelend is, maar dat er geen reden is om vanaf een bepaalde leeftijd te denken dat het nooit meer kan gebeuren.

quote:
Voor hetzelfde geld haal je de 40 niet, of ga je dood een paar jaar later. Daar gaat dan je kinderwens of het zien opgroeien er van. Het leven kan zo voorbij zijn, dus doe niet net of het niet belangrijk is.
Je moet leren begrijpend lezen. :)
pi_157078517
quote:

[..]
Hoe probeer je eigenlijk aan dates te komen, als ik vragen mag?
pi_157082619
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 09:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

stalking?
pi_157082848
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 09:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Dat heeft ie al gezegd, via Paiq, een online datingsite.
pi_157082931
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:20 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat heeft ie al gezegd, via Paiq, een online datingsite.
Dat is TS
pi_157104825
TS moet weten dat Nederlandse/Westerse vrouwen anders zijn door de feminisme die hier heerst. Niet allemaal, maar over het algemeen kan je wel stellen dat je als blanke Nederlandse man bovengemiddeld moet zijn qua uiterlijk en status, wil je überhaupt interessant zijn voor een doorsnee Nederlandse vrouw. Zelfs lelijke Nederlandse vrouwen voelen zich op de een of andere manier geweldig, omdat zelfs zij aandacht krijgen van knappe mannen en dus geen genoegen nemen met een 6/10.

Vroeger had je dit soort problemen niet. Verdiep je eens in "Alpha" en "Beta" mannen en waarom je in een Westers land "Alpha" moet zijn om een vrouw te kunnen krijgen.
pi_157105972
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 03:58 schreef Mark031 het volgende:
TS moet weten dat Nederlandse/Westerse vrouwen anders zijn door de feminisme die hier heerst. Niet allemaal, maar over het algemeen kan je wel stellen dat je als blanke Nederlandse man bovengemiddeld moet zijn qua uiterlijk en status, wil je überhaupt interessant zijn voor een doorsnee Nederlandse vrouw. Zelfs lelijke Nederlandse vrouwen voelen zich op de een of andere manier geweldig, omdat zelfs zij aandacht krijgen van knappe mannen en dus geen genoegen nemen met een 6/10.

Vroeger had je dit soort problemen niet. Verdiep je eens in "Alpha" en "Beta" mannen en waarom je in een Westers land "Alpha" moet zijn om een vrouw te kunnen krijgen.
Je hoeft echt geen alpha te zijn om een vrouw te kunnen krijgen. Het merendeel van de Nederlandse mannen heeft een relatie (gehad). Daarvan is maar een kleine percentage een alpha.
pi_157106061
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 03:58 schreef Mark031 het volgende:

Wat een onzin weer. :') Kijk eens om je heen, zie je alleen alpha's met vriendinnen? Hell naw.
pi_157106084
quote:
Imagine going into your late 20's a virgin, while all of your bros are banging their girls daily. A couple may have sex 300 times a year if they are healthy, so a few years of being in relationships a guy could have had sex around 1,000 times going into his late 20's. Imagine that you've never had sex even once in a society that is fueled by sex. Sex everywhere, in every movie, on every song, every advertisement, every conversation. You would not be able to relate. You will be behind the curve. Your entire being is a product of millions of years of evolution primarily focused on making you a sex machine. Eventually you'll start beating yourself up over it, losing confidence, becoming insecure, and beta at the most basic level. You'll resort to fapping to porn every night which will totally fuk your mind up if that's the only type of sexual satisfaction you get for a decade.

And that's just sex, that's not even mentioning the lack of companionship from a relationship. Humans are social creatures, no matter how "introverted" someone claims to be, how anxious they get when socializing. The absence of companionship alone can destroy your mind, lead to depression, anxiety, mental disorders, etc. If you do not experience sex and companionship during your prime years of growth it could have substantial consequences for your mental health.

Humans live to have sex. I cannot imagine being a virgin that late into life. It should honestly be your number one priority if your are a virgin. Until you smash you will have a massive chip on your shoulder that an only lead to bad things.
pi_157106193
300 keer per jaar seks? Hahahahahaha. Ja, misschien als je mensen er voor de camera naar vraagt. Veel stellen mogen blij zijn met vijftig keer, denk ik.

Ik snap het doel van het stukje wel hoor, maar dit vond ik te grappig om er niet op te reageren.

En Mark031 bedoelt denk ik dat je moet weten dat je je een beetje normaal moet gedragen tegenwoordig, omdat vrouwen een keuze hebben, in tegenstelling tot vroeger toen mannen konden kiezen omdat zij alle rechten en het inkomen hadden en hun vrouwen niet. Lijkt me voor mannen ook fijn om te weten dat een vrouw komt/blijft omdat ze het wil en niet omdat ze geen geld heeft om weg te gaan terwijl ze je eigenlijk een eikel vindt.
pi_157106238
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:39 schreef LadyOracle het volgende:
300 keer per jaar seks? Hahahahahaha. Ja, misschien als je mensen er voor de camera naar vraagt. Veel stellen mogen blij zijn met vijftig keer, denk ik.

Ik snap het doel van het stukje wel hoor, maar dit vond ik te grappig om er niet op te reageren.

En Mark031 bedoelt denk ik dat je moet weten dat je je een beetje normaal moet gedragen tegenwoordig, omdat vrouwen een keuze hebben, in tegenstelling tot vroeger toen mannen konden kiezen omdat zij alle rechten en het inkomen hadden en hun vrouwen niet. Lijkt me voor mannen ook fijn om te weten dat een vrouw komt/blijft omdat ze het wil en niet omdat ze geen geld heeft om weg te gaan terwijl ze je eigenlijk een eikel vindt.
En dat is verdomde lastig voor sommige mannen/mensen.
pi_157106336
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Smakelijk gelachen om dit stukje tekst, dankje dima.
pi_157106655
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Smakelijk gelachen om dit stukje tekst, dankje dima.
echt

Ik vind het maar eng
pi_157137550
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat een onzin weer. :') Kijk eens om je heen, zie je alleen alpha's met vriendinnen? Hell naw.
Een vriend van me is zo'n ''alfa'. Hij liet me een keer zijn sms-berichten zien. En inbox vol met verschillende vrouwen die hem zonder blikken of blozen duidelijk maken dat ze hem erin willen hebben. Het leek wel een slechte pornoscript. Deze kant van vrouwen heb ik nooit gezien. Daar kunnen de meeste mannen alleen van dromen.

Zo'n jongen leeft in een totaal andere wereld. Moedigt mij ook aan om gewoon een praatje te maken en dan komt het vanzelf. Voor hem ja, omdat vrouwen heel anders op hem reageren.

Die vrouwen blijven liever alleen en laten zich ook liever door zo'n stoere vent als hij gebruiken, dan dat ze met minder genoegen moeten nemen. Winner takes all: 10 voor meneer alfa, 0 voor de beta sukkel. Het is wel scheef verdeeld.

Dus aardbeitje:

quote:

Het gaat meer om een intrinsieke kwaliteit die je hebt of niet. Een blinde kan ook niet zien, hoe vaak je ook zegt: "goh, ja, je moet natuurlijk wel een beetje DURVEN te kijken". Dat soort beweringen storen mij. Wij praten twee verschillende talen.

Maar iedereen kan rijk worden, als je maar hard genoeg werkt, toch? Kun je nagaan hoeveel luie mensen er zijn op de wereld.
pi_157137917
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:46 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Een vriend van me is zo'n ''alfa'. Hij liet me een keer zijn sms-berichten zien. En inbox vol met verschillende vrouwen die hem zonder blikken of blozen duidelijk maken dat ze hem erin willen hebben. Het leek wel een slechte pornoscript. Deze kant van vrouwen heb ik nooit gezien. Daar kunnen de meeste mannen alleen van dromen.

Zo'n jongen leeft in een totaal andere wereld. Moedigt mij ook aan om gewoon een praatje te maken en dan komt het vanzelf. Voor hem ja, omdat vrouwen heel anders op hem reageren.

Die vrouwen blijven liever alleen en laten zich ook liever door zo'n stoere vent als hij gebruiken, dan dat ze met minder genoegen moeten nemen. Winner takes all: 10 voor meneer alfa, 0 voor de beta sukkel. Het is wel scheef verdeeld.

Dus aardbeitje:

[..]

Maar iedereen kan rijk worden, als je maar hard genoeg werkt, toch? Kun je nagaan hoeveel luie mensen er zijn op de wereld.
Je hebt helemaal gelijk. De wereld bestaat enkel uit zulke aantrekkelijke alfa's en complete losers. Arm en rijk, een prachtige tweedeling. Geef het dus maar op, vrouwen willen je niet als je geen alfa bent zoals die vriend van je.
pi_157138186
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. De wereld bestaat enkel uit zulke aantrekkelijke alfa's en complete losers. Arm en rijk, een prachtige tweedeling. Geef het dus maar op, vrouwen willen je niet als je geen alfa bent zoals die vriend van je.
Zwart-wit denken hakt knopen door en slaat spijkers met koppen. Een grijs gebied is vreselijk triest: dan kom je na jarenlange eenzaamheid, verdriet en tanden bijten om je positief voor te doen, eens een keer een half degelijk iemand tegen die wat in je ziet. En dan? Moet je blij zijn? Wetende dat zij een van de weinige kansen is die je ooit zal krijgen? En hoe moet dat voor haar zijn, een vriend hebben die door zo weinig anderen wordt gewaardeerd? Dat grijze gebied is een speciale plek in de hel.
pi_157138643
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:09 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Zwart-wit denken hakt knopen door en slaat spijkers met koppen. Een grijs gebied is vreselijk triest: dan kom je na jarenlange eenzaamheid, verdriet en tanden bijten om je positief voor te doen, eens een keer een half degelijk iemand tegen die wat in je ziet. En dan? Moet je blij zijn? Wetende dat zij een van de weinige kansen is die je ooit zal krijgen? En hoe moet dat voor haar zijn, een vriend hebben die door zo weinig anderen wordt gewaardeerd? Dat grijze gebied is een speciale plek in de hel.
Pardon?
pi_157138787
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Pardon?
Excusez-moi monsieur Gray, schop ik tegen een zeer been?
pi_157138818
quote:

[..]

Ja helaas, dan ben je blijkbaar niet zo leuk. Heeft verder weinig met alfa of wat voor theorietjes dan ook te maken.
pi_157138826
quote:

[..]

Zo zwart-wit denken is gewoon vreselijk kortzichtig. Zoveel vrouwen, zoveel verschillende voorkeuren. En tuurlijk er zijn ook vrouwen die puur afgaan op geld en status van een man, maar er zijn ook hordes vrouwen die dat allemaal veel minder interesseert.
Uiteindelijk gaat het er gewoon om dat je een klik met elkaar hebt, dan gaan er gauw veel eisen overboord.
Maar met zo'n negatieve zeurderige instelling gaat je dat natuurlijk nooit lukken he. Iedereen heeft een hekel aan negatieve mensen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157139057
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:40 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Excusez-moi monsieur Gray, schop ik tegen een zeer been?
Niets mis met grijs (ook niet als gebied). :P
pi_157139599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:46 schreef Drieklank het volgende:
kunnen de meeste mannen alleen van dromen.

Dat soort vrouwen leven ook in totaal andere wereld...
pi_157139745
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:41 schreef habitue het volgende:

[..]

Iedereen heeft een hekel aan negatieve mensen.
Generaliseren is ook vreselijk kortzichtig. Ik houd van negatieve mensen. Ze hebben ervaring met de schaduwzijde van het leven en durven zich eerlijk uit te drukken. Anderen komen 5 jaar na het huwelijk er pas achter dat de man niet zo blij in zijn vel zit, als hij aan een touw op zolder bungelt. Zo'n man wilde zich positief voor doen voor mensen als jij. Dan kunnen zijn collega's verbaasd zijn en schrijven dat hij altijd zo vrolijk was. Eind goed, al goed.

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja helaas, dan ben je blijkbaar niet zo leuk. Heeft verder weinig met alfa of wat voor theorietjes dan ook te maken.
Daarom zie ik deze topics als een rouwproces om te accepteren dat je ongewild bent. Maar dan moet je de ongelukkigen niet om de tuin leiden met onzinnige adviezen. Het feit dat je hier bent toont al aan dat je de loterij verloren hebt.

Persoonlijk zou ik niet voor de troostprijs kunnen kiezen. Ik kan het lot niet accepteren, maar ook niet veranderen. Dat leidt tot totale zelfvernietiging. Je ziet het aan de topics die steeds geopend worden en de gefrustreerde reacties. Het gaat je hele denken en doen beheersen tot je kapot gaat. Op sites als Reddit en Wizardchan worden zelfmoordtopics geopend, terwijl op FOK! de ernst wordt onderschat. Het is niet op te lossen met zoek een hobby, blijf positief of praat eens met een psycholoog.

Daarom pleit ik voor een mentaliteitsverandering. Een die meer begrip toont voor de ernst van de situatie en dieper ingaat op onderliggende oorzaken en het omgaan met. Het moet stoppen met de collegiale koffietafel adviezen. 'Weet je bro, blijf positief bro, je moet eerst van jezelf houden bro, werk aan jezelf bro, zoek een hobby bro, doe niet zo autistisch bro'. Ok bro. Dat zeg je ook niet tegen een kankerpatiënt, maar omdat je psychisch lijden niet ziet, is het blijkbaar wel oké om in een maagdentopic te zeggen. Rot op.
pi_157140792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:21 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Generaliseren is ook vreselijk kortzichtig. Ik houd van negatieve mensen. Ze hebben ervaring met de schaduwzijde van het leven en durven zich eerlijk uit te drukken. Anderen komen 5 jaar na het huwelijk er pas achter dat de man niet zo blij in zijn vel zit, als hij aan een touw op zolder bungelt. Zo'n man wilde zich positief voor doen voor mensen als jij. Dan kunnen zijn collega's verbaasd zijn en schrijven dat hij altijd zo vrolijk was. Eind goed, al goed.
Niemand blijft het lang uithouden met negatievelingen, want het werkt aanstekelijk. Niemand wil negativiteit ervaren.

quote:
Daarom zie ik deze topics als een rouwproces om te accepteren dat je ongewild bent. Maar dan moet je de ongelukkigen niet om de tuin leiden met onzinnige adviezen. Het feit dat je hier bent toont al aan dat je de loterij verloren hebt.
Als je seks gelijk stelt aan leven, dan heb je toch echt een dieper probleem dan maagdelijkheid.

quote:
Persoonlijk zou ik niet voor de troostprijs kunnen kiezen. Ik kan het lot niet accepteren, maar ook niet veranderen. Dat leidt tot totale zelfvernietiging. Je ziet het aan de topics die steeds geopend worden en de gefrustreerde reacties. Het gaat je hele denken en doen beheersen tot je kapot gaat. Op sites als Reddit en Wizardchan worden zelfmoordtopics geopend, terwijl op FOK! de ernst wordt onderschat. Het is niet op te lossen met zoek een hobby, blijf positief of praat eens met een psycholoog.
Als je sociale of mentale problemen hebt, zit je juist bij een psycholoog goed. En ja, positief zal je moeten zijn, wil je beter worden dan je bent; daar is optimisme voor nodig. Een hobby is goede afleiding om energie uit frustraties positief aan te wenden.

quote:
Daarom pleit ik voor een mentaliteitsverandering. Een die meer begrip toont voor de ernst van de situatie en dieper ingaat op onderliggende oorzaken en het omgaan met. Het moet stoppen met de collegiale koffietafel adviezen. 'Weet je bro, blijf positief bro, je moet eerst van jezelf houden bro, werk aan jezelf bro, zoek een hobby bro, doe niet zo autistisch bro'. Ok bro. Dat zeg je ook niet tegen een kankerpatiënt, maar omdat je psychisch lijden niet ziet, is het blijkbaar wel oké om in een maagdentopic te zeggen. Rot op.
Ik ook, maar in de klagers zelf. Zoek maar eens uit wat kip en ei is; of je slechte instelling (en zelfkennis) leidt tot afstoten van mensen, of dat afstoten van mensen leidt tot je slechte instelling.
pi_157141360
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:53 schreef Gray het volgende:

Als je seks gelijk stelt aan leven, dan heb je toch echt een dieper probleem dan maagdelijkheid.

Klopt. Dit topic gaat ook niet over seks. Niemand in dit topic wil seks, want iedereen kan zo naar de hoeren. Het gaat om aandacht, erkenning, gewild zijn, waardering, er toe doen, liefde. Dat is niet te koop en kan ook niet worden gegeven door een psycholoog. Die kan alleen maar zeggen:'hoe voel je je bro? Kun je er anders tegen aan kijken bro? Schrijf 10 positieve dingen over jezelf bro', 'tijd is op en doei succes bro'.

Dit is al zo vaak gezegd, maar blijkbaar aan dovemans oren gericht. *Iets over wee verschillende talen mompelt.*
pi_157142350
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:13 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Klopt. Dit topic gaat ook niet over seks. Niemand in dit topic wil seks, want iedereen kan zo naar de hoeren. Het gaat om aandacht, erkenning, gewild zijn, waardering, er toe doen, liefde. Dat is niet te koop en kan ook niet worden gegeven door een psycholoog. Die kan alleen maar zeggen:'hoe voel je je bro? Kun je er anders tegen aan kijken bro? Schrijf 10 positieve dingen over jezelf bro', 'tijd is op en doei succes bro'.

Dit is al zo vaak gezegd, maar blijkbaar aan dovemans oren gericht. *Iets over wee verschillende talen mompelt.*
Je zoekt inderdaad geestelijk contact, van psyche tot psyche. Blijkbaar zit er iets niet lekker in die van gefrustreerde maagden, iets waar een psycholoog bij uitstek voor geschikt is.

Maar probeer een frust eens te overtuigen van dat het aan hem ligt, en niet aan vrouwen/maatschappij/vluchtelingen... Dan zie je de definitie van dovemansoren zoals bedoeld. Zie deezertje bijvoorbeeld: zo autistisch als een deur, maar het ligt aan mobiele telefonie dat niemand hem aandacht geeft. Of syndroom, die de hele boel bij elkaar aspergert over vluchtelingen. Of jij, die zelfmoord en ongewenst maagd op late leeftijd in één zin noemt.

Persoonlijk vind ik het niet gek dat jullie zijn waar je bent in het leven. Rot vind ik het, want ieder mag van mij gelukkig zijn, maar tegelijkertijd heel logisch.

Een mentaliteitsverandering is nodig. Zeker! Maar bij jullie zelf.
pi_157142822
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vrouwen voelen zich sneller aangetrokken tot Alpha types. Dit zijn mannen met de looks en status. De meeste Alpha's zijn echter geen jongens/mannen die monogaam zijn of zin hebben in een vaste relatie. Beta's zijn dat wel, maar vaak hebben vrouwen geen interesse in zulke mannen. Pas als ze lekker hebben genoten van alle Alpha lullen gaan ze opzoek naar een beta man voor een stabiele relatie. De beta man is allang blij dat hij een vrouw heeft en neemt hier dus genoegen mee.

Natuurlijk is het niet zo zwart-wit, maar deze trend is duidelijk zichtbaar in Nederland en andere Westerse landen. Vrouwen die vroeger vielen op de stoere en dominante mannen, gaan uiteindelijk settlen met een of andere introverte nerd die alles voor haar doet.

Het is grotendeels een cultuurkwestie en TS moet weten dat het overgrote deel van de jonge vrouwen voor Alpha's gaat en pas interesse hebben in een beta als ze hun biologische klok voelen tikken.
pi_157143231
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Je zoekt inderdaad geestelijk contact, van psyche tot psyche. Blijkbaar zit er iets niet lekker in die van gefrustreerde maagden, iets waar een psycholoog bij uitstek voor geschikt is.

Maar probeer een frust eens te overtuigen van dat het aan hem ligt, en niet aan vrouwen/maatschappij/vluchtelingen... Dan zie je de definitie van dovemansoren zoals bedoeld. Zie deezertje bijvoorbeeld: zo autistisch als een deur, maar het ligt aan mobiele telefonie dat niemand hem aandacht geeft. Of syndroom, die de hele boel bij elkaar aspergert over vluchtelingen. Of jij, die zelfmoord en ongewenst maagd op late leeftijd in één zin noemt.

Persoonlijk vind ik het niet gek dat jullie zijn waar je bent in het leven. Rot vind ik het, want ieder mag van mij gelukkig zijn, maar tegelijkertijd heel logisch.

Maar omdat je toevallig maagd of minder ervaring hebt, sta je toch niet lager in het leven ofzo? :')
pi_157143303
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Vrouwen voelen zich sneller aangetrokken tot Alpha types. Dit zijn mannen met de looks en status. De meeste Alpha's zijn echter geen jongens/mannen die monogaam zijn of zin hebben in een vaste relatie. Beta's zijn dat wel, maar vaak hebben vrouwen geen interesse in zulke mannen. Pas als ze lekker hebben genoten van alle Alpha lullen gaan ze opzoek naar een beta man voor een stabiele relatie. De beta man is allang blij dat hij een vrouw heeft en neemt hier dus genoegen mee.

Natuurlijk is het niet zo zwart-wit, maar deze trend is duidelijk zichtbaar in Nederland en andere Westerse landen. Vrouwen die vroeger vielen op de stoere en dominante mannen, gaan uiteindelijk settlen met een of andere introverte nerd die alles voor haar doet.

Het is grotendeels een cultuurkwestie en TS moet weten dat het overgrote deel van de jonge vrouwen voor Alpha's gaat en pas interesse hebben in een beta als ze hun biologische klok voelen tikken.
makkelijk he zo'n rigide beeld van vrouwen?
dat lijkt maar zo, het brengt je uiteindelijk nergens.
pi_157143327
quote:
Nou, in alle eerlijkheid... volgens mij legt juist Drieklank die oorzaak niet buiten zijn eigen ego. Er zijn hier inderdaad wel een aantal "rode-pillers" te vinden die dat wel doen en daar stoor ik mij ook wel een beetje aan. Dat laat onverlet dat het fijn zou zijn als je als wel-succesvolle je in zou kúnnen denken dat er mensen zijn voor wie "het" (niet eens seks, maar wederzijdse genegenheid, liefde en écht menselijk contact) niet is weggelegd, en ook NOOIT ervaren zal worden.

Probeer je eens in te denken dat dat op sommige momenten verdomde pijn kan doen: die spanning van een eerste zoen, die leuke herinnering aan dat schoolvriendinnetje, dat gave feest met je kameraden, die toffe vakantie met je vriendin, die geweldige, passionele vrijpartij na drie weken van elkaar niet gezien hebben, en hopelijk later die kleine met je soulmate. Ik weet niet precies hoe jouw situatie is, maar durf wel te gokken dat jij één van die dingen wel eens hebt mogen ervaren. En dat geldt voor het overgrote deel van de (wereld)bevolking.

En nu ben jij die ene, die mariginale, nét diegene bij wie dat niet schijnt te kunnen. Super. Iedereen, behalve jij (jaja, Calimero, I know ;) ). Het gaat er niet om dat ik dat iemand zijn of haar geluk misgun, het gaat erom dat ik een keertje niet buiten wil staan; een keertje niet gepasseerd en genegeerd wordt; eens een keer wel een echte klik heb met iemand. Niemals, niemals dat dat gebeurt.

Ik snap dat ook de kutte dingen daarbij horen: gebroken relaties, scheidingen, bedrogen worden, vriendschappen die ophouden te bestaan, kinderen met wie het niet goed gaat. Maar god, ik wilde dat ik dat een keer mee mocht maken. Want daar hangt een mooie keerzijde aan: het mens-zijn in optima forma. Het slechte én het goede.

De ene helft van ons externaliseert die frustratie... de vluchtelingen... de vrouwen... het feminisme... de 24/7-consumptiemaatschappij. De andere helft snapt heel goed dat wij het zijn met wie iets fundamenteel mis is. En ja, dan ben ik het met Drieklank eens dat dit soort topics kunnen helpen met die acceptatie.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:40:27 #279
449378 Johnny_Angel
S.S. Lazio 1900
pi_157144478
Wat vrouwen betreft is er een belangrijk onderscheid wat je moet maken, namelijk die tussen seks en een relatie. Ongewenst maagd zijn is het meest absurde probleem waar ik in tijden over gehoord heb. Als je met een computer om kunt gaan dan heb je in Nederland namelijk binnen 10 minuten een afspraak geregeld met een escort die eruit ziet als Tatjana Simic in haar beste dagen. Dus dat is het probleem niet.

Heb je het over een relatie dan praat je over een totaal andere situatie met totaal andere problemen. Ten eerste loop je tegen het probleem aan dat 75% van de Nederlandse vrouwen er niet uit zien. Nou ja oke, dat is iets waar je zelf doorgaans makkelijk op kunt selecteren, dus dat is het punt niet. Maar als we er dan voor het gemak even vanuit gaan dat je een vrouw uit de top 25% aan de haak weet te slaan, dan loop je automatisch weer tegen het probleem aan dat Nederlandse vrouwen een verrot karakter hebben en continu heen en weer geslingerd worden tussen onzekerheid en een staat waarin ze zich superieur voelen en zich arrogant opstellen. De vraag die je dan voor jezelf moet beantwoorden is of je ermee om kunt gaan om 24/7 iemand om je heen te hebben waar je continu rekening mee moet houden. Als het je echt heel veel waard is om een relatie te hebben dan kun je altijd nog eens over de grens gaan kijken. Want Aziatische en Zuid-Amerikaanse vrouwen kennen doorgaans hun plaats en weten de man nog op waarde te schatten.

Dus het hangt allemaal af van wat je zelf wilt.
pi_157144747
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:08 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maar omdat je toevallig maagd of minder ervaring hebt, sta je toch niet lager in het leven ofzo? :')
Precies, dus gedraag je dan ook niet zo. Wel verloopt je leven anders dan bij anderen, dus iets veroorzaakt het. Daarvoor zou ik echter als eerste bij jezelf te rade gaan. (algemene je)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:11 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Nou, in alle eerlijkheid... volgens mij legt juist Drieklank die oorzaak niet buiten zijn eigen ego. Er zijn hier inderdaad wel een aantal "rode-pillers" te vinden die dat wel doen en daar stoor ik mij ook wel een beetje aan. Dat laat onverlet dat het fijn zou zijn als je als wel-succesvolle je in zou kúnnen denken dat er mensen zijn voor wie "het" (niet eens seks, maar wederzijdse genegenheid, liefde en écht menselijk contact) niet is weggelegd, en ook NOOIT ervaren zal worden.
Daar lijkt het wel wat op, door te verwijten dat anderen niet de juiste hulp bieden, dat nota bene zij het niet snappen.

quote:
Probeer je eens in te denken dat dat op sommige momenten verdomde pijn kan doen: die spanning van een eerste zoen, die leuke herinnering aan dat schoolvriendinnetje, dat gave feest met je kameraden, die toffe vakantie met je vriendin, die geweldige, passionele vrijpartij na drie weken van elkaar niet gezien hebben, en hopelijk later die kleine met je soulmate. Ik weet niet precies hoe jouw situatie is, maar durf wel te gokken dat jij één van die dingen wel eens hebt mogen ervaren. En dat geldt voor het overgrote deel van de (wereld)bevolking.
Gelukkig alleen die soulmate en kleine niet. O-)

quote:
En nu ben jij die ene, die mariginale, nét diegene bij wie dat niet schijnt te kunnen. Super. Iedereen, behalve jij (jaja, Calimero, I know ;) ). Het gaat er niet om dat ik dat iemand zijn of haar geluk misgun, het gaat erom dat ik een keertje niet buiten wil staan; een keertje niet gepasseerd en genegeerd wordt; eens een keer wel een echte klik heb met iemand. Niemals, niemals dat dat gebeurt.
Klinkt makkelijk dit, maar: jammer dan! Dat soort vraagstukken heeft me veel bezig gehouden in het verleden, en ik kwam tot de conclusie dat het leven gaat zoals het gaat. Meer dan je best kan je nooit doen.

quote:
Ik snap dat ook de kutte dingen daarbij horen: gebroken relaties, scheidingen, bedrogen worden, vriendschappen die ophouden te bestaan, kinderen met wie het niet goed gaat. Maar god, ik wilde dat ik dat een keer mee mocht maken. Want daar hangt een mooie keerzijde aan: het mens-zijn in optima forma. Het slechte én het goede.
Er zijn zoveel meer manieren om je menszijn te vieren, dat ik niet eens ga beginnen ze te omschrijven. Afgezien daarvan zijn er zat substituten te vinden voor de ervaringen die je beschrijft.
Zonder teveel in filosofische sferen te begeven: de acceptatie dat ik nooit kinderen ga krijgen en mogelijk nooit een levenspartner (als in de ware) ga vinden, maar genoegen moet nemen een 'mindere' of met mezelf, heb ik gevonden in een meditatieve ervaring. Die hele wereld van buiten, die bestaat ook van binnen.
Wel ben ik blij dat ik alles behalve die kids heb meegemaakt, inclusief het gevoel van soulmates waar ik lief en leed mee heb gedeeld.

Overigens is nooit kinderen krijgen een persoonlijke keuze, maar desondanks gaat die gepaard met een gemis.

quote:
De ene helft van ons externaliseert die frustratie... de vluchtelingen... de vrouwen... het feminisme... de 24/7-consumptiemaatschappij. De andere helft snapt heel goed dat wij het zijn met wie iets fundamenteel mis is. En ja, dan ben ik het met Drieklank eens dat dit soort topics kunnen helpen met die acceptatie.
Alleen vraag ik me af of zowel dat externaliseren, of het beklagen erover enige zin heeft voor acceptatie.
pi_157144813
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:40 schreef Johnny_Angel het volgende:
[..]
Je begon aardig maar jemig de pemig wat een triestheid kwam er na weer :')
pi_157144832
quote:
Wat vrouwen betreft is er een belangrijk onderscheid wat je moet maken, namelijk die tussen seks en een relatie. Ongewenst maagd zijn is het meest absurde probleem waar ik in tijden over gehoord heb. Als je met een computer om kunt gaan dan heb je in Nederland namelijk binnen 10 minuten een afspraak geregeld met een escort die eruit ziet als Tatjana Simic in haar beste dagen. Dus dat is het probleem niet.

Heb je het over een relatie dan praat je over een totaal andere situatie met totaal andere problemen. Ten eerste loop je tegen het probleem aan dat 75% van de Nederlandse vrouwen er niet uit zien. Nou ja oke, dat is iets waar je zelf doorgaans makkelijk op kunt selecteren, dus dat is het punt niet. Maar als we er dan voor het gemak even vanuit gaan dat je een vrouw uit de top 25% aan de haak weet te slaan, dan loop je automatisch weer tegen het probleem aan dat Nederlandse vrouwen een verrot karakter hebben en continu heen en weer geslingerd worden tussen onzekerheid en een staat waarin ze zich superieur voelen en zich arrogant opstellen. De vraag die je dan voor jezelf moet beantwoorden is of je ermee om kunt gaan om 24/7 iemand om je heen te hebben waar je continu rekening mee moet houden. Als het je echt heel veel waard is om een relatie te hebben dan kun je altijd nog eens over de grens gaan kijken. Want Aziatische en Zuid-Amerikaanse vrouwen kennen doorgaans hun plaats en weten de man nog op waarde te schatten.

Perfect voorbeeld deze user: sommige mensen zijn gewoon niet gemaakt voor een relatie, of contact met mensen.
pi_157145110
quote:

[..]

Ik ben ongewild.Ik faal om het andere geslacht aan te trekken.Ik heb zelfmoordgedachten. Dat is mijn deel. Dat neem ik niemand kwalijk.

Wat ik je wel kwalijk neem is je gebrek aan redeneringsvermogen. Bijvoorbeeld, je impliceert dat mijn negatieve houding onderdeel is van een vicieuze cirkel. Dat is aantoonbaar onzinnig, omdat psychisch gestoorden, drugsverslaafden, criminelen, beroepswerklozen en een ieder ander met een ongewenste houding wel een relatie kan krijgen. Daarmee is je redenering weerlegd en toch blijf je er op terugkomen. Daar stoor ik mij aan.

Wat als niemand van honden houdt? Wat moet een hond dan doen? Hij zet zijn beste poot voor, maar hij is en blijft een hond, een ongewild dier. Hij zal nooit geliefkoosd worden als een konijn, ook niet als hij op slablaadjes knaagt en zijn voortanden laat groeien. De hond kan dat niemand kwalijk nemen, maar hij kan zijn lot ook niet veranderen. De energie om te blaffen, kwispelen en achter de poezen aan te rennen ebt langzaam weg, omdat zijn bestaan niet gevalideerd wordt. Zo sterft een hond in eenzaamheid.
pi_157145326
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:59 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik ben ongewild.Ik faal om het andere geslacht aan te trekken.Ik heb zelfmoordgedachten. Dat is mijn deel. Dat neem ik niemand kwalijk.
Ik neem aan dat je daarvan baalt. Wat doe je eraan, van 3, naar 1, naar 2? Behalve galspugen?

quote:
Wat ik je wel kwalijk neem is je gebrek aan redeneringsvermogen. Bijvoorbeeld, je impliceert dat mijn negatieve houding onderdeel is van een vicieuze cirkel. Dat is aantoonbaar onzinnig, omdat psychisch gestoorden, drugsverslaafden, criminelen, beroepswerklozen en een ieder ander met een ongewenste houding wel een relatie kan krijgen. Daarmee is je redenering weerlegd en toch blijf je er op terugkomen. Daar stoor ik mij aan.
Blijkbaar zijn die voorbeelden zonder ongewenste houding wat betreft het vinden van een partner. Ik denk dat het jouw redeneringsvermogen is dat tekort schiet, anders kom je niet tot zelfmoordgedachten door het falen in aantrekken van een partner. Daartussen zitten veel stappen waar je je niet van bewust bent.

quote:
Wat als niemand van honden houdt? Wat moet een hond dan doen? Hij zet zijn beste poot voor, maar hij is en blijft een hond, een ongewild dier. Hij zal nooit geliefkoosd worden als een konijn, ook niet als hij op slablaadjes knaagt en zijn voortanden laat groeien. De hond kan dat niemand kwalijk nemen, maar hij kan zijn lot ook niet veranderen. De energie om te blaffen, kwispelen en achter de poezen aan te rennen ebt langzaam weg, omdat zijn bestaan niet gevalideerd wordt. Zo sterft een hond in eenzaamheid.
Een hond probeert dan ook geen konijn te zijn, maar is gewoon een brave hond. Nu jij nog.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:08:59 #285
449378 Johnny_Angel
S.S. Lazio 1900
pi_157145414
quote:

[..]

zijn bestaan niet gevalideerd wordt. Zo sterft een hond in eenzaamheid.
Misschien faal je om het andere geslacht aan te trekken, maar dat wil nog niet zeggen dat je ongewild bent. Want vrouwen nemen doorgaans geen initiatief. Omdat er misschien nog nooit een vrouw op je afgestapt is wil dat nog niet zeggen dat alle vrouwen die je in je leven ontmoet hebt je niet zagen zitten.
pi_157145540
quote:

Waar woon jij dat 75% er niet uitziet?
pi_157146207
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:48 schreef Gray het volgende:
Gelukkig alleen die soulmate en kleine niet.
Wat fijn, dat je die mooie ervaringen op hebt mogen doen! Hebben die je tot een rijker mens gemaakt?

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:48 schreef Gray het volgende:
Klinkt makkelijk dit, maar: jammer dan! Dat soort vraagstukken heeft me veel bezig gehouden in het verleden, en ik kwam tot de conclusie dat het leven gaat zoals het gaat. Meer dan je best kan je nooit doen.

Hè hè... hij zat er verstandelijk toch in! ^O^
Weet je dat je de eerste bent die dit durft te erkennen (althans, van de non-FA'ers)?

quote:
Ik ben ongewild.Ik faal om het andere geslacht aan te trekken.Ik heb zelfmoordgedachten
Is dat eigenlijk een 1-2-3'tje Drieklank? Uit het ene volgt het andere...Non sequitur?
pi_157146354
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:08 schreef Johnny_Angel het volgende:

[..]

Misschien faal je om het andere geslacht aan te trekken, maar dat wil nog niet zeggen dat je ongewild bent. Want vrouwen nemen doorgaans geen initiatief. Omdat er misschien nog nooit een vrouw op je afgestapt is wil dat nog niet zeggen dat alle vrouwen die je in je leven ontmoet hebt je niet zagen zitten.
Ik herinner me nog hoe een meisje zei: 'eww, ik ga niet met Drieklank in het groepje.' Of hoe ze lijstjes maakten waar ik onderaan stond en daar grapjes om maakten. Of hoe ze voor de grap deden alsof ze verliefd op mij waren en een nep telefoonnummer gaven. Of dat ze zeiden dat ik maar kleine schouders heb en geen kaaklijn en daarom niet hun type ben. Dat gebeurde zelfs nog aan de universiteit. Diezelfde meisjes stuurde geile berichten naar andere jongens en lagen op dezelfde kamer te neuken op kamp.

Dat vergeet ik niet. Nooit. Ik word nog weleens wakker van. Het spookt nog in mijn slaap, soms, onverwacht jaren later.

Die meisjes waren niet gemeen. Het zijn spiegels. Ze duwen in je gezicht wat je niet wilt zien.
pi_157146631
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:21 schreef Drieklank het volgende:

Je verwart een negatieve instelling met slecht in je vel zitten/je beter voordoen dan je bent. Mensen met een meer positieve instelling hebben net zo goed ervaring met de schaduwzijde van het leven alleen gaan ze er anders mee om.
Maargoed blijkbaar wil je alleen maar horen: "Je DNA is verneukt en je gaat het gewoon nooit halen. "

Ik ben zelf ook erg depressief geweest al had dat verder niks met vrouwen te maken. Ik weet wel dat als je de instelling houdt van "Ik ben nou eenmaal zo en daar is niks aan te doen" het je geen steek verder brengt. Het mooie aan het menselijk brein is dat die kan veranderen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157147309
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:37 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik herinner me nog hoe een meisje zei: 'eww, ik ga niet met Drieklank in het groepje.' Of hoe ze lijstjes maakten waar ik onderaan stond en daar grapjes om maakten. Of hoe ze voor de grap deden alsof ze verliefd op mij waren en een nep telefoonnummer gaven. Of dat ze zeiden dat ik maar kleine schouders heb en geen kaaklijn en daarom niet hun type ben. Dat gebeurde zelfs nog aan de universiteit. Diezelfde meisjes stuurde geile berichten naar andere jongens en lagen op dezelfde kamer te neuken op kamp.

Dat vergeet ik niet. Nooit. Ik word nog weleens wakker van. Het spookt nog in mijn slaap, soms, onverwacht jaren later.

Die meisjes waren niet gemeen. Het zijn spiegels. Ze duwen in je gezicht wat je niet wilt zien.
Dit is uitermate vervelend, kon je dit probleem niet voorleggen aan een goede vriend of vertrouwenspersoon? Misschien kan hij/zij je helpen.
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_157148105
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:59 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Dit is uitermate vervelend, kon je dit probleem niet voorleggen aan een goede vriend of vertrouwenspersoon? Misschien kan hij/zij je helpen.
Ik had geen goede vrienden. Er waren weleens wat goed bedoelende mensen die zeiden dat ik me er niets van aan moest trekken of het ook niet zeiden te weten waarom ze zo tegen mij doen. Vooral positief blijven en me sociaal blijven opstellen, was het advies. Dat heeft me niet ver gebracht.
pi_157148269
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:19 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik had geen goede vrienden. Er waren weleens wat goed bedoelende mensen die zeiden dat ik me er niets van aan moest trekken of het ook niet zeiden te weten waarom ze zo tegen mij doen. Vooral positief blijven en me sociaal blijven opstellen, was het advies. Dat heeft me niet ver gebracht.
Dan denk ik dat je er teveel van aantrekt.
pi_157148728
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:23 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je er teveel van aantrekt.
Dat moet ook wel. Laatst nog belaagd door een groep jongeren in een hostel die het leuk vonden om mij wakker te maken en te beledigen, terwijl ik gewoon rustig met ze in gesprek wilde gaan.

Dat ligt wel aan mij. Ik ben alleen en fysiek zwak: uitstekend voer voor de leeuwen. Stel dat ik iemand in elkaar had geslagen: dan hadden ze naar het politiebureau kunnen gaan om aangifte te doen en kan ik mijn VOG verliezen.

Alfa's en beta's, zebra's en leeuwen. Het is de natuur. Dan mag je overigens blij zijn dat ik zelfmoordgedachten heb, want als het externaliseert heb je een Columbine te pakken. Misschien niet de juiste bewoording, ik bedoel, stel ik zou terugvechten, dan weet ik niet of ik nog kan stoppen als iemand op de grond ligt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Drieklank op 27-10-2015 22:43:58 ]
pi_157149286
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:33 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dat moet ook wel. Laatst nog belaagd door een groep jongeren in een hostel die het leuk vonden om mij wakker te maken en te beledigen, terwijl ik gewoon rustig met ze in gesprek wilde gaan.

Dat ligt wel aan mij. Ik ben alleen en fysiek zwak: uitstekend voer voor de leeuwen. Stel dat ik iemand in elkaar had geslagen: dan hadden ze naar het politiebureau kunnen gaan om aangifte te doen en kan ik mijn VOG verliezen.

Alfa's en beta's, zebra's en leeuwen. Het is de natuur. Dan mag je overigens blij zijn dat ik zelfmoordgedachten heb, want als het externaliseert heb je een Columbine te pakken. Misschien niet de juiste bewoording, ik bedoel, stel ik zou terugvechten, dan weet ik niet of ik nog kan stoppen als iemand op de grond ligt.
Zoek professionele hulp, je klinkt heel erg depressief
pi_157149396
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:46 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Zoek professionele hulp, je klinkt heel erg depressief
Geen zorgen, ik doe niemand kwaad.
pi_157149856
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Ik snap je post ergens wel en er zit een kern van waarheid in. Maar dat betekent dus ook deze dingen:
- die vrouwen komen misschien wat later, maar ze komen wel
- ze blijven ook
- ze realiseren zich inmiddels dat overspelige macho's eikels zijn en hebben geleerd jouw eigenschappen te waarderen
pi_157149896
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:49 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Geen zorgen, ik doe niemand kwaad.
Jezelf.
pi_157150210
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:37 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Die meisjes waren wel gemeen. Mensen pakken je op iets omdat je onzeker bent, niet omdat het waar is. Toen ik op studiereis ging, eerste jaar aan de universiteit, gingen mensen voor één nacht op de boot proberen om van hut te ruilen omdat ze niet met mij wilden zitten. Niemand wilde met mij en hotelkamer delen. Ik werd afgezeken. De eerste dag heb ik in mijn eentje door de stad gelopen en jankend twee liter ijs opgegeten op een bankje.

Achteraf kijk ik er anders op terug. Ik was geen slecht mens, en als je niet met iemand in dezelfde ruimte wilt zijn voor één nacht en daar op die manier uiting aan geeft, ben je gewoon pathetisch en kinderachtig.
pi_157150212
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:04 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Jezelf.
Misschien, maar who cares, right? :P

Ik niet in ieder geval en ik val der niemand mee lastig..
pi_157150492
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:13 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Die meisjes waren wel gemeen. Mensen pakken je op iets omdat je onzeker bent, niet omdat het waar is. Toen ik op studiereis ging, eerste jaar aan de universiteit, gingen mensen voor één nacht op de boot proberen om van hut te ruilen omdat ze niet met mij wilden zitten. Niemand wilde met mij en hotelkamer delen. Ik werd afgezeken. De eerste dag heb ik in mijn eentje door de stad gelopen en jankend twee liter ijs opgegeten op een bankje.

Achteraf kijk ik er anders op terug. Ik was geen slecht mens, en als je niet met iemand in dezelfde ruimte wilt zijn voor één nacht en daar op die manier uiting aan geeft, ben je gewoon pathetisch en kinderachtig.
Klopt, maar ze deden niet zo kinderachtig tegen de anderen, neem ik aan. Je werd uitgezonderd en dat gaf je te denken over jezelf.. Je huilt, omdat het je raakt, een besef dat jij tekort schiet, al zegt je verstand anders.. Je bent vast niet slecht, maar wel afwijkend. Bedenk ook dat diezelfde mensen heel lief voor anderen zijn. Dus zij zijn ook niet slecht.

Het klinkt wel zo pijnlijk als mijn ervaring. :*
pi_157150687
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:23 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Klopt, maar ze deden niet zo kinderachtig tegen de anderen, neem ik aan. Je werd uitgezonderd en dat gaf je te denken over jezelf.. Je huilt, omdat het je raakt, een besef dat jij tekort schiet, al zegt je verstand anders.. Je bent vast niet slecht, maar wel afwijkend. Bedenk ook dat diezelfde mensen heel lief voor anderen zijn. Dus zij zijn ook niet slecht.

Het klinkt wel zo pijnlijk als mijn ervaring. :*
Ja, ik ben afwijkend. Maar dat geeft anderen niet het recht me zo te behandelen. Ze zijn misschien niet slecht, maar hun gedrag is dat wel. Dat mensen zoiets zeggen, betekent niet dat ze gelijk hebben, ongeacht of je gevoel zegt van wel. Het betekent alleen dat zij er niet op een volwassen manier mee om kunnen gaan dat jij iemand anders bent dan zij.

Vwb je andere reactie, who cares? Ik. En ik geloof niet dat het je zelf niet interesseert, integendeel zelfs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')