abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157049583
En weer wat afwijzingen rijker... Godverdomme :(
pi_157050064
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef CRW het volgende:
En weer wat afwijzingen rijker... Godverdomme :(
Wat zeg je allemaal? Laat desnoods eens wat gesprekken op tinder of die online datingsites zien.
pi_157050666
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat zeg je allemaal? Laat desnoods eens wat gesprekken op tinder of die online datingsites zien.
Daar staat iets teveel privé informatie in om dat op een forum te zetten.

Maar ik toon initiatief, kom vrij snel met humor wanneer het gepast is, ik vertel dingen over mezelf, en toon interesse in de ander. Meestal ben ik degene die vanaf het begin al het meeste werk doet om het gesprek gaande te houden. En in het begin lopen de gesprekken best goed. Maar binnen korte tijd worden de antwoorden die ik krijg steeds korter en moet ik steeds langer wachten op een reactie. En na een tijdje reageren ze helemaal niet meer. En dat gebeurt IEDERE KEER WEER!! |:(
pi_157050933
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:21 schreef CRW het volgende:

[..]

Maar ik toon initiatief, kom vrij snel met humor wanneer het gepast is, ik vertel dingen over mezelf, en toon interesse in de ander. Meestal ben ik degene die vanaf het begin al het meeste werk doet om het gesprek gaande te houden. En in het begin lopen de gesprekken best goed. Maar binnen korte tijd worden de antwoorden die ik krijg steeds korter en moet ik steeds langer wachten op een reactie. En na een tijdje reageren ze helemaal niet meer. En dat gebeurt IEDERE KEER WEER!! |:(
Waarom vraag je ze dan niet sneller uit?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_157051040
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:27 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Waarom vraag je ze dan niet sneller uit?
Dat probeer ik wel eens maar dan krijg je weer dat gezever "maar ik ken je nog niet". En vervolgens reageren ze niet. :r Je kunt het blijkbaar nooit goed doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door CRW op 23-10-2015 21:34:43 ]
pi_157051426
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:29 schreef CRW het volgende:

[..]

Dat probeer ik wel eens maar dan krijg je weer dat gezever "maar ik ken je nog niet". En vervolgens reageren ze niet. :r Je kunt het blijkbaar nooit goed doen.

Is dit Tinder? Ik heb bijna de neiging om het gesprek voor je te voeren, want ik vind dit maar vaag klinken.
pi_157051671
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Is dit Tinder? Ik heb bijna de neiging om het gesprek voor je te voeren, want ik vind dit maar vaag klinken.
Nee paiq. Tinder is sowieso waardeloos.
En ik heb bijna de neiging om het je nog te laten doen ook :'(
pi_157051677
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Precies, er gaat iets mis. Meer informatie nodig TS, hoe lang praat je al met ze, heb je ze op whatsapp etcetcetc.
pi_157051745
Ik ga me zo bezatten in de stad en dan probeer ik het daar nog wel een keer :')
pi_157052534
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Precies, er gaat iets mis. Meer informatie nodig TS, hoe lang praat je al met ze, heb je ze op whatsapp etcetcetc.
Zo ver kom ik niet. De meeste haken binnen een paar dagen al af. En gelijk de eerste of 2e dag op date vragen werkt niet. Dat heb ik al zo vaak geprobeerd.
pi_157052592
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:00 schreef CRW het volgende:

[..]

Zo ver kom ik niet. De meeste haken binnen een paar dagen al af. En gelijk de eerste of 2e dag op date vragen werkt niet. Dat heb ik al zo vaak geprobeerd.
Post eens een gecensureerd gesprek. Je doet echt iets fout, anders kan je ze makkelijk naar whatsapp krijgen en daar vandaan op date.
pi_157053505
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:00 schreef CRW het volgende:

[..]

Bij mij wel. En ook haken ze niet binnen een paar dagen af. Ik ben toch wel benieuwd wat je dan precies zegt. Je gesprekken gaan denk ik niet zo goed als je hier beweert. Tinder werkt trouwens ook prima voor het regelen van dates, itt wat jij hier beweert.

[ Bericht 5% gewijzigd door DaggerOne op 23-10-2015 22:54:26 ]
pi_157056516
Nou, ik woon sinds dit weekend samen. Ik neem een dakloze chick in huis, net besloten. Ze zei meteen ja. Misschien een handige tip voor TS. ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157058132
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 08:21 schreef Berk-24 het volgende:
Mijn tip is: ga wonen in een stad met een overschot aan jonge vrouwen. In Nederland zijn dat Groningen, Nijmegen, Maastricht, Utrecht, Leiden en Amsterdam. Ik heb ook een beetje het gevoel dat iedereen bezet lijkt, maar de meesten kennen elkaar al van een carnavalsvereniging, sportvereniging, dorpskroeg en daarom heb ik mezelf voorgenomen dat er in mijn omgeving niets te zoeken valt en ik probeer nu ook een kamer te zoeken in Nijmegen. Ja, het kost geld maar als je er echt mee zit weet ik geen andere oplossing. Een datingsite lijkt mij zonder enkele ervaring niet aan te raden, ook daar is er een groot tekort aan jonge vrouwen, net als op het platteland.
Mijn post uit een ander topic ook hier van toepassing.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_157058162
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 00:27 schreef LadyOracle het volgende:
Nou, ik woon sinds dit weekend samen. Ik neem een dakloze chick in huis, net besloten. Ze zei meteen ja. Misschien een handige tip voor TS. ;-)
wtf ik mag hopen dat het een bekende van je is
pi_157058292
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 08:34 schreef BeeGees het volgende:

[..]

wtf ik mag hopen dat het een bekende van je is
Ja, ik probeerde haar al een tijdje te helpen, maar nu ging alles megafout. En nee, ik raad TS niet serieus aan wildvreemde dames de sleutel van zijn huis te geven. Ik moest aan dit topic denken toen ik tegen een vriend voor de grap zei dat ik ging samenwonen en er een knappe jongedame in mijn bed lag. Die was meteen jaloers. :-p
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157058361
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:21 schreef CRW het volgende:

[..]

Ik zou toch iemand die gesprekken laten zien. Als je zelf niet weet waar het aan ligt, kan een ander dat er misschien wel uit halen.
pi_157058365
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:00 schreef Sturmic het volgende:
Kan er nou niet één van jullie normies eens eerlijk roepen dat het voor sommigen gewoon niet weggelegd is? Hoop van harte dat het TS wel gaat lukken, maar wees nou eens een keer realistisch. Ik wil óók wel in het eerste van Ajax spelen, maar zonder een hele bak talent kan je er nog zo veel energie en "just do it" instoppen als je wilt, maar dan wordt het hem nooit.

Is dat "eerlijk" t.o.v. de mensen die het allemaal aan komt waaien? Neen.
Is dat fijn voor die persoon in kwestie, als dat zijn/haar ambitie is? Neen.
Is dat een feit waar hij/zij mee moet leren te dealen? Ja.

(hoewel het benodigde talent voor het eerste van Ajax de afgelopen jaren ook wel aan inflatie onderhevig is :9 )
Er zijn mensen die ontmaagd worden op hun 40e. Wanhopen bereik je niets mee. Durven en proberen zijn de belangrijkste stappen, dan kan het met de juiste sturing alleen maar beter gaan.
pi_157058569
Ik vind het sowieso bijzonder dat iemand hier meent dat je talent voor seks moet hebben. Gast, zelfs gehandicapten doen het nog met elkaar. Of zelfs de grootste autistische idiote lelijkerds, ik noem maar wat. :') Als je een beetje durft dan lukt het.
pi_157058690
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 09:55 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind het sowieso bijzonder dat iemand hier meent dat je talent voor seks moet hebben. Gast, zelfs gehandicapten doen het nog met elkaar. Of zelfs de grootste autistische idiote lelijkerds, ik noem maar wat. :') Als je een beetje durft dan lukt het.
Gvd nou, het blijven gewoon excuses. Het is veiliger om de schuld bij anderen neer te blijven leggen dan naar jezelf te kijken en daadwerkelijk iets ondernemen.
pi_157058696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 09:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn mensen die ontmaagd worden op hun 40e.
Moet dat hoopgevend zijn? :D
pi_157058713
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:14 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Beter dan nooit toch?
pi_157058723
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Beter dan nooit toch?
Weet ik niet. Het is best kut om achter te komen wat je 20 jaren heb gemist. Heb je weer een nieuw probleem _O-
pi_157058738
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Weet ik niet. Het is best kut om achter te komen wat je 20 jaren heb gemist. Heb je weer een nieuw probleem _O-
Zoveel stelt het toch allemaal niet voor?
pi_157058785
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:14 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Beter dan als maagd sterven, toch?

Al zou ik het niet je ultieme levensdoel maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')